Toch, het idee is wel geinig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De wereld vergaat alleen in Tennesee
Ik heb een keer naast mijn moeder en stiefvader in een hotelkamer gelegen, terwijl ze het deden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij heeft dus nog een sexleven, altijd fijn om van je ouders te weten he
de wereld vergaat pas op 21 oktober man, morgen gaan de goede zieltjes naar de hemel.. de rest krijgt 5 maanden chaos en prut en dan pas vergaat de wereldquote:
Film.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb een keer naast mijn moeder en stiefvader in een hotelkamer gelegen, terwijl ze het deden.Het was dan ook hun huwelijksnacht en ze dachten dat we sliepen. Ze waren wel stil, maar ik moest pissen en zag het dekbed bewegen met een paar benen eruit
Wie gaat er dan ook op huwelijksreis met zijn kinderenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb een keer naast mijn moeder en stiefvader in een hotelkamer gelegen, terwijl ze het deden.Het was dan ook hun huwelijksnacht en ze dachten dat we sliepen. Ze waren wel stil, maar ik moest pissen en zag het dekbed bewegen met een paar benen eruit
een typische big momma, zoals je die in Suriname zietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijn moeder is een vliegdekschip, dat wil je niet zien
Oooooh, dan ga ik niet dood morgen! Maar aangezien ik na morgen dus weer single ben, wie biedt zich aan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de wereld vergaat pas op 21 oktober man, morgen gaan de goede zieltjes naar de hemel.. de rest krijgt 5 maanden chaos en prut en dan pas vergaat de wereld
Hoezo?!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oooooh, dan ga ik niet dood morgen! Maar aangezien ik na morgen dus weer single ben, wie biedt zich aan?
Ze gingen in las vegas trouwen en mijn moeder wilde per se dat ik erbij wasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op huwelijksreis met zijn kinderen
OMFGquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wat de? Wil hij voor altijd in de friendszone zitten ofzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:10 schreef Viro het volgende:
mijn broertje noemt zichzelf chubbycupcakeboy![]()
![]()
raap me op, ik lig al 5 minuten dubbel van het lachen. Pijn in buik van het lachen en tranen van het huilen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oooooh, dan ga ik niet dood morgen! Maar aangezien ik na morgen dus weer single ben, wie biedt zich aan?
Dan nog. Zet geld op een bankrekening en zeg dat je op je 18e naar Vegas mag. Ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ze gingen in las vegas trouwen en mijn moeder wilde per se dat ik erbij was
ik dacht van mezelf dat ik ook altijd in de friendzone zou zittenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wat de? Wil hij voor altijd in de friendszone zitten ofzo?
dunno, ik kan niet stoppen met lachenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wat de? Wil hij voor altijd in de friendszone zitten ofzo?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de wereld vergaat pas op 21 oktober man, morgen gaan de goede zieltjes naar de hemel.. de rest krijgt 5 maanden chaos en prut en dan pas vergaat de wereld
Laat me dat nog even wat erger maken dan...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee?! Ik heb geen goed zieltje hoor, wat dat betreft.
ooeehhhquote:
Stiekem gebruik ik je ook alleen maarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht van mezelf dat ik ook altijd in de friendzone zou zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |