Menssoorten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zeker wel. Er zijn genoeg soorten die echt letterlijk klonen.
Voor de volledigheid (reactie op GSbrdr).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
House vind ik meestal niet zoveel aan. Zelf luister ik meer alles wat tussen (minimal) techno, idm, ambient en glitch (en meer van die loze hokjes) in zweeft qua elektronische muziek.
Klopt, je hoeft ons niks te vertellen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Homo sapiens is maar één soort. Nee, soorten wormen en bepaalde insecten die onafhankelijk van geslacht een copy van zichzelf makenquote:
Nee, die planten zich ongeslachtelijk voort.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als we bij de 10.000 zijn ben je deze mijlpaal alweer vergeten.quote:
Met dit tempo duurt deel 10.000 niet eens zo lang meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als we bij de 10.000 zijn ben je deze mijlpaal alweer vergeten.
Alles is betrekkelijk.
Het gaat verder dan ongeslachtelijk voortplanten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, die planten zich ongeslachtelijk voort.
Dat is iets anders, klonen is de benaming als soorten die onder normale omstandigheden geslachtelijke voortplanting gebruiken, nu door middel van kunstmatige ingrepen reproduceren.
Nee, we zitten nu boven de 5 delen per dag, of niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met dit tempo duurt deel 10.000 niet eens zo lang meer.
Hoewel vele planten zich spontaan ongeslachtelijk vermeerderen met genetisch identiek nageslacht wordt dit meestal geen klonen (werkwoord) genoemd; wel is een zo ontstaan organisme een kloon (zelfstandig naamwoord) van de ouder. Sommige lagere organismen, zoals eencelligen, planten zich uitsluitend voort via celdeling waarbij twee identieke klonen ontstaan, ook hier wordt het werkwoord klonen niet gebruikt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het gaat verder dan ongeslachtelijk voortplanten.
Ik kom meisjes tegen die gewoon uit 1990 zijn ... dan moet ik altijd even nadenken. 1990 wtf .. of wacht, bent ouder dan 18quote:
20 april zaten we bij deel 1860quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, we zitten nu boven de 5 delen per dag, of niet?
Tis wat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kom meisjes tegen die gewoon uit 1990 zijn ... dan moet ik altijd even nadenken. 1990 wtf .. of wacht, bent ouder dan 18
dus.
Bedankt voor je wikicopypaste (?)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoewel vele planten zich spontaan ongeslachtelijk vermeerderen met genetisch identiek nageslacht wordt dit meestal geen klonen (werkwoord) genoemd; wel is een zo ontstaan organisme een kloon (zelfstandig naamwoord) van de ouder. Sommige lagere organismen, zoals eencelligen, planten zich uitsluitend voort via celdeling waarbij twee identieke klonen ontstaan, ook hier wordt het werkwoord klonen niet gebruikt.
Daar is ons prethoofd.quote:
Je bedoelt kutmuziek.quote:
Nee. Bedoelde wat anders.quote:
Awesome.quote:
Doelde meer op je UI.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat nou prethoofd?? Vandaag om 05.15 vertrokken voor werk en nu pas thuis
Ik wacht met spanning af.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. Bedoelde wat anders.
Zal het je later wel een keer uitleggen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:51 schreef 3-voud het volgende:
Ik in gesprek met Voorschrift....
[ afbeelding ]
't is toch niet op Boshoven he?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:54 schreef betyar het volgende:
En dadelijk een bankstel wegbrengen naar mijn broertje in Weert.
Doe geen moeite knul. Dat kloon gezeur heeft zijn beste tijd gehad.quote:
Is morgenavond pas. Nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens waar was dat sinterklaasjournaal nou voor?
Iemand kansloos genoeg het te hebben gekeken?
Morgen pas. Je bent te vroeg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
Ahh vandaar.quote:
Dat zeggen mijn dates ook altijd.quote:
Moet nog komen. Ik lig altijd helemaal dubbel: De familie Bijster uit Spoor, Politici erin stoppen, elke dag grappen met Jan Doedel(en de kinderen die het maar niet begrijpen)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
Sinterklaas is failliet en hij staat samen met zijn landgenoten te demonstreren omdat hij en zijn Pieten geen baan kunnen vinden.quote:
Je moet ook eerst wat drinken. Of anders een uurtje eerder afspreken.quote:
Ik eigenlijk ookquote:
Ik hoef niemand 'te grazen te nemen', maar je irritatiefactor is ong. evenhoog als bij ryan3, dus vandaar. Niets persoonlijks en van mij hoeft niemand gebanned te worden en mag iedereen alles zeggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doe geen moeite knul. Dat kloon gezeur heeft zijn beste tijd gehad.
Zeg gewoon wat je denkt, namelijk: ik vind 3-voud niet zo leuk. Hoe kan ik hem te grazen nemen wat tot een ban leid?
Dat staat er namelijk met andere woorden.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinterklaas is failliet en hij staat samen met zijn landgenoten te demonstreren omdat hij en zijn Pieten geen baan kunnen vinden.
Ze komen niet voor niets uit Spanje natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinterklaas is failliet en hij staat samen met zijn landgenoten te demonstreren omdat hij en zijn Pieten geen baan kunnen vinden.
Fijn. Klaar?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Buiten dat is klonen kneuzig. Ik kom hier meer dan 5 jaar, met 1 account en maar 3 notes. Ik weet wat ik doe.
Als je het nieuws nou een beetje zou volgenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze komen niet voor niets uit Spanje natuurlijk.
Maar shit, dan hebben ze Wilders tegen zich, er gaat geen cent meer die kant op.
Het zijn uiterst effectieve vechtnegers, die pieten. Altijd een roe bij de handquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar shit, dan hebben ze Wilders tegen zich, er gaat geen cent meer die kant op.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet ook eerst wat drinken. Of anders een uurtje eerder afspreken.
Je ouders betalen die cadeautjes. Of heb ik nu wat verlult?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehee, dat subforum past me niet zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je het nieuws nou een beetje zou volgen
Weet ik, ze zijn Spaans jwtz.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je ouders betalen die cadeautjes. Of heb ik nu wat verlult?
Waarom niet? Sta je af en toe ook eens tussen dat gepeupel. Best vermeakelijk ende kleurrijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehee, dat subforum past me niet zo.
Je hebt ff snel gegoogeld?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zal mijn lineaal meenemen op de meet.
Lopadotemachoselachogaleokranioleipsanodrimhypotrimmatosilphioparaomelitoyphophattoperisteralektryonoptekephalliokigklopeleiolagoiosiraiobaphetraganopterygonquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef Dutchnative het volgende:
Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis
Speaking of which, ik stond perplex toen ik net buiten liep en me vergaapte aan een mooie Audi TT bolide, waarna ik mezelf al volledig zag rondrijden in al die pracht, met een grote gelaatstrek des vreugdes van oor tot oor.quote:
Minderwaardigheidscomplexquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Speaking of which, ik stond perplex toen ik net buiten liep en me vergaapte aan een mooie Audi TT bolide, waarna ik mezelf al volledig zag rondrijden in al die pracht, met een grote gelaatstrek des vreugdes van oor tot oor.
En toen kwam 's werelds grootste nicht er uit, met wapperende handjes "joehoe" schreeuwend naar vriendlief, en liep ik schaamtevol weg door mijn falen voor de masculiniteitsconfirmatie theorie.
Nee, het was een confirmatie van m'n geaardheid, en daar was ik niet blij mee.quote:
lol.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Speaking of which, ik stond perplex toen ik net buiten liep en me vergaapte aan een mooie Audi TT bolide, waarna ik mezelf al volledig zag rondrijden in al die pracht, met een grote gelaatstrek des vreugdes van oor tot oor.
En toen kwam 's werelds grootste nicht er uit, met wapperende handjes "joehoe" schreeuwend naar vriendlief, en liep ik schaamtevol weg door mijn falen voor de masculiniteitsconfirmatie theorie.
hahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, het was een confirmatie van m'n geaardheid, en daar was ik niet blij mee.
Waar gaat het in godsnaam over? Sinterklaasjournaal?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:59 schreef Dutchnative het volgende:
]
[..]
Moet nog komen. Ik lig altijd helemaal dubbel: De familie Bijster uit Spoor, Politici erin stoppen, elke dag grappen met Jan Doedel(en de kinderen die het maar niet begrijpen)
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar gaat het in godsnaam over? Sinterklaasjournaal?
Toiletreiniger is goedkoper.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:10 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb net het laatste beetje wc-eend in mn toilet gegooid, en zit nu te dubben of ik nieuwe toiletreiniger zal kopen of gewoon een fles cola erin gooi. Volgens mij is dat laatste een veel betere reiniger namelijk.
Ff serieus: serieus?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:10 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb net het laatste beetje wc-eend in mn toilet gegooid, en zit nu te dubben of ik nieuwe toiletreiniger zal kopen of gewoon een fles cola erin gooi. Volgens mij is dat laatste een veel betere reiniger namelijk.
Dat is inderdaad het pluspunt van de wc-reiniger.quote:
Ze is vrouw, dat weet ze als geen ander natuurlijk, geboren expert.quote:
Datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:10 schreef dotCommunism het volgende:
Exact!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:10 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het pluspunt van de wc-reiniger.
Er is een speciale uitzending ingelastquote:
Half. Gezien de effecten van cola op alles ben ik er redelijk van overtuigd dat het ook prima voor je toilet te gebruiken is, en misschien nog wel een betere reiniger is dan daarvoor bedoelde producten.quote:
En je kan aan die spaaracties meedoen, van die dopjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact!
Maar cola is dan weer beter voor het milieu, lastige keuze.
Ik heb ooit eens overwogen dit ding aan te schaffen:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jammer dat we het niet zullen meemaken, morgen zijn we allemaal vermoord door Jezus.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er is een speciale uitzending ingelast
??quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er is een speciale uitzending ingelast
Dat niet alleen, ik vind cola niet te pruimen. Dus ideaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact!
Maar cola is dan weer beter voor het milieu, lastige keuze.
Jajaquote:
quote:Nederland is helemaal in de ban van Sinterklaas. Aanleiding is de mededeling van televisiezender NTR dat het morgen een extra Sinterklaasjournaal uitzendt op Nederland 1.
Het Sinterklaasjournaal is een jaarlijkse traditie van de publieke omroep. Het programma wordt in december uitgezonden en toont de belevenissen van Sinterklaas in de aanloop naar 6 december.
Het nieuws over de extra uitzending kwam dan ook al een complete verrassing. Wat de aanleiding is voor de uitzending wil NTR niet zeggen.
"Naar aanleiding van een bijzonder en urgent nieuwsfeit heeft de NTR, in overleg met de NPO, besloten tot het inlassen van een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal", luidt het op de website van de omroep. "Gezien de ontwikkelingen is het op dit moment niet mogelijk nadere mededelingen te doen."
De mysterieuze aankondiging zorgt er alvast voor dat het woord Sinterklaasjournaal vandaag één van de meest besproken woorden op de sociale netwerksite Twitter is. De NTR werd vrijdag overspoeld met telefoontjes van ongeruste kijkers. Wat er met de goedheilige man aan de hand is weten we pas morgen omstreeks 19.50 uur.
Ah, in dat geval is de TT toch een heel stuk kwalitatiever.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens overwogen dit ding aan te schaffen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |