Net een album uitgebracht en een kutsingle die is gefloptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Jaap? Beetje stilletjes geloof ik.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
En ik op rood drukken jonguh: BAM Zo een vuurbal!!!!!
En daar ging weer wijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Van mij mag de stijltang wel door die kop schaamhaar
Ik ben ook geen fan, maar dit optreden was gewoon topquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pfff gelukkig maar, ik dacht dat ik de enige was
Voor wie ben jij?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Van mij mag de stijltang wel door die kop schaamhaar
Geen echte favoriet deze keer, vind er wel een paar aardig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pfff gelukkig maar, ik dacht dat ik de enige was
Voor wie ben jij?
Ja dag je bent net terugquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Silenus het volgende:
Sattelieke hahahahaha hoe kom je erop!![]()
Draag me weg.
Totaal langs mij heengegaan. Wordt dus niets meer met die jongen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net een album uitgebracht en een kutsingle die is geflopt
Hij trad laatst op in de Klimaatstraat (de straat die zo klimaatbewust bezig was geweest), zag ik bij Piet Paulusma in Hart van Nederlandquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Jaap? Beetje stilletjes geloof ik.
Precies. Want uh, Raphaella "ik kan geen Engels, dus ook geen naam goed spellen voor mijn kind" moest gewoon weer meedoen!quote:
Ik Rolf... gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen echte favoriet deze keer, vind er wel een paar aardig.
Laat dan Adlicious maar winnen
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef miieejj het volgende:
gaan jullie morgen ook die extra sinterklaas journaal kijken ...?
't was ook mooi .. beter dan die sim'ranquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik meost bijna janken bij Rochelle's optreden
Uiteraard!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef miieejj het volgende:
Zo slecht was het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef miieejj het volgende:
quote:
wel leuk... maar wel duurquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
http://webshop.seetickets(...)inkname=xfa&ns_fee=0
30 euro? Die zijn ff gek in hun kop
Nee, wij hebben bbq.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef miieejj het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef miieejj het volgende:
Ik lachen na het optredenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
moet je het opnemenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, wij hebben bbq.
Dus ik kan niet kijken
Oprah heeft afscheid genomen JONGUHquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
Cee, is er nog een live show in LA te bezoeken de komende weken? Of moet ik toch naar Oprah?
ja ik wil terug nuquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
Gutver de muziek vorige week was beter, in de pub
hoezoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja.En dan meteen erna keihard mezelf tegen de muur werpen omdat ik heb gekeken.
Ik ookquote:
Ga je naar LA?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
Cee, is er nog een live show in LA te bezoeken de komende weken? Of moet ik toch naar Oprah?
Omdat het natuurlijk gewoon het nieuws gaat wezen over de locatie van de aankomst van de Sint.quote:
HOAXquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je naar LA?
Euhhh. Geen idee of er iets te doen is. En Oprah wordt in Chicago opgenomen.
Ze heeft zo'n droog haar. Lijkt me eng, stel dat iemand per ongeluk z'n peuk in haar kapsel gooit, staat de hele zaak in de hens.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Als Rochelle niet wint dan weet ik het ook niet meer hoor. Zo'n mooi poppetje met zo'n stem. Wow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |