et klinkt mij een beetje als minecraft maar dan met nog ouder ogende graphicsquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Tijdens het wachten op 1.6 vanochtend maar Terraria gekocht, tering wat vet, wat een mogelijkheden.
dit ja, enorm irritandquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:30 schreef MrEarcheese het volgende:
De glitches in 1.6 zijn dit keer wel fucking irritant, al een paar iron/diamond tools kwijtgeraakt door foutjes, veel crashes en CPU problemen.
het is dus een verslechtering...quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:30 schreef MrEarcheese het volgende:
De glitches in 1.6 zijn dit keer wel fucking irritant, al een paar iron/diamond tools kwijtgeraakt door foutjes, veel crashes en CPU problemen.
Hoektand?quote:
dat lange gras kan ik nergens vindenquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Moet je dat lange gras met een hoe bewerken volgens mij.
Is vast net zo 'zeldzaam' als reed/sugar ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat lange gras kan ik nergens vinden
oh, kutzooiquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is vast net zo 'zeldzaam' als reed/sugar ?
Denk dat je naar nieuwe gebieden moet.quote:
oh okquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:34 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Denk dat je naar nieuwe gebieden moet.
Ik ben net een nieuwe wereld begonnen, overal waar ik loop is gras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |