SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:59 schreef wc-eend het volgende:
Wtf is planking? Klinkt een beetje SM achtig...
*plank me baby*
ik ben idd alleen geïnteresseerd in van die dingen als planking gone wrongquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:39 schreef koei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort dingen. Maar dan dus op zo vreemd mogelijke plaatsen. Tussen traptredes, op kruiwagens...
Geen maltbier meer voor jou!!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:54 schreef AQuila360 het volgende:
AQ is de best3 jallalala AQ is de beste jalallalaallalalaal
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:28 schreef Fallen het volgende:
Bored out of my mind. Geen fuck te doen op mijn werk.
pooierquote:
Beveiliging. Merendeel evenementen, maar ook nachtbewaking. Momenteel heel saai bij een paar campers op een pleintje. Eigenlijk is het een filmset, maar daar merk je weinig van.quote:
Ook zo.quote:
...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:29 schreef GameBabe het volgende:
Planking, ik mis de hype ook een beetje, hoewel in een bed planken wel fijn is
Goedemorgen trouwens
Het stoppen van stijve onderdelen op vreemde plekken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:29 schreef GameBabe het volgende:
Planking, ik mis de hype ook een beetje, hoewel in een bed planken wel fijn is
Goedemorgen trouwens
Ik heb heel geen stijve onderdelen, behalve mijn rug als ik te hard getraind heb....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het stoppen van stijve onderdelen op vreemde plekken?
...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb heel geen stijve onderdelen, behalve mijn rug als ik te hard getraind heb....
En verder heb ik alleen maar poezige dingen die op vreemde plekken in mijn bed liggen... zoals op mijn hoofd
Gekkie, kater als een malle. Het eerste braakje ligt al in de steeg..quote:
Ieuwquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Gekkie, kater als een malle. Het eerste braakje ligt al in de steeg..
idd ja en omdat de wereld vandaag vergaat heb ik vanmorgen voor een kleine 670 euro aan kleding gekochtquote:
Die kun je dan toch niet meer aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:07 schreef Misan het volgende:
[..]
idd ja en omdat de wereld vandaag vergaat heb ik vanmorgen voor een kleine 670 euro aan kleding gekocht
670 Euroquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:07 schreef Misan het volgende:
[..]
idd ja en omdat de wereld vandaag vergaat heb ik vanmorgen voor een kleine 670 euro aan kleding gekocht
Ik ook nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:28 schreef Solique het volgende:
[..]
670 Euro
Dat ga ik niet halen deze maand
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die kun je dan toch niet meer aan.![]()
En 670 euro
Ook paar finales gekeken van de week, Hawaii 5-0, OTH (ja dat kijk ik) en Fringe (geweldige seriequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Morthill het volgende:
seizoenfinale Bones was ook tof, zag dat einde zo gruwelijk niet aankomenbenieuwd naar volgende seizoen
Ieuwww moesten jullie geen snorren en baarden kopen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Gekkie, kater als een malle. Het eerste braakje ligt al in de steeg..
Wit colbertje, pimpin'quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:42 schreef Misan het volgende:
[..]
ja
ik ging voor een wit colbertje de stad in en ben thuis gekomen met dat colbertje, een paar nieuwe schoenen, twee spijkerbroeken, twee polo's en vier paar sokken
Smakelijk alvast!quote:
En dan bel je niet even!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:18 schreef Solique het volgende:
Zo terug van een onverwachte tour naar gouda op de fiets maar overleefd.
Wel 3 games en 2 films rijker.
En natuurlijk een biertje op het plein
Zonder nummer gaat dat lastig, had het ook niet voorzien anders had ik het hier geplaatst.quote:
Stiekem lag ik ook knock out op de bankquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Zonder nummer gaat dat lastig, had het ook niet voorzien anders had ik het hier geplaatst.
Werd pas gebeld toen ik hier in het centrum liep.
Zware nacht gehad dus.quote:
Hou op schei uit..quote:
Sushiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Hou op schei uit..
Vrijdagmiddag borrel, totaly wasted geworden, sushi gegeten en met sake weg gespoeld, rotown en een feestje in het perron..
Klinkt als een goed nachtje met verwachte nasleep.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Hou op schei uit..
Vrijdagmiddag borrel, totaly wasted geworden, sushi gegeten en met sake weg gespoeld, rotown en een feestje in het perron..
Mmmm acid!quote:
quote:
Dat.quote:
Ahhuh.quote:
quote:
Geniaal toch of watquote:
Ja, was korter. Het is nu 40 minuten volgens de player.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:04 schreef Misan het volgende:
Was het voorheen ook altijd al een uur? Volgens mij een half uur toch?
En over die Marokkaanse probleemjongeren in Urk danquote:Op zondag 22 mei 2011 12:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, was korter. Het is nu 40 minuten volgens de player.
Die grappen over Urk trouwens.. Wie aan m'n vriendin komt, komt aan m'n zus!
Leuk, ff kijken met m'n kater!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:00 schreef Poit het volgende:
Zit nu nog te kijken
http://www.rtl.nl/xl/#/u/0f23aec9-a4e7-3c4d-8c94-edec16541a01/
Is er nog iets anders op de nederlandse TV dan autocue programma's?quote:
Nederlandse TVquote:Op zondag 22 mei 2011 12:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Is er nog iets anders op de nederlandse TV dan autocue programma's?
quote:
Wie kijkt er nog NL'se TV?quote:
Hoe raad je dat? Fruit haalt net de croissants uit de ovenquote:
Ik haal ze net ook uit de ovenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe raad je dat? Fruit haalt net de croissants uit de oven
Ook altijd lekkerquote:
Eigenlijk alle Lego games wel.quote:
Of je wacht tot die games 20 euro kostenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Eigenlijk alle Lego games wel.
Maar de filmpjes van Pirates zien er wel goed uit.
Need moneyhz!
Moet L.A. Noire, Lego Pirates, Operation Flahpoint: Red River en Portal 2 nog kopen...
Dat, sowieso een stuk goedkoper.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Of je wacht tot die games 20 euro kosten
Bij sommige games wel een optie ja...quote:Op zondag 22 mei 2011 12:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Of je wacht tot die games 20 euro kosten
HEBBU HEBBUH HEBBUUUHHHHHquote:Op zondag 22 mei 2011 12:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bij sommige games wel een optie ja...
Maar toch willen hebben hé?...
agh, zat games die ik zeker wil hebben, maar ik wacht wel een half jaartje of zo. je bent gek als je jaarlijks honderden euro's te veel uitgeeftquote:Op zondag 22 mei 2011 12:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bij sommige games wel een optie ja...
Maar toch willen hebben hé?...
Met Portal 2 kunnen we misschien wel een dealtje sluiten. Heb de PS3 versie, maar heb de PC versie al geactiveerd op mijn Steam accountquote:Op zondag 22 mei 2011 12:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Eigenlijk alle Lego games wel.
Maar de filmpjes van Pirates zien er wel goed uit.
Need moneyhz!
Moet L.A. Noire, Lego Pirates, Operation Flahpoint: Red River en Portal 2 nog kopen...
quote:
Is ook zo. Over het algemeen koop ik ook niet alle titels gelijk bij release. Regelmatig wacht ik inderdaad tot budgetbak-prijzen of ergens van een mede Fokker.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, zat games die ik zeker wil hebben, maar ik wacht wel een half jaartje of zo. je bent gek als je jaarlijks honderden euro's te veel uitgeeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |