Ook een welkom terug.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:00 schreef gewoonfaye het volgende:
hoiii
wat is de ing toch een achterlijk kutbedrijf zeg
Ik moet je teleurstellen we hebben een thema deze week : het Songfestivalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:02 schreef Dalando het volgende:
Ik zag bam en dacht aan Hardstyle. Even rondsnuffelen hier.
Ik hoor iets over zoenenquote:
dit jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef _Fanta het volgende:
was een toffe show Melting. ff keer wa anders dan anders daar hou ik van
![]()
Thanks.quote:
eat itquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Tussen 20.00 en 21.00 uur weer luisteren dan. Dan weer iets anders nl. een:
"Weird Al" Yankovic cover uurtje.
dat is ook een echte baas iddquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Tussen 20.00 en 21.00 uur weer luisteren dan. Dan weer iets anders nl. een:
"Weird Al" Yankovic cover uurtje.
ja, ik doe heel sporadisch aan internetbankieren, maar nu heb ik het hard nodig...quote:
ING is weer geod bezig..... en dat in het weekend....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja, ik doe heel sporadisch aan internetbankieren, maar nu heb ik het hard nodig...
Het ging dus zo, lief dagboek,
De grote boze ING bankiermannetjes wilden dat ik mijn wachtwoord veranderde, voor de veiligheid,rasautist als ik ben, onthoud ik dat kreng niet. Toen wilde ik mijn nummer voor tancodes veranderen omdat ik een nieuwe telefoon heb.
Dus ik vul braaf mijn naam en verkeerde wachtwoord in, alleen veel te vaak. Toen liep de boel vast, mijn ding was geblokkeerd. Ik een brief sturen, krijg ik een brief terug met mijn gebruikersnaam!
Hoe kan ik dus een nieuw wachtwoord aanvragen? VIA MIJN FUCKING TELEFOON! Hoe verzin je het
dat was het lief dagboek
je weet dat je altijd gewoon de bank binnen kan lopen om geld op te nemen bij het tonen van je ID ?quote:
hockeymaskerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja, ik doe heel sporadisch aan internetbankieren, maar nu heb ik het hard nodig...
Het ging dus zo, lief dagboek,
De grote boze ING bankiermannetjes wilden dat ik mijn wachtwoord veranderde, voor de veiligheid,rasautist als ik ben, onthoud ik dat kreng niet. Toen wilde ik mijn nummer voor tancodes veranderen omdat ik een nieuwe telefoon heb.
Dus ik vul braaf mijn naam en verkeerde wachtwoord in, alleen veel te vaak. Toen liep de boel vast, mijn ding was geblokkeerd. Ik een brief sturen, krijg ik een brief terug met mijn gebruikersnaam!
Hoe kan ik dus een nieuw wachtwoord aanvragen? VIA MIJN FUCKING TELEFOON! Hoe verzin je het
dat was het lief dagboek
waarom is alles zo stilquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef 129383 het volgende:
[..]
hockeymasker
+
kettingzaag
+
m60
+
400 patronen-schakelband
Newbiequote:
ja muziekjens ja! nadruk op jens!quote:
muziekjens is onzinradioosquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:16 schreef 129383 het volgende:
[..]
dat helpt me echt om een rasechte fok!ker te worden
Jens Timmermans?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja muziekjens ja! nadruk op jens!
die moet dus in het rijtjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
muziekjens is een algemene term heiro, had je onderhand wel moetten weten
Soppen is ABNquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:18 schreef 129383 het volgende:
[..]
die moet dus in het rijtje
naaaaast .... soppen
je weet het nu, dus niks aan de handquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:18 schreef 129383 het volgende:
[..]
die moet dus in het rijtje
naaaaast .... soppen
m'n vriendin heeft een probleempjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:21 schreef 129383 het volgende:
[..]
m'n vriendin heeft een probleempjeJa die had je gister ook al gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |