10x zo'n grapje is niet meer leuk hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi, ik zwaaide nog naar je toen je door de McDrive reed
hihihiiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
10x zo'n grapje is niet meer leuk hoor.
Nou enquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hij is voor Feyenoord, zijn leven is sowieso niet leuk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Stinkjoodquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hij is voor Feyenoord, zijn leven is sowieso niet leuk.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Moodswings i.v.m. een onbevlekte ontvangenis?quote:
Der kinderkamer moet gewit worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Moodswings i.v.m. een onbevlekte ontvangenis?
onbevlekte ontvangenis?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Moodswings i.v.m. een onbevlekte ontvangenis?
Zo werd Maria Magdalena zwangerquote:
SPOILER: godslasterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Volgend seizoen doen jullie gewoon weer mee met de grote jongens hequote:
Kunnen smiley posts weer?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:33 schreef _Fanta het volgende:
Op mn balkon met ondergaande zon, peukje erbij, pot bier in mn hand en GOA op de Radio. Dit is echt puur genieten gewoon!
Beterschap en slaap lekker.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, te bed, enorme koppijn en morgen vroeg weer werken..
Beterschap kerelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, te bed, enorme koppijn en morgen vroeg weer werken..
PIcs van fayequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben het met knetter eens dat faye niet dik is.
we willen recente pics anders kunnen we geen goed oordeel vergenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in haar fobo, danwel op haar facebook en anders UTFS
Link van haar facebook?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in haar fobo, danwel op haar facebook en anders UTFS
[21:42:36] <mijk> Socios, heb jij myraela geneukt?quote:
ik heb geen recente pics van haar, überhaupt heb ik geen pics naast die op facebook etc. staanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
we willen recente pics anders kunnen we geen goed oordeel vergen
Maak ze?!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb geen recente pics van haar, überhaupt heb ik geen pics naast die op facebook etc. staan
alsof ik die door ga gevenquote:
Dat verjaardagstopic voor Socios 2 dagen terug terwijl hij niet eens jarig wasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[21:42:36] <mijk> Socios, heb jij myraela geneukt?
[21:42:40] <Socios> Clubbin' @ Slam FM
[21:42:43] <Socios> Nee, mijk
oog en naald.
nopequote:
en nu al helemaal nietquote:
mijn ui is van vandaagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Jullie zeiken allemaal, want mijn gifjes zijn van vandaag en gister, dus fobo is up to date.
stiekem issie vet sexy enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef _Fanta het volgende:
mjah word hoop gelult over Socios enzo, maar vind hem wel toffe gozer!
Ik ken hem niet, alleen van de verhalen. dus heb geen meningquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat weet ik dan weer niet, maar hij is wel altijd even aardig
alleen ikke hequote:
Snoodaard!quote:
je maakt een grapje?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:54 schreef ValHallen het volgende:
Er is trouwens iemand op facebook en die heet Faye Nathanael
True story
quote:
quote:
Voor jullie, een UI, zoals ik het uitspreekquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor jullie, een UI, zoals ik het uitspreek
[ afbeelding ]
nee, ik heb geen humor
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
nee, ik heb geen humor
Jij owned hard.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
nee, ik heb geen humor
Blijkbaar zitten ze allemaal op irc....quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
irc ftw
/server irc.fok.nl
/j #fok
!!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
Ik doe niet aan irc (weet niet hoe het werkt![]()
![]()
)
Ik zit erin, maar ik snap het nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
Ik doe niet aan irc (weet niet hoe het werkt![]()
![]()
)
webclientsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
niet nodig, http://irc.fok.nl/ kan je gewoon via je browser meechatten
van 21.00 t/m 2.00quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:27 schreef ValHallen het volgende:
Ach, zolang het van 12 tot 2 druk is hier vind ik het best
Mainstream met een themaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En daarna Naat
Wat ga jij zoal draaien?
Braindead al gezien?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:33 schreef Zokunen het volgende:
Heeft iemand nog filmtips?
Slechte films as Bad taste, black sheep etc. dat niveau
Die films die je opnoemt ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:33 schreef Zokunen het volgende:
Heeft iemand nog filmtips?
Slechte films as Bad taste, black sheep etc. dat niveau
Ichi the Killerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Braindead al gezien?
Ichi the Killer?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:36 schreef _Fanta het volgende:
Met Eggs aan het roer is het altijd Top Radio!
Daarom geef ik ook geen fuck om voetbal, krijg je alleen maar gezeik van, enigste waar ze over kunnen zeiken is dat het me geen fuck kan boeien!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:38 schreef Viro het volgende:
[..]
krijg je ervan als je voor ajax gaat juichen in de chat![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar die mod daar scheldt me uitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom gooi je gescheurde voetbalplaatjes in bier?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef _Fanta het volgende:
laats was er in de winkel zo'n actie dat je voetbalkaartjes kreeg, en stonde paar van schooiertjes voor de winkel of ze mijn voetbalplaatjes mochten hebben. ik zo: NEE!! die verscheur ik en gooi in mn bier. hun keken me zo aan met zo'n gezicht
. En ik liep weg met een trollface op mn smoel. 1 - 0 voor de grote mens
je had moeten zeggen dat je ze als toilet papier gaat gebruikenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef _Fanta het volgende:
laats was er in de winkel zo'n actie dat je voetbalkaartjes kreeg, en stonde paar van schooiertjes voor de winkel of ze mijn voetbalplaatjes mochten hebben. ik zo: NEE!! die verscheur ik en gooi in mn bier. hun keken me zo aan met zo'n gezicht
. En ik liep weg met een trollface op mn smoel. 1 - 0 voor de grote mens
haha da's ook een goeie, die ga ik volgende keer toepassen als ik weer in zo'n zelfde soort situatie belandquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:48 schreef Viro het volgende:
[..]
je had moeten zeggen dat je ze als toilet papier gaat gebruiken
pcies, oud en chagrijnig worden kan altijd nog!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef Viro het volgende:
we zijn allemaal kinderen in een volwassen lichaam
Ik hoop later echt dat ik zo word. Ballen leksteken van voetballende jongetjes enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pcies, oud en chagrijnig worden kan altijd nog!
Ik heb liever jongetjes leksteken met mijn ballenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoop later echt dat ik zo wordt. Ballen leksteken van voetballende jongetjes enzo
kom mij maar opvrolijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik verveel mekrijg gwoon de neiging om maar te gaan slapen
njah ieder zn hobby..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb liever jongetjes leksteken met mijn ballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |