quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:01 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Fix'd
En wat gebeurd er als het gelijk spel is?
maar stel dat het toch gebeurd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gelijk spel zou haast niet voorkomen geloof me..
Gister gasten gezien die 30 hadden en 1ste waren en de 2de maar 9 bijv. je moet net geluk hebben dat je weet waar je de mobs moet zoeken.
Geen idee, stel niet zoveel vragen gast..quote:
Hahaha sorry hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen idee, stel niet zoveel vragen gast..Heb het gisteren pas voor eerst getest haha.. we zien wel als het gebeurt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:55 schreef JaimyLee het volgende:
Vraag mbt hebben prive server:
Ik wil graag met een paar klasgenoten een eigen pvp server maken, waar we met 2 teams kunnen pvp-en zoals dat eerst op berends server ging.
Ik zou dus even willen weten waar dit het goedkoopst is (ik denk dat ongeveer 8 slots wel genoeg is)
Watvoor plugins hebben we nodig, het enige echte belangrijke is dat we /home kunnen zetten in onze eigen basis, en hoe kunnen we eerlijk ervoor zorgen dat het ene team niet weet van het andere team waar ze zitten?
xxx
Edit: extra plugins die we willen, creepers moeten UIT
Voor jou is dit denk ik het makkelijkste, wat Berend ook heeft.quote:
8.88 voor 8 slots met minimaal geheugen, 600 mb is wel genoeg toch? Ik ga iig ff wachten tot de plugins er zijn voor 1.6, want wil gewoon makkelijk een maand kunnen spelenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voor jou is dit denk ik het makkelijkste, wat Berend ook heeft.
http://www.multiplaygameservers.com/game-servers/mc-minecraft/
Kost 6.66 per maand 8 slots via PayPal. Maar het is niet makkelijk, je hebt wel iemand nodig die er verstand van heeft, daarvoor zou je naar Berend moeten want ik doe het via i3D.net
600mb is genoeg. Maar het is erg lastig vond ik als iemand die het nog nooit gedaan heeft en door Berend snap ik er nu 10x meer van, dus het is eigenlijk niet te doen zonder hulp man als je het goed wilt doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:09 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
8.88 voor 8 slots met minimaal geheugen, 600 mb is wel genoeg toch? Ik ga iig ff wachten tot de plugins er zijn voor 1.6, want wil gewoon makkelijk een maand kunnen spelenMaar is het erg moeilijk om goed te maken?
ach hulp vragen vind ik niet erg, maar ik wil jullie niet een maand lang lastigvallen met een server waar jullie niet opmogenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
600mb is genoeg. Maar het is erg lastig vond ik als iemand die het nog nooit gedaan heeft en door Berend snap ik er nu 10x meer van, dus het is eigenlijk niet te doen zonder hulp man als je het goed wilt doen.
Ik snap sowieso niet zoveel van Multiplay, Berend had voor mij alles opgezet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:12 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ach hulp vragen vind ik niet erg, maar ik wil jullie niet een maand lang lastigvallen met een server waar jullie niet opmogen
ik moet nog een uurquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet zoveel van Multiplay, Berend had voor mij alles opgezet.
Maar ben uit, dus ben naar huis.
Lijkt me leuk met een meerdere mensen dat je meer strijd hebt. En misschien is het leuker een kleiner gebied te gebruiken, zodat je elkaar nog kan zien en van elkaar kan profiteren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gelijk spel zou haast niet voorkomen geloof me..
Gister gasten gezien die 30 hadden en 1ste waren en de 2de maar 9 bijv. je moet net geluk hebben dat je weet waar je de mobs moet zoeken.
Meerdere mensen komen vanzelf wel zodra de update's klaar zijn, het gebied afzetten zal helaas niet kunnen omdat de plugin daarvan niet zo uitgebreid is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:06 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Lijkt me leuk met een meerdere mensen dat je meer strijd hebt. En misschien is het leuker een kleiner gebied te gebruiken, zodat je elkaar nog kan zien en van elkaar kan profiteren.
Tsja, ik vind het zelf niet erg als ze doodgaan, ik bedoel ze zijn dan hun wapen en eten kwijt en als ze nog mee willen doen moeten ze nog al wat moeite doen om de score bij te houden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:34 schreef RickoKun het volgende:
En hoe zit het als spelers doodgaan? Maakt dat iets uit? (Zou wel zo eerlijk zijn, vind ik)
Laatste keer was het zo dat 30% van hun score eraf ging. Weet niet of dat nu veranderd is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:34 schreef RickoKun het volgende:
En hoe zit het als spelers doodgaan? Maakt dat iets uit? (Zou wel zo eerlijk zijn, vind ik)
Owja dat was het, er gaat dan 30% van je totaal score af idd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:58 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Laatste keer was het zo dat 30% van hun score eraf ging. Weet niet of dat nu veranderd is.
Pas wel even op met flyhack want die zijn wel detected nu he. En x-ray hebben de meeste servers ook gefixst. Voor SP download singleplayercommandsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hee misschien dat iemand hier het weet want kon het niet vinden op Google, maar iig ik probeerde gisteren een x-ray en fly hack te installeren en sindsdien als ik me inventory open dan loopt MC gewoon vast en sluit die daarna af.
Heb alles verwijdert ook de .minecraft en MC opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft, het is erg vervelend want ik kan zodoende niets verplaatsen binnen mijn inventory.
Ja het was meer voor me eigen servert. Maar thanks..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:21 schreef Berend. het volgende:
[..]
Pas wel even op met flyhack want die zijn wel detected nu he. En x-ray hebben de meeste servers ook gefixst. Voor SP download singleplayercommands
Ja idd, maar ik ga gewoon meteen over want ik wil veel maps makenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:17 schreef SosuaCafe het volgende:
1.6 mag dan wel komen. Maar houd er rekening mee dat alle servers pas overgaan zodra de plugins pas stable zijn. Wij wel iig.
omg omg omg ik wil het op de ipad2quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)ief-naar-xperia-play
Welke heb je?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Zal mijn mobiel waarschijnlijk niet aan kunnen. xD
ik denk dat de specs niet zo bijzonder hoog zijn... Dit is namelijk alleen creative wat je ziet. misschien zit er een limiet aan op hoeveel land je kan genereren...quote:
Dat was niet de oude classic. Ik zag daar namelijk een ladder. Nouja, ik zie wel of mijn mobiel het aankan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik denk dat de specs niet zo bijzonder hoog zijn... Dit is namelijk alleen creative wat je ziet. misschien zit er een limiet aan op hoeveel land je kan genereren...
Upload je plaatje nog is, hij doet het niet meer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik denk dat de specs niet zo bijzonder hoog zijn... Dit is namelijk alleen creative wat je ziet. misschien zit er een limiet aan op hoeveel land je kan genereren...
waarom? zoveel boeiend komt er niet in...quote:
Zoveel boeiends komt er niet in? zo'n 100 bugfixes en dat vindt jij niet veel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom? zoveel boeiend komt er niet in...
en voorlopig zal hij niet uitkomen, dus kan er er over ophouden?![]()
100 bugfixes zijn niet boeiend...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:25 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Zoveel boeiends komt er niet in? zo'n 100 bugfixes en dat vindt jij niet veel?
En hij komt waarschijnlijk vandaag uit dus.
Er zitten anders wel een aantal heel belangrijke bugfixes bij. En trouwens, er zijn wel features, zoals luiken, lang gras, mushrooms spreads, en maps.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:27 schreef mschol het volgende:
[..]
100 bugfixes zijn niet boeiend...
features, die zijn wellicht boeiend...
Wat voor luiken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Er zitten anders wel een aantal heel belangrijke bugfixes bij. En trouwens, er zijn wel features, zoals luiken, lang gras, mushrooms spreads, en maps.
Hard hard, eindelijk kelders maken met luiken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:37 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Zoals deuren, maar dan plat en 1 block.
Reageren luiken ook op redstone wire?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hard hard, eindelijk kelders maken met luiken.
denk het welquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:13 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Reageren luiken ook op redstone wire?
Valuiken maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |