Nog steeds online hoor voor degene die niet meer terug kunnen naar 1.5.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:58 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb even een 1.6 server aanstaan, voor als iemand alles wil zien en wat er veranderd is.
94.229.49.195
Ah... Vandaar...quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Er is al een tijdje een nieuwe launcher. Probeer die eens.
Doet het niet, failed to connectquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:10 schreef Berend. het volgende:
Mochten jullie mijn nieuwe VPS willen uittesten, try 31.3.99.199 << IP... De servert staat op 1.6
Gewoon een survival map, gewoon om de VPS te testen. Ik wil wel graag weten, is er lagg?
Gewoon idd een grote mob zoals zoen creeper in nether, alleen dat ze heul zeldzaam zjin enzulksquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:14 schreef Berend. het volgende:
Zou wel vet zijn als er een nieuwe mob komt waar je echt bang voor moet zijn. Dat als die je ziet ook echt een kilometer blijft volgen
En bang bedoel ik mee dat die alles vernietigd
Yeah het is gewoon een VPS, en niet eens mijn IPquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:21 schreef blaffende_visjes het volgende:
Heb je je port/gate wel open staan?
Ik heb er niks van gemerkt? Misschien heb je gewoon geluk?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Tss. Ik denk ik ga eens een nieuwe wereld doen in 1.6
Dit is wel heel simpel. Eerste 10 minuten al 30 coal en 10 ijzer ofzo. En dan heb ik niet eens die grotten ingehoeven. Lag gewoon allemaal aan de oppervlakte.
Zo is het ook geen zak meer aan eigenlijk
shiftquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kijk ik over een afgrond zonder te vallen?
Is wel lollig jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Tijdens het wachten op 1.6 vanochtend maar Terraria gekocht, tering wat vet, wat een mogelijkheden.
Yeah kan wel, maar dat is niet veel soeps ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef RickoKun het volgende:
Hmmmm ja, dat Terraria is mij ook al opgevallen....maar not sure if want..... Kan je wel huisjes bouwen? Je bent volgens mij alleen maar aan het mijnen juist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |