Menssoorten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zeker wel. Er zijn genoeg soorten die echt letterlijk klonen.
Voor de volledigheid (reactie op GSbrdr).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
House vind ik meestal niet zoveel aan. Zelf luister ik meer alles wat tussen (minimal) techno, idm, ambient en glitch (en meer van die loze hokjes) in zweeft qua elektronische muziek.
Klopt, je hoeft ons niks te vertellen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Homo sapiens is maar één soort. Nee, soorten wormen en bepaalde insecten die onafhankelijk van geslacht een copy van zichzelf makenquote:
Nee, die planten zich ongeslachtelijk voort.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als we bij de 10.000 zijn ben je deze mijlpaal alweer vergeten.quote:
Met dit tempo duurt deel 10.000 niet eens zo lang meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als we bij de 10.000 zijn ben je deze mijlpaal alweer vergeten.
Alles is betrekkelijk.
Het gaat verder dan ongeslachtelijk voortplanten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, die planten zich ongeslachtelijk voort.
Dat is iets anders, klonen is de benaming als soorten die onder normale omstandigheden geslachtelijke voortplanting gebruiken, nu door middel van kunstmatige ingrepen reproduceren.
Nee, we zitten nu boven de 5 delen per dag, of niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met dit tempo duurt deel 10.000 niet eens zo lang meer.
Hoewel vele planten zich spontaan ongeslachtelijk vermeerderen met genetisch identiek nageslacht wordt dit meestal geen klonen (werkwoord) genoemd; wel is een zo ontstaan organisme een kloon (zelfstandig naamwoord) van de ouder. Sommige lagere organismen, zoals eencelligen, planten zich uitsluitend voort via celdeling waarbij twee identieke klonen ontstaan, ook hier wordt het werkwoord klonen niet gebruikt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het gaat verder dan ongeslachtelijk voortplanten.
Ik kom meisjes tegen die gewoon uit 1990 zijn ... dan moet ik altijd even nadenken. 1990 wtf .. of wacht, bent ouder dan 18quote:
20 april zaten we bij deel 1860quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, we zitten nu boven de 5 delen per dag, of niet?
Tis wat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kom meisjes tegen die gewoon uit 1990 zijn ... dan moet ik altijd even nadenken. 1990 wtf .. of wacht, bent ouder dan 18
dus.
Bedankt voor je wikicopypaste (?)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoewel vele planten zich spontaan ongeslachtelijk vermeerderen met genetisch identiek nageslacht wordt dit meestal geen klonen (werkwoord) genoemd; wel is een zo ontstaan organisme een kloon (zelfstandig naamwoord) van de ouder. Sommige lagere organismen, zoals eencelligen, planten zich uitsluitend voort via celdeling waarbij twee identieke klonen ontstaan, ook hier wordt het werkwoord klonen niet gebruikt.
Daar is ons prethoofd.quote:
Je bedoelt kutmuziek.quote:
Nee. Bedoelde wat anders.quote:
Awesome.quote:
Doelde meer op je UI.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat nou prethoofd?? Vandaag om 05.15 vertrokken voor werk en nu pas thuis
Ik wacht met spanning af.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. Bedoelde wat anders.
Zal het je later wel een keer uitleggen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:51 schreef 3-voud het volgende:
Ik in gesprek met Voorschrift....
[ afbeelding ]
't is toch niet op Boshoven he?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:54 schreef betyar het volgende:
En dadelijk een bankstel wegbrengen naar mijn broertje in Weert.
Doe geen moeite knul. Dat kloon gezeur heeft zijn beste tijd gehad.quote:
Is morgenavond pas. Nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens waar was dat sinterklaasjournaal nou voor?
Iemand kansloos genoeg het te hebben gekeken?
Morgen pas. Je bent te vroeg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
Ahh vandaar.quote:
Dat zeggen mijn dates ook altijd.quote:
Moet nog komen. Ik lig altijd helemaal dubbel: De familie Bijster uit Spoor, Politici erin stoppen, elke dag grappen met Jan Doedel(en de kinderen die het maar niet begrijpen)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |