quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En ik vind het volkomen terecht dat hij er na die tweet uit is gevlogen.
Geen idee, ik niet, ik heb er veel te veel lol van van het songfestival. Jij?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Diemux het volgende:
Wie begint er een petitie tegen het eurovisie songfestival?
1 | http://forum.fok.nl/topic/1655012 |
Daarom! We willen niet tijdens het Eurovisie èn moeten tv kijken èn moeten FOK!en (quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Cornald was op twitter tijdens het songfestival ook leuk
Daarbij doe ik niet aan Twitter, dus red mij van Jan en haal Cornald terug!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom! We willen niet tijdens het Eurovisie èn moeten tv kijken èn moeten FOK!en () èn ook nog eens twitter moeten bijhouden voor zijn commentaar. Dan missen we het halve festival.
Dus Cornald moet gewoon terug als commentator. Zijn commentaar op twitter over de zangles van Dana al die jaren die geen vruchten heeft afgeworpen, dat had ik LIVE willen horen.
GIL!
Cornald vond Jan en Daniel ook niet best..heb vaak moeten lachen om Cornald's vilein .quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
Daarom! We willen niet tijdens het Eurovisie èn moeten tv kijken èn moeten FOK!en () èn ook nog eens twitter moeten bijhouden voor zijn commentaar. Dan missen we het halve festival.
Dus Cornald moet gewoon terug als commentator. Zijn commentaar op twitter over de zangles van Dana al die jaren die geen vruchten heeft afgeworpen, dat had ik LIVE willen horen.
GIL!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Cornald vond Jan en Daniel ook niet best..heb vaak moeten lachen om Cornald's vilein .
Gil Terug Cornald
quote:
Op iedereen is wel iets aan te merken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:14 schreef Fred_B het volgende:
Hmmm, ik wil geen zand in de machine gooien, maar hoewel hij het beter zou doen dan die Peppie & Kokkie die het dit jaar deden, is er op Cornald Maas ook genoeg aan te merken hoor.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:11 schreef Opa_vertelt het volgende:
NÉÉNÉÉNÉÉNÉÉNÉÉNÉÉNÉÉNÉÉNÉÉ, AUB GEEN JAN SMIT MEER!
* Opa_vertelt huilt.
Omdat alles beter is dan wat we nu hebben, schreeuw ik toch graag even mee:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Op iedereen is wel iets aan te merken.
Maar je bent niet verplicht de petitie te tekenen hoor
Dat maakt niks uit Cornald's favoriet was Italie..Maar hij had wel gedacht dat het winnende land zou winnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:48 schreef Fred_B het volgende:
Omdat alles beter is dan wat we nu hebben, schreeuw ik toch graag even mee:
Maar juist vanwege het feit dat Cornald zo'n soort inzending waarschijnlijk nooit zou goedkeuren, blijf ik toch kritisch.![]()
Dat zei ik ook al. Maar het is in ieder geval beter dan wat we nu hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:14 schreef Fred_B het volgende:
Hmmm, ik wil geen zand in de machine gooien, maar hoewel hij het beter zou doen dan die Peppie & Kokkie die het dit jaar deden, is er op Cornald Maas ook genoeg aan te merken hoor.
Aan wie ligt datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:11 schreef Bundesrepublik het volgende:
De komende acht jaar geen finale plek voor Nederland.
quote:“Dankzij de TROS leeft het Songfestival weer als nooit tevoren. Dat blijkt onder meer uit de kijkcijfers en de lovende kritieken van de afgelopen weken. Als we deze teleurstelling te boven zijn, starten we vol goede moed met de voorbereidingen voor volgend jaar.“
Mooi werk toch tot 2012quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Joehoe, kan dat allemaal even in een van de andere topics over de TROS enzo?
Dit is een Cornald Maas petitie topic
TROS gaat Songfestival anders aanpakken?
En volgens mij heeft de TROS nog maar een contract t/m 2012 en niet voor acht jaar, maar daarover in dat andere topic verder graag![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
En volgens mij heeft de TROS nog maar een contract t/m 2012 en niet voor acht jaar, maar daarover in dat andere topic verder graag![]()
Sowwyquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Erg moedig van Cornald om mijn persoonlijke kwalificaties aan adres van Daniel Dekker en Jan Smit toch op deze wijze semi-instemmend over te nemen.quote:Als je ook @cornaldm als geweldige commentator terug wilt, blaat het hier: [PETITIE] Cornald Maas moet terug als Eurovisie commentator! -- VETO de ERGE Dekker & Smit!
Ik zag jou op mijn twitter want ik volg Cornald.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:01 schreef Perico het volgende:
Ik had de volgende tweet gemaakt, die door Cornald Maas is ge-retweet:
Erg moedig van Cornald om mijn persoonlijke kwalificaties aan adres van Daniel Dekker en Jan Smit toch op deze wijze semi-instemmend over te nemen.
Gil!quote:
Tsja, wat kunnen we er in de tussentijd tegen doen?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:50 schreef Boldface het volgende:
Weet je wat nu het probleem is? Het Songfestival verdwijnt zodadelijk volledig naar de achtergrond en krijgt geen aandacht meer. De afgelopen twee weken waren er her en der nog reacties van deskundigen en van artiesten die zichzelf alvast nomineren voor volgend jaar. En er is de inmiddels jaarlijkse tirade richting de TROS/NPO. Maar daarna?
Iedereen deed een plas en alles bleef zoals het was.
Dat is namelijk de uitkomst. De 'storm' van kritiek - die trouwens toch alleen maar afkomstig is van een beperkte groep geïnteresseerden, want een groot deel van de Nederlanders heeft überhaupt geen belangstelling meer - gaat liggen.
TROS-directeur Kuipers kan in alle rust gaan vissen in zijn 'riante' artiestenvijver. En NPO-directeur Hagoort krijgt vragen over allerlei onderwerpen, behalve over de deplorabele staat van het Songfestival, als gevolg van NPO-beleid.
Iedereen gaat straks weer over tot de orde van de dag. Rond november wordt bekend wie Nederland volgend jaar vertegenwoordigt en ergens eind januari kiezen we weer een liedje. Het programma wordt deskundig gepresenteerd door Yolanthe, met onder meer Daniël Dekker en Tatjana in de jury.
En het grootste deel van Nederland reageert er schouderophalend op.
quote:Op zondag 29 mei 2011 15:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, wat kunnen we er in de tussentijd tegen doen?
Snap jij dat twitter?quote:
Ik snap die hele hype niet zo. Heb een paar dagen geleden een account aangemaakt en een beetjequote:Op zondag 29 mei 2011 18:45 schreef APK het volgende:
[..]
Snap jij dat twitter?
Ik wil het best retweeten ofzo, maar geen idee hoe dat moet
Zie SCquote:Op zondag 29 mei 2011 18:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik snap die hele hype niet zo. Heb een paar dagen geleden een account aangemaakt en een beetje
om me heen gelezen. De "ik ga nu slapen" en "buiten regent het" -berichten waren niet van de lucht.
Niet echt dingen welke mijn interesse hebben..
Ging het om geld, dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef Peter het volgende:
Met John is er toch wel geld voor Cornald als commentator?![]()
?
Welkom bij John's Muziekfeest!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging het om geld, dan?
Maar ik hoop idd dat John zich ook bemoeit met het ESF buiten alleen het Nationaal Songfestival om... want de commentator valt weer niet onder het NSF gebeuren en de productie.
Het ging niet om geld. Cornald Maas was te TROS-kritisch (lees: te realistisch).quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef Peter het volgende:
Met John is er toch wel geld voor Cornald als commentator?![]()
?
Bron: http://www.depers.nl/ente(...)an-Cornald-Maas.htmlquote:Maas en John de Mol, die de TROS gaat helpen bij het festival, hebben elkaar gesproken, ‘maar daar houd ik nog even mijn mond over.’
Daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben dat dat heel erg goed gaat uitpakken alleen vrees ik dat het contractueel weleens niet zou kunnen.(TROS vs VARA)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:08 schreef Greys het volgende:
Paul de Leeuw samen met Cornald, lijkt me ook geweldig.
Als een soort Waldorf en Statler in jonge uitvoering lekker bitchen samen
Goed nieuws Greysquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:59 schreef Greys het volgende:
Cornald komt terug!
John de Mol haalt Cornald Maas terug naar Songfestival
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |