Ja idd, maar ik ga gewoon meteen over want ik wil veel maps makenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:17 schreef SosuaCafe het volgende:
1.6 mag dan wel komen. Maar houd er rekening mee dat alle servers pas overgaan zodra de plugins pas stable zijn. Wij wel iig.
omg omg omg ik wil het op de ipad2quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)ief-naar-xperia-play
Welke heb je?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Zal mijn mobiel waarschijnlijk niet aan kunnen. xD
ik denk dat de specs niet zo bijzonder hoog zijn... Dit is namelijk alleen creative wat je ziet. misschien zit er een limiet aan op hoeveel land je kan genereren...quote:
Dat was niet de oude classic. Ik zag daar namelijk een ladder. Nouja, ik zie wel of mijn mobiel het aankan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik denk dat de specs niet zo bijzonder hoog zijn... Dit is namelijk alleen creative wat je ziet. misschien zit er een limiet aan op hoeveel land je kan genereren...
Upload je plaatje nog is, hij doet het niet meer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik denk dat de specs niet zo bijzonder hoog zijn... Dit is namelijk alleen creative wat je ziet. misschien zit er een limiet aan op hoeveel land je kan genereren...
waarom? zoveel boeiend komt er niet in...quote:
Zoveel boeiends komt er niet in? zo'n 100 bugfixes en dat vindt jij niet veel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom? zoveel boeiend komt er niet in...
en voorlopig zal hij niet uitkomen, dus kan er er over ophouden?![]()
100 bugfixes zijn niet boeiend...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:25 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Zoveel boeiends komt er niet in? zo'n 100 bugfixes en dat vindt jij niet veel?
En hij komt waarschijnlijk vandaag uit dus.
Er zitten anders wel een aantal heel belangrijke bugfixes bij. En trouwens, er zijn wel features, zoals luiken, lang gras, mushrooms spreads, en maps.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:27 schreef mschol het volgende:
[..]
100 bugfixes zijn niet boeiend...
features, die zijn wellicht boeiend...
Wat voor luiken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Er zitten anders wel een aantal heel belangrijke bugfixes bij. En trouwens, er zijn wel features, zoals luiken, lang gras, mushrooms spreads, en maps.
Hard hard, eindelijk kelders maken met luiken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:37 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Zoals deuren, maar dan plat en 1 block.
Reageren luiken ook op redstone wire?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hard hard, eindelijk kelders maken met luiken.
denk het welquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:13 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Reageren luiken ook op redstone wire?
Valuiken maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |