Red je niet met een scooter vanaf stilstandquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef zoem het volgende:
[..]
100/10 = 10 m/s = 36 km/h
Niet zo slecht ingeschat toch?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
Lol die weet zijn eigen leeftijd al niet eens.
Houden zoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Ik heb dat hele liedje nog nooooit gehoord.
Ik kom op 67 uitquote:
Das de snelheid waarmee de bal de loop verlaat. zo een balletje is totaal niet gestroomlijnd, en verliest al snel zn vaartquote:
België en Engeland heeft inderdaad veel betere TVquote:Op zondag 22 mei 2011 05:37 schreef Ofyles2 het volgende:
The Pain Game geeft precies aan hoe hard de samenleving naar de afgrond sjeest.
Tenzij de producenten met een goede doordeweekse quiz komen, blijf ik uitwijken naar Vlamingen, Britten, Duitsers en zelfs Fransen.
Saai niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 05:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
België en Engeland heeft inderdaad veel betere TV. Maar voor wie pulp ook lekker vindt, ach. En het is góede pulp. Geen saaie, bijvoorbeeld.
als alles iets sneller ging? Er moet natuurlijk wel een spelelement inzitten! De ene opdracht werkt/is beter dan de andere, en wat betreft die gloeilampen, dat is wel zeker mogelijk, als hij de derde niet had laten vallen, had hij het gewoon gedaan!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:57 schreef Flixxy het volgende:
Beetje jammer van het format. Beter geweest als alles iets sneller ging (snellere straffen?) en misschien 1 combinatie van teams per aflevering ofzo? Wordt allemaal zo eentonig zo.
Overigens moeten ze die opdrachten ook wat beter uitbalanceren. Frikandel zoeken in de teringzooi? Was allemaal sla en gezonde dingen, niet alsof ze je ziek gaan laten worden van die shitEn dan die gloeilampen uitdraaien in 45 sec wat gewoon onmogelijk is... Had liever de dames zien gaan dan Joke
(met 2 wenkbrouwen)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |