Nee doet niet pijn, je voelt het even als ze het water tegen je trommelvlies spuiten, maar het doet niet echt pijn. Wel eerst even een paar dagen oordruppels (of olie) in je oren doen, dan wordt het wat zachter en kunnen ze het makkelijker wegkrijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Vraagje: doet dat pijn? Ik heb al bijna een week een raar soort dofheid in m'n linkeroor, alsof er een prop watten in zit, maar ik weet niet of het vanzelf over gaat. En ik ben als de dood voor dokters.
Een man die bang is voor zo'n klein teer poppetje, waarom dan?quote:
en die vreselijke tattooquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef ThaRickah het volgende:
Ik vind dat ding in haar neus gek, net een koe
ja echt hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
k wordt gewoon agressief van deze aflevering... WTF
Nikki had dat toen ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef ThaRickah het volgende:
Ik vind dat ding in haar neus gek, net een koe
Ik heb het ook over het jurkje niet over haarquote:
Zoekt die witte lijn.quote:
quote:
jurkje zou jou beter staanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het ook over het jurkje niet over haar
Maar Michella is er uit, dat is pas ellende!quote:
quote:
Trollquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
Zal ik dan maar bekennen dat ik Ed eigenlijk helemaal niks vind?
britt vind van nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar Michella is er uit, dat is pas ellende!
een trolfquote:
Maar we hebben Britt nogquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar Michella is er uit, dat is pas ellende!
Pfff mijn 7 jarige dochter zegt ook gewoon seks (al weet ze niet wat het betekentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |