SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stressssquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:29 schreef Ezell het volgende:
Laptop ingeklapt om de TT te lezen, draait mijn beeldscherm ook om.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:29 schreef Ezell het volgende:
Sorryquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:29 schreef Ezell het volgende:
Het is nog geen 2012quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wij verlaten elkaar over 1 uur en 30 minuten.
Omdat einde van de wereld.
Oja, vergetenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://wereldnieuws.blog.(...)11-vergaat-de-wereld
jwz
Hou opquote:
Dat mensen hem nog geloven ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://wereldnieuws.blog.(...)11-vergaat-de-wereld
jwz
Niet bij relatie?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef Etsu het volgende:
Ik heb Flitskikker toegevoegd bij mijn favoriete FOK!kers![]()
![]()
Ben ik nu stoer?
Da's een goeie. Maar ik ga ook vreemd met Dastan, maar dat mag Flitskikker niet weten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat mensen hem nog geloven ook.
[..]
Niet bij relatie?
Hmm.. dan kan je het beter zo houden. Voorkomt problemen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's een goeie. Maar ik ga ook vreemd met Dastan, maar dat mag Flitskikker niet weten.Dilemma dilemma.
Danku voor uw advies.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm.. dan kan je het beter zo houden. Voorkomt problemen!
Minnaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Danku voor uw advies.
Wil jij mijn minnaar zijn?
Zei je gisteren ook alquote:
quote:
Denken jullie wat ik denkquote:
Dan zou je dood zijn en heb je er alsnog niks aan. Behalve als gelooft in het hiernamaals natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik vind het bullshit overigens. Maar je weet maar nooit.
Je hebt er al zo veel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Danku voor uw advies.
Wil jij mijn minnaar zijn?
Daaaaaagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ga weg want ik heb een sociaal leven doei
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Zei je gisteren ook alik leer trouwens bij jouw naam 9/10 keer in plaats van een "b" een "h"
.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijn humordrempel is de afgelopen dagen wel dramatisch gedaald
Ik moest lachen...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:36 schreef strontboer het volgende:
[..]
Stronthoer dat zou wat zijn
Zo vies ben ik nu ook weer niet
Bavariaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
grolsch = boeren is mijn beredenatie
hihiquote:
Hertog Janquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nog niet geproefd.
Brand, Warsteiner en HJ is wel erg lekker.
En niet roken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet drinken ftw
Drinken![]()
Wat heb je eraan![]()
dronken worden lol hebben je niks herinneren kater hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet drinken ftw
Drinken![]()
Wat heb je eraan![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dronken worden lol hebben je niks herinneren kater hebben
Nog nooit een kater gehadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dronken worden lol hebben je niks herinneren kater hebben
Ik drink wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef DidoCarthago het volgende:
Flitskikker je bent echt obsessed with Nick.
Knap dat jullie niet drinken.
Juist niet, straks lig je kotsend op straat en raapt niemand je op en dan lig je daar maar, in je kots.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ken mijn grens wel, maar daarom is het wel leuk erover heen te gaan
Nog nooit gekotst, en daar ben ik trots op.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Juist niet, straks lig je kotsend op straat en raapt niemand je op en dan lig je daar maar, in je kots.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Juist niet, straks lig je kotsend op straat en raapt niemand je op en dan lig je daar maar, in je kots.
Jij wel? Ik heb in mijn hele leven waarschijnlijk niet eens een halve glas gedronken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef DidoCarthago het volgende:
Flitskikker je bent echt obsessed with Nick.
Knap dat jullie niet drinken.
Ik ook niet, ben op z'n hoogst aangeschoten geweest en dat was het.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nog nooit gekotst, en daar ben ik trots op.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben op z'n hoogst aangeschoten geweest en dat was het.
Op zijn hoogst echt straalbezopen, maar de alcohol wil mijn lichaam echt niet uitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben op z'n hoogst aangeschoten geweest en dat was het.
Dat was bij ons een keer voorgevallen. Kameraad had enkele jaren geleden op het kerstgala een überlelijk wijf gescoord. Hij wordt er nu nog steeds mee geconfronteerdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
Straks ben je zó dronken dat je het meest lelijkste meisje forever op je bek pakt en dan zit je daarmee voor de rest van je leven![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Waterpijp... fuuck man... Daar heb ik zin in... Nog een weekje
Nou, zie je.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dat was bij ons een keer voorgevallen. Kameraad had enkele jaren geleden op het kerstgala een überlelijk wijf gescoord. Hij wordt er nu nog steeds mee geconfronteerd
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Bij de primera verkopen ze ook waterpijpen kwam ik gister achter
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef Ezell het volgende:
Zo'n jongen uit de klas had in een aangeschoten/dronken bui een meisje gezoend. Een paar dagen later op school hoorde hij dat via een klasgenootje. Mocht hij van de leraar dat meisje bellen om het te vragen, als hij het gesprek op speakerstand zou zetten. Doet die jongen dat nog echt ook. Vet lullig voor dat meisje.
Wat is een pitu, mijn beste?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
Waterpijp en sigaren
En zo af en toe een pitu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |