Opa Snuf.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat was dezelfde opa die zei: ga naar het strand, stop je lul in het zand en je neukt de hele wereld!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat was dezelfde opa die zei: ga naar het strand, stop je lul in het zand en je neukt de hele wereld!
Was jouw opa maar mijn opa.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet hatenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet haten.
Draag geen neger/mooiboy/ Air Max, of van die Air Max waar je spontaan epilepsie van zou krijgen.
Jippie.quote:
En nu ook nog onwetendheidje gaan doen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:03 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat jullie bedoelen.
Ik draag Air Max, zij nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:03 schreef strontboer het volgende:
[..]
En nu ook nog onwetendheidje gaan doen?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:03 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dan zat je nu nog in de zandbak te spelen
Het ging om joggingbroeken mét Air Maxquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik draag Air Max, zij niet(voor zover ik weet
).
Wat is Max Enforcer & Waverider - Dilemma trouwens ook een vet nummerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik draag Air Max, zij niet(voor zover ik weet
).
Ik ook.. maar niet van die zachte pantoffelachtige.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:05 schreef DidoCarthago het volgende:
Nee precies ik heb geen airmax schoenen! Wel uggs (ha-ha-ha).
Sok uggs?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook.. maar niet van die zachte pantoffelachtige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |