SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stressssquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:29 schreef Ezell het volgende:
Laptop ingeklapt om de TT te lezen, draait mijn beeldscherm ook om.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:29 schreef Ezell het volgende:
Sorryquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:29 schreef Ezell het volgende:
Het is nog geen 2012quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wij verlaten elkaar over 1 uur en 30 minuten.
Omdat einde van de wereld.
Oja, vergetenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://wereldnieuws.blog.(...)11-vergaat-de-wereld
jwz
Hou opquote:
Dat mensen hem nog geloven ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://wereldnieuws.blog.(...)11-vergaat-de-wereld
jwz
Niet bij relatie?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef Etsu het volgende:
Ik heb Flitskikker toegevoegd bij mijn favoriete FOK!kers![]()
![]()
Ben ik nu stoer?
Da's een goeie. Maar ik ga ook vreemd met Dastan, maar dat mag Flitskikker niet weten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat mensen hem nog geloven ook.
[..]
Niet bij relatie?
Hmm.. dan kan je het beter zo houden. Voorkomt problemen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's een goeie. Maar ik ga ook vreemd met Dastan, maar dat mag Flitskikker niet weten.Dilemma dilemma.
Danku voor uw advies.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm.. dan kan je het beter zo houden. Voorkomt problemen!
Minnaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Danku voor uw advies.
Wil jij mijn minnaar zijn?
Zei je gisteren ook alquote:
quote:
Denken jullie wat ik denkquote:
Dan zou je dood zijn en heb je er alsnog niks aan. Behalve als gelooft in het hiernamaals natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik vind het bullshit overigens. Maar je weet maar nooit.
Je hebt er al zo veel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Danku voor uw advies.
Wil jij mijn minnaar zijn?
Daaaaaagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ga weg want ik heb een sociaal leven doei
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Zei je gisteren ook alik leer trouwens bij jouw naam 9/10 keer in plaats van een "b" een "h"
.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijn humordrempel is de afgelopen dagen wel dramatisch gedaald
Ik moest lachen...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:36 schreef strontboer het volgende:
[..]
Stronthoer dat zou wat zijn
Zo vies ben ik nu ook weer niet
Bavariaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
grolsch = boeren is mijn beredenatie
hihiquote:
Hertog Janquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nog niet geproefd.
Brand, Warsteiner en HJ is wel erg lekker.
En niet roken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet drinken ftw
Drinken![]()
Wat heb je eraan![]()
dronken worden lol hebben je niks herinneren kater hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet drinken ftw
Drinken![]()
Wat heb je eraan![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dronken worden lol hebben je niks herinneren kater hebben
Nog nooit een kater gehadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dronken worden lol hebben je niks herinneren kater hebben
Ik drink wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef DidoCarthago het volgende:
Flitskikker je bent echt obsessed with Nick.
Knap dat jullie niet drinken.
Juist niet, straks lig je kotsend op straat en raapt niemand je op en dan lig je daar maar, in je kots.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ken mijn grens wel, maar daarom is het wel leuk erover heen te gaan
Nog nooit gekotst, en daar ben ik trots op.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Juist niet, straks lig je kotsend op straat en raapt niemand je op en dan lig je daar maar, in je kots.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Juist niet, straks lig je kotsend op straat en raapt niemand je op en dan lig je daar maar, in je kots.
Jij wel? Ik heb in mijn hele leven waarschijnlijk niet eens een halve glas gedronken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef DidoCarthago het volgende:
Flitskikker je bent echt obsessed with Nick.
Knap dat jullie niet drinken.
Ik ook niet, ben op z'n hoogst aangeschoten geweest en dat was het.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nog nooit gekotst, en daar ben ik trots op.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben op z'n hoogst aangeschoten geweest en dat was het.
Op zijn hoogst echt straalbezopen, maar de alcohol wil mijn lichaam echt niet uitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben op z'n hoogst aangeschoten geweest en dat was het.
Dat was bij ons een keer voorgevallen. Kameraad had enkele jaren geleden op het kerstgala een überlelijk wijf gescoord. Hij wordt er nu nog steeds mee geconfronteerdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
Straks ben je zó dronken dat je het meest lelijkste meisje forever op je bek pakt en dan zit je daarmee voor de rest van je leven![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Waterpijp... fuuck man... Daar heb ik zin in... Nog een weekje
Nou, zie je.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dat was bij ons een keer voorgevallen. Kameraad had enkele jaren geleden op het kerstgala een überlelijk wijf gescoord. Hij wordt er nu nog steeds mee geconfronteerd
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Bij de primera verkopen ze ook waterpijpen kwam ik gister achter
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef Ezell het volgende:
Zo'n jongen uit de klas had in een aangeschoten/dronken bui een meisje gezoend. Een paar dagen later op school hoorde hij dat via een klasgenootje. Mocht hij van de leraar dat meisje bellen om het te vragen, als hij het gesprek op speakerstand zou zetten. Doet die jongen dat nog echt ook. Vet lullig voor dat meisje.
Wat is een pitu, mijn beste?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
Waterpijp en sigaren
En zo af en toe een pitu.
Straks zie je zo'n ding.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon netjes langs je benen. Niet strak, maar gewoon netjes.
Daar is niks mis mee, vind ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon netjes langs je benen. Niet strak, maar gewoon netjes.
Jointje.quote:
Ik wist het ook niet, maar google gaf ditquote:
Daar ben ik niet bekend meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, maar google gaf dit
http://www.cocktailz.nl/artikels/artikel024_pitu.htm
Dat is zeker wel skinny.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dat is al nauwelijks skinny meer
Dat is ook skinny. Mij te strak hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mannen in Skinny Jeans!
Dat is skinny
Ik heb geen idee wat het is (totaal geen verstand van soorten jeans), maar het ziet er gewoon goed uit. Niets mis mee, zolang het niet als een legging oid zit.quote:
Nee gewoon een jonkoquote:
Overall ftwquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik draag altijd een spijkerbroek. Zo simpel is het.
Ik vind het opzich best een mooie broek eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, hee. Ik moest even een voorbeeld zoeken. Let alleen op de broek dan.
Ja, ik ook, maar iets donker.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het opzich best een mooie broek eigenlijk.
Ja? Donkere spijkerbroeken staan mij niet zo. Ik heb wel een soort zwarte spijkerbroek. Da's wel weer mooi. Maar donkerblauw: nee.quote:
Zwart valt ook wel mee, maar heb ik niet (meer).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja? Donkere spijkerbroeken staan mij niet zo. Ik heb wel een soort zwarte spijkerbroek. Da's wel weer mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2011 22:54:15 ]
Een neger met een witte broek. Prima combi zeg ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik vind donkere spijkerbroeken mooier dan lichtere meestal.. maar het hangt ook altijd ervanaf wie hem draagt ofc
.
Donkere broeken vind ik sowieso mooier dan lichte broeken. Witte broeken vind ik dan echt niet mooi. Ook zo onpraktisch, want ze worden zo snel vies.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik vind donkere spijkerbroeken mooier dan lichtere meestal.. maar het hangt ook altijd ervanaf wie hem draagt ofc
.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zwart valt ook wel mee, maar heb ik niet (meer).
We zijn niet voor elkaar bestemd. Als je niet van donkere spijkerbroeken houdt, wil ik je niet eens kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, mij staan donkere spijkerbroeken niet zo mooi. Komt doordat ik vaak donkerdere T-shirts draag. Een donkerblauwe spijkerbroek past daar niet echt bij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef DidoCarthago het volgende:
.
Joggenbroeken op school.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef Etsu het volgende:
Mensen die geen spijkerbroek dragen.
Trek gewoon een broek aan joh, en dan geen sportbroek ofzo, want da's![]()
Behalve bij meisjes.
Dat dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Joggenbroeken op school.Met een paar Uggs erbij
White trash.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jaaa dat is inderdaad ook zo stom.. snel vies. Net als witte schoenenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Donkere broeken vind ik sowieso mooier dan lichte broeken. Witte broeken vind ik dan echt niet mooi. Ook zo onpraktisch, want ze worden zo snel vies.
Witte schoenen: voor het perfecte zomergevoelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Jaaa dat is inderdaad ook zo stom.. snel vies. Net als witte schoenen.
Of met van die airmax schoenenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sandalenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef strontboer het volgende:
[..]
Witte schoenen: voor het perfecte zomergevoel
Kleding zegt niet altijd iets over wat voor iemand het is. Vaak toevallig wel, maar niet zo altijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat dus
Ik ken iemand die dat doet, maar da's wel een lief iemand, dus ze is een uitzondering.
Bij witte All Stars kan het nog wel. Dat ziet er nog wel 'leuk' uit, maarja... sowieso All Stars.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Jaaa dat is inderdaad ook zo stom.. snel vies. Net als witte schoenen.
Bustedquote:
Ik ruk niet. :S Doe normaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Snuf. het volgende:
Hee rukkers zitten jullie hier nou nog steeds
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:59 schreef Snuf. het volgende:
WTF ben ik in het kleding topic terecht gekomen ofzo
Zeker, altijd gezelligquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:59 schreef DidoCarthago het volgende:
OHHHH Snuf. is voor Sparta Rotterdam!! Echt zo'n gezellige club is dat!! Jammer dat ze niet in de eredivisie spelen.
Ik zei toch dat het ooit een 'meisjestopic' zou worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:59 schreef Snuf. het volgende:
WTF ben ik in het kleding topic terecht gekomen ofzo
Allemaal dankzij Ezell.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het ooit een 'meisjestopic' zou worden.
Respect voor je opa, ouwequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Snuf. het volgende:
Zoals mijn opa altijd zei: het maakt niet uit wat voor broek je koopt, als je lul maar goed zit
In dat geval kan ik maar beter geen broek dragen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Snuf. het volgende:
Zoals mijn opa altijd zei: het maakt niet uit wat voor broek je koopt, als je lul maar goed zit
Wat een ruwe taal.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Snuf. het volgende:
Dat was dezelfde opa die zei: ga naar het strand, stop je lul in het zand en je neukt de hele wereld!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat was dezelfde opa die zei: ga naar het strand, stop je lul in het zand en je neukt de hele wereld!
quote:
Opa Snuf.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat was dezelfde opa die zei: ga naar het strand, stop je lul in het zand en je neukt de hele wereld!
[..]
Was jouw opa maar mijn opa.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet hatenquote:
[..]
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet haten.
Draag geen neger/mooiboy/ Air Max, of van die Air Max waar je spontaan epilepsie van zou krijgen.
Jippie.quote:
En nu ook nog onwetendheidje gaan doen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:03 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat jullie bedoelen.
Ik draag Air Max, zij nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:03 schreef strontboer het volgende:
[..]
En nu ook nog onwetendheidje gaan doen?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:03 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dan zat je nu nog in de zandbak te spelen
Het ging om joggingbroeken mét Air Maxquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik draag Air Max, zij niet(voor zover ik weet
).
Wat is Max Enforcer & Waverider - Dilemma trouwens ook een vet nummerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik draag Air Max, zij niet(voor zover ik weet
).
Ik ook.. maar niet van die zachte pantoffelachtige.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:05 schreef DidoCarthago het volgende:
Nee precies ik heb geen airmax schoenen! Wel uggs (ha-ha-ha).
Sok uggs?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook.. maar niet van die zachte pantoffelachtige.
Welke reactie van mij was dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:03 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat jullie bedoelen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:05 schreef DidoCarthago het volgende:
Nee precies ik heb geen airmax schoenen! Wel uggs (ha-ha-ha).
hjbquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:06 schreef Snuf. het volgende:
Mijn zusje heeft 837472 paar schoenen. En dan reken ik de 82727 uggs niet mee
Ik heb 6 paar schoenen
Geen Airmax natuurlijk. Ik ben geen proletariër
Het ging om dat "busted" van yosander en alle reacties van jullie die volgdenquote:
Ik natuurlijk. Voor de chicks.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
Welke lieve FOK!ker heeftals emoticon op msn?
Ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
Lekker cd'tje hè, nummer 3quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:06 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat is Max Enforcer & Waverider - Dilemma trouwens ook een vet nummer
Je hebt meer schoenen dan ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:06 schreef Snuf. het volgende:
Mijn zusje heeft 837472 paar schoenen. En dan reken ik de 82727 uggs niet mee
Ik heb 6 paar schoenen
Geen Airmax natuurlijk. Ik ben geen proletariër
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
Ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
quote:
Vooruitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus als ik je zou toevoegen, dan zou je me niet eens eensturen?
Ik voel me beledigd.
Ik zat ook net te bedenken dat ik een aantal emoticons van hier wel op msn wil.. vooral die met dat vlaggetjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
Als emoticon bedoel ikquote:
Van mij mag je hem wel hebben hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus als ik je zou toevoegen, dan zou je me niet eens eensturen?
Ik voel me beledigd.
Ja! Jij! Jij vlag altijdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:09 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik zat ook net te bedenken dat ik een aantal emoticons van hier wel op msn wil.. vooral die met dat vlaggetje.
Ik heb er best veel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:09 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik zat ook net te bedenken dat ik een aantal emoticons van hier wel op msn wil.. vooral die met dat vlaggetje.
Ja maar hoe krijg ik daarop MET goeie kwaliteit ZONDER achtergrond (die Samuel..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:09 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Oh ik heb 1 paar All stars (wel nepquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds meer. Ik heb vier paar (drie zijn Converse..).
Ik gebruik hem altijd en overal. Op de WC, tijdens het eten, in de trein, op mijn antwoordformulier van het examen. Overal!quote:
sozquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik gebruik hem altijd en overal. Op de WC, tijdens het eten, in de trein, op mijn antwoordformulier van het examen. Overal!
Een antwoord hierop:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik gebruik hem altijd en overal. Op de WC, tijdens het eten, in de trein, op mijn antwoordformulier van het examen. Overal!
Nouja, nep of echt.. Ze zien er allebei leuk uit. Echte zijn natuurlijk wat beter qua kwaliteit. Niet dat dat bij mij veel uitmaakt, want ik maak ze op een of andere manier snel kapot.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh ik heb 1 paar All stars (wel nepvan 10 euro ofzo
), hele vette Pull & Bear maar die zijn kapot
Verder nog van die schoenen winkel uit de Lijnbaan (zitten 2 vestigingen ben de naam kwijt
) en 2 paar van de Jack and Jones
Zit je een beetje op mijn profielfoto te lurkenquote:
Zoals: ik wil mijn docent zachtjes verwennen alvorens ik hem in stukjes zaag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef DidoCarthago het volgende:
Als je iets van een "grapje" onderaan je examen schrijft, kan dat dan leiden tot punten aftrek? ;p
fapfapfapquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Zit je een beetje op mijn profielfoto te lurken![]()
?!
Als het grapje is dat de moeder van de corrector een dame van lichte zede is zal dat niet meewerken neequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef DidoCarthago het volgende:
Als je iets van een "grapje" onderaan je examen schrijft, kan dat dan leiden tot punten aftrek? ;p
Ja. Gister al.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
STALKUR.
Heb je mijn hyves al gevonden btw?
Ik weet.quote:
Ja, daar zag ik hem.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Zit je een beetje op mijn profielfoto te lurken![]()
?!
Plaats een fotoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja. Gister al.
Moet ik je toevoegen dan? Of de link plaatsen?
Oh, ik ben sexy he?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja. Gister al.
Moet ik je toevoegen dan? Of de link plaatsen?
Aah...had je wel doorquote:
Ligt aan het grapje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef DidoCarthago het volgende:
Dankjequote:
op beide fapfapfapquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje! Heb je m'n Hyves gevonden of zit je in m'n fotoboek te lurken
?
Ik bedoel natuurlijk niet het soort grapjes dat jullie hier neerzettenquote:
PICS.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ben minstens net zo nice als hij
Alle drie hèquote:
Zoals?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:17 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk niet het soort grapjes dat jullie hier neerzettenkan ik ook nog wel bedenken dat dat niet meehelpt.. ik bedoelde gewoon m.b.t. tot het examen (soms komt er iets grappigs in me op xD tijdens een examen nog wel..).
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:17 schreef Snuf. het volgende:
YOSANDER WIE IS DIE BLONDE CHICK MET DIE INKIJK OP DE 2E FOTO IN JE FOBO?
ALVAST BEDANKT SNUF EN ZIJN SPERMACELLEN GR GR
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:17 schreef Snuf. het volgende:
YOSANDER WIE IS DIE BLONDE CHICK MET DIE INKIJK OP DE 2E FOTO IN JE FOBO?
ALVAST BEDANKT SNUF EN ZIJN SPERMACELLEN GR GR
Niet vertellen aan de rest hoor..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oei, ik wist het wel. Dan zijn we alsnog even sexy.
Martijn hé. Er zijn triljoen^99 Martijns in Nederland.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jij vindt mijn haives. Jij ziet pics van mij.
Nee maar je had hier in het vorige topic een foto met jezelf erop gepostquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje! Heb je m'n Hyves gevonden of zit je in m'n fotoboek te lurken
?
Oh kutquote:
Oja! Met Zatox. Toen zag ik er wel dood uit hoor (leek misschien niet) want was al tien uur aan 't feesten (Koninginnedag)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:18 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee maar je had hier in het vorige topic een foto met jezelf erop gepost.
Kan ik niet zo bedenken wat er ookalweer in me opkwamquote:
Was de zus van m'n Italiaan (die links op de foto staat dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh kut
Als het je buurmeisje is, doe haar de groetjes.
Als het je zusje is, doe haar de groetjes.
Als het niet van het bovenstaande is, doe haar de groetjes.
always in the mood voor zatoxquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Oja! Met Zatox. Toen zag ik er wel dood uit hoor (leek misschien niet) want was al tien uur aan 't feesten (Koninginnedag)![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |