ik koop mijn kleding bij terpstra tentenwinkelquote:
Nog niet terug?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga snel afwassen en een broodje smeren, tozo
En je had toch al gegeten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga snel afwassen en een broodje smeren, tozo
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik koop mijn kleding bij terpstra tentenwinkel
Fayetjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:16 schreef gewoonfaye het volgende:
lief dagboek
ik wil een gifje voor knetter maken, maar niks werkt mee
gr gr
Helaas ken ik heel veel van Weird Al, vooral z'n Starwars versies..quote:
Die bewaar ik voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:24 schreef 129383 het volgende:
[..]
kun je straks eeeeuuh ... white 'n nerdy draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Helaas?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Helaas ken ik heel veel van Weird Al, vooral z'n Starwars versies..
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Zo, mijn gifje voor knetter. Kusjekroel genoeg denk je?Vind ze vast leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor de volgende keer.
(Heb ik nog niet van mijn cd geript namelijk)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Zo, mijn gifje voor knetter. Kusjekroel genoeg denk je?Oh die is lache!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, mijn gifje voor knetter. Kusjekroel genoeg denk je?20 fps gif !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe maak je dat
met msn, dan opslaan via hotmail profielpagina en dan weer uploaden, maar kan maar 4 secondequote:
ok dank je welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
met msn, dan opslaan via hotmail profielpagina en dan weer uploaden, maar kan maar 4 seconde
Fridge is koelkast, geen vriezer..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan dat als t in de vriezer leeft?
Vlees genoeg om van te leven in een mensenlichaam hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh...
Hoe kan dat dan als het in DJ koelkast leeft?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kon tijdens het afwassen luisterenkheb hem gwoon dondershard gezet
Je had toch al avondeten gehad enzo las ik?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kon tijdens het afwassen luisterenkheb hem gwoon dondershard gezet
slechte nieuws, nog geen brood in huis
ja half, moest invallen voor viro, dus heb niet af kunnen etenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je had toch al avondeten gehad enzo las ik?
EN WELKOM BIJ DE VERZOEKJENS AUTOMAAT.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja half, moest invallen voor viro, dus heb niet af kunnen eten
Invallen voor Viro? Ohh je hebt Suriweekend gedaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja half, moest invallen voor viro, dus heb niet af kunnen eten
Maar dan zonder de oid.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het orgineel van deze.
Belinda Carlisle (oid) - I think I'm alone now.
Ik had t over t origineelquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had t over t origineel![]()
Die vind ik stiekem ook leuk
Daar was dequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Had jij t net niet over je muziek smaak rep? Die is bij deze dus ook foetsie.![]()
Oh.... en ik word genegeerd?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Gegeten en optijd om mee te luisteren met Egg.
Ik ben een beetje sloomquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Faye let niet ophad al wat gepost
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit liedje gaat vast over Knetter en Samzz en Carool en Huppel enzo..
Ik hoor Samzz al: "Hij was toch lelijk.."quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef 129383 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'dat was een Enzo ferrari
dag auto
MYRAELAquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Gegeten en optijd om mee te luisteren met Egg.
Break up?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben zielige break up liedjes luisteren jongenss, tot over een uur ofzo
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:55 schreef gewoonfaye het volgende:
jankzequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Wutquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Welk liedje?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit liedje gaat vast over Knetter en Samzz en Carool en Huppel enzo..
Tss ik rijd heel goedquote:
Pffffff... ik schrok al.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongennssss, niks aan de hand. Ik hem mijn mentaal instabiele momentje van de maand (precies 2 weken... naja, enfin..) van die break up muziek werkt het beste. Maandag ga ik echt keihard vieren dat ik een maandje heb hoor
Wil jij ons nooit meer zo laten schrikkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongennssss, niks aan de hand. Ik hem mijn mentaal instabiele momentje van de maand (precies 2 weken... naja, enfin..) van die break up muziek werkt het beste. Maandag ga ik echt keihard vieren dat ik een maandje heb hoor
Zeg het dan duidelijkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Hahahaha laat ons hier ff lekker schrikken zeg!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Trutjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Na dit nummer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef onlogisch het volgende:
WAAAAAAAAAAAR BLIJFT DIE GOA DAN?!!?!?!?!
ppfffquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Melting het volgende:
Liedje speciaal voor Knetter.......
She want's to have dinner!
Komt goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Sorry lieverdjes, maar ik weet in ieder geval wel nu waar ik kan uithuilen, al denk ik dat dat NOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT nodig zal zijn
Hij is toch gewoon goed? Myraela just want's to have a whopper!quote:
Was niet voor het liedje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij is toch gewoon goed? Myraela just want's to have a whopper!
Toen hadden wij een date.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Myraela het volgende:
Wat was er 2 weken geleden dan? Als we toch een kusjekroelmomentje hebben wil ik wel weten waarom.
die maandelijkse periode.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:01 schreef Myraela het volgende:
Wat was er 2 weken geleden dan? Als we toch een kusjekroelmomentje hebben wil ik wel weten waarom.
Vast niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Wordt Eggs boos als ik gewoon een keer niet luister?
Hoi jijquote:
Dat is aan een ieder voor zichzelf toch.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Wordt Eggs boos als ik gewoon een keer niet luister?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We moeten ook gewoon een #onz-radio channel maken
Die is er al op irc.geekshed.netquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We moeten ook gewoon een #onz-radio channel maken ;D
Mjah maar meestal luister ik wel graag naar je show.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is aan een ieder voor zichzelf toch.
Waarom op een andere server?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die is er al op irc.geekshed.net
#onzinradio
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:06 schreef Zokunen het volgende:
[20:29:15] <mijkk> !seen michael jackson
[20:29:15] <Zokunen> Sorry mijkk, i haven't seen michael jackson around
[20:29:15] <mijkk> !seen michael jackson
[20:29:15] <Zokunen> Sorry mijkk, i haven't seen michael jackson around
[20:29:26] <FkTwkGs> hoe vaak je ook roept
[20:29:32] <mijkk> whehehehe
[20:29:33] <FkTwkGs> it just won't happen
[20:29:36] <FkTwkGs>
[20:29:36] <mijkk> !seen michael jackson
[20:29:36] <Zokunen> Sorry mijkk, i haven't seen michael jackson around
[20:29:36] <mijkk> !seen michael jackson
[20:29:36] <Zokunen> Sorry mijkk, i haven't seen michael jackson around
[20:29:37] * Pandora sets mode: +b *!*@d594e0b8.dsl.concepts.nl
[20:29:37] * You were kicked by Pandora (Stop repeating yourself!)
[20:29:37] * Attempting to rejoin channel #fok
[20:29:37] * Unable to join channel (address is banned)
Wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Wat sneu zeg.
mijkk ook een ban dan neem ik aan?
Geen idee, dat kan ik niet zienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Wat sneu zeg.
mijkk ook een ban dan neem ik aan?
/server -mquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom op een andere server?
Ik bivakeer al op 3 servers
Ik wel, ik speelde vroeger altijd tennis op irc, iemand met auto rejoin zoeken en dan een scriptje maken dat diegene kickte op joinquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee ik ben niet bekend met irc...
Het zegt me echt geen ruk....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik wel, ik speelde vroeger altijd tennis op irc, iemand met auto rejoin zoeken en dan een scriptje maken dat diegene kickte op join
10x zo'n grapje is niet meer leuk hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi, ik zwaaide nog naar je toen je door de McDrive reed
hihihiiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
10x zo'n grapje is niet meer leuk hoor.
Nou enquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hij is voor Feyenoord, zijn leven is sowieso niet leuk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Stinkjoodquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hij is voor Feyenoord, zijn leven is sowieso niet leuk.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Moodswings i.v.m. een onbevlekte ontvangenis?quote:
Der kinderkamer moet gewit worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Moodswings i.v.m. een onbevlekte ontvangenis?
onbevlekte ontvangenis?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Moodswings i.v.m. een onbevlekte ontvangenis?
Zo werd Maria Magdalena zwangerquote:
SPOILER: godslasterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Volgend seizoen doen jullie gewoon weer mee met de grote jongens hequote:
Kunnen smiley posts weer?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:33 schreef _Fanta het volgende:
Op mn balkon met ondergaande zon, peukje erbij, pot bier in mn hand en GOA op de Radio. Dit is echt puur genieten gewoon!
Beterschap en slaap lekker.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, te bed, enorme koppijn en morgen vroeg weer werken..
Beterschap kerelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, te bed, enorme koppijn en morgen vroeg weer werken..
PIcs van fayequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben het met knetter eens dat faye niet dik is.
we willen recente pics anders kunnen we geen goed oordeel vergenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in haar fobo, danwel op haar facebook en anders UTFS
Link van haar facebook?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in haar fobo, danwel op haar facebook en anders UTFS
[21:42:36] <mijk> Socios, heb jij myraela geneukt?quote:
ik heb geen recente pics van haar, überhaupt heb ik geen pics naast die op facebook etc. staanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
we willen recente pics anders kunnen we geen goed oordeel vergen
Maak ze?!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb geen recente pics van haar, überhaupt heb ik geen pics naast die op facebook etc. staan
alsof ik die door ga gevenquote:
Dat verjaardagstopic voor Socios 2 dagen terug terwijl hij niet eens jarig wasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[21:42:36] <mijk> Socios, heb jij myraela geneukt?
[21:42:40] <Socios> Clubbin' @ Slam FM
[21:42:43] <Socios> Nee, mijk
oog en naald.
nopequote:
en nu al helemaal nietquote:
mijn ui is van vandaagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Jullie zeiken allemaal, want mijn gifjes zijn van vandaag en gister, dus fobo is up to date.
stiekem issie vet sexy enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef _Fanta het volgende:
mjah word hoop gelult over Socios enzo, maar vind hem wel toffe gozer!
Ik ken hem niet, alleen van de verhalen. dus heb geen meningquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat weet ik dan weer niet, maar hij is wel altijd even aardig
alleen ikke hequote:
Snoodaard!quote:
je maakt een grapje?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:54 schreef ValHallen het volgende:
Er is trouwens iemand op facebook en die heet Faye Nathanael
True story
quote:
quote:
Voor jullie, een UI, zoals ik het uitspreekquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor jullie, een UI, zoals ik het uitspreek
[ afbeelding ]
nee, ik heb geen humor
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
nee, ik heb geen humor
Jij owned hard.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
nee, ik heb geen humor
Blijkbaar zitten ze allemaal op irc....quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
irc ftw
/server irc.fok.nl
/j #fok
!!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
Ik doe niet aan irc (weet niet hoe het werkt![]()
![]()
)
Ik zit erin, maar ik snap het nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
Ik doe niet aan irc (weet niet hoe het werkt![]()
![]()
)
webclientsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
niet nodig, http://irc.fok.nl/ kan je gewoon via je browser meechatten
van 21.00 t/m 2.00quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:27 schreef ValHallen het volgende:
Ach, zolang het van 12 tot 2 druk is hier vind ik het best
Mainstream met een themaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En daarna Naat
Wat ga jij zoal draaien?
Braindead al gezien?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:33 schreef Zokunen het volgende:
Heeft iemand nog filmtips?
Slechte films as Bad taste, black sheep etc. dat niveau
Die films die je opnoemt ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:33 schreef Zokunen het volgende:
Heeft iemand nog filmtips?
Slechte films as Bad taste, black sheep etc. dat niveau
Ichi the Killerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Braindead al gezien?
Ichi the Killer?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:36 schreef _Fanta het volgende:
Met Eggs aan het roer is het altijd Top Radio!
Daarom geef ik ook geen fuck om voetbal, krijg je alleen maar gezeik van, enigste waar ze over kunnen zeiken is dat het me geen fuck kan boeien!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:38 schreef Viro het volgende:
[..]
krijg je ervan als je voor ajax gaat juichen in de chat![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar die mod daar scheldt me uitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom gooi je gescheurde voetbalplaatjes in bier?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef _Fanta het volgende:
laats was er in de winkel zo'n actie dat je voetbalkaartjes kreeg, en stonde paar van schooiertjes voor de winkel of ze mijn voetbalplaatjes mochten hebben. ik zo: NEE!! die verscheur ik en gooi in mn bier. hun keken me zo aan met zo'n gezicht
. En ik liep weg met een trollface op mn smoel. 1 - 0 voor de grote mens
je had moeten zeggen dat je ze als toilet papier gaat gebruikenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef _Fanta het volgende:
laats was er in de winkel zo'n actie dat je voetbalkaartjes kreeg, en stonde paar van schooiertjes voor de winkel of ze mijn voetbalplaatjes mochten hebben. ik zo: NEE!! die verscheur ik en gooi in mn bier. hun keken me zo aan met zo'n gezicht
. En ik liep weg met een trollface op mn smoel. 1 - 0 voor de grote mens
haha da's ook een goeie, die ga ik volgende keer toepassen als ik weer in zo'n zelfde soort situatie belandquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:48 schreef Viro het volgende:
[..]
je had moeten zeggen dat je ze als toilet papier gaat gebruiken
pcies, oud en chagrijnig worden kan altijd nog!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef Viro het volgende:
we zijn allemaal kinderen in een volwassen lichaam
Ik hoop later echt dat ik zo word. Ballen leksteken van voetballende jongetjes enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pcies, oud en chagrijnig worden kan altijd nog!
Ik heb liever jongetjes leksteken met mijn ballenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoop later echt dat ik zo wordt. Ballen leksteken van voetballende jongetjes enzo
kom mij maar opvrolijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik verveel mekrijg gwoon de neiging om maar te gaan slapen
njah ieder zn hobby..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb liever jongetjes leksteken met mijn ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |