quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:10 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Is dat Chandok als co-commentator?
Ik zie hem liever in de auto, sympathieke gast wel!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Slimme zet met India als recente nieuwkomer in het F1 circus. BBC zal wel wat kijkers/luisteraars trekken.
Ik kan bocht drie niet eens vol gas nemen, zelfs met fine-tuning lukt het me niet, ik gebruik een controller (excuus) :pquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe het maar eens met tyre wear en full wear aan op F1 2010.
Volgens Alonso wel omdat de harde band te langzaam is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:50 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan de topteams niet op soft in Q1.
.quote:Bianchi en Van der Garde nestelen zich op eerste startrij in Spanje
Jules Bianchi staat op pole position voor de eerste GP2-race van het weekend in Spanje van morgen. Naast hem op de eerste startrij neemt Giedo van der Garde de tweede plaats in. De Nederlander gaf in de kwalificatie een tiende toe op Bianchi.
Sam Bird, Charles Pic en GP2 Asia Series-kampioen Romain Grosjean completeren de top vijf. De snelste tijden werden allemaal aan het begin van de sessie neergezet. Fabio Leimer maakte dat al niet meer mee. De Zwitser viel in zijn tweede rondje stil, noteerde geen tijd en vangt race 1 van de laatste plek aan
Beter! Ik geef Giedo goeie kansen morgen.. Laat hij zijn start ajb niet verneuken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef Waffle het volgende:
En Van der Garde mag van pole. Bianchi is gediskwalificeerd.
quote:FIA discussing Ferrari wing legality
The FIA is in talks with Ferrari to discuss whether or not the team can continue to use its new rear wing for the remainder of the Spanish Grand Prix weekend.
The revised rear wing that ran in Friday practice features a higher than normal Gurney-flap on the rear - which Ferrari has managed to introduce through an interpretation of the slot-gap separator regulations.
FIA technical delegate Charlie Whiting said on Friday that the governing body was looking into the wing design - and would decide before final practice whether it thinks the concept is legal.
"We are aware of the developments on the Ferrari wing and we are discussing them with them," explained Whiting.
When asked whether the team would be able to keep it on its car, Whiting said: "That depends on what we decide tonight. It's a very clever interpretation of the rules and we have got to decide whether it's a good interpretation of the rules. It will be clear tomorrow."
Whiting said that the issue with the rear wing related to the way that article 3.10.3 allows the height measurement of the rear wing not to include the slot supports.
"It is article 3.10.3, which deals with slot gaps separators, the devices which are normally just vertical, which keep the distance between the profiles constant," he said. "The fact that the separators have to totally encircle the profiles ensures the profiles remain the same.
"We had an issue with changing profiles a few years ago. The separators can't be more than 200mm apart. It's an alternative interpretation of that rule that we are currently discussing."
Net link voor FP3 aangeklikt en kreeg dezelfde melding, link doet het wel met nu herhaling van gisteren, straks om 11 uur livequote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:06 schreef Googolplexian het volgende:
Linkje werkt nu wel bij mij. Kreeg wel een AVG melding dat één of ander ad...js file was geblokked, dus beware.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |