Echte Hagenezen uit een volksbuurtquote:
Ze zag er zelf 10x lelijker uit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
"Als ik het zo bekijk wel", hoezo dan? De rest op de foto is ook kortgeknipt enzo... ik snap het niet
Ja ook dat nogquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze zag er zelf 10x lelijker uit.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
NU zijn ze jaloers! Zij zijn lelijk en dik geworden...
Precies ja. De gepeste dame ziet er by far het beste uit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
Karma is een teef. Wel een rechtvaardige teef.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
Last van selectief geheugenverlies die pestkoppen, is elke week zo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef freaky40 het volgende:
De gepeste mevrouw weet nog precies te vertellen hoe het allemaal ging, ook gezien de reconstructies, de pestkoppen weten 'z.g.n.' niets meer van het hele voorval. Ik vind het frapant...
Vorige week ook al inderdaad. Terwijl ze er wel iets bij voor kunnen stellen dat ze die gepest zouden kunnen hebben als ze haar foto zien. Details ontbreken. 25 jaar geleden is immers toch niet zo heel erg lang geleden dat ze er niets meer van weten me dunkt...?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Last van selectief geheugenverlies die pestkoppen, is elke week zo.
Ik ben even kwijt hoe het net gezegd is, maar 1 van die 3 mompelde dan weer iets van hoe die gepeste vrouw het als beleving in haar hoofd heeft zitten. Alsof het niet gebeurd is, maar alsof ze zelf de ervaringen in een andere vorm heeft gegotenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef freaky40 het volgende:
De gepeste mevrouw weet nog precies te vertellen hoe het allemaal ging, ook gezien de reconstructies, de pestkoppen weten 'z.g.n.' niets meer van het hele voorval. Ik vind het frapant...
Klopt. En af en toe een beetje pesten is ook helemaal niet erg, wordt je op den duur alleen maar sterker vanquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Pesterijen op scholen hou je altijd wel, best tragisch maar niet te voorkomen helaas. Het is van alle tijden.
Het valt me op dat die leraren meestal allerlei anekdotes op kunnen lepelen, en dat die pestkoppen inderdaad nergens meer van weten. Right.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Last van selectief geheugenverlies die pestkoppen, is elke week zo.
Of ze hebben op diverse scholen zoveel mensen gepest, dat ze de naam en personen erbij niet meer herinneren. Maar toch...quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:10 schreef freaky40 het volgende:
25 jaar geleden is immers toch niet zo heel erg lang geleden dat ze er niets meer van weten me dunkt...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |