abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 mei 2011 @ 18:05:05 #1
163650 Greys
pi_96895402
quote:
TROS pakt songfestival anders aan

HILVERSUM - De TROS wil het Eurovisiesongfestival volgend jaar anders aanpakken. Misschien gebeurde er tijdens het optreden van de 3JS te weinig op het podium en de schermen, zei een woordvoerster maandag.

''De 3JS wilden het zelf klein houden. Ze wilden dichtbij zichzelf blijven.''

De TROS vindt het ''vreselijk voor de 3JS en iedereen die eraan heeft meegewerkt'' dat de Volendamse band onderaan eindigde in de halve finale met slechts 13 punten.

''Als we de klap te boven zijn, gaan we de Nederlandse inzending evalueren en nadenken over de aanpak van volgend jaar.'' Hiermee beginnen ze over twee maanden.

Beperkende factor is het budget van de TROS. ''We hebben slechts 2 ton voor het hele project: de reis, het verblijf, de artiest(en) en de marketing.'' Het is volgens de omroep moeilijk artiesten te vinden die tijd hebben en voor een beperkte bijdrage willen meedoen.

Bron
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96895474
Denken dat 'klein houden' hetzelfde is als 'helemaal niet nadenken over een act'. :D
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 mei 2011 @ 18:07:38 #3
163650 Greys
pi_96895498
Als ik dit zo lees valt me op:

- Dat de Jees de schuld voornamelijk krijgen van de TROS

- Dat ze over budget lullen, misschien moet je het dan bij één commentator houden

- Niet een boot optuigen met opblaas-TROS-sterren, joekels van 3-meter-doorsnee TROS ballonnen etc. Die boot was ter promotie van de 3Js, maar de TROS had er een eigen promotie van gemaakt, had ook nogal wat budget gescheeld.

- Die Jees hadden er écht niets tegen gehad als er een stage manager was ingehuurd voor dat geld die een andere achtergrond had geregeld ipv die vallende lichtjes. Het LED scherm werd minimaal gebruikt, maar wel gebruikt. Ga er dan helemaal voor, niet half, dat moeten de artiesten niet allemaal zélf hoeven regelen. Denkt de TROS soms dat al die andere artiesten zelf alle achtergronden enzo hebben geregeld? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96895533
misschien niet meer van die palingvretende volendamse boeren die met hun gitaartjes van intertoys het podium in elkaar staan te trappen, terwijl de leadzanger valse noten uitkraamt? :')
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_96895582
Tja, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten werkt dus niet.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_96895626
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:09 schreef Injetta het volgende:
Tja, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten werkt dus niet.
nee, dat hebben ze altijd al gedaan :X
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_96895729
EDIT: zeg Arie, botvier je fetish liever in een topic dat daar ook maar enigszins mee te maken heeft ^O^

[ Bericht 61% gewijzigd door Greys op 16-05-2011 18:14:09 ]
1 oog dicht + 1 oog open = Glimlach.
pi_96895830
en ik wil het orkest weer terug, en dat ieder land z`n eigen dirigent meebrengt voor begeleiding :Y
pi_96895963
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:12 schreef ArieSchaap het volgende:
EDIT: zeg Arie, botvier je fetish liever in een topic dat daar ook maar enigszins mee te maken heeft ^O^
O~) w/

Greys, une point 8)7
1 oog dicht + 1 oog open = Glimlach.
pi_96895969
Ah, dus volgens de Tros ligt het niet aan hen maar aan de 3J's. :|W
Ik ben benieuwd met welk concept ze op de proppen komen. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 mei 2011 @ 18:17:49 #11
163650 Greys
pi_96895972
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:14 schreef laffer het volgende:
en ik wil het orkest weer terug, en dat ieder land z`n eigen dirigent meebrengt voor begeleiding :Y
Daar werd weer over gesproken bij de EBU begreep ik :)
Wacht, ik zoek het voor je op...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96895992
Orkest weer terug? O+ Yes please! *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 mei 2011 @ 18:19:11 #13
163650 Greys
pi_96896034
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:17 schreef Cat22 het volgende:
Ah, dus volgens de Tros ligt het niet aan hen maar aan de 3J's. :|W
Ik ben benieuwd met welk concept ze op de proppen komen. :)
Tuurlijk ligt het resultaat óók aan de 3Js.
Maar het is wel heel simpel om alles op hen af te schuiven en m.i. ook laf en onterecht.

Ik weet voor 200% zeker dat alle andere artiesten echt niet zelf al hun achtergronden en stage acts enzo hebben hoeven regelen. Ze zullen inspraak gehad hebben uiteraard, maar vooral heel veel hulp daarbij. De TROS heeft de 3Js daar nul komma nul in bijgestaan volgens mij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 mei 2011 @ 18:19:40 #14
3554 laffer
Ouwe LUL
pi_96896059
wij hadden harry van hoof als dirigent : http://nl.wikipedia.org/wiki/Harry_van_Hoof

en willem duys deed het commentaar, dat was pas TV :Y
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 mei 2011 @ 18:20:48 #15
163650 Greys
pi_96896109
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:19 schreef laffer het volgende:
wij hadden harry van hoof als dirigent : http://nl.wikipedia.org/wiki/Harry_van_Hoof

en willem duys deed het commentaar, dat was pas TV :Y
Oh nee sorry voor de lekkermaker :@
Maar er wordt wel over gesproken om muzikanten weer live te laten spelen. Zie hier een uitleg over het orkest door een van de EBU organisatoren, heel interessant topic.

Het Eurovisie Songfestival organiseren, hoe werkt dat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96896111
Ik denk dat je gelijk hebt Greys, ik kan me niet voorstellen dat je je portemonnee trekt (al is ie nog zo beperkt) en dan vervolgens je niet overal mee bemoeit en de volledige vrijheid aan de artiest geeft.
Het zou de Tros sieren om ook de hand in eigen boezem te steken, maarja.. er zou de Tros wel meer sieren.

Live orkest terug? Ik ben voor. Dat klinkt toch allemaal veel mooier
  maandag 16 mei 2011 @ 18:23:42 #17
3554 laffer
Ouwe LUL
pi_96896233
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh nee sorry voor de lekkermaker :@
Maar er wordt wel over gesproken om muzikanten weer live te laten spelen. Zie hier een uitleg over het orkest door een van de EBU organisatoren, heel interessant topic.

Het Eurovisie Songfestival organiseren, hoe werkt dat?
toch wel jammer imho :)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 mei 2011 @ 18:31:27 #18
163650 Greys
pi_96896616
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:23 schreef laffer het volgende:

[..]

toch wel jammer imho :)
Tuurlijk! Het was onderdeel van de charme van het Eurovisie.
Maar daar kan de TROS dan weer niets aan doen. Verder is alles hun schuld, dat wel :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96897026
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet alleen het optreden moet beter, ook het liedje en de artiesten. En dat hoeft echt geen tonnen te kosten.
Maar goed, ik ben benieuwd wat de uitkomst van deze bezinning wordt.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 mei 2011 @ 18:40:55 #20
163650 Greys
pi_96897043
De directeur nu op tv.

"De TROS stopt er héél veel geld in, dus mogen wij onze stempel er op drukken".

Dit nav het commentaar dat er "Welkom bij het TROS Muziekfeest" werd gezegd door de commentatoren (dinsdag èn donderdag) ipv "Welkom bij het Eurovisie Songfestival.

Thomas Berge was afgelopen jaar al gevraagd door de TROS, maar die wilde niet in het Engels zingen.

De directeur zei verder dat de laatste plaats onverdiend was 'door al die voorbereidingen en moeite die ze er in gestoken hadden'. WTF, welke voorbereidingen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96897092
quote:
13s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:40 schreef Greys het volgende:
De directeur nu op tv.

Dit nav het commentaar dat er "Welkom bij het TROS Muziekfeest" werd gezegd door de commentatoren (dinsdag èn donderdag) ipv "Welkom bij het Eurovisie Songfestival.

Thomas Berge was afgelopen jaar al gevraagd door de TROS, maar die wilde niet in het Engels zingen.

De directeur zei verder dat de laatste plaats onverdiend was 'door al die voorbereidingen en moeite die ze er in gestoken hadden'. WTF, welke voorbereidingen?
Ze geloven het zelf ook nog echt he? :|W
Is er ergens iets te vinden waarin ze een ietsiepietsie eigen verantwoording voor het debacle op zich nemen?
  maandag 16 mei 2011 @ 18:42:41 #22
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_96897107
quote:
13s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:40 schreef Greys het volgende:
De directeur nu op tv.

We gooien 1 miljoen in de sloot, dus moeten we wel winnen, want we hebben er zoveel geld aan besteed. |:(
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  maandag 16 mei 2011 @ 18:44:01 #23
6941 APK
Factual, I think.
pi_96897156
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:42 schreef Knarf het volgende:

We gooien 1 miljoen in de sloot, dus moeten we wel winnen, want we hebben er zoveel geld aan besteed. |:(
Twee ton, maar toch...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 16 mei 2011 @ 18:45:36 #24
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_96897223
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef APK het volgende:

[..]

Twee ton, maar toch...
Nah, als je 1 miljoen in de sloot gooit, moet je winnen. Bij 2 ton mag je alleen niet laatste worden volgens de TROS.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  maandag 16 mei 2011 @ 18:47:40 #25
6941 APK
Factual, I think.
pi_96897327
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:45 schreef Knarf het volgende:

Nah, als je 1 miljoen in de sloot gooit, moet je winnen. Bij 2 ton mag je alleen niet laatste worden volgens de TROS.
8 ton extra zal best helpen hoor :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')