Kleding zegt niet altijd iets over wat voor iemand het is. Vaak toevallig wel, maar niet zo altijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat dus
Ik ken iemand die dat doet, maar da's wel een lief iemand, dus ze is een uitzondering.
Bij witte All Stars kan het nog wel. Dat ziet er nog wel 'leuk' uit, maarja... sowieso All Stars.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Jaaa dat is inderdaad ook zo stom.. snel vies. Net als witte schoenen.
Bustedquote:
Ik ruk niet. :S Doe normaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Snuf. het volgende:
Hee rukkers zitten jullie hier nou nog steeds
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:59 schreef Snuf. het volgende:
WTF ben ik in het kleding topic terecht gekomen ofzo
Zeker, altijd gezelligquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:59 schreef DidoCarthago het volgende:
OHHHH Snuf. is voor Sparta Rotterdam!! Echt zo'n gezellige club is dat!! Jammer dat ze niet in de eredivisie spelen.
Ik zei toch dat het ooit een 'meisjestopic' zou worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:59 schreef Snuf. het volgende:
WTF ben ik in het kleding topic terecht gekomen ofzo
Allemaal dankzij Ezell.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het ooit een 'meisjestopic' zou worden.
Respect voor je opa, ouwequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Snuf. het volgende:
Zoals mijn opa altijd zei: het maakt niet uit wat voor broek je koopt, als je lul maar goed zit
In dat geval kan ik maar beter geen broek dragen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Snuf. het volgende:
Zoals mijn opa altijd zei: het maakt niet uit wat voor broek je koopt, als je lul maar goed zit
Wat een ruwe taal.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Snuf. het volgende:
Dat was dezelfde opa die zei: ga naar het strand, stop je lul in het zand en je neukt de hele wereld!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat was dezelfde opa die zei: ga naar het strand, stop je lul in het zand en je neukt de hele wereld!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |