Eerder te veel zout... Het is niet per se slecht, maar de verhoudingen van voedingsstoffen zijn verkeerdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dus opzich is het niet eens zo heel slecht, je moet er alleen niet 3 op de dag eten want dan krijg je teveel calorieën binnen
Voor dat jij geboren was at ik al liever bij de Burger King.quote:
Had die Jan Smit toch gelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:31 schreef _Fanta het volgende:
ik eet altijd maar 2 keer per dag, als ik opsta wat boterhammen, en zo paar uurtjes voor slapen gaan nog warme maaltijd. en ik leef nog steeds!
omgquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:31 schreef _Fanta het volgende:
ik eet altijd maar 2 keer per dag, als ik opsta wat boterhammen, en zo paar uurtjes voor slapen gaan nog warme maaltijd. en ik leef nog steeds!
Ik eet tegenwoordig op school niks meerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:31 schreef _Fanta het volgende:
Ik doe vwo, de hoogste opleiding binnen de mac is mbo. Ik hoef niet door te groeien, ik wil alleen maar geld binnen harkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor dat jij geboren was at ik al liever bij de Burger King.
Dat weet ik. Goede werkgever met vol op door groei en leer mogelijkheden.![]()
Dat gaat makkelijker en sneller in een hogere baan dan bij zo een di raampje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik doe vwo, de hoogste opleiding binnen de mac is mbo. Ik hoef niet door te groeien, ik wil alleen maar geld binnen harken
daarom eet ik ook nauwelijks fastfoodquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Eerder te veel zout... Het is niet per se slecht, maar de verhoudingen van voedingsstoffen zijn verkeerd
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik eet elke ochtend 1kg lasagna
als ik nog boterhammen met kaas zie kunnen die er wel achteraan
in de middag eet een cheeseburger en een bord patat met een halve mok mayonaise
s'avonds eet ik de kasten leeg
burrrrp
alcohol kun je vervangen door spiritusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:38 schreef _Fanta het volgende:
ik denk dat het leven zonder sex stuk minder kut is dan zonder alcohol, bdoel als je zin in sex hebt kan je zuipen en fappen. jah toch!
De 1e keer irl natuurlijk he!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Als ik naatje mee zou moeten nemen waar ik hem ontmoet heb, dan loop ik naar mijn laptop
Ik vind fappen geen seks, maar alsnog... seks of fappen/soppen... Ik weet het welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:38 schreef _Fanta het volgende:
ik denk dat het leven zonder sex stuk minder kut is dan zonder alcohol, bdoel als je zin in sex hebt kan je zuipen en fappen. jah toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |