Ik denk dat 'ie onder de 1:19 kan, zoals Barrichello met de Brawn-Mercedes eens tijdens de test deed (maart 2009).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:45 schreef koffiezwartsterk het volgende:
gvd, vettel heeft ff gas. 1.22.826
Waarschijnlijk gaan de topteams niet op soft in Q1.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:48 schreef Googolplexian het volgende:
82.82600 * 1.07 = 88.62382
82.47000 * 1.07 = 88.2429
107% regel ligt nu op 1m28.243
Nummer 16 t/m 24 zouden nu officieel niet mee mogen doen als het een Q was.
Dank je, nu heb ik ook commentaar wat ik kan verstaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 06:18 schreef Tarado het volgende:
Thanks! PSM![]()
Zelf vandaag geen tijd maar eventuele links voor FP1
http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-1.html
en FP2
http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-2.html
Gewoon beide open, en de russische muten. Beter beeld met engels commentaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:50 schreef LWD-Godius het volgende:
Dank je, nu heb ik ook commentaar wat ik kan verstaanIk had een stream met beter beeld maar Russisch commentaar.
De tijd van Heidfeld is ook op de softs gedaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:48 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Perez ook op soft, 2 seconden langzamer...
Ja normaal gesproken geen probleem maar er zit 7 minuten delay bij de Russische stream, vandaar dat ze zulk goed beeld hebben waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:51 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Gewoon beide open, en de russische muten. Beter beeld met engels commentaar
Nee toch, zie net een replay op van hem op de harde band.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De tijd van Heidfeld is ook op de softs gedaan.
Hoe zet je die tafeltenniswedstrijd op de achtergrond uit?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:50 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Dank je, nu heb ik ook commentaar wat ik kan verstaanIk had een stream met beter beeld maar Russisch commentaar.
Las op het forum van autosport dat hij zijn beste tijd op de softs had gedaan, dus dat nam ik maar aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:57 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Nee toch, zie net een replay op van hem op de harde band.
Weet het ook niet zker, zou niet best 2 seconde langzamer...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Las op het forum van autosport dat hij zijn beste tijd op de softs had gedaan, dus dat nam ik maar aan.
1:23.5, gok ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:01 schreef ElmarO het volgende:
Alonso nu ook met de softe compound de baan op.
Ah, dat verklaard zijn niet bijzondere sectortijden in S2 en S3. Dank.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:04 schreef koffiezwartsterk het volgende:
1.23.5, had wat last van Heidfeld
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:10 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Is dat Chandok als co-commentator?
Ik zie hem liever in de auto, sympathieke gast wel!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Slimme zet met India als recente nieuwkomer in het F1 circus. BBC zal wel wat kijkers/luisteraars trekken.
Ik kan bocht drie niet eens vol gas nemen, zelfs met fine-tuning lukt het me niet, ik gebruik een controller (excuus) :pquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe het maar eens met tyre wear en full wear aan op F1 2010.
Volgens Alonso wel omdat de harde band te langzaam is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:50 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan de topteams niet op soft in Q1.
.quote:Bianchi en Van der Garde nestelen zich op eerste startrij in Spanje
Jules Bianchi staat op pole position voor de eerste GP2-race van het weekend in Spanje van morgen. Naast hem op de eerste startrij neemt Giedo van der Garde de tweede plaats in. De Nederlander gaf in de kwalificatie een tiende toe op Bianchi.
Sam Bird, Charles Pic en GP2 Asia Series-kampioen Romain Grosjean completeren de top vijf. De snelste tijden werden allemaal aan het begin van de sessie neergezet. Fabio Leimer maakte dat al niet meer mee. De Zwitser viel in zijn tweede rondje stil, noteerde geen tijd en vangt race 1 van de laatste plek aan
Beter! Ik geef Giedo goeie kansen morgen.. Laat hij zijn start ajb niet verneuken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef Waffle het volgende:
En Van der Garde mag van pole. Bianchi is gediskwalificeerd.
quote:FIA discussing Ferrari wing legality
The FIA is in talks with Ferrari to discuss whether or not the team can continue to use its new rear wing for the remainder of the Spanish Grand Prix weekend.
The revised rear wing that ran in Friday practice features a higher than normal Gurney-flap on the rear - which Ferrari has managed to introduce through an interpretation of the slot-gap separator regulations.
FIA technical delegate Charlie Whiting said on Friday that the governing body was looking into the wing design - and would decide before final practice whether it thinks the concept is legal.
"We are aware of the developments on the Ferrari wing and we are discussing them with them," explained Whiting.
When asked whether the team would be able to keep it on its car, Whiting said: "That depends on what we decide tonight. It's a very clever interpretation of the rules and we have got to decide whether it's a good interpretation of the rules. It will be clear tomorrow."
Whiting said that the issue with the rear wing related to the way that article 3.10.3 allows the height measurement of the rear wing not to include the slot supports.
"It is article 3.10.3, which deals with slot gaps separators, the devices which are normally just vertical, which keep the distance between the profiles constant," he said. "The fact that the separators have to totally encircle the profiles ensures the profiles remain the same.
"We had an issue with changing profiles a few years ago. The separators can't be more than 200mm apart. It's an alternative interpretation of that rule that we are currently discussing."
Net link voor FP3 aangeklikt en kreeg dezelfde melding, link doet het wel met nu herhaling van gisteren, straks om 11 uur livequote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:06 schreef Googolplexian het volgende:
Linkje werkt nu wel bij mij. Kreeg wel een AVG melding dat één of ander ad...js file was geblokked, dus beware.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |