quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]Noes, beginnen met een meisje, dan vallen mannen zeker tegen daarna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, best wel. Heeft lang geduurt voordat er weer niveau kwamquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noes, beginnen met een meisje, dan vallen mannen zeker tegen daarna?
Wat voor cijfer krijgt naadje_1?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, best wel. Heeft lang geduurt voordat er weer niveau kwam
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe naadje_1 zoent
En naatje_1?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe naadje_1 zoent
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Myraela op 20-05-2011 23:56:35 ]Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
zie pi, maar ik denk ook dat ik ergens wel een voordeel had omdat hij nog niet eerder gezoend had. Dus ik kon gelijk mijn manier erop los latenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |