Ook een welkom terug.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:00 schreef gewoonfaye het volgende:
hoiii
wat is de ing toch een achterlijk kutbedrijf zeg
Ik moet je teleurstellen we hebben een thema deze week : het Songfestivalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:02 schreef Dalando het volgende:
Ik zag bam en dacht aan Hardstyle. Even rondsnuffelen hier.
Ik hoor iets over zoenenquote:
dit jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef _Fanta het volgende:
was een toffe show Melting. ff keer wa anders dan anders daar hou ik van
![]()
Thanks.quote:
eat itquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Tussen 20.00 en 21.00 uur weer luisteren dan. Dan weer iets anders nl. een:
"Weird Al" Yankovic cover uurtje.
dat is ook een echte baas iddquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Tussen 20.00 en 21.00 uur weer luisteren dan. Dan weer iets anders nl. een:
"Weird Al" Yankovic cover uurtje.
ja, ik doe heel sporadisch aan internetbankieren, maar nu heb ik het hard nodig...quote:
ING is weer geod bezig..... en dat in het weekend....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja, ik doe heel sporadisch aan internetbankieren, maar nu heb ik het hard nodig...
Het ging dus zo, lief dagboek,
De grote boze ING bankiermannetjes wilden dat ik mijn wachtwoord veranderde, voor de veiligheid,rasautist als ik ben, onthoud ik dat kreng niet. Toen wilde ik mijn nummer voor tancodes veranderen omdat ik een nieuwe telefoon heb.
Dus ik vul braaf mijn naam en verkeerde wachtwoord in, alleen veel te vaak. Toen liep de boel vast, mijn ding was geblokkeerd. Ik een brief sturen, krijg ik een brief terug met mijn gebruikersnaam!
Hoe kan ik dus een nieuw wachtwoord aanvragen? VIA MIJN FUCKING TELEFOON! Hoe verzin je het
dat was het lief dagboek
je weet dat je altijd gewoon de bank binnen kan lopen om geld op te nemen bij het tonen van je ID ?quote:
hockeymaskerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja, ik doe heel sporadisch aan internetbankieren, maar nu heb ik het hard nodig...
Het ging dus zo, lief dagboek,
De grote boze ING bankiermannetjes wilden dat ik mijn wachtwoord veranderde, voor de veiligheid,rasautist als ik ben, onthoud ik dat kreng niet. Toen wilde ik mijn nummer voor tancodes veranderen omdat ik een nieuwe telefoon heb.
Dus ik vul braaf mijn naam en verkeerde wachtwoord in, alleen veel te vaak. Toen liep de boel vast, mijn ding was geblokkeerd. Ik een brief sturen, krijg ik een brief terug met mijn gebruikersnaam!
Hoe kan ik dus een nieuw wachtwoord aanvragen? VIA MIJN FUCKING TELEFOON! Hoe verzin je het
dat was het lief dagboek
waarom is alles zo stilquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef 129383 het volgende:
[..]
hockeymasker
+
kettingzaag
+
m60
+
400 patronen-schakelband
Newbiequote:
ja muziekjens ja! nadruk op jens!quote:
muziekjens is onzinradioosquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:16 schreef 129383 het volgende:
[..]
dat helpt me echt om een rasechte fok!ker te worden
Jens Timmermans?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja muziekjens ja! nadruk op jens!
die moet dus in het rijtjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
muziekjens is een algemene term heiro, had je onderhand wel moetten weten
Soppen is ABNquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:18 schreef 129383 het volgende:
[..]
die moet dus in het rijtje
naaaaast .... soppen
je weet het nu, dus niks aan de handquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:18 schreef 129383 het volgende:
[..]
die moet dus in het rijtje
naaaaast .... soppen
m'n vriendin heeft een probleempjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:21 schreef 129383 het volgende:
[..]
m'n vriendin heeft een probleempjeJa die had je gister ook al gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:22 schreef _Fanta het volgende:
stel nou dat morgen echt de wereld vergaatgelukkig ben ik er op voorbereid en heb extra wat bier ingeslagen, Als we gaaan!!! dan gaan we met zn allle!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh, ik ben er trouwens ook weer! Dit keer zowaar langer dan 10 minuten gegeten, mama had nasi met vis en een of andere random prut met paksoi en taugé
Lang leve mijn indische mama, ookal is het soms een bitch
weddenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:25 schreef _Fanta het volgende:
maar alleen leven op bigmacs en cola? daar zit toch lang niet alles in wat je nodig hebt ofwel?
en zonder extra vet eropquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:26 schreef _Fanta het volgende:
denk dat mc donalds wel gezonder is als de frituur, in de mac bakken ze alles op de plaat en niet in frietvet
je sport toch wel hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Het is wél goed om elke dag mcdonalds te eten, want dan zie je mij elke dag!
Ik eet niet elke dag mcdonalds, ik werk er alleen.quote:
van de mcdonalds?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:28 schreef Outpost76 het volgende:
Net een cheeseburger op en nu lekker gebakken aardappeltjes.
dus opzich is het niet eens zo heel slecht, je moet er alleen niet 3 op de dag eten want dan krijg je teveel calorieën binnenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en zonder extra vet erop
* zei de expert!
overloperquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee die zijn goor.
Maak ze liever zelf of haal ze bij de Burger King.
Joaquote:
Eerder te veel zout... Het is niet per se slecht, maar de verhoudingen van voedingsstoffen zijn verkeerdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dus opzich is het niet eens zo heel slecht, je moet er alleen niet 3 op de dag eten want dan krijg je teveel calorieën binnen
Voor dat jij geboren was at ik al liever bij de Burger King.quote:
Had die Jan Smit toch gelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:31 schreef _Fanta het volgende:
ik eet altijd maar 2 keer per dag, als ik opsta wat boterhammen, en zo paar uurtjes voor slapen gaan nog warme maaltijd. en ik leef nog steeds!
omgquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:31 schreef _Fanta het volgende:
ik eet altijd maar 2 keer per dag, als ik opsta wat boterhammen, en zo paar uurtjes voor slapen gaan nog warme maaltijd. en ik leef nog steeds!
Ik eet tegenwoordig op school niks meerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:31 schreef _Fanta het volgende:
Ik doe vwo, de hoogste opleiding binnen de mac is mbo. Ik hoef niet door te groeien, ik wil alleen maar geld binnen harkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor dat jij geboren was at ik al liever bij de Burger King.
Dat weet ik. Goede werkgever met vol op door groei en leer mogelijkheden.![]()
Dat gaat makkelijker en sneller in een hogere baan dan bij zo een di raampje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik doe vwo, de hoogste opleiding binnen de mac is mbo. Ik hoef niet door te groeien, ik wil alleen maar geld binnen harken
daarom eet ik ook nauwelijks fastfoodquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Eerder te veel zout... Het is niet per se slecht, maar de verhoudingen van voedingsstoffen zijn verkeerd
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik eet elke ochtend 1kg lasagna
als ik nog boterhammen met kaas zie kunnen die er wel achteraan
in de middag eet een cheeseburger en een bord patat met een halve mok mayonaise
s'avonds eet ik de kasten leeg
burrrrp
alcohol kun je vervangen door spiritusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:38 schreef _Fanta het volgende:
ik denk dat het leven zonder sex stuk minder kut is dan zonder alcohol, bdoel als je zin in sex hebt kan je zuipen en fappen. jah toch!
De 1e keer irl natuurlijk he!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Als ik naatje mee zou moeten nemen waar ik hem ontmoet heb, dan loop ik naar mijn laptop
Ik vind fappen geen seks, maar alsnog... seks of fappen/soppen... Ik weet het welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:38 schreef _Fanta het volgende:
ik denk dat het leven zonder sex stuk minder kut is dan zonder alcohol, bdoel als je zin in sex hebt kan je zuipen en fappen. jah toch!
drank .. holt meer uit dan je lief isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:42 schreef _Fanta het volgende:
ik ben hersendood en nogal druk bezig momenteel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:45 schreef 129383 het volgende:
is dit een autisten bijeenkomst op de radio?
Ik zit er niet bij, dat verklaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
okéquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zit hier, wat denk je zelf?!
Maar nee, niet dat ik weet
ik wel 1,2,3 Dennis bier!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
Na 2 a 3 bier kan je niet meer tellen man!
ik kan tot een miljoen tellen als het moetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kom je toch niet verder met tellen dan 3.
Verstandig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik kan tot een miljoen tellen als het moet, maar nu geen zin in
wat is het topunt van geduld?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:55 schreef 129383 het volgende:
Wat is het toppunt van impotentie?
In het rood staan bij de spermabank
Zo wordt er ook 1 wakker.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:57 schreef _Fanta het volgende:
He heloef is dat Knetter bij jou in de uitzending, ik meende haar stem te horen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:57 schreef _Fanta het volgende:
He heloef is dat Knetter bij jou in de uitzending, ik meende haar stem te horen
songfestival playlistquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:02 schreef Outpost76 het volgende:
Heloef draai anders Sandra Kim - J'aime la vie
Das ook een leuk Franstalig sf nummer.
Oja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
songfestival playlist
als je nou wint met het spelletje dan kun je hem aanvragen
Tonijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef _Fanta het volgende:
ik heb hier 2 pizza's voor mn neus, een pizza tonijn en een pizza salami. welke ga ik in de oven gooien?
Tonijn first idd, en als ik dan nog meer honger heb dan die salamiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tonijn.![]()
Oh en die salami in de vuilnisbak gooien.
Maar maar ehmmm..... Salami op de pizza is onwijs goor!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Tonijn first idd, en als ik dan nog meer honger heb dan die salami
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:08 schreef _Fanta het volgende:
je mag wel stukje lul van mij hebben knetter, ik heb toch genoeg
haha dat was een grapje he, ik ben eigenlijk bestwel trots op mn grote lulquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:09 schreef _Fanta het volgende:
maar ik doe daar vaak vrouwen pijn mee, dus heb liever een kleinere lul
jij leeft zeker in een soort grot met een high end pcquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Tonijn first idd, en als ik dan nog meer honger heb dan die salami
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:16 schreef _Fanta het volgende:
foto van mn lul op internet gooien, zei je dat nou?
ik maak altijd fotos van mijn lulquote:
Post ze eens dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik maak altijd fotos van mijn lul
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee, voel daar niks voor. is mijn lul en ik bepaal wie um te zien krijgt!
wie is jou lul dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik maak altijd fotos van mijn lul
mijn lul heet gewoon lul. ik ga geen namen geven aan lichaamsdelen of voorwerpen, da's nogal triestquote:
mijn lul = lange janquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mijn lul heet gewoon lul. ik ga geen namen geven aan lichaamsdelen of voorwerpen, da's nogal triest
Niet? Mijne heet Bertus.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mijn lul heet gewoon lul. ik ga geen namen geven aan lichaamsdelen of voorwerpen, da's nogal triest
wil je een eerlijk of een lief antwoord?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:28 schreef 129383 het volgende:
[..]
mijn lul = lange jan
laptop = lappy
computer = stroom eet machine
ben ik nu triest
eerlijk + liefquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wil je een eerlijk of een lief antwoord?
Dat was ooit het nummer wat je moest bellen voor dat t 112 werd heloef.quote:
dude.. een core i7 op 3.33 ghzquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
njah deze kan beter "computer = stroom eet machine"
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hier heb je een vlaggetje. gaat het nu weer beetje?
Ja ik heb net de 2e opgestuurd. Moest even de titel ed zoeken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Outpost je mag 2 verzoekjes doen he
Goeie savonds.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:33 schreef Melting het volgende:
Ik ben ook weer terug.
Dus ik zeg.... een hele goede avond!
En nu.... Sandra Kim?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi trouwens, ben ik weer
Anonimity is a bliss
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongenss, ik heb een probleem
dit als dé festival outfitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of....2deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi trouwens, ben ik weeren wb
![]()
dit als dé festival outfitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of....Tja...... combi misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi trouwens, ben ik weerAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
dit als dé festival outfitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of....Ik zou t niet weten maar als je vader zeg ik de 1e. Die heeft tenminste nog iets van mouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi trouwens, ben ik weer![]()
dit als dé festival outfitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of....1steSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi trouwens, ben ik weer
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
vind de combi van de 2e niet mooiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
neej, die 2de is veel bloter, das juit geil!
quote:
jamaar ik ben al bezet... Maar van de tweede outfit heb ik het broekje al en die is echt hemel bij mijn kont, en mijn kont is mijn sterke puntquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
neej, die 2de is veel bloter, das juit geil!
Ik heb knetterhaterzzz ik mag altijd huilenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef 129383 het volgende:
[..]
kom op..
vorige week werd ik gedist door een 6 jarige
en DAN mag je huilen
ok 1 dan, maar wel zonder die brilquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind de combi van de 2e niet mooi
ik haat je nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb knetterhaterzzz ik mag altijd huilen
Zoals we gewend zijn op Onz-Radio...... pics?quote:
ik heb em ongecensureerd op een cdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt wel. Dit is zo een geniaal nummer.... Nu zit ie vol censuur enzo....![]()
Die staan al op facebookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals we gewend zijn op Onz-Radio...... pics?
Ik heb heel de discografie van Lil Wayne op mn pc, dus ik kan idd ook wel eens wat uppen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik heb em ongecensureerd op een cd
ik upload wel eens wat
Had jij een verzoekje dan?quote:
jah had dit nummer tijdje terug in draakje aangevraagt, maar was nog niet langsgekomen vanwege de liveuitzending, dus kan best zijn dat we hem straks weer horenquote:
Ohquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah had dit nummer tijdje terug in draakje aangevraagt, maar was nog niet langsgekomen vanwege de liveuitzending, dus kan best zijn dat we hem straks weer horen
welke msn adres?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand heeft mij toegevoegd op msn.... Is dat iemand van hiero?
via DM misschienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik hier zo ff posten zeker.
ik was het in ieder geval nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
SPAM SPAM SPAMquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Maar om nou iedereen te gaan vragen via dm of t zijn \ haar msn adres is.
je kan ook gewoon op MSN vragen of die persoon op Fok! zit?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand heeft mij toegevoegd op msn.... Is dat iemand van hiero?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Nee want dan moet ik de uitdaging eerst accepteren en als ik de gene niet ken doe ik dat niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je kan ook gewoon op MSN vragen of die persoon op Fok! zit?
je kunt ze altijd verwijderen hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik de uitdaging eerst accepteren en als ik de gene niet ken doe ik dat niet.
gewoon weigeren dan, ik doe dat ook altijd als ik niet weet wie het isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik de uitdaging eerst accepteren en als ik de gene niet ken doe ik dat niet.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik heb van die tweede de broek al.Dat ziet er al niet verkeerd uit, toch? Waarom zo niet laten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik heb van die tweede de broek al.dan met het shirtje van 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Was ik ook van plan maar wilde t eerst hier even vragen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
gewoon weigeren dan, ik doe dat ook altijd als ik niet weet wie het is
dan stuur je gayporn terugquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dan weten ze dat t een actief account is en gaan ze nog meer spam sturen....
Ja of ze gaan me geen geile wijven sturen maar gay spam.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:58 schreef 129383 het volgende:
[..]
dan stuur je gayporn terug
zullen ze snel ophouden![]()
SPAM terugquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja of ze gaan me geen geile wijven sturen maar gay spam.
voor de hardnekige spammer![]()
stuur jij lesbische pr0nz terugquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja of ze gaan me geen geile wijven sturen maar gay spam.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:01 schreef 129383 het volgende:
[..]
SPAM terug
metZal ik anders gewoon niet accepteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de hardnekige spammer![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Heloefs internet kon het niet aan.
Wie is nu bezig?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal ik anders gewoon niet accepteren?
Goedzo, pa!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb maar geweigerd.Leek me iets makkelijker.
Ja en vervolgens gearresteerd worden voor het bezit van kinder porno....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:02 schreef 129383 het volgende:
[..]doe maar
maar je zou ook geile tieners als spam kunnen krijgen
quote:
als jij fat bent, dan ben ik monsterlijk, afzichwekkend, om van te kotsen zo vetquote:
Je stelt je aaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als jij fat bent, dan ben ik monsterlijk, afzichwekkend, om van te kotsen zo vet
Damn, waarom kunnen vrouwen altijd zo goed overdrijven!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als jij fat bent, dan ben ik monsterlijk, afzichwekkend, om van te kotsen zo vet
heul niet, ben 30 maten groter dan jouquote:
wat is jouw maat dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heul niet, ben 30 maten groter dan jou
Ik drukte gewoon op disconnect hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Heloefs internet kon het niet aan.
Wie is nu bezig?
die ga ik echt niet op fok gooien hoorquote:
Dat is wel geniaal ja! Allebij 1 kopen en dan alle 2 slechts 30 eu betalen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef gewoonfaye het volgende:
OMG OMG OMG
Dit kan zo'n oplossing voor mij zijn
http://ns.nl/reizigers/pl(...)ij-detailpagina.html
Ik heb maat 38/40/L voor topjes en 42 voor mijn kont.. en tailledingetjes bij de H&M, die lui verwachten dat iedereen een taille ratio heeft van 1.6 ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die ga ik echt niet op fok gooien hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |