Maar gelukkig werd er vanaf de 4e klas niet meer naar je huiswerk gekeken, het was allemaal een kwestie van zelfdiscipline en verantwoordelijkheid (quote:
Hij ging nog wel gewoon uit.. wtfquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Batterij eruit en er weer in.
Lukt niet? Tegen de muur gooien.
Lol, bij mij zijn daar geen regels voor. Ene docent interesseert het niet of je huiswerk maakt of niet, de ander laat je 5x al het huiswerk overschrijvenquote:
Toen ging het juist bergafwaarts.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:23 schreef xCore het volgende:
[..]
Maar gelukkig werd er vanaf de 4e klas niet meer naar je huiswerk gekeken, het was allemaal een kwestie van zelfdiscipline en verantwoordelijkheid ()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:23 schreef xCore het volgende:
[..]
Maar gelukkig werd er vanaf de 4e klas niet meer naar je huiswerk gekeken, het was allemaal een kwestie van zelfdiscipline en verantwoordelijkheid ()
Daardoor ben ik in 4 vwo blijven zitten, eerste 3 jaar huiswerkbegeleiding hebben me dat nooit geleerdquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:23 schreef xCore het volgende:
[..]
Daar hield het bij mij ook wel op dan, ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:23 schreef xCore het volgende:
[..]
O, se's gingen altijd wel goed. Maar allemaal op het laatste moment en in de periode zelf niets doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef xCore het volgende:
[..]
Gemiddelde tussen klas 3 en 4 is twee punten.
Kwam bij mij in de 5e klas pasquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daardoor ben ik in 4 vwo blijven zitten, eerste 3 jaar huiswerkbegeleiding hebben me dat nooit geleerd
Snuf is aan de studiequote:
Kikker gaat zakken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:26 schreef Flitskikker het volgende:
Ik vrees trouwens dit.
4e: Over naar 5e met 1 tekort
5e: Over naar 6e met 2 tekorten
6e: 3 tekorten -> Gezakt
Je mag toch drie tekorten hebben: een 4 en een 5? Moet je alleen wel voldoende compensatiepunten hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:26 schreef Flitskikker het volgende:
Ik vrees trouwens dit.
4e: Over naar 5e met 1 tekort
5e: Over naar 6e met 2 tekorten
6e: 3 tekorten -> Gezakt
Als je gemiddeld een 6 staat jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Je mag toch drie tekorten hebben: een 4 en een 5?
mits je een faal bent zonder compensatie nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:29 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, met 3 tekorten ben je geslaagd hoor.
een 4 en een 5.
Mijn jong, wat zit je me na te praten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Je mag toch drie tekorten hebben: een 4 en een 5?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |