Jij bent echt van onder een buitenaardse steen he?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
Stacey in strakke jeans
Ik kwam zojuist 3x
We hebben hier nog 2 zakken liggen. Bewaard om... eh... jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het nog steeds kut dat de mango-chili chips niet meer te koop is, de goeie VOH tijd
Hier nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Pheno het volgende:
De hit van de eeuw? Meid, het is ondertussen al een nieuwe eeuw hoor
En Racoon heeft ook een nieuwe plaat! 't Is nie waaaaar! Het Toeval!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef MaLo het volgende:
Goh toevallig, de nieuwe cd van VDH komt ook vandaag uit!
toevallig he..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef MaLo het volgende:
Goh toevallig, de nieuwe cd van VDH komt ook vandaag uit!
Ed moet achter het stuur gaan kruipen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef MeloD het volgende:
Ed moet een nummer van John Fogerty (Creedence Clearwater Revival) gaan doen vind ik, bij voorkeur "Have you ever seen the rain"Dat zie ik 'm zó doen!
Heel af en toe wat chipjes eten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben hier nog 2 zakken liggen. Bewaard om... eh... ja
geen vreemden, we zijn een paar keer voorgesteld aan hemquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, vreselijk, weigerden gewoon pertinent te komen praten met complete vreemden iedere week.
Op de blindengeleideschool vast wel jaquote:
EENS!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het nog steeds kut dat de mango-chili chips niet meer te koop is, de goeie VOH tijd
quote:
Ik ook niet!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
Is ie al blind, wordt het ook nog eens stil in hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |