Die bewaar ik voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:24 schreef 129383 het volgende:
[..]
kun je straks eeeeuuh ... white 'n nerdy draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Helaas?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Helaas ken ik heel veel van Weird Al, vooral z'n Starwars versies..
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Zo, mijn gifje voor knetter. Kusjekroel genoeg denk je?Vind ze vast leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor de volgende keer.
(Heb ik nog niet van mijn cd geript namelijk)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Zo, mijn gifje voor knetter. Kusjekroel genoeg denk je?Oh die is lache!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, mijn gifje voor knetter. Kusjekroel genoeg denk je?20 fps gif !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe maak je dat
met msn, dan opslaan via hotmail profielpagina en dan weer uploaden, maar kan maar 4 secondequote:
ok dank je welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
met msn, dan opslaan via hotmail profielpagina en dan weer uploaden, maar kan maar 4 seconde
Fridge is koelkast, geen vriezer..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan dat als t in de vriezer leeft?
Vlees genoeg om van te leven in een mensenlichaam hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh...
Hoe kan dat dan als het in DJ koelkast leeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |