Die staan al op facebookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals we gewend zijn op Onz-Radio...... pics?
Ik heb heel de discografie van Lil Wayne op mn pc, dus ik kan idd ook wel eens wat uppen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik heb em ongecensureerd op een cd
ik upload wel eens wat
Had jij een verzoekje dan?quote:
jah had dit nummer tijdje terug in draakje aangevraagt, maar was nog niet langsgekomen vanwege de liveuitzending, dus kan best zijn dat we hem straks weer horenquote:
Ohquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah had dit nummer tijdje terug in draakje aangevraagt, maar was nog niet langsgekomen vanwege de liveuitzending, dus kan best zijn dat we hem straks weer horen
welke msn adres?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand heeft mij toegevoegd op msn.... Is dat iemand van hiero?
via DM misschienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik hier zo ff posten zeker.
ik was het in ieder geval nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
SPAM SPAM SPAMquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Maar om nou iedereen te gaan vragen via dm of t zijn \ haar msn adres is.
je kan ook gewoon op MSN vragen of die persoon op Fok! zit?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand heeft mij toegevoegd op msn.... Is dat iemand van hiero?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Nee want dan moet ik de uitdaging eerst accepteren en als ik de gene niet ken doe ik dat niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je kan ook gewoon op MSN vragen of die persoon op Fok! zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |