SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:59 schreef wc-eend het volgende:
Wtf is planking? Klinkt een beetje SM achtig...
*plank me baby*
ik ben idd alleen geïnteresseerd in van die dingen als planking gone wrongquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:39 schreef koei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort dingen. Maar dan dus op zo vreemd mogelijke plaatsen. Tussen traptredes, op kruiwagens...
Geen maltbier meer voor jou!!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:54 schreef AQuila360 het volgende:
AQ is de best3 jallalala AQ is de beste jalallalaallalalaal
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:28 schreef Fallen het volgende:
Bored out of my mind. Geen fuck te doen op mijn werk.
pooierquote:
Beveiliging. Merendeel evenementen, maar ook nachtbewaking. Momenteel heel saai bij een paar campers op een pleintje. Eigenlijk is het een filmset, maar daar merk je weinig van.quote:
Ook zo.quote:
...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:29 schreef GameBabe het volgende:
Planking, ik mis de hype ook een beetje, hoewel in een bed planken wel fijn is
Goedemorgen trouwens
Het stoppen van stijve onderdelen op vreemde plekken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:29 schreef GameBabe het volgende:
Planking, ik mis de hype ook een beetje, hoewel in een bed planken wel fijn is
Goedemorgen trouwens
Ik heb heel geen stijve onderdelen, behalve mijn rug als ik te hard getraind heb....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het stoppen van stijve onderdelen op vreemde plekken?
...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb heel geen stijve onderdelen, behalve mijn rug als ik te hard getraind heb....
En verder heb ik alleen maar poezige dingen die op vreemde plekken in mijn bed liggen... zoals op mijn hoofd
Gekkie, kater als een malle. Het eerste braakje ligt al in de steeg..quote:
Ieuwquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Gekkie, kater als een malle. Het eerste braakje ligt al in de steeg..
idd ja en omdat de wereld vandaag vergaat heb ik vanmorgen voor een kleine 670 euro aan kleding gekochtquote:
Die kun je dan toch niet meer aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:07 schreef Misan het volgende:
[..]
idd ja en omdat de wereld vandaag vergaat heb ik vanmorgen voor een kleine 670 euro aan kleding gekocht
670 Euroquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:07 schreef Misan het volgende:
[..]
idd ja en omdat de wereld vandaag vergaat heb ik vanmorgen voor een kleine 670 euro aan kleding gekocht
Ik ook nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:28 schreef Solique het volgende:
[..]
670 Euro
Dat ga ik niet halen deze maand
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die kun je dan toch niet meer aan.![]()
En 670 euro
Ook paar finales gekeken van de week, Hawaii 5-0, OTH (ja dat kijk ik) en Fringe (geweldige seriequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Morthill het volgende:
seizoenfinale Bones was ook tof, zag dat einde zo gruwelijk niet aankomenbenieuwd naar volgende seizoen
Ieuwww moesten jullie geen snorren en baarden kopen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Gekkie, kater als een malle. Het eerste braakje ligt al in de steeg..
Wit colbertje, pimpin'quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:42 schreef Misan het volgende:
[..]
ja
ik ging voor een wit colbertje de stad in en ben thuis gekomen met dat colbertje, een paar nieuwe schoenen, twee spijkerbroeken, twee polo's en vier paar sokken
Smakelijk alvast!quote:
En dan bel je niet even!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:18 schreef Solique het volgende:
Zo terug van een onverwachte tour naar gouda op de fiets maar overleefd.
Wel 3 games en 2 films rijker.
En natuurlijk een biertje op het plein
Zonder nummer gaat dat lastig, had het ook niet voorzien anders had ik het hier geplaatst.quote:
Stiekem lag ik ook knock out op de bankquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Zonder nummer gaat dat lastig, had het ook niet voorzien anders had ik het hier geplaatst.
Werd pas gebeld toen ik hier in het centrum liep.
Zware nacht gehad dus.quote:
Hou op schei uit..quote:
Sushiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Hou op schei uit..
Vrijdagmiddag borrel, totaly wasted geworden, sushi gegeten en met sake weg gespoeld, rotown en een feestje in het perron..
Klinkt als een goed nachtje met verwachte nasleep.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Hou op schei uit..
Vrijdagmiddag borrel, totaly wasted geworden, sushi gegeten en met sake weg gespoeld, rotown en een feestje in het perron..
Mmmm acid!quote:
quote:
Dat.quote:
Ahhuh.quote:
quote:
Geniaal toch of watquote:
Ja, was korter. Het is nu 40 minuten volgens de player.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:04 schreef Misan het volgende:
Was het voorheen ook altijd al een uur? Volgens mij een half uur toch?
En over die Marokkaanse probleemjongeren in Urk danquote:Op zondag 22 mei 2011 12:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, was korter. Het is nu 40 minuten volgens de player.
Die grappen over Urk trouwens.. Wie aan m'n vriendin komt, komt aan m'n zus!
Leuk, ff kijken met m'n kater!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:00 schreef Poit het volgende:
Zit nu nog te kijken
http://www.rtl.nl/xl/#/u/0f23aec9-a4e7-3c4d-8c94-edec16541a01/
Is er nog iets anders op de nederlandse TV dan autocue programma's?quote:
Nederlandse TVquote:Op zondag 22 mei 2011 12:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Is er nog iets anders op de nederlandse TV dan autocue programma's?
quote:
Wie kijkt er nog NL'se TV?quote:
Hoe raad je dat? Fruit haalt net de croissants uit de ovenquote:
Ik haal ze net ook uit de ovenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe raad je dat? Fruit haalt net de croissants uit de oven
Ook altijd lekkerquote:
Eigenlijk alle Lego games wel.quote:
Of je wacht tot die games 20 euro kostenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Eigenlijk alle Lego games wel.
Maar de filmpjes van Pirates zien er wel goed uit.
Need moneyhz!
Moet L.A. Noire, Lego Pirates, Operation Flahpoint: Red River en Portal 2 nog kopen...
Dat, sowieso een stuk goedkoper.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Of je wacht tot die games 20 euro kosten
Bij sommige games wel een optie ja...quote:Op zondag 22 mei 2011 12:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Of je wacht tot die games 20 euro kosten
HEBBU HEBBUH HEBBUUUHHHHHquote:Op zondag 22 mei 2011 12:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bij sommige games wel een optie ja...
Maar toch willen hebben hé?...
agh, zat games die ik zeker wil hebben, maar ik wacht wel een half jaartje of zo. je bent gek als je jaarlijks honderden euro's te veel uitgeeftquote:Op zondag 22 mei 2011 12:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bij sommige games wel een optie ja...
Maar toch willen hebben hé?...
Met Portal 2 kunnen we misschien wel een dealtje sluiten. Heb de PS3 versie, maar heb de PC versie al geactiveerd op mijn Steam accountquote:Op zondag 22 mei 2011 12:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Eigenlijk alle Lego games wel.
Maar de filmpjes van Pirates zien er wel goed uit.
Need moneyhz!
Moet L.A. Noire, Lego Pirates, Operation Flahpoint: Red River en Portal 2 nog kopen...
quote:
Is ook zo. Over het algemeen koop ik ook niet alle titels gelijk bij release. Regelmatig wacht ik inderdaad tot budgetbak-prijzen of ergens van een mede Fokker.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, zat games die ik zeker wil hebben, maar ik wacht wel een half jaartje of zo. je bent gek als je jaarlijks honderden euro's te veel uitgeeft
Bekend probleemquote:Op zondag 22 mei 2011 12:33 schreef Fallen het volgende:
[..]![]()
[..]
Is ook zo. Over het algemeen koop ik ook niet alle titels gelijk bij release. Regelmatig wacht ik inderdaad tot budgetbak-prijzen of ergens van een mede Fokker.
Maar heel soms (zoals vandaag) dan wil ik een game NU!!!
quote:ZONDAG …Ik dacht, godverredomme! Wat is dit een Allejezus Mooie Zondag!!… Bleek het ZATERDAG te zijn
Je klinkt als een ouwe lulquote:Op zondag 22 mei 2011 13:29 schreef Fallen het volgende:
Ik ga maar eens wat actiefs doen vandaag. Heb met vrienden afgesproken om een stuk te gaan wandelen ergens. Geen zin om vandaag binnen te blijven.
Mja, lopen betekent voor mij hardlopen. En dat ga ik morgen weer doen. Maar ik begrijp je afkeer van het woord 'wandelen'. Ik heb dat eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:52 schreef koei het volgende:
[..]
Je klinkt als een ouwe lulMaar dat komt denk ik door mijn afkeer van het woord wandelen... lopen is beter!
Ik zou dit niet pikken Fallen! Je oud laten noemen is één ding, maar je bejaard laten noemen is heel wat anders!quote:Op zondag 22 mei 2011 17:02 schreef AQuila360 het volgende:
Nordic Walking Fallen is dat nix voor je?!?
Nee, sorry. Ik snap dat je graag iemand zoekt met wie je je hobby kunt delen. Ik geef toe, er zijn raakvlakken, zoals het lopen. Maar daar houd het ook echt op. Misschien kun je eens informeren bij een 50+ singles club.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:02 schreef AQuila360 het volgende:
Nordic Walking Fallen is dat nix voor je?!?
Dirt3 staat er niet in zeker?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:54 schreef AQuila360 het volgende:
Eindelijk weer beetje bij![]()
De nieuwe PU is vet!
Dat tempo kan ik niet bijbenenquote:Op zondag 22 mei 2011 17:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik snap dat je graag iemand zoekt met wie je je hobby kunt delen. Ik geef toe, er zijn raakvlakken, zoals het lopen. Maar daar houd het ook echt op. Misschien kun je eens informeren bij een 50+ singles club.
Dacht het wel maar vooral een toffe onzinquote:
Het schijnt trouwens wel dat je meer energie enz verbrand met dat nordic walking dus opzich is dat bejaarde imago niet terecht.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik snap dat je graag iemand zoekt met wie je je hobby kunt delen. Ik geef toe, er zijn raakvlakken, zoals het lopen. Maar daar houd het ook echt op. Misschien kun je eens informeren bij een 50+ singles club.
Ja kom dan pirates spelen! Dan hebben we allebei 1 probleem minderquote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef AQuila360 het volgende:
FUU ik wil pirates ook spelen + nog 10 andere games
Komt gewoon te veel uit en dan heb ik ook nog maar 1 systeem !!
Ik wil wel maar ik mag van Fruut niet in de buurt van z'n vogeltjes komenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja kom dan pirates spelen! Dan hebben we allebei 1 probleem minder
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik mag van Fruut niet in de buurt van z'n vogeltjes komen
Prioriteiten! Minder slapen dus!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef AQuila360 het volgende:
FUU ik wil pirates ook spelen + nog 10 andere games
Komt gewoon te veel uit en dan heb ik ook nog maar 1 systeem !!
Ik heb de star wars versie niet gedaan omdat ik niet zo van starwars hou. Maar de indiana jones lego was te gek. Eerst alle films gekeken en daarna het spel gespeeldquote:Op zondag 22 mei 2011 19:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Prioriteiten! Minder slapen dus!
Zijn die Lego games nou echt zo leuk? Heb een keer de demo van Lego Star Wars geprobeerd maar vond dat best matig eigenlijk..
Ben nu bezig met NFS Shift.. in vergelijking met Forza is dat eigenlijk best wel heel erg kut
Dacht ik al jaquote:Op zondag 22 mei 2011 19:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Oh ja de vogeltjes staan naast de bank, dus dat wordt moeilijk
Ik was vrijquote:Op zondag 22 mei 2011 14:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik word vanavond wel actief, ik moet immers werken
indy vond ik echt doodsaaiquote:Op zondag 22 mei 2011 19:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb de star wars versie niet gedaan omdat ik niet zo van starwars hou. Maar de indiana jones lego was te gek. Eerst alle films gekeken en daarna het spel gespeeld
Aan één kant lijkt me dat best fijn, onverwacht vrij als je dacht dat je moest werken, maar ook een beetje balen....quote:Op zondag 22 mei 2011 20:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik was vrijik kon meteen weer naar huis
Eerst daar een kop koffie gehad en toen weer naar huis gefietst
Ik vond die eerste Star Wars en Indy allemaal niet zo tof. Pas vanaf Batman en Harry Snotter vond ik ze echt tofquote:Op zondag 22 mei 2011 20:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
indy vond ik echt doodsaaitotaal geen creativiteit in dat eerste deel. Star Wars was echt fucking geniaal in dat opzicht
Ik wil batman ook nog spelen! Harry potter vind ik echt geen drol aan (bleeh baggerfilms)quote:Op zondag 22 mei 2011 20:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond die eerste Star Wars en Indy allemaal niet zo tof. Pas vanaf Batman en Harry Snotter vond ik ze echt tofdie nieuwste SW niet gespeeld.
Dit najaar komt LEGO Harry Potter Years 5-7 uitquote:Op zondag 22 mei 2011 20:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond die eerste Star Wars en Indy allemaal niet zo tof. Pas vanaf Batman en Harry Snotter vond ik ze echt tofdie nieuwste SW niet gespeeld.
Ik vond het niet erg. Toen ik binnenliep hielden ze net pauze. Dus heb ik even koffie met ze gedronken. En daarna naar huis gefietst. Ik was in totaal nog geen half uur kwijtquote:Op zondag 22 mei 2011 20:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Aan één kant lijkt me dat best fijn, onverwacht vrij als je dacht dat je moest werken, maar ook een beetje balen....
Die Lego game van HP is wel tof hoor Lotje!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik wil batman ook nog spelen! Harry potter vind ik echt geen drol aan (bleeh baggerfilms)
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
MATTERFAKKER die film wordt vet denk ik helaas mag ik niet mee doen
Echt? Ook voor mensen die echt gruwelen van de films?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die Lego game van HP is wel tof hoor Lotje!
Ja, de game is niet engquote:Op zondag 22 mei 2011 21:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Echt? Ook voor mensen die echt gruwelen van de films?
Opbokken met die zooi AQquote:Op zondag 22 mei 2011 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
MATTERFAKKER die film wordt vet denk ik helaas mag ik niet mee doen
Ik heb gewoon smaak in filmsquote:
Nope blijf het postenquote:
Dat geloof ik graag alleen die HP lego game is ook leuk als je HP film haat.quote:
Had m gisteren in mijn handen, maar vind m toch nog te duur.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:54 schreef Poit het volgende:
L.A. Noire is echt heel erg bruut
Echt grappig om opeens "Matt Parkman" uit Heroes tegen te komen in die game
40 euro te duur?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Had m gisteren in mijn handen, maar vind m toch nog te duur.
Hij kost hier overal 60quote:
Echt joh?quote:
Betaal eigenlijk nooit de volle mep voor een gamequote:Op zondag 22 mei 2011 23:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt joh?
Ach, ik had er ook wel 60 voor betaald hoor.
Trustenquote:
Ik veel te veelquote:Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Betaal eigenlijk nooit de volle mep voor een game
quote:
quote:
Heb ook zo'n periode gehad. Nu echt niet meer.quote:
Ik weet niet wat hij jou heeft wijsgemaakt, maar hij was zaterdagnacht rond een uur of 2 al richting huis vertrokken...quote:Op zondag 22 mei 2011 19:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
FUU ik hoop dat fruit snel thuis komt, ik wil pirates verder spelen
Welk huis?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:21 schreef koei het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij jou heeft wijsgemaakt, maar hij was zaterdagnacht rond een uur of 2 al richting huis vertrokken...
Ja, ik dacht dus zijn eigen huis... Maar misschien durfde hij toch niet meer thuis te komen na klachten over zijn beweeglijkheid in bedquote:
Hahaquote:Op zondag 22 mei 2011 23:29 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dus zijn eigen huis... Maar misschien durfde hij toch niet meer thuis te komen na klachten over zijn beweeglijkheid in bed
Nee, gast!! 1z0r, 1tje maar!quote:Op zondag 22 mei 2011 23:31 schreef Fallen het volgende:
Trusten... ik ga toch maar richting mijn mandje.![]()
http://z0r.de/2097quote:Op zondag 22 mei 2011 23:31 schreef Fallen het volgende:
Trusten... ik ga toch maar richting mijn mandje.![]()
Ja.... één hè?!quote:
Trusten koei...quote:
Hehe,quote:
Ook zo.quote:
Ahhh heel lief!!quote:Op maandag 23 mei 2011 08:06 schreef GameBabe het volgende:
Groetjes vanuit texel
Gisterochtend als verrassing met viefje naar texel gereden, toen uit een vliegtuig gesprongen, daarna een middagdutje doen in een hotel, om vervolgens 5 gangen weg te werken. Nu lekker rustig wakker worden terwijl de man nog slaaptgoed verjaardagscadeau is mijn conclusie
Waarom denk je dat fruit vogels wildequote:Op zondag 22 mei 2011 23:29 schreef Poit het volgende:
http://z0r.de/2800
FRUIT!!!
Leer je vogels dit ook gek!!
Dat klinkt zeker als een goed verjaardagscadeauquote:Op maandag 23 mei 2011 08:06 schreef GameBabe het volgende:
Groetjes vanuit texel
Gisterochtend als verrassing met viefje naar texel gereden, toen uit een vliegtuig gesprongen, daarna een middagdutje doen in een hotel, om vervolgens 5 gangen weg te werken. Nu lekker rustig wakker worden terwijl de man nog slaaptgoed verjaardagscadeau is mijn conclusie
Ik heb wel zin in vandaagquote:Op maandag 23 mei 2011 08:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ahhh heel lief!!
Goedenmorgen iedereen, hebben jullie ook zo'n zin?
Poit kun je me wat vertellen over dat onderzoek op die crimescene. Je hebt dan toch muziekjes enz om aan te geven als je ergens langs loopt wat van belang is? Is dat niet te makkelijk ofzo? Dat je gewoon rondloopt tot je iets hoort en dan checkt?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:54 schreef Poit het volgende:
L.A. Noire is echt heel erg bruut
Echt grappig om opeens "Matt Parkman" uit Heroes tegen te komen in die game
quote:Op maandag 23 mei 2011 08:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waarom denk je dat fruit vogels wilde![]()
Hij heeft dat liedje zovaak tegen choco gefloten maar het enige dat ze terug doet is krijsen.
Parachutespringenquote:Op maandag 23 mei 2011 08:06 schreef GameBabe het volgende:
Groetjes vanuit texel
Misschien moet je de batterijen vervangenquote:Op maandag 23 mei 2011 08:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik wou deze doen maar ze willen overduidelijk niet
KIIIIIIII KIIIIIIIIIII
KKRRIIIIIIIII
dat is het enige wat er uit komt
Ik denk dat het mooiste moment van de dag was dat je met Viefje mee mocht. Wat een mooie auto is dat toch he?quote:Op maandag 23 mei 2011 08:06 schreef GameBabe het volgende:
Groetjes vanuit texel
Hotdang!quote:
Is dat spannender/leuker dan uit een vliegtuig springen?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat het mooiste moment van de dag was dat je met Viefje mee mocht.
Bwoah. Waaghals.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:06 schreef GameBabe het volgende:
Groetjes vanuit texel
Uitgaand van het beeld dat ik inmiddels van Viefje heb, eh. Lijkt me wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Is dat spannender/leuker dan uit een vliegtuig springen?
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:43 schreef Tain het volgende:
[..]
No wayquote:Op maandag 23 mei 2011 09:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Hou jij pizza over joh?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Lekker lunchen met een zelfgemaakte pizza!! (was nog over van gisteren!)
Oud, maar blijftquote:
Ik kende hem nietquote:
Eindhovuh Eindhovuh EINDHOVUHquote:Op maandag 23 mei 2011 13:07 schreef SuperFruitig het volgende:
heb geen diplomas ik ben een gangster
schrijf zonder commas ik ben een gangster
beroof oude omas ik ben een gangster!
Huilende Rappersquote:Op maandag 23 mei 2011 13:07 schreef SuperFruitig het volgende:
heb geen diplomas ik ben een gangster
schrijf zonder commas ik ben een gangster
beroof oude omas ik ben een gangster!
quote:
Ik moet nog 6 uurquote:
Ik nog 4 vanaf 18:30quote:
leuk idee, maar klopt van geen kantquote:
ik vraag me toch wel eens af, als jij de PU leest of GK kijkt, hangt je broek dan ook op de enkels?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:18 schreef AQuila360 het volgende:
Die PU bazen gaan weer in dikke villa zitten bij E3
Die heb ik zaterdag al gehadquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik vraag me toch wel eens af, als jij de PU leest of GK kijkt, hangt je broek dan ook op de enkels?
Dat is super tof jaquote:Op maandag 23 mei 2011 08:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Parachutespringenis dat nou tof? vriendin had dat laatst ook gedaan, maar die is sowieso wat meer, hoe zeg ik dit subtiel, daredevil dan ik. krijg je bijvoorbeeld last van hoogtevrees of zo?
Het was wel spannend met die wind op Texel ja, we zijn er maar in blijven zitten zodat ze niet wegwaaidequote:Op maandag 23 mei 2011 09:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat het mooiste moment van de dag was dat je met Viefje mee mocht. Wat een mooie auto is dat toch he?
Geniet van je dag Babe!
Citymoves was goed dusquote:
Haha, ik zei nog zo tegen de Kok, laat die stoeptegels er nou in liggen!!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het was wel spannend met die wind op Texel ja, we zijn er maar in blijven zitten zodat ze niet wegwaaide
quote:
Ep7 is al te downloaden.. alleen niet in HDquote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ik zei nog zo tegen de Kok, laat die stoeptegels er nou in liggen!!
[..]
Trouwens, Game of Thrones! Ik wil de volgende episode zien!!!
Net gekekenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ep7 is al te downloaden.. alleen niet in HD
Is het volgende week niet?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon een week.. anders moet ik twee weken wachten
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef Misan het volgende:
slecht rijschool monique papendrecht oplichter
Oja die game is er ook nog maar eens ff aanzien of het wel leuk is.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:12 schreef SpankmasterC het volgende:
BioShock Infinite klinkt echt überbaas!
http://uk.pc.ign.com/articles/116/1169837p1.html
quote:
Dat viel toen ik er nog op zat reuze meequote:Op dinsdag 24 mei 2011 06:28 schreef Fallen het volgende:
En weer onderweg naar Almere. Beetje politieagent uithangen op een VMBO. Best gezellig, maar man man, de meeste leerlingen eten niks anders dan chips, koekjes en snoep.
Toen ik zo jong was, was er geen middelbare school!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:36 schreef Poit het volgende:
Middelbare school? kan ik me niet meer herinneren
Ja mooi, hoe meer obesitas hoe meer kapotte knietjes en enkels en hoe meer werk ik later hebquote:Op dinsdag 24 mei 2011 06:28 schreef Fallen het volgende:
En weer onderweg naar Almere. Beetje politieagent uithangen op een VMBO. Best gezellig, maar man man, de meeste leerlingen eten niks anders dan chips, koekjes en snoep.
Dan is er genoeg werk onderweg.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja mooi, hoe meer obesitas hoe meer kapotte knietjes en enkels en hoe meer werk ik later heb![]()
ik verbaas me ook regelmatig over het eetpatroon van kinderen en studenten![]()
Hey Sharquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen
Kater is eindelijk weer weg!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:24 schreef Solique het volgende:
Ik ga maar eens een meeting in.
[..]
Dan is er genoeg werk onderweg.
[..]
Hey Shar![]()
Duurt even maar er toch eindelijk van af.
Citymoves dus goed bevallen
Vorig jaar naar 2 edities geweest, zijn altijd wel zeer tof.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Jaaa citymoves was veeeeeeet tof
Maar heb het wel zwaar gehad gister
In de PU (ja ik weet het) stond wel een goeie review en kreeg het spel een behoorlijk punt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:00 schreef Kn0x het volgende:
Dinsdag!
Binnenkort Brink maar eens spielen. Kijken of het zo slecht is als ik overal lees
Je leest en hoort dubbele verhalen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:00 schreef Kn0x het volgende:
Dinsdag!
Binnenkort Brink maar eens spielen. Kijken of het zo slecht is als ik overal lees
Kruising tussen Team Fortress, Counterstrike en Mirror's Edge.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:25 schreef Poit het volgende:
Brink is toch stiekem gewoon Team Fortress 3?
Als de PU hem goed vind, dan zal het inderdaad wel een slechte game zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In de PU (ja ik weet het) stond wel een goeie review en kreeg het spel een behoorlijk punt.
Veel kritieken zijn dat er geen SP in zit en daarnaast weinig MP modes. En nu ben ik geen MP gamer maar mij lijkt het samenwerken in Brink wel heel tof
Maar misschien is dat het probleem voor mijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In de PU (ja ik weet het) stond wel een goeie review en kreeg het spel een behoorlijk punt.
Veel kritieken zijn dat er geen SP in zit en daarnaast weinig MP modes. En nu ben ik geen MP gamer maar mij lijkt het samenwerken in Brink wel heel tof
Het is al 2 jaar in Alkmaar geweest, alleen vorig jaar was het niet in Alkmaarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Vorig jaar naar 2 edities geweest, zijn altijd wel zeer tof.
Wist nog geen eens dat het dit jaar in Alkmaar was
Gelukkig had je in ieder geval gisteren een vrije dag, had je ook echt wel nodig zo te horen.
Samenwerken is voor mietjes, solo knallen op alles wat beweegtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:31 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Maar misschien is dat het probleem voor mij
Ik ken niemand die Brink heeft of gaat kopen, dus dan moet je geluk hebben dat je in een team zit dat veel samenwerkt.
Vorig jaar was het toen in Zoetermeer ipv Alkmaarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is al 2 jaar in Alkmaar geweest, alleen vorig jaar was het niet in Alkmaar
As zondag is het in den bosch dacht ik!
secondedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Samenwerken is voor mietjes, solo knallen op alles wat beweegt
BBN welquote:Op maandag 23 mei 2011 21:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik niet in Papendrecht woon!
Hell no!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thirdend!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals wat hoort? Abknallen!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:15 schreef AQuila360 het volgende:
Ik denk dat als je Brink speelt zoals het hoort het wel super vet is maar idd niet als iedereen als een kip zonder kop rondloopt.
Gewoon goed teamwork en iedereen een andere klasse en ook de dingen doen die je hoort te doen met die klassequote:
Dan zou bijna elk MP spel leuk zijn als iedereen zou doen wat ie moet doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gewoon goed teamwork en iedereen een andere klasse en ook de dingen doen die je hoort te doen met die klasse![]()
Meestal is gewoon deathmatch ieder voor zich wel popi en dan maakt het niet uit. Brink is puur team based en objective based daar is het dus nog wat belangrijker.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan zou bijna elk MP spel leuk zijn als iedereen zou doen wat ie moet doen
Of skillsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:44 schreef AQuila360 het volgende:
Maar fack it ik speel nooit MP omdat ik dan een verhaal mis ofzo
quote:
Of ik win of niet maakt me nooit veel uitquote:
Herkenbaarquote:
Nick Olivieri en Brant Bjork, in de plaats van Josh Homme speelt een of andere Belg, Brune Feveryquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
!
Welke bandleden neemt Garcia eigenlijk mee?
3 uur!! wtf!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nick Olivieri en Brant Bjork, in de plaats van Josh Homme speelt een of andere Belg, Brune Fevery
http://www.013.nl/event/3612_kyuss_lives_
Ze komen ook naar Amsterdam, maar dat is helaas uitverkocht!
oh das op donderdag! hemelvaart ... mmm misschien ga ik nog wel!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Vorig jaar was het toen in Zoetermeer ipv Alkmaar
2 juni in Den Bosch
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh das op donderdag! hemelvaart ... mmm misschien ga ik nog wel!
ninja edit, stond verkeerd op site. Zat zelf ook al te denken.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:25 schreef Solique het volgende:
[..]
ninja edit, stond verkeerd op site. Zat zelf ook al te denken.
Had alleen de header open staan, daar staat in zondag 2 juni.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
hemelvaart is natuurlijk wel een mooie dag voor een feestje!
Moet alleen wel de douane hier zien door te komen mocht je deze bestellen.quote:
Wat een ding zegquote:
quote:
Misschien is het wel heel duur plastic! Maakt hem nog niet stoerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:49 schreef koei het volgende:
Het ding ziet er tof uit, maar ik verwacht dat het van dat goedkope plastic is gemaakt, en dus irl niet stoer is.
In a heartbeat.. maar ik heb eigenlijk helemaal geen geld meer en op 30 juni is er ook nog een feestje in België waar ik heen moet..quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien is het wel heel duur plastic! Maakt hem nog niet stoer
Tenzij er PIEW PIEW PIEW geluidjes uitkomen.
quote:Created from the actual 3D data used by Epic Games in the Gears of War 3 video game
Over 3 1/2 Feet in Length
Trigger Activates Machine Gun Sound Effect
Hand Painted with weathered and battle worn detail
ik willem ook!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
In a heartbeat.. maar ik heb eigenlijk helemaal geen geld meer en op 30 juni is er ook nog een feestje in België waar ik heen moet..
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |