quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:13 schreef -tape- het volgende:
Wordt er ergens bijgehouden hoeveel fipo's iemand heeft gemaakt?
Nopequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:13 schreef -tape- het volgende:
Wordt er ergens bijgehouden hoeveel fipo's iemand heeft gemaakt?
Hehehehequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:13 schreef Snuf. het volgende:
Als ik nou net zo goed was in Economie als in Fipo hunten zou het eitje worden morgen
Of omdat veel gymnasium-kinders gewoon geen leven hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik, maar alsnog.
Mijn GS leraar zegt ook dat de gymnasium-kinders makkelijk een 7/8 scoren op geschiedenis, en de atheneum leerlingen erin falen.
Zal wel te maken hebben met verbanden leggen ed.
Hoe was de Romereis, dan?quote:
iedereen haat je. Je bent ongewenstquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef Etsu het volgende:
SNUF WAT DOE JE MIJN LEVEN HAAT JE ME OFZO.
HOEZO WATquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef Etsu het volgende:
SNUF WAT DOE JE MIJN LEVEN HAAT JE ME OFZO.
1992, het jaar voor 1993quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
iedereen haat je. Je bent ongewenst
Nee, want hij heeft het zelf meegemaakt denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Of omdat veel gymnasium-kinders gewoon geen leven hebbenOf omdat ze sowieso al slimmer waren (daarom gingen ze naar het gymnasium)... Daar kun je zoveel verklaringen voor bedenken
Volgens mij is het sowieso onzin trouwens
Respect.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef -tape- het volgende:
Hoezo zou je dan in elk topic die kut-fipo willen hebben?
Daar krijgt hij een stijfje van.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef -tape- het volgende:
Hoezo zou je dan in elk topic die kut-fipo willen hebben?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
iedereen haat je. Je bent ongewenst
JA ZOMAAR FIPO MAKEN ZONDER MIJ ERBIJ ENSO JWTquote:
JA STEEN JE WAS ZELF WEGquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik weet dat paar mensen mij lief vinden, niet waar Ismael?
[..]
JA ZOMAAR FIPO MAKEN ZONDER MIJ ERBIJ ENSO JWT
Rome was ook ontzettend vetquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoe was de Romereis, dan?
Wij hadden de eer om als tweedst van onze school naar Griekenland te gaan (en daar culturele dingen bezoeken, uiteraard). Was wel erg vet.
Je kan ook overdrijven met die fipo's, ik bedoel kom op, je zit inmiddels wel in je examenjaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pff frustratie omdat ik altijd de Fipo heb?
Eigenlijk wel, ik mocht willen dat ik uberhaupt ooit zo'n grandioze prestatie in mijn leven haal.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pff frustratie omdat ik altijd de Fipo heb?
Wanneer ben jij er geweest?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Rome was ook ontzettend vetDe stad is prachtig, ik heb superveel gezien en het was ook echt een ontzettend gezellige week met groepsgebeuren, tot vier uur 's nachts op andere kamers zitten en (drank)spelletjes doen, te laat komen, Spaanse Trappen (jongerenplek), etc...
Ben wel blij dat ik niet kon kiezen tussen Rome en Griekenland, was echt een lastige keuze geweest
het is me ooit 1x keer gelukt om een lapo te maken ^^quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik mocht willen dat ik uberhaupt ooit zo'n grandioze prestatie in mijn leven haal.
Ik heb de afgelopen 2 dagen zelfs 4 Fipo lapo combo's gehadquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik mocht willen dat ik uberhaupt ooit zo'n grandioze prestatie in mijn leven haal.
watwat hatenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft het zelf meegemaakt denk ik.geeft op op een gymnasium school les, en die haalden allemaal een 7/8, maar vorig jaar bij ons vielen er 4/5en
Atheneum leerlingen dan.
Nu schijt ik hem ervoor.
En doordat de gymnasium leerlingen zo hoog scoren, gaat de norm ook zo laag en zijn de atheneum kinders dupe van.
Naaiers
HEEJ SNUF. WIst je dat dat ik gister op 1 stond (dagcijfers)?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen zelfs 4 Fipo lapo combo's gehad
Fucking eindbaasquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
HEEJ SNUF. WIst je dat dat ik gister op 1 stond (dagcijfers)?
Vorig jaar om deze tijd, denk er veel aan terug nu! Jij?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
Ik weet dat paar mensen mij lief vinden, niet waar Ismael?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: jij en Samuel zijn uitzonderingen.
Ik twee jaar geleden rond deze tijd. Ik denk er ook veel aan terug, was zo mooi en leuk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Vorig jaar om deze tijd, denk er veel aan terug nu! Jij?
Haha! Bij ons is het nu om het jaar Rome / Griekenland. Ik had eigenlijk ook wel het liefst naar Griekenland gewild. Ook de eerste keer vliegen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Rome was ook ontzettend vetDe stad is prachtig, ik heb superveel gezien en het was ook echt een ontzettend gezellige week met groepsgebeuren, tot vier uur 's nachts op andere kamers zitten en (drank)spelletjes doen, te laat komen, Spaanse Trappen (jongerenplek), etc...
Ben wel blij dat ik niet kon kiezen tussen Rome en Griekenland, was echt een lastige keuze geweest
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik twee jaar geleden rond deze tijd. Ik denk er ook veel aan terug, was zo mooi en leuk.Echt het beste uit de afgelopen zes jaar.
Dan is het goed, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: jij en Samuel zijn uitzonderingen.
Ik ben ook nog nooit in Griekenland geweest, zou ik graag eens heen willen! Maar ja, was ook nog nooit in Italië geweestquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Haha! Bij ons is het nu om het jaar Rome / Griekenland. Ik had eigenlijk ook wel het liefst naar Griekenland gewild. Ook de eerste keer vliegen.![]()
Het totaal was dan wel erg prijzig, maargoed.
Wat is dit, ik niet eensquote:Geen vragen stellen, gewoon kijken
http://dagobah.net/flash/future_is_wonderful.swf
600 EURO?! Voor hoelang?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit in Griekenland geweest, zou ik graag eens heen willen! Maar ja, was ook nog nooit in Italië geweestEn die reizen zijn sowieso prijzig ja, Rome kwam bij ons ook ruim boven de 600 uit en dat was zelfs met de bus...
Samuel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben van 1993.![]()
Wie is Samuel eigenlijk?
VERLAAT MII NII.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ennieweeeeez, ik ga fitnessen. Lat0rz.![]()
Dag jongen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ennieweeeeez, ik ga fitnessen. Lat0rz.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
Uitwisseling
Ik zit op zo'n tokkie school waar ze het woord 'kamp' oid niet kennen.
Ofjawel, 't begin van het schooljaar, naar Antwerpen
maar ben niet mee gegaan.
Vorig jaar was het zeilen in Friesland.
En op m'n vorige school kwamen we niet verder dan 3 daagse kamp in Rotterdam
middelbare
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben van 1993.![]()
Wie is Samuel eigenlijk?
Dat wist ik ook nog nietquote:
Ik nog nooit in Rome. Totaalprijs was ongeveer 780 als ik het me niet vergis. Was best wel goed geregeld. Hotel was niet slecht en midden in het centrum. Veel gezelligheid en veel gezien.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit in Griekenland geweest, zou ik graag eens heen willen! Maar ja, was ook nog nooit in Italië geweestEn die reizen zijn sowieso prijzig ja, Rome kwam bij ons ook ruim boven de 600 uit en dat was zelfs met de bus...
Uitwisselingenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
Uitwisseling
Ik zit op zo'n tokkie school waar ze het woord 'kamp' oid niet kennen.
Ofjawel, 't begin van het schooljaar, naar Antwerpen
maar ben niet mee gegaan.
Vorig jaar was het zeilen in Friesland.
En op m'n vorige school kwamen we niet verder dan 3 daagse kamp in Rotterdam
middelbare
Drinkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
![]()
Berlijn, legaal drinken in het openbaar
O, daarom zit jij als minderjarige in de prostitutie als mannelijke hoerquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Drinken
Legaal.
Stoere jongens doen illegale dingen.
Ik ook, heb echt zwaar de neiging om een jaar te reizen e.d.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Uitwisselingenzou het zo weer overdoen.
Zou dan ook wel graag tijdens mijn studie een tijdje naar het buitenland willen gaan.
Doe eens lief.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
O, daarom zit jij als minderjarige in de prostitutie als mannelijke hoer
Sowieso later veel reizenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik ook, heb echt zwaar de neiging om een jaar te reizen e.d.
Een colablikje knippen en om een bierblikje heen doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Drinken
Legaal.
Stoere jongens doen illegale dingen.
Ben dankzij me ouders er veel te veel gewend aan geraakt om 3 of 4x per jaar lekker weg te zijnquote:
Wil je met mij?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook. Ga dit jaar misschien weer, maar niet met school.
Vast niet toevallig bij camping el pasqualet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook. Ga dit jaar misschien weer, maar niet met school.
OKquote:
mijn ogenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
Middelbare school
14 jarige hockeysletjes uit de 3e hosselen
Sowieso nietquote:
Da's wel fijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ben dankzij me ouders er veel te veel gewend aan geraakt om 3 of 4x per jaar lekker weg te zijn
Als jij mijn ticket betaalt.quote:
Nee, nog nooit eerder daarvan gehoord.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vast niet toevallig bij camping el pasqualet?
Kquote:
quote:
Zou leuk zijn, maar ik heb niet echt m'n best gedaan voor de SE's of zoquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die Lilou heeft wel gelijk hoor. Kusje op je voorhoofd.
Julliequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:28 schreef Lilou het volgende:
ik heb inmiddels ook paar haartjes naar een week niet scheren.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:28 schreef Lilou het volgende:
ik heb inmiddels ook paar haartjes naar een week niet scheren.
Jammer van wiskundequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar ik heb niet echt m'n best gedaan voor de SE's of zoMaar hoop wel dat ik dat red, denk dat ik het net niet red...
Wiskunde B en wiskunde D.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef Dastan het volgende:
En je kunt het ook aan mij vragen. Ben een wiskunde B- en wiskunde D-nerd.
Triest hè?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wiskunde B en wiskunde D.
Niet zo slim doen.
Zit ik hier met mijn godenlichaam.quote:
joaquote:
Zo ongeveer als Matthew Mcconnaughey!quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zo ongeveer als Matthew Mcconnaughey!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit goddelijk vinden.
Ik ken goddelijkere lichamen.
mijn eigen![]()
![]()
Omdat het niet over snorren en manboobs gaatquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:36 schreef Dastan het volgende:
Waarom gaat het hier over baarden en mannenbuiken?
Vals dilemma.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Omdat het niet over snorren en manboobs gaat
Wat is het verschil?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:36 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb geen exa-baard, ik heb een exa-baardje
De spits afbijten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://www.examenklacht.nl/dagverslagen/laks/eerste-3-dagen-eekl
Wordt computer nou als competer gespeld?
leeell heeft allang weer een andere. Namelijk:quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
Dastan is de nieuwe leeell als je naar zn PI kijkt.
leeell is onvervangbaar.
Hoe scheef kan je zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:37 schreef Dastan het volgende:
Ik las de TT trouwens als TS is een flikker.
Ik zeg altijd 'het spits afbijten'.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen wat daar mis mee was
zoiets als jouw UIquote:
baard:quote:
Prachtig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
baard:
[ afbeelding ]
Baardje:
[ afbeelding ]
bij mij een combo van blond en zwartquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Alleen bij mij dan in het blond.
Toen ik met school aan een project "Flikker" (Flickr-kloon) werkte, typte ik wel vaak per ongeluk mijn naam.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet als die zin.Maar als flikker met TS er tussenin.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Toen ik met school aan een project "Flikker" (Flickr-kloon) werkte, typte ik wel vaak per ongeluk mijn naam.
vond ik ookquote:
Bangbros.quote:
Stel maar een vraag, dan beantwoord ik hem. Wat moet ik nu uit het niets gaan vertellen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar denk ik anders over.
Vertel eens iets wat we nog niet weten.
de rest welquote:
Geef me tijd om erover na te denken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Stel maar een vraag, dan beantwoord ik hem. Wat moet ik nu uit het niets gaan vertellen?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:54 schreef Flitskikker het volgende:
Als ik geslaagd ben, celebritory fap.
Alsof je mij nog niet genoeg hebt gepest met wisA en maw.quote:
Alleen WiA (quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof je mij nog niet genoeg hebt gepest met wisA en maw.
Maar ik vind je voor de rest wel lief hoor.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb al 1 vraag, maar da's voor na economie.
http://gobarbra.com/hit/new-f33891674f592d205b5b41f2dcbf90cequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dan was dat iemand anders.
Zie, ik word ook nog gepest door anderen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef xCore het volgende:
[..]
http://gobarbra.com/hit/new-f33891674f592d205b5b41f2dcbf90ce
Hihi ^^
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://gobarbra.com/hit/new-09947a89f996fd62581b6e3b97850b9d
Hij werkt niet goed.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
haloin ben jij van stichtig martijn? groetjs
neej maingquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
haloin ben jij van stichtig martijn? groetjs
Morgen nog eco?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat is ur??????????/
Hoever ben je met eco?
Wat was je cijfer?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:07 schreef DidoCarthago het volgende:
Ahhh ik heb net eco 2010-II gemaakt.. vond dat examen echt moeilijk!
Kaasrol.. hoe ging je wiskunde btw?
ik wilde een grap uithalen maar het lukte me nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat is ur??????????/
Hoever ben je met eco?
same here, ik echter een 6.0 wat gehaald moet wordenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:07 schreef Etsu het volgende:
Ik () moet een 5,8 halen voor een zes, en ik (
) heb het hele jaar vijven gehaald en het hoogste cijfer was een 5,6
Ben benieuwd hoe ik me hieruit ga redden.
Baggerquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:07 schreef DidoCarthago het volgende:
Ahhh ik heb net eco 2010-II gemaakt.. vond dat examen echt moeilijk!
Kaasrol.. hoe ging je wiskunde btw?
Sta je een 5?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:08 schreef ThaTim het volgende:
[..]
same here, ik echter een 6.0 wat gehaald moet worden
joaquote:
7,9 (slecht voor mijquote:
Zonde, ach als je maar slaagt toch!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bagger
34 van de 86 (dacht ik?) punten, maar dat is toch nog een 4,4-5,2 dus dat valt mee. Ik had een 2 verwacht ofzo
1 tekort is geen drama toch?
Plannen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:10 schreef ThaTim het volgende:
bedoeling was om 3 dagen economie vol te leren, maar nog niet echt begonnen
Preciesquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:10 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
7,9 (slecht voor mij).
[..]
Zonde, ach als je maar slaagt toch!
Same herequote:
Ben na twee jaar maar gestopt met het maken van een planning, aangezien ik van te voren al wist dat ik me daar niet aan zou houdenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:13 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Same here. Ik had een maand voor het begin van de CE's een planner gemaakt.... maar aan het einde van de vakantie was ik nog amper begonnen met leren.. en daarna ook niet erg (A).
Ook herkenbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:14 schreef xCore het volgende:
[..]
Ben na twee jaar maar gestopt met het maken van een planning, aangezien ik van te voren al wist dat ik me daar niet aan zou houden
Die Rogier.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef Kaasrol het volgende:
Op mijn whiteboard staat nog de planning van de SE's van 3 maanden geleden_!
Jongen, toch.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef Kaasrol het volgende:
Op mijn whiteboard staat nog de planning van de SE's van 3 maanden geleden_!
Ik heb juist de eerste 5 jaar nooit.. echt nooit.. een planning gemaaktquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:14 schreef xCore het volgende:
[..]
Ben na twee jaar maar gestopt met het maken van een planning, aangezien ik van te voren al wist dat ik me daar niet aan zou houden
Zo herkenbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef R4m0n_46 het volgende:
Meestal wordt het toch een dag van tevoren beginnen met leren
quote:
tot en met de 4e wel, maar nog nooit iets ingeschreven, alleen soms dingen ingekleurdquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:17 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik heb juist de eerste 5 jaar nooit.. echt nooit.. een planning gemaakt. Alleen nu steeds voor SE weken.. maar daar hield ik me ook niet aan. Had gedacht dat het me voor die belangrijke CE's wel zou lukken, helaas.
Heldenquote:
Snel overschrijven in de pauze toch.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:18 schreef Etsu het volgende:
Bij ons moest je wel een agenda hebben, want als je huiswerk niet had gemaakt, kreeg je een minnetje en dan moest je om 8.15 melden.
Ik ben een veelste brave leerling. Ik had altijd het huiswerk af (behalve woordjes leren, daar spiekte ik altijd.quote:
Boefje!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een veelste brave leerling. Ik had altijd het huiswerk af (behalve woordjes leren, daar spiekte ik altijd.)
8:15 ... Zo laat begint mijn eerste lesquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:18 schreef Etsu het volgende:
Bij ons moest je wel een agenda hebben, want als je huiswerk niet had gemaakt, kreeg je een minnetje en dan moest je om 8.15 melden.
Dude, jij zit niet op een kakschool waar als je 2 minnetjes in één week haalt, dat je dan op zaterdagochtend (quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef xCore het volgende:
[..]
8:15 ... Zo laat begint mijn eerste les
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een veelste brave leerling. Ik had altijd het huiswerk af (behalve woordjes leren, daar spiekte ik altijd.)
Nee, ik krijg na 3x een vierkant rooster voor een week...quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dude, jij zit niet op een kakschool waar als je 2 minnetjes in één week haalt, dat je dan op zaterdagochtend (!!) naar school moet
![]()
Mij 1x overkomen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://gobarbra.com/hit/new-09947a89f996fd62581b6e3b97850b9d
Da's hier ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:22 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, ik krijg na 3x een vierkant rooster voor een week...
Maar gelukkig werd er vanaf de 4e klas niet meer naar je huiswerk gekeken, het was allemaal een kwestie van zelfdiscipline en verantwoordelijkheid (quote:
Hij ging nog wel gewoon uit.. wtfquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Batterij eruit en er weer in.
Lukt niet? Tegen de muur gooien.
Lol, bij mij zijn daar geen regels voor. Ene docent interesseert het niet of je huiswerk maakt of niet, de ander laat je 5x al het huiswerk overschrijvenquote:
Toen ging het juist bergafwaarts.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:23 schreef xCore het volgende:
[..]
Maar gelukkig werd er vanaf de 4e klas niet meer naar je huiswerk gekeken, het was allemaal een kwestie van zelfdiscipline en verantwoordelijkheid ()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:23 schreef xCore het volgende:
[..]
Maar gelukkig werd er vanaf de 4e klas niet meer naar je huiswerk gekeken, het was allemaal een kwestie van zelfdiscipline en verantwoordelijkheid ()
Daardoor ben ik in 4 vwo blijven zitten, eerste 3 jaar huiswerkbegeleiding hebben me dat nooit geleerdquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:23 schreef xCore het volgende:
[..]
Daar hield het bij mij ook wel op dan, ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:23 schreef xCore het volgende:
[..]
O, se's gingen altijd wel goed. Maar allemaal op het laatste moment en in de periode zelf niets doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef xCore het volgende:
[..]
Gemiddelde tussen klas 3 en 4 is twee punten.
Kwam bij mij in de 5e klas pasquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daardoor ben ik in 4 vwo blijven zitten, eerste 3 jaar huiswerkbegeleiding hebben me dat nooit geleerd
Snuf is aan de studiequote:
Kikker gaat zakken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:26 schreef Flitskikker het volgende:
Ik vrees trouwens dit.
4e: Over naar 5e met 1 tekort
5e: Over naar 6e met 2 tekorten
6e: 3 tekorten -> Gezakt
Je mag toch drie tekorten hebben: een 4 en een 5? Moet je alleen wel voldoende compensatiepunten hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:26 schreef Flitskikker het volgende:
Ik vrees trouwens dit.
4e: Over naar 5e met 1 tekort
5e: Over naar 6e met 2 tekorten
6e: 3 tekorten -> Gezakt
Als je gemiddeld een 6 staat jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Je mag toch drie tekorten hebben: een 4 en een 5?
mits je een faal bent zonder compensatie nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:29 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, met 3 tekorten ben je geslaagd hoor.
een 4 en een 5.
Mijn jong, wat zit je me na te praten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Je mag toch drie tekorten hebben: een 4 en een 5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |