Daarom geef ik ook geen fuck om voetbal, krijg je alleen maar gezeik van, enigste waar ze over kunnen zeiken is dat het me geen fuck kan boeien!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:38 schreef Viro het volgende:
[..]
krijg je ervan als je voor ajax gaat juichen in de chat![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar die mod daar scheldt me uitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom gooi je gescheurde voetbalplaatjes in bier?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef _Fanta het volgende:
laats was er in de winkel zo'n actie dat je voetbalkaartjes kreeg, en stonde paar van schooiertjes voor de winkel of ze mijn voetbalplaatjes mochten hebben. ik zo: NEE!! die verscheur ik en gooi in mn bier. hun keken me zo aan met zo'n gezicht
. En ik liep weg met een trollface op mn smoel. 1 - 0 voor de grote mens
je had moeten zeggen dat je ze als toilet papier gaat gebruikenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef _Fanta het volgende:
laats was er in de winkel zo'n actie dat je voetbalkaartjes kreeg, en stonde paar van schooiertjes voor de winkel of ze mijn voetbalplaatjes mochten hebben. ik zo: NEE!! die verscheur ik en gooi in mn bier. hun keken me zo aan met zo'n gezicht
. En ik liep weg met een trollface op mn smoel. 1 - 0 voor de grote mens
haha da's ook een goeie, die ga ik volgende keer toepassen als ik weer in zo'n zelfde soort situatie belandquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:48 schreef Viro het volgende:
[..]
je had moeten zeggen dat je ze als toilet papier gaat gebruiken
pcies, oud en chagrijnig worden kan altijd nog!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef Viro het volgende:
we zijn allemaal kinderen in een volwassen lichaam
Ik hoop later echt dat ik zo word. Ballen leksteken van voetballende jongetjes enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pcies, oud en chagrijnig worden kan altijd nog!
Ik heb liever jongetjes leksteken met mijn ballenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoop later echt dat ik zo wordt. Ballen leksteken van voetballende jongetjes enzo
kom mij maar opvrolijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik verveel mekrijg gwoon de neiging om maar te gaan slapen
njah ieder zn hobby..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb liever jongetjes leksteken met mijn ballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |