abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97243791
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:01 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Fix'd

En wat gebeurd er als het gelijk spel is?
:P

Gelijk spel zou haast niet voorkomen geloof me.. :P

Gister gasten gezien die 30 hadden en 1ste waren en de 2de maar 9 bijv. je moet net geluk hebben dat je weet waar je de mobs moet zoeken.
If not now, then when.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:02:41 #152
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_97243806
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Gister gasten gezien die 30 hadden en 1ste waren en de 2de maar 9 bijv. je moet net geluk hebben dat je weet waar je de mobs moet zoeken.
maar stel dat het toch gebeurd? :P
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_97243832
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:02 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

maar stel dat het toch gebeurd? :P
Geen idee, stel niet zoveel vragen gast.. :P Heb het gisteren pas voor eerst getest haha.. we zien wel als het gebeurt.
If not now, then when.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:04:05 #154
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_97243858
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Geen idee, stel niet zoveel vragen gast.. :P Heb het gisteren pas voor eerst getest haha.. we zien wel als het gebeurt.
Hahaha sorry hoor :9 :*

Dan ga ik wel weer ff een andere vraag stellen :P
Barts Padawan
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:04:15 #155
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_97243864
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:55 schreef JaimyLee het volgende:
Vraag mbt hebben prive server:

Ik wil graag met een paar klasgenoten een eigen pvp server maken, waar we met 2 teams kunnen pvp-en zoals dat eerst op berends server ging.
Ik zou dus even willen weten waar dit het goedkoopst is (ik denk dat ongeveer 8 slots wel genoeg is)
Watvoor plugins hebben we nodig, het enige echte belangrijke is dat we /home kunnen zetten in onze eigen basis, en hoe kunnen we eerlijk ervoor zorgen dat het ene team niet weet van het andere team waar ze zitten?

xxx

Edit: extra plugins die we willen, creepers moeten UIT
Barts Padawan
pi_97243922
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:04 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Voor jou is dit denk ik het makkelijkste, wat Berend ook heeft.

http://www.multiplaygameservers.com/game-servers/mc-minecraft/

Kost 6.66 per maand 8 slots via PayPal. Maar het is niet makkelijk, je hebt wel iemand nodig die er verstand van heeft, daarvoor zou je naar Berend moeten want ik doe het via i3D.net :P
If not now, then when.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:09:26 #157
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_97244027
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Voor jou is dit denk ik het makkelijkste, wat Berend ook heeft.

http://www.multiplaygameservers.com/game-servers/mc-minecraft/

Kost 6.66 per maand 8 slots via PayPal. Maar het is niet makkelijk, je hebt wel iemand nodig die er verstand van heeft, daarvoor zou je naar Berend moeten want ik doe het via i3D.net :P
8.88 voor 8 slots met minimaal geheugen, 600 mb is wel genoeg toch? Ik ga iig ff wachten tot de plugins er zijn voor 1.6, want wil gewoon makkelijk een maand kunnen spelen :) Maar is het erg moeilijk om goed te maken?
Barts Padawan
pi_97244097
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:09 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

8.88 voor 8 slots met minimaal geheugen, 600 mb is wel genoeg toch? Ik ga iig ff wachten tot de plugins er zijn voor 1.6, want wil gewoon makkelijk een maand kunnen spelen :) Maar is het erg moeilijk om goed te maken?
600mb is genoeg. Maar het is erg lastig vond ik als iemand die het nog nooit gedaan heeft en door Berend snap ik er nu 10x meer van, dus het is eigenlijk niet te doen zonder hulp man als je het goed wilt doen.
If not now, then when.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:12:11 #159
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_97244114
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

600mb is genoeg. Maar het is erg lastig vond ik als iemand die het nog nooit gedaan heeft en door Berend snap ik er nu 10x meer van, dus het is eigenlijk niet te doen zonder hulp man als je het goed wilt doen.
ach hulp vragen vind ik niet erg, maar ik wil jullie niet een maand lang lastigvallen met een server waar jullie niet opmogen :P
Barts Padawan
pi_97244135
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:12 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

ach hulp vragen vind ik niet erg, maar ik wil jullie niet een maand lang lastigvallen met een server waar jullie niet opmogen :P
Ik snap sowieso niet zoveel van Multiplay, Berend had voor mij alles opgezet.

Maar ben uit, dus ben naar huis.
If not now, then when.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:13:48 #161
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_97244167
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet zoveel van Multiplay, Berend had voor mij alles opgezet.

Maar ben uit, dus ben naar huis.
ik moet nog een uur :9

Ik weet ook niet hoelang het nog duurt voor we het gaan doen, in zomervakantie zullen we echt niet allemaal tegelijk thuis zijn en nu moet eigenlijk iedereen hard werken voor de overgang naar jaar 5..
Barts Padawan
pi_97245929
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lijkt me leuk met een meerdere mensen dat je meer strijd hebt. En misschien is het leuker een kleiner gebied te gebruiken, zodat je elkaar nog kan zien en van elkaar kan profiteren.
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_97246645
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:06 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Lijkt me leuk met een meerdere mensen dat je meer strijd hebt. En misschien is het leuker een kleiner gebied te gebruiken, zodat je elkaar nog kan zien en van elkaar kan profiteren.
Meerdere mensen komen vanzelf wel zodra de update's klaar zijn, het gebied afzetten zal helaas niet kunnen omdat de plugin daarvan niet zo uitgebreid is.
If not now, then when.
pi_97246664
Nogmaals, omdat JaimyLee een hele pagina vult met vragen.. :P

Aantal nieuwe updates in Drumpie’s World die er aan komen:

- Monsterhunt
- Nieuw dorp
- Iconomy systeem
- Buy your wolve

Monsterhunt:

Als de nacht langzaam begint dan krijg je een message in je chat dat je mee kan doen met monsterhunt en dat doe je door /hunt te doen. Wat houd het in?

Je doet /hunt en vervolgens krijg je een bericht dat je meedoet, als de hunt begint dan staat dat er in het groen in de chat en is het de bedoeling om zo veel mogelijk mobs te killen (excl. Dieren). De gene die 1ste wordt krijgt door een geautomatiseerd systeem 1 diamond, de 2de krijgt 5 iron en de 3de krijgt 2 iron. (wordt nog gemaakt).

Daarbij kun je /huntstatus doen en kun je zien hoelang de nacht nog duurt. Je krijgt ook uiteindelijk te zien wie op plaats 1, 2 en 3 staan.

Tip: Neem geen waardevolle shit mee als je er aan mee doet, alleen eten en zwaard/bow.

Nieuw dorp:

Op het moment ben ik in het geheim bezig in survival om een dorp te maken die de spawn moet representen en ook de plek waar je het meest zult zijn. Het dorp wordt deels in survival stijl gemaakt. Met huisjes, restaurant, bank en winkeljtes. De functie van het dorp zal ik hieronder verder uitleggen.

Iconomy systeem:

Het Iconomy systeem gaat worden gebruikt in het nieuwe dorp er staan zoals ik al zei winkels in het dorp waar je dus als user een winkel kunt beginnen, maar je kan ook spullen kopen natuurlijk. Iedereen heeft een startkapitaal van 30 Dollars. Maar wat nu als me geld op is? Nou stel dat je geld helemaal op is kun je bijv. voor iemand of mij werken waarvoor je betaald krijgt en je toch weer spullen kan kopen en verkopen.

Momenteel ben ik bezig met de bank, de functie van de bank is dat je een bankrekening kan openen en je gemakkelijk geld kan storten op die rekening zodat je het bij je houdt, je kan zelfs meerdere rekeningen openen.

Je kan ook geld transferen naar andere spelers of hun bankrekeningen, dus in principe een hele toffe toevoeging.

Buy your wolve:

Stel het is nacht en je wilt graag de bossen intrekken maar je bent bang dat je doodgaat, niet getreurd want als je dus over veel geld beschikt kun je een wolf kopen bij het Wolvenasiel die je maatje zal worden en je in alle gevaren gaat beschermen ’s nachts of dag. De prijs van de wolf per stuk is nog onbekend.

Tot zover update’s. Alles zal werken en kunnen worden gebruikt zodra het dorp is afgerond en hoop ik hiermee survival tot een hoger niveau te brengen en veel meer speelplezier toe te voegen.

Gegroet Drumpie
If not now, then when.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:34:00 #165
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_97246844
En hoe zit het als spelers doodgaan? Maakt dat iets uit? (Zou wel zo eerlijk zijn, vind ik)
pi_97247002
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:34 schreef RickoKun het volgende:
En hoe zit het als spelers doodgaan? Maakt dat iets uit? (Zou wel zo eerlijk zijn, vind ik)
Tsja, ik vind het zelf niet erg als ze doodgaan, ik bedoel ze zijn dan hun wapen en eten kwijt en als ze nog mee willen doen moeten ze nog al wat moeite doen om de score bij te houden.

Maar heb nog niet echt gekeken of het ingesteld kan worden.. :P Ben druk met het dorpje bezig atm.
If not now, then when.
pi_97247761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:34 schreef RickoKun het volgende:
Laatste keer was het zo dat 30% van hun score eraf ging. Weet niet of dat nu veranderd is.
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_97248037
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:58 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Laatste keer was het zo dat 30% van hun score eraf ging. Weet niet of dat nu veranderd is.
Owja dat was het, er gaat dan 30% van je totaal score af idd.
If not now, then when.
pi_97250906
Is wel geinig dat monsterhunt. 1e keer 9 punten, 2e keer 32. Met meer man is het nog leuker. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:15:15 #170
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_97259373
* JaimyLee word ongeduldig voor 1.6
Barts Padawan
pi_97259427
Hee misschien dat iemand hier het weet want kon het niet vinden op Google, maar iig ik probeerde gisteren een x-ray en fly hack te installeren en sindsdien als ik me inventory open dan loopt MC gewoon vast en sluit die daarna af.

Heb alles verwijdert ook de .minecraft en MC opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft, het is erg vervelend want ik kan zodoende niets verplaatsen binnen mijn inventory.
If not now, then when.
pi_97259743
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hee misschien dat iemand hier het weet want kon het niet vinden op Google, maar iig ik probeerde gisteren een x-ray en fly hack te installeren en sindsdien als ik me inventory open dan loopt MC gewoon vast en sluit die daarna af.

Heb alles verwijdert ook de .minecraft en MC opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft, het is erg vervelend want ik kan zodoende niets verplaatsen binnen mijn inventory.
Pas wel even op met flyhack want die zijn wel detected nu he. En x-ray hebben de meeste servers ook gefixst. Voor SP download singleplayercommands :)
pi_97259950
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:21 schreef Berend. het volgende:

[..]

Pas wel even op met flyhack want die zijn wel detected nu he. En x-ray hebben de meeste servers ook gefixst. Voor SP download singleplayercommands :)
Ja het was meer voor me eigen servert. Maar thanks.. :)
If not now, then when.
  woensdag 25 mei 2011 @ 08:59:10 #174
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_97283130
Zal het dan eindelijk komen vandaag?
Barts Padawan
  woensdag 25 mei 2011 @ 09:17:00 #175
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_97283506
1.6 mag dan wel komen. Maar houd er rekening mee dat alle servers pas overgaan zodra de plugins pas stable zijn. Wij wel iig.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')