quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:47 schreef pinine het volgende:
[..]
toch eerst maar eens heel hard in je hand bijten of je er nog echt bent
http://www.huffingtonpost(...)-radio_n_865134.htmlquote:Op zondag 22 mei 2011 00:25 schreef jogy het volgende:
Die site familyradio.com is wel geapocalypst.
21-05-2011 verkeerd geinterpreteerd ... het is eigelijk 11-02-2105. Kortom, ze zaten er zo'n 94 jaar naast!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:21 schreef Elegy het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar de excuses/smoesjes/kontendraaierij waar de onheilsvoorspellers nu weer mee gaan komen om het goed te praten
Wat lul jij allemaal, snap er geen reet van.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:19 schreef TWERT het volgende:
lol geloof je et zelf
mwa heeft weer wat gesprek stof voor vandaag opgeleverd.
kwam bezoek, zegt ineens ohja we gaan dood vandaag
YEA RIGHT
ach miss zijn we ondertussen allemaal al wel dood en leven we nu een een geesten dimensie die verdomd veel op de dimensie lijkt waar we eerst in leefde
beter gezegd we zijn de dood het heeft gewerkt
op die kwatser na dan die 100.000 euro of meer heeft uitgegeven om veilig te zitten
wanneer kunnen we de volgende aankondigen ?
ja, op google imagesquote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
En, heeft iemand Jezus al gespot ergens?
Niet spotten met Jezusquote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
Laten we hopenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:17 schreef Maurice76 het volgende:
Alsof er iemand is die nog geld wil hebben. Als betaalmiddel wordt het volstrekt waardeloos. Daarentegen, betalingen in natura zullen zeer explosief toenemen, denk ik zo!.
Daar heb je toch geen Fuk aan als de wereld vergaat.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:17 schreef Maurice76 het volgende:
Alsof er iemand is die nog geld wil hebben. Als betaalmiddel wordt het volstrekt waardeloos. Daarentegen, betalingen in natura zullen zeer explosief toenemen, denk ik zo!.
Bedankt voor de spot, neem ik mee! Mijn nichtje zal er heel erg blij mee zijn! 20 hosties voor jouquote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |