Mooi, dus volgend jaar komt hij terug om zijn schapen op het droge te krijgen, daar neemt hij 5 maanden te tijd voor.quote:ATLANTA - Een christelijke website lanceert een grote affichecampagne in Atlanta met de niet mis te verstane boodschap dat Jezus onder ons zal terugkeren. De verrijzenis is gepland op 21 mei 2011. Dat meldt The Atlanta Journal-Constitution.
Initiatiefneemster Allison Warden van de site WeCanKnow.com uit North Carolina baseert haar voorspellng op grondige bijbelstudie. Ze nodigt gelovigen tevens uit om de Heilige Schrift uit te pluizen.
"De Bijbel leert ons onomstotelijk dat Jezus op 21 mei volgend jaar zal terugkeren", zegt Warden. "Hij zal van de gelegenheid gebruik maken om zoveel mogelijk mensen te redden uit de klauwen van het Kwade".
De zoon van God heeft vervolgens 5 maanden de tijd om (de zielen van) zijn volgelingen in veiligheid te brengen voordat zijn vader op 21 oktober 2011 de aarde vernietigt, exact 13.023 jaar nadat Hij hem heeft geschapen, valt ook te lezen op de website.
De reclamecampagne moet die bewering kracht bijzetten. De affiches tonen drie wijzen op een kameel en de ster van Betlehem. "Hij komt terug", staat er voorts op te lezen. De borden hangen inmiddels al in Nashville, Detroit en Omaha. (CBR)
Was het nou zo moeilijk om gewoon ff op 'open nieuw deel' te klikken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:28 schreef jogy het volgende:
Zo, reeks van gemaakt. Duurde ff maar dan heb je ook wat.
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was het nou zo moeilijk om gewoon ff op 'open nieuw deel' te klikken?
Ah, dat verklaartquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja. Maar dat kwam ook door †
[ code verwijderd ]
Die werd als deeltje gezien dus dat begon raar te doen en mijn explorer stribbelde tegen.
"You shall not make for yourself an idol in the form of anything in heaven above or on the earth beneath or in the waters below."quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien pleegt hij op 21 mei zelfmoord en heeft ie nog wat duiten nodig om het grote gouden beeld van jezus op zijn graf te kunnen plaatsen.
Ligt eraan, als Jezus dan weer over de aardbol struint zit hij niet onder of boven de aarde of per definitie onder water dus dan is het weer OKquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
"You shall not make for yourself an idol in the form of anything in heaven above or on the earth beneath or in the waters below."
Heiden!
http://lawofone.info/resu(...)search_type=any&ss=1quote:Questioner: Am I to understand that the harvest is to occur in the year 2011, or will it be spread out?
Ra: I am Ra. This is an approximation. We have stated we have difficulty with your time/space. This is an appropriate probable/possible time/space nexus for harvest. Those who are not in incarnation at this time will be included in the harvest
quote:17.22 Questioner: In our culture there is a saying that he will return. Can you tell me if this is planned?
Ra: I am Ra. I will attempt to sort out this question. It is difficult. This entity became aware that it was not an entity of itself but operated as a messenger of the One Creator whom this entity saw as love. This entity was aware that this cycle was in its last portion and spoke to the effect that those of its consciousness would return at the harvest.
The particular mind/body/spirit complex you call Jesus is, as what you would call an entity, not to return except as a member of the Confederation speaking through a channel. However, there are others of the identical congruency of consciousness that will welcome those to the fourth-density. This is the meaning of the returning
Ik, ik ben al de hele dag bang...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:36 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Wie gelooft er hier nu echt in dat dit morgen gebeuren gaat?
Serieuze vraag!
Diegene die dat gelooft heeft zich niet goed genoeg verdiept in de teksten of heeft een tunnelvisie of is gewoon gek.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:36 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Serieuze vraag!
Nee, ik ben wel een beetje gelovig, en zo opgevoed. Maar ik weet het niet zeker, ik ben nog zo jong, maar wel bang... :Squote:
Zie dit forum als een griezelverhaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:39 schreef DutchSpike het volgende:
Nee, ik ben wel een beetje gelovig, en zo opgevoed. Maar ik weet het niet zeker, ik ben nog zo jong, maar wel bang... :S
Er zijn al zo ontzettend veel van dit soort voorspellingen gedaan, het zou nu ook wel eens aardig zijn als het wel uit zou komen. Stiekem hoop ik er wel een beetje op. Net als dat ik stiekem hoopte dat op 1-1-2000 de wereld krakend tot stilstand zou komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:36 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Serieuze vraag!
Ik heb nog nooit concreet bewijs gehad dat Jezus een mens is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt eraan, als Jezus dan weer over de aardbol struint zit hij niet onder of boven de aarde of per definitie onder water dus dan is het weer OK. Tenzij Jezus gaat snorkelen
.
De bijbel is het enige concrete bewijs van wat dan ook in de voornoemde bijbel dus tja. Volgens sommigen in de esoterische is het een analogie voor de Christus energie maar een energie die aan een kruis genageld wordt is nogal onmogelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit concreet bewijs gehad dat Jezus een mens is.
Aangenomen wordt dat hij wel bestaan heeft: http://nl.wikipedia.org/wiki/Jezus_(historisch-kritisch)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit concreet bewijs gehad dat Jezus een mens is.
Dit soort voorspellingen komen hier met de regelmaat van de klok voorbij , en er is er nog nooit één uitgekomen, dus niet bang zijn hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:39 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel een beetje gelovig, en zo opgevoed. Maar ik weet het niet zeker, ik ben nog zo jong, maar wel bang... :S
Jezus heeft ook wel bestaan.. alleen niet geheel zoals de bijbel verteldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aangenomen wordt dat hij wel bestaan heeft: http://nl.wikipedia.org/wiki/Jezus_(historisch-kritisch)
Ze amerikäner kommen!_-!11_!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jezus heeft ook wel bestaan.. alleen niet geheel zoals de bijbel verteld. Althans, dat geloof ik
.
Anywee.. d-day.. alweer
Er zijn al zoveel voorspellingen geweest dat de aarde zou vergaan door wat voor enorme gebeurtenis dan ook. Het is nog nooit gebeurd, want we zijn nog met z'n allen hierquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:39 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Nee hoor want God kan alles, mwahaha!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:26 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Er zijn al zoveel voorspellingen geweest dat de aarde zou vergaan door wat voor enorme gebeurtenis dan ook. Het is nog nooit gebeurd, want we zijn nog met z'n allen hier. De kans dat de aarde morgen door een wereldwijde ramp wordt getroffen, zonder enige voortekenen, is uiterst klein. Het enige is de angstverhalen die mensen elkaar aanpraten.
Maak je geen zorgen, morgen is een mooie zaterdag met goed weer. Geniet ervan. Overmorgen is het weer gewoon zondag.
En zo is het.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:26 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Er zijn al zoveel voorspellingen geweest dat de aarde zou vergaan door wat voor enorme gebeurtenis dan ook. Het is nog nooit gebeurd, want we zijn nog met z'n allen hier. De kans dat de aarde morgen door een wereldwijde ramp wordt getroffen, zonder enige voortekenen, is uiterst klein. Het enige is de angstverhalen die mensen elkaar aanpraten.
Maak je geen zorgen, morgen is een mooie zaterdag met goed weer. Geniet ervan. Overmorgen is het weer gewoon zondag.
Japan is wiped out!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef Resistor het volgende:
Al nieuws uit Japan? Want daar is al 5u42m 21 mei
Slaat de aardbeving niet overal tegelijk toe? Anders is het wel heel raar of niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 04:29 schreef Rikketik het volgende:
Volgens Harold Camping, die zo ongeveer hetzelfde predikt als Allison Warden, word Kiritimati als eerste getroffen door een enorme aardbeving, om zes uur 's avonds lokale tijd. Op dit moment is het daar bijna half vijf in de middag, wat betekent dat we over anderhalf uur al zullen weten of die voorspelling de prullenbak in kan of niet.
Ja, de apocalyps wacht speciaal voor jou wel eventjesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:26 schreef Blaadje11 het volgende:
Weet je waarom de wereld niet kan vergaan vandaag?
Omdat ik nog lang niet klaar ben met mn leven
Tja, er zitten meer blaadjes aan de boom hequote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:26 schreef Blaadje11 het volgende:
Weet je waarom de wereld niet kan vergaan vandaag?
Omdat ik nog lang niet klaar ben met mn leven
Er zijn historische vondsten die aanleiding geven om daar best wel vanuit te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jezus heeft ook wel bestaan.. alleen niet geheel zoals de bijbel verteld. Althans, dat geloof ik
.
Anywee.. d-day.. alweer
Mooi hè? Weet je wat het leuke is? Ik ben ooit gelovig opgevoed en ik weet dat Jezus een hekel had aan Farizeeërs, lui die iedereen wel even gingen vertellen hoe het moet. Ik zie al die refoclubjes niks anders doen dan anderen vertellen hoe ze moeten leven dus ik kan me wel voorstellen dat die de dag des oordeels met angst en beven afwachten.quote:
Yep, daar lijkt het op. En hij heeft succes, want er is wereldwijd aandacht voor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:32 schreef Panthera. het volgende:
Zijn leven is niet precies zo verlopen als hij had gewild en nu wil hij ons allemaal in zijn miserie meeslepen
Maar toch gebeurt er niks, ik geloof dat het gewoon een publiciteitsstunt is en dat er niks zal gebeuren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep, daar lijkt het op. En hij heeft succes, want er is wereldwijd aandacht voor.
Dat heb je helemaal goed. Niets om je bang om te maken hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:28 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Maar toch gebeurt er niks, ik geloof dat het gewoon een publiciteitsstunt is en dat er niks zal gebeuren.
nee joh, tis alleen nog niet in de mainstream mediaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:59 schreef Rodawa het volgende:
Die D-Day is wel een beetje laat he... verslapen?
Het is ook in het nieuws geweest dus de publieke interesse was er al blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat hier een topic voor wordt aangemaaktdie man had weer even zijn aandacht nodig
Als we dan toch bezig zijn, laten we dan ook meteen ziekte, armoede en regen verbieden. Zijn we daar ook vanaf.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:05 schreef Beaudelaire het volgende:
Kunnen we dan nu allemaal het geloof verbieden en afdoen als onzin?
Amen.
Preciesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:20 schreef Metro2005 het volgende:
De dag is nog niet om, misschien vergaat ie wel over een uur
21:05 ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:32 schreef waj1 het volgende:
Misschien zit hij zich een paar uur naast.
Misberekening ofzo
Niet haten op Blaadjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, de apocalyps wacht speciaal voor jou wel eventjes
Get a grip
Die ene Harold Camping voorspelde dat Kiri-dinges als eerste getroffen zou worden om 18:00 uur lokale tijd en dat de enorme aardbeving dan met zo een snelheid de wereld zou rondreizen dat alles precies om 18:00 lokale tijd getroffen zou worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:12 schreef Kerol het volgende:
[..]
Slaat de aardbeving niet overal tegelijk toe? Anders is het wel heel raar of niet?
Is het je meisje ofzo?quote:
Moet ze mijn meisje zijn voor je je gedraagt dan?quote:
Oh, je bent zo'n hopeloze nerd die probeert een online meisje te beschermen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet ze mijn meisje zijn voor je je gedraagt dan?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh, je bent zo'n hopeloze nerd die probeert een online meisje te beschermen.
Grijnsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik trouwens al "" gezegd? Dan nog even voor de zekerheid:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:15 schreef ETA het volgende:
oh crap, dit gebeurde rond 6 uur in IJsland: http://www.icelandreview.(...)d_0_378069.news.aspx
Vorig jaar nogquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
Dit gebeurt daar ongeveer elke tien jaar, dus eigenlijk niks nieuws onder de zon.
De doomsday voorspellingen of de vulkaanuitbarstingen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
Dit gebeurt daar ongeveer elke tien jaar, dus eigenlijk niks nieuws onder de zon.
De vulkaanuitbarstingen. Ik weet niet of ze daar aan voorspellingen doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:32 schreef ETA het volgende:
[..]
De doomsday voorspellingen of de vulkaanuitbarstingen?
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:47 schreef pinine het volgende:
[..]
toch eerst maar eens heel hard in je hand bijten of je er nog echt bent
http://www.huffingtonpost(...)-radio_n_865134.htmlquote:Op zondag 22 mei 2011 00:25 schreef jogy het volgende:
Die site familyradio.com is wel geapocalypst.
21-05-2011 verkeerd geinterpreteerd ... het is eigelijk 11-02-2105. Kortom, ze zaten er zo'n 94 jaar naast!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:21 schreef Elegy het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar de excuses/smoesjes/kontendraaierij waar de onheilsvoorspellers nu weer mee gaan komen om het goed te praten
Wat lul jij allemaal, snap er geen reet van.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:19 schreef TWERT het volgende:
lol geloof je et zelf
mwa heeft weer wat gesprek stof voor vandaag opgeleverd.
kwam bezoek, zegt ineens ohja we gaan dood vandaag
YEA RIGHT
ach miss zijn we ondertussen allemaal al wel dood en leven we nu een een geesten dimensie die verdomd veel op de dimensie lijkt waar we eerst in leefde
beter gezegd we zijn de dood het heeft gewerkt
op die kwatser na dan die 100.000 euro of meer heeft uitgegeven om veilig te zitten
wanneer kunnen we de volgende aankondigen ?
ja, op google imagesquote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
En, heeft iemand Jezus al gespot ergens?
Niet spotten met Jezusquote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
Laten we hopenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:17 schreef Maurice76 het volgende:
Alsof er iemand is die nog geld wil hebben. Als betaalmiddel wordt het volstrekt waardeloos. Daarentegen, betalingen in natura zullen zeer explosief toenemen, denk ik zo!.
Daar heb je toch geen Fuk aan als de wereld vergaat.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:17 schreef Maurice76 het volgende:
Alsof er iemand is die nog geld wil hebben. Als betaalmiddel wordt het volstrekt waardeloos. Daarentegen, betalingen in natura zullen zeer explosief toenemen, denk ik zo!.
Bedankt voor de spot, neem ik mee! Mijn nichtje zal er heel erg blij mee zijn! 20 hosties voor jouquote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |