je vergeet de nether in SMPquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Er zitten anders wel een aantal heel belangrijke bugfixes bij. En trouwens, er zijn wel features, zoals luiken, lang gras, mushrooms spreads, en maps.
http://devfluid.com/simpleserver/index.php?title=Player_Commandsquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:15 schreef gogosweden het volgende:
iemand die weet hoe je colored wool kan spawnen met de simpleserver wrapper?
ik krijg een error dat de item ID niet goed is en dat het amount een nummer moet zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
http://devfluid.com/simpleserver/index.php?title=Player_Commands
wool is volgens mij ID 35:1 t/m 35:15
Ik heb geen idee wat simpleserver wrapper is, maar wss moet je eerst wol spawnen en dan de benodigdheden voor de dyes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:15 schreef gogosweden het volgende:
iemand die weet hoe je colored wool kan spawnen met de simpleserver wrapper?
mja, wel mogelijk, maar ik wil een groot project maken (spaceshuttle) en daar heb ik nogal wat black wool voor nodigquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:24 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat simpleserver wrapper is, maar wss moet je eerst wol spawnen en dan de benodigdheden voor de dyes.
Ja snap ik, maar als 35:15 daarvoor niet werkt ben ik toch bang dat je wol en inkt moet spawnen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mja, wel mogelijk, maar ik wil een groot project maken (spaceshuttle) en daar heb ik nogal wat black wool voor nodig
en als je ze omgekeerd invoert?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik krijg een error dat de item ID niet goed is en dat het amount een nummer moet zijn
minecraft owns manquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:56 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
hé gogosweden ik wist niet dat jij ook minecraft speelde
ik ben hatsekiedee natuurlijk, maar op minecraft heet ik groentetaart.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
minecraft owns manik host een eigen server voor mij en een paar vrienden enzulks, altijd wel lachen
wie ben jij eigenlijk?
je moet bijv zo doen /i 35:15 2 (/i <itemnr> <aantal hoeveel je wilt> en dan op enter drukken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik krijg een error dat de item ID niet goed is en dat het amount een nummer moet zijn
/i is geen standaard commando hequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
je moet bijv zo doen /i 35:15 2 (/i <itemnr> <aantal hoeveel je wilt> en dan op enter drukken.
Ik heb een serverwrapper (gemodde server) waardoor de commands een beetje anders zijn. zo ziet een normaal give command er voor mij uit : !give [username] [Item ID] [ammount]quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
je moet bijv zo doen /i 35:15 2 (/i <itemnr> <aantal hoeveel je wilt> en dan op enter drukken.
of /give 35:15 2. je kan ook inplaats van aantal hoeveel je wilt -1 doen waardoor je onbeperkt hebt.
Sorry, twitpic gooit plaatjens weg na een bepaalde tijd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Upload je plaatje nog is, hij doet het niet meer.
!give gogosweden 35:15 999999 werkt dus ook niet? soms is het max.64 trouwens, dus !give gogosweden 35:15 64quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik heb een serverwrapper (gemodde server) waardoor de commands een beetje anders zijn. zo ziet een normaal give command er voor mij uit : !give [username] [Item ID] [ammount]
die -1 werkt ook niet btw
nopequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:22 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
!give gogosweden 35:15 999999 werkt dus ook niet? soms is het max.64 trouwens, dus !give gogosweden 35:15 64
Je zou kunnen proberen 35^15 ofzo te doen, maar als dat niet werkt zit er helaas niks anders op als wol en inkt te cheaten en het samen te voegen.quote:
argh kutzooiquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen 35^15 ofzo te doen, maar als dat niet werkt zit er helaas niks anders op als wol en inkt te cheaten en het samen te voegen.
Ah jammer. Maarja, morgen is ook goed.quote:notch Markus Persson
1.6 releases early tomorrow morning! I got some help testing it via irc. Thanks!
22 minutes ago
als ik nu ga slapen is het dan eerder morgen? Werkt in minecraft ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah jammer. Maarja, morgen is ook goed.
Haha, ik hoop iig dat het morgenvroeg is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:17 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
als ik nu ga slapen is het dan eerder morgen? Werkt in minecraft ook.
-edit. KUT! you can only sleep at night
Ah link werkt niet. Kan iemand anders hem wel zien?quote:Kappische Daniel Kaplan
by notch
First video of Minecraft – Pocket Edition on mojang.com http://bit.ly/mbRAQk
1 hour ago
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah link werkt niet. Kan iemand anders hem wel zien?
Dit jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:20 schreef JaimyLee het volgende:
Kom nou kut updateHeb vandaag een dag op school waar niet veel te beleven valt, dus lekker tijdens de les Minecraft
Ah jammer.quote:notch Markus Persson
The 1.6 update will come next week, because I have to play some other games.
2 minutes ago
Neppe quotes posten, banquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ook alquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:06 schreef maurisioo het volgende:
Ik moet even zeggen dat JaimyLee een ban heeft voor 4 dagen, dus dat jullie dat even weten.?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:18 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Neppe quotes posten, banOh, ik schok al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee ik post hier alleen wat screenshots. Ik mag van Notch 1.6 alvast testen. Jullie nog niet.
Er is al een tijdje een nieuwe launcher. Probeer die eens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:35 schreef Timm-E het volgende:
Bij mij update hij altijd vanzelf... Weet niet hoe je dat kan uitschakelen...
Hoe lang duurt het denk je ongeveer voordat je de server geupdate hebt, Drumpie?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kon ook al updaten, maar dan kan ik niet meer multiplayer
Nog steeds online hoor voor degene die niet meer terug kunnen naar 1.5.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:58 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb even een 1.6 server aanstaan, voor als iemand alles wil zien en wat er veranderd is.
94.229.49.195
Ah... Vandaar...quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Er is al een tijdje een nieuwe launcher. Probeer die eens.
Doet het niet, failed to connectquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:10 schreef Berend. het volgende:
Mochten jullie mijn nieuwe VPS willen uittesten, try 31.3.99.199 << IP... De servert staat op 1.6
Gewoon een survival map, gewoon om de VPS te testen. Ik wil wel graag weten, is er lagg?
Gewoon idd een grote mob zoals zoen creeper in nether, alleen dat ze heul zeldzaam zjin enzulksquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:14 schreef Berend. het volgende:
Zou wel vet zijn als er een nieuwe mob komt waar je echt bang voor moet zijn. Dat als die je ziet ook echt een kilometer blijft volgen
En bang bedoel ik mee dat die alles vernietigd
Yeah het is gewoon een VPS, en niet eens mijn IPquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:21 schreef blaffende_visjes het volgende:
Heb je je port/gate wel open staan?
Ik heb er niks van gemerkt? Misschien heb je gewoon geluk?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Tss. Ik denk ik ga eens een nieuwe wereld doen in 1.6
Dit is wel heel simpel. Eerste 10 minuten al 30 coal en 10 ijzer ofzo. En dan heb ik niet eens die grotten ingehoeven. Lag gewoon allemaal aan de oppervlakte.
Zo is het ook geen zak meer aan eigenlijk
shiftquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kijk ik over een afgrond zonder te vallen?
Is wel lollig jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Tijdens het wachten op 1.6 vanochtend maar Terraria gekocht, tering wat vet, wat een mogelijkheden.
Yeah kan wel, maar dat is niet veel soeps ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef RickoKun het volgende:
Hmmmm ja, dat Terraria is mij ook al opgevallen....maar not sure if want..... Kan je wel huisjes bouwen? Je bent volgens mij alleen maar aan het mijnen juist?
et klinkt mij een beetje als minecraft maar dan met nog ouder ogende graphicsquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Tijdens het wachten op 1.6 vanochtend maar Terraria gekocht, tering wat vet, wat een mogelijkheden.
dit ja, enorm irritandquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:30 schreef MrEarcheese het volgende:
De glitches in 1.6 zijn dit keer wel fucking irritant, al een paar iron/diamond tools kwijtgeraakt door foutjes, veel crashes en CPU problemen.
het is dus een verslechtering...quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:30 schreef MrEarcheese het volgende:
De glitches in 1.6 zijn dit keer wel fucking irritant, al een paar iron/diamond tools kwijtgeraakt door foutjes, veel crashes en CPU problemen.
Hoektand?quote:
dat lange gras kan ik nergens vindenquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Moet je dat lange gras met een hoe bewerken volgens mij.
Is vast net zo 'zeldzaam' als reed/sugar ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat lange gras kan ik nergens vinden
oh, kutzooiquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is vast net zo 'zeldzaam' als reed/sugar ?
Denk dat je naar nieuwe gebieden moet.quote:
oh okquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:34 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Denk dat je naar nieuwe gebieden moet.
Ik ben net een nieuwe wereld begonnen, overal waar ik loop is gras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |