Pronken jwtz, is mooi meisje duh!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar wat doet hij met haar gezicht als UI?
Ik denk dat ze op zoek waren naar het walgelijkste hoofd voor een UI.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar wat doet hij met haar gezicht als UI?
Wel andermans meisje!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pronken jwtz, is mooi meisje duh!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op zoek waren naar het walgelijkste hoofd voor een UI.
doet er niet toe, blijft fapmateriaalquote:
I'm not gonna feed the troll.. i'm not.. no no not.... damn itquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op zoek waren naar het walgelijkste hoofd voor een UI.
Als ik daar "ja" op antwoord, ben ik zo'n getekend beertje!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doet er niet toe, blijft fapmateriaal
P E D O B E A Rquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik daar "ja" op antwoord, ben ik zo'n getekend beertje!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga dit maar één keer zeggen:
IK BEN NIET LELIJK
okequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:42 schreef gewoonfaye het volgende:
IK BEN NIET LELIJK
waarom zeg je datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:42 schreef gewoonfaye het volgende:
IK BEN NIET LELIJK
Zodat het lijkt alsof ik zelfvertrouwen hebquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:44 schreef 129383 het volgende:
[..]
waarom zeg je dat
hoeft niet
ik kan wel lezen dat je knap bent
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zodat het lijkt alsof ik zelfvertrouwen heb
"niet lelijk" straalt nou niet bepaald veel zelfvertrouwen uit!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dan gaat het niet zo goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon bescheiden willen zijn? Ik ben mooi vind ik ook weer zo...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
"niet lelijk" straalt nou niet bepaald veel zelfvertrouwen uit!
Gewoon "Ik mag er best wel zijn!"quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon bescheiden willen zijn? Ik ben mooi vind ik ook weer zo...
Wanneer je zegt dat je mooi bent, dan pas kan ik aannemen dat je zelfvertrouwen hebt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Arrogantje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Arrogantje!het is waar ik ben quaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heyquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
check dezen, klik op de cover van plage door van dik hout!
Nee dank je. Ben bezig met mijn draai uurtje van zo meteen.quote:
Wat moet ik precies zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |