quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:13 schreef -tape- het volgende:
Wordt er ergens bijgehouden hoeveel fipo's iemand heeft gemaakt?
Nopequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:13 schreef -tape- het volgende:
Wordt er ergens bijgehouden hoeveel fipo's iemand heeft gemaakt?
Hehehehequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:13 schreef Snuf. het volgende:
Als ik nou net zo goed was in Economie als in Fipo hunten zou het eitje worden morgen
Of omdat veel gymnasium-kinders gewoon geen leven hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik, maar alsnog.
Mijn GS leraar zegt ook dat de gymnasium-kinders makkelijk een 7/8 scoren op geschiedenis, en de atheneum leerlingen erin falen.
Zal wel te maken hebben met verbanden leggen ed.
Hoe was de Romereis, dan?quote:
iedereen haat je. Je bent ongewenstquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef Etsu het volgende:
SNUF WAT DOE JE MIJN LEVEN HAAT JE ME OFZO.
HOEZO WATquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef Etsu het volgende:
SNUF WAT DOE JE MIJN LEVEN HAAT JE ME OFZO.
1992, het jaar voor 1993quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
iedereen haat je. Je bent ongewenst
Nee, want hij heeft het zelf meegemaakt denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Of omdat veel gymnasium-kinders gewoon geen leven hebbenOf omdat ze sowieso al slimmer waren (daarom gingen ze naar het gymnasium)... Daar kun je zoveel verklaringen voor bedenken
Volgens mij is het sowieso onzin trouwens
Respect.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef -tape- het volgende:
Hoezo zou je dan in elk topic die kut-fipo willen hebben?
Daar krijgt hij een stijfje van.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef -tape- het volgende:
Hoezo zou je dan in elk topic die kut-fipo willen hebben?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
iedereen haat je. Je bent ongewenst
JA ZOMAAR FIPO MAKEN ZONDER MIJ ERBIJ ENSO JWTquote:
JA STEEN JE WAS ZELF WEGquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik weet dat paar mensen mij lief vinden, niet waar Ismael?
[..]
JA ZOMAAR FIPO MAKEN ZONDER MIJ ERBIJ ENSO JWT
Rome was ook ontzettend vetquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoe was de Romereis, dan?
Wij hadden de eer om als tweedst van onze school naar Griekenland te gaan (en daar culturele dingen bezoeken, uiteraard). Was wel erg vet.
Je kan ook overdrijven met die fipo's, ik bedoel kom op, je zit inmiddels wel in je examenjaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pff frustratie omdat ik altijd de Fipo heb?
Eigenlijk wel, ik mocht willen dat ik uberhaupt ooit zo'n grandioze prestatie in mijn leven haal.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pff frustratie omdat ik altijd de Fipo heb?
Wanneer ben jij er geweest?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Rome was ook ontzettend vetDe stad is prachtig, ik heb superveel gezien en het was ook echt een ontzettend gezellige week met groepsgebeuren, tot vier uur 's nachts op andere kamers zitten en (drank)spelletjes doen, te laat komen, Spaanse Trappen (jongerenplek), etc...
Ben wel blij dat ik niet kon kiezen tussen Rome en Griekenland, was echt een lastige keuze geweest
het is me ooit 1x keer gelukt om een lapo te maken ^^quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik mocht willen dat ik uberhaupt ooit zo'n grandioze prestatie in mijn leven haal.
Ik heb de afgelopen 2 dagen zelfs 4 Fipo lapo combo's gehadquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik mocht willen dat ik uberhaupt ooit zo'n grandioze prestatie in mijn leven haal.
watwat hatenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft het zelf meegemaakt denk ik.geeft op op een gymnasium school les, en die haalden allemaal een 7/8, maar vorig jaar bij ons vielen er 4/5en
Atheneum leerlingen dan.
Nu schijt ik hem ervoor.
En doordat de gymnasium leerlingen zo hoog scoren, gaat de norm ook zo laag en zijn de atheneum kinders dupe van.
Naaiers
HEEJ SNUF. WIst je dat dat ik gister op 1 stond (dagcijfers)?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen zelfs 4 Fipo lapo combo's gehad
Fucking eindbaasquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
HEEJ SNUF. WIst je dat dat ik gister op 1 stond (dagcijfers)?
Vorig jaar om deze tijd, denk er veel aan terug nu! Jij?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
Ik weet dat paar mensen mij lief vinden, niet waar Ismael?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: jij en Samuel zijn uitzonderingen.
Ik twee jaar geleden rond deze tijd. Ik denk er ook veel aan terug, was zo mooi en leuk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Vorig jaar om deze tijd, denk er veel aan terug nu! Jij?
Haha! Bij ons is het nu om het jaar Rome / Griekenland. Ik had eigenlijk ook wel het liefst naar Griekenland gewild. Ook de eerste keer vliegen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Rome was ook ontzettend vetDe stad is prachtig, ik heb superveel gezien en het was ook echt een ontzettend gezellige week met groepsgebeuren, tot vier uur 's nachts op andere kamers zitten en (drank)spelletjes doen, te laat komen, Spaanse Trappen (jongerenplek), etc...
Ben wel blij dat ik niet kon kiezen tussen Rome en Griekenland, was echt een lastige keuze geweest
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik twee jaar geleden rond deze tijd. Ik denk er ook veel aan terug, was zo mooi en leuk.Echt het beste uit de afgelopen zes jaar.
Dan is het goed, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: jij en Samuel zijn uitzonderingen.
Ik ben ook nog nooit in Griekenland geweest, zou ik graag eens heen willen! Maar ja, was ook nog nooit in Italië geweestquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Haha! Bij ons is het nu om het jaar Rome / Griekenland. Ik had eigenlijk ook wel het liefst naar Griekenland gewild. Ook de eerste keer vliegen.![]()
Het totaal was dan wel erg prijzig, maargoed.
Wat is dit, ik niet eensquote:Geen vragen stellen, gewoon kijken
http://dagobah.net/flash/future_is_wonderful.swf
600 EURO?! Voor hoelang?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit in Griekenland geweest, zou ik graag eens heen willen! Maar ja, was ook nog nooit in Italië geweestEn die reizen zijn sowieso prijzig ja, Rome kwam bij ons ook ruim boven de 600 uit en dat was zelfs met de bus...
Samuel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben van 1993.![]()
Wie is Samuel eigenlijk?
VERLAAT MII NII.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ennieweeeeez, ik ga fitnessen. Lat0rz.![]()
Dag jongen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ennieweeeeez, ik ga fitnessen. Lat0rz.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
Uitwisseling
Ik zit op zo'n tokkie school waar ze het woord 'kamp' oid niet kennen.
Ofjawel, 't begin van het schooljaar, naar Antwerpen
maar ben niet mee gegaan.
Vorig jaar was het zeilen in Friesland.
En op m'n vorige school kwamen we niet verder dan 3 daagse kamp in Rotterdam
middelbare
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben van 1993.![]()
Wie is Samuel eigenlijk?
Dat wist ik ook nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|