Ik heb juist de eerste 5 jaar nooit.. echt nooit.. een planning gemaaktquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:14 schreef xCore het volgende:
[..]
Ben na twee jaar maar gestopt met het maken van een planning, aangezien ik van te voren al wist dat ik me daar niet aan zou houden
Zo herkenbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef R4m0n_46 het volgende:
Meestal wordt het toch een dag van tevoren beginnen met leren
quote:
tot en met de 4e wel, maar nog nooit iets ingeschreven, alleen soms dingen ingekleurdquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:17 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik heb juist de eerste 5 jaar nooit.. echt nooit.. een planning gemaakt. Alleen nu steeds voor SE weken.. maar daar hield ik me ook niet aan. Had gedacht dat het me voor die belangrijke CE's wel zou lukken, helaas.
Heldenquote:
Snel overschrijven in de pauze toch.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:18 schreef Etsu het volgende:
Bij ons moest je wel een agenda hebben, want als je huiswerk niet had gemaakt, kreeg je een minnetje en dan moest je om 8.15 melden.
Ik ben een veelste brave leerling. Ik had altijd het huiswerk af (behalve woordjes leren, daar spiekte ik altijd.quote:
Boefje!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een veelste brave leerling. Ik had altijd het huiswerk af (behalve woordjes leren, daar spiekte ik altijd.)
8:15 ... Zo laat begint mijn eerste lesquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:18 schreef Etsu het volgende:
Bij ons moest je wel een agenda hebben, want als je huiswerk niet had gemaakt, kreeg je een minnetje en dan moest je om 8.15 melden.
Dude, jij zit niet op een kakschool waar als je 2 minnetjes in één week haalt, dat je dan op zaterdagochtend (quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef xCore het volgende:
[..]
8:15 ... Zo laat begint mijn eerste les
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een veelste brave leerling. Ik had altijd het huiswerk af (behalve woordjes leren, daar spiekte ik altijd.)
Nee, ik krijg na 3x een vierkant rooster voor een week...quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dude, jij zit niet op een kakschool waar als je 2 minnetjes in één week haalt, dat je dan op zaterdagochtend (!!) naar school moet
![]()
Mij 1x overkomen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://gobarbra.com/hit/new-09947a89f996fd62581b6e3b97850b9d
Da's hier ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:22 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, ik krijg na 3x een vierkant rooster voor een week...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |