Dat heb je helemaal goed. Niets om je bang om te maken hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:28 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Maar toch gebeurt er niks, ik geloof dat het gewoon een publiciteitsstunt is en dat er niks zal gebeuren.
nee joh, tis alleen nog niet in de mainstream mediaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:59 schreef Rodawa het volgende:
Die D-Day is wel een beetje laat he... verslapen?
Het is ook in het nieuws geweest dus de publieke interesse was er al blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat hier een topic voor wordt aangemaaktdie man had weer even zijn aandacht nodig
Als we dan toch bezig zijn, laten we dan ook meteen ziekte, armoede en regen verbieden. Zijn we daar ook vanaf.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:05 schreef Beaudelaire het volgende:
Kunnen we dan nu allemaal het geloof verbieden en afdoen als onzin?
Amen.
Preciesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:20 schreef Metro2005 het volgende:
De dag is nog niet om, misschien vergaat ie wel over een uur
21:05 ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:32 schreef waj1 het volgende:
Misschien zit hij zich een paar uur naast.
Misberekening ofzo
Niet haten op Blaadjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, de apocalyps wacht speciaal voor jou wel eventjes
Get a grip
Die ene Harold Camping voorspelde dat Kiri-dinges als eerste getroffen zou worden om 18:00 uur lokale tijd en dat de enorme aardbeving dan met zo een snelheid de wereld zou rondreizen dat alles precies om 18:00 lokale tijd getroffen zou worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:12 schreef Kerol het volgende:
[..]
Slaat de aardbeving niet overal tegelijk toe? Anders is het wel heel raar of niet?
Is het je meisje ofzo?quote:
Moet ze mijn meisje zijn voor je je gedraagt dan?quote:
Oh, je bent zo'n hopeloze nerd die probeert een online meisje te beschermen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet ze mijn meisje zijn voor je je gedraagt dan?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh, je bent zo'n hopeloze nerd die probeert een online meisje te beschermen.
Grijnsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik trouwens al "" gezegd? Dan nog even voor de zekerheid:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:15 schreef ETA het volgende:
oh crap, dit gebeurde rond 6 uur in IJsland: http://www.icelandreview.(...)d_0_378069.news.aspx
Vorig jaar nogquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
Dit gebeurt daar ongeveer elke tien jaar, dus eigenlijk niks nieuws onder de zon.
De doomsday voorspellingen of de vulkaanuitbarstingen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
Dit gebeurt daar ongeveer elke tien jaar, dus eigenlijk niks nieuws onder de zon.
De vulkaanuitbarstingen. Ik weet niet of ze daar aan voorspellingen doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:32 schreef ETA het volgende:
[..]
De doomsday voorspellingen of de vulkaanuitbarstingen?
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:47 schreef pinine het volgende:
[..]
toch eerst maar eens heel hard in je hand bijten of je er nog echt bent
http://www.huffingtonpost(...)-radio_n_865134.htmlquote:Op zondag 22 mei 2011 00:25 schreef jogy het volgende:
Die site familyradio.com is wel geapocalypst.
21-05-2011 verkeerd geinterpreteerd ... het is eigelijk 11-02-2105. Kortom, ze zaten er zo'n 94 jaar naast!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:21 schreef Elegy het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar de excuses/smoesjes/kontendraaierij waar de onheilsvoorspellers nu weer mee gaan komen om het goed te praten
Wat lul jij allemaal, snap er geen reet van.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:19 schreef TWERT het volgende:
lol geloof je et zelf
mwa heeft weer wat gesprek stof voor vandaag opgeleverd.
kwam bezoek, zegt ineens ohja we gaan dood vandaag
YEA RIGHT
ach miss zijn we ondertussen allemaal al wel dood en leven we nu een een geesten dimensie die verdomd veel op de dimensie lijkt waar we eerst in leefde
beter gezegd we zijn de dood het heeft gewerkt
op die kwatser na dan die 100.000 euro of meer heeft uitgegeven om veilig te zitten
wanneer kunnen we de volgende aankondigen ?
ja, op google imagesquote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
En, heeft iemand Jezus al gespot ergens?
Niet spotten met Jezusquote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
Laten we hopenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:17 schreef Maurice76 het volgende:
Alsof er iemand is die nog geld wil hebben. Als betaalmiddel wordt het volstrekt waardeloos. Daarentegen, betalingen in natura zullen zeer explosief toenemen, denk ik zo!.
Daar heb je toch geen Fuk aan als de wereld vergaat.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:17 schreef Maurice76 het volgende:
Alsof er iemand is die nog geld wil hebben. Als betaalmiddel wordt het volstrekt waardeloos. Daarentegen, betalingen in natura zullen zeer explosief toenemen, denk ik zo!.
Bedankt voor de spot, neem ik mee! Mijn nichtje zal er heel erg blij mee zijn! 20 hosties voor jouquote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |