Een wat abjecte insteek, amice.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
Nee, ik zet liever een dictator a la Mubarak op de troon, die is ons in ieder geval welgevallig.
Nu staat democratie niet meer hoog in het vaandel?quote:Onacceptabel, meteen boycotten, afsluiten en een vloot voor de deur parkeren.
Oh er is zeker wel sprake van democratie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nu staat democratie niet meer hoog in het vaandel?
Ik walg van deze ideologiequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh er is zeker wel sprake van democratie.
Ik wil best ter stemming brengen binnen de Navo wie als dictator gekozen wordt.
Als we de gematigde krachten niet steunen zullen juist de extremisten aan de macht komen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Totdat het Broederschap aan de macht komt, en dan?
Nee, ik zet liever een dictator a la Mubarak op de troon, die is ons in ieder geval welgevallig.
Hans van Baalen overweegt naar het verluidt zijn kandidatuur in te dienen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh er is zeker wel sprake van democratie.
Ik wil best ter stemming brengen binnen de Navo wie als dictator gekozen wordt.
Ik zeg ook "als het Broederschap aan de macht komt".quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Als we de gematigde krachten niet steunen zullen juist de extremisten aan de macht komen.
Maar volgens mik ben je gewoon aan het trollen nu.
Ja het zal wel aan mij liggen, maar ik zit niet te wachten op 5+ landen a la Iran om Israel en Europa heen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Democratie heeft ook zijn nadelen
Man, laatst was op de radio dat ze op het platteland nog nooit van el-Baradei hadden gehoord. Ze hadden wel gehoord van het moslimbroederschap. Rara op wie gaan ze gaan stemmenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Als we de gematigde krachten niet steunen zullen juist de extremisten aan de macht komen.
Maar volgens mij ben je gewoon aan het trollen nu.
Broederschap is niet zoveel mis mee. Die steunen in iig niet zonder meer een zo gehate theocratie. Het zit allemaal iets ingewikkelder en genuanceerder in elkaar dan je kunt aflezen uit de koppen in de krant of op inet... Jullie herhalen gewoon je favoriete narratives, zodoende denk je dat je stoerder overkomt en dan voel je je beter, want dan zal je wrs op je teeltkeuzemarkt beter wegkomen oid, denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg ook "als het Broederschap aan de macht komt".
Voor zover ik weet is daar nu nog geen sprake van, dus ingrijpen is ook niet nodig. Verder ben ik helemaal niet aan het trollen, ik schaam me gewoon diep voor hoe laks het Westen is geworden.
De boeren zitten dan ook niet achter die revoltes hè? Dat zijn de studenten. En daarom moet het westen die landen na de revolutie begeleiden in het opzetten van een democratisch systeem en het voorbereiden van verkiezingen. Dat is ongeveer de beste investering die we momenteel kunnen doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef Holograph het volgende:
[..]
Man, laatst was op de radio dat ze op het platteland nog nooit van el-Baradei hadden gehoord. Ze hadden wel gehoord van het moslimbroederschap. Rara op wie gaan ze gaan stemmen.
Memorabele postquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Broederschap is niet zoveel mis mee. Die steunen in iig niet zonder meer een zo gehate theocratie. Het zit allemaal iets ingewikkelder en genuanceerder in elkaar dan je kunt aflezen uit de koppen in de krant of op inet... Jullie herhalen gewoon je favoriete narratives, zodoende denk je dat je stoerder overkomt en dan voel je je beter, want dan zal je wrs op je teeltkeuzemarkt beter wegkomen oid, denk ik.
Even het patriarchale negerend vraag ik me af waarom of jij tegenspreekt wat vele experts beweren?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Broederschap is niet zoveel mis mee. Die steunen in iig niet zonder meer een zo gehate theocratie. Het zit allemaal iets ingewikkelder en genuanceerder in elkaar dan je kunt aflezen uit de koppen in de krant of op inet... Jullie herhalen gewoon je favoriete narratives, zodoende denk je dat je stoerder overkomt en dan voel je je beter, want dan zal je wrs op je teeltkeuzemarkt beter wegkomen oid, denk ik.
Doet me denken aan Kosovoquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
De boeren zitten dan ook niet achter die revoltes hè? Dat zijn de studenten. En daarom moet het westen die landen na de revolutie begeleiden in het opzetten van een democratisch systeem en het voorbereiden van verkiezingen. Dat is ongeveer de beste investering die we momenteel kunnen doen.
Ik hoorde trouwens in het journaal helemaal niks over Obama die gezegd zou hebben dat Israël zich zou moeten terugtrekken tot de grenzen van 1967, helaas.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg ook "als het Broederschap aan de macht komt".
Voor zover ik weet is daar nu nog geen sprake van, dus ingrijpen is ook niet nodig. Verder ben ik helemaal niet aan het trollen, ik schaam me gewoon diep voor hoe laks het Westen is geworden.
Kijk de herhaling van het RTL4 journaal, ik denk dat de NOS het heeft weggelaten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens in het journaal helemaal niks over Obama die gezegd zou hebben dat Israël zich zou moeten terugtrekken tot de grenzen van 1967, helaas.
Heeft 'ie geloof ik wel gezegd. Ik heb een groot deel van de speech gekekenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens in het journaal helemaal niks over Obama die gezegd zou hebben dat Israël zich zou moeten terugtrekken tot de grenzen van 1967, helaas.
Net zoals in Vietnam?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
De boeren zitten dan ook niet achter die revoltes hè? Dat zijn de studenten. En daarom moet het westen die landen na de revolutie begeleiden in het opzetten van een democratisch systeem en het voorbereiden van verkiezingen. Dat is ongeveer de beste investering die we momenteel kunnen doen.
Nee nee, althans, dat weet ik niet, maar ik bedoel meer dat protesten door studenten werden geleid.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Want Kosovo is een door extremisten bestuurde staat nu?
Experts hebben over het algemeen niet dezelfde mening. Voor 10 zogenaamde experts die jij aanhaalt om jouw mening te staven, haalt een ander weer 11 zogenaamde experts aan die jouw mening tegenspreken. Ad infinitum.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Even het patriarchale negerend vraag ik me af waarom of jij tegenspreekt wat vele experts beweren?
En nu is Vietnam een belangrijke handelspartner van de VSquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:29 schreef Holograph het volgende:
[..]
Net zoals in Vietnam?
VS: Wij willen democratische verkiezingen in Vietnam
-> Alles wijst erop dat de communisten de verkiezingen grandioos gaan winnen
VS: Geen verkiezingen! Ngo Dinh Diem wordt president van Z-Vietnam.
Deze verkiezingen worden echt lachwekkend. Zeker voor journalisten die nog steeds termen als Arabische lente gebruiken.
Dat geld dus ook de andere kant op, derhalve zal jou mening door mij niet anders in perspectief vallen dan waar je mij van beschuldigd, het tegoed-doen in je eigen moraal.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Experts hebben over het algemeen niet dezelfde mening. Voor 10 zogenaamde experts die jij aanhaalt om jouw mening te staven, haalt een ander weer 11 zogenaamde experts aan die jouw mening tegenspreken. Ad infinitum.
Ik ontving het ook eerder door een abonnement op de NYT, maar goed de Nederlandse media is sowieso ruk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hulde
Wel raar dat het NOS Journaal daar niet over berichtte.
Zijn, Voorschrift, zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ontving het ook eerder door een abonnement op de NYT, maar goed de Nederlandse media is sowieso ruk.
Het is zo eentonig slecht dat "is" gejustificeerd is.quote:
A, meneer geeft zijn eigen interpretatie aan taalregelsquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is zo eentonig slecht dat "is" gejustificeerd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Mwah, de moslim broederschap.. met zo'n titel weet je al hoelaat het is. Een bestuur aan een religie aanpassen.. dat is minstens zo erg als een dictatuur. Het enige verschil is dat het een uit een boek komt en het ander uit iemand zijn ideologie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, sorry, niet iedereen loopt weg met Hamasquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef dotCommunism het volgende:
Het gegeil van Voorschrift op Israel is toch wel heel erg treurige vormen aan het aannemen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
A, meneer geeft zijn eigen interpretatie aan taalregelsUiteraard, Nederlands was dan ook een van m'n slechtste vakken destijds. De enige reden om er nog mee weg te komen is om de grammatica regels aan te passen aan m'n eigen behoeften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Of Engels te sprekenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, Nederlands was dan ook een van m'n slechtste vakken destijds. De enige reden om er nog mee weg te komen is om de grammatica regels aan te passen aan m'n eigen behoeften.
Dat heeft wel mijn voorkeur inderdaad.quote:
Nee, ik zie je toch niet anders doen dan alleen maar teeltkeuze, het aanhangen van het sterke en het machtige en dat zonder scrupules (terwijl ieder ander mens die gewoon in het leven staat en een stabiel leven leidt en doet wat jij zegt te doen, die wel heeft). Het gaat van sexy jongetjesplaatjes, naar dure overjassenplaatjes, via dure horlogeplaatjes naar dure autoplaatjes, je maakt mensen wijs dat je Braziliaanse wetboeken en jurisprudentie napluist van 230 pp., een tele-conference hebt op 1 of andere productiesite en je bent dag fucking in dag fucking uit aan het frigging FOK!ken jongen, o, ja ondertussen ben je het hele continent aan het afvliegen en je post plaatjes van Reagan en Thatcher.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat geld dus ook de andere kant op, derhalve zal jou mening door mij niet anders in perspectief vallen dan waar je mij van beschuldigd, het tegoed-doen in je eigen moraal.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Ok, dit is wat variatie, van links vs. rechts naar Israel vs. Palestijnen.
Nope, die dingen doe ik inderdaad, maar ik ben niet Jeroen v.d. Veer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik zie je toch niet anders doen dan alleen maar teeltkeuze, het aanhangen van het sterke en het machtige en dat zonder scrupules (terwijl ieder ander mens die gewoon in het leven staat en een stabiel leven leidt en doet wat jij zegt te doen, die wel heeft). Het gaat van sexy jongetjesplaatjes, naar dure overjassen, via dure horlogeplaatjes naar dure autoplaatjes, je maakt mensen wijs dat je Braziliaanse wetboeken en jurispudentie napluist van 230 pp., een tele-conference hebt op 1 of andere productiesite en je bent dag fucking in dag fucking uit aan het frigging FOK!ken jongen, o, ja ondertussen ben je het hele continent aan het afvliegen en je post plaatjes van Reagan en Thatcher..
Are you fucking who?
Joh, je houdt je moeder wrs voor de gek, toch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nope, die dingen doe ik inderdaad, maar ik ben niet Jeroen v.d. Veer.
Heb dat ook al vaak genoeg aangegeven, het zou ook degelijk fijn zijn als je daar ook aandacht aan zou besteden, maar dat doe je ook niet.
Nee, ik werk niet op uurbasis.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, je houdt je moeder wrs voor de gek, toch?
Schrijf jij nou je minuten die je op FOK! aanwezig bent?
Godwinquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:41 schreef remlof het volgende:
Maar goed Vs, jij had het dus ook prima gevonden als Roosevelt in 1941 tegen Duitsland had gezegd dat ie de huidige grenzen van het Duitse rijk inclusief geannexeerde gebieden erkent?
Eh nee, maar ik had Obama z'n standpunt wellicht wat eerlijker gevonden als hij het verkondigd zou hebben in (jouw voorbeeld volgende) 1968.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:41 schreef remlof het volgende:
Maar goed Vs, jij had het dus ook prima gevonden als Roosevelt in 1941 tegen Duitsland had gezegd dat ie de huidige grenzen van het Duitse rijk inclusief geannexeerde gebieden erkent?
Jij vindt Gretta vast ook niet lief. Ik ook niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:41 schreef StarGazer het volgende:
Er stonden afgelopen zondag ook weer een aantal droeftoeters te demonstreren bij het Binnenhof.
"Bom op Israël, Palestijnen vrij".
Ga dan naar Gaza en ze helpen, als je er zo mee begaan bent
Zijn betalingen naar Israël gaan gewoon door hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
Epische move van Obama, mooi even subtiel Israel op de vingers getikt. Heerlijk!
En wat is jouw probleem daarmee? Hij krijgt daarmee respect van mij, en jouw kritiek getuigt oom van een zekere ergenis die voortkomt uit bepaalde emoties. Mijn vraag is, welke emoties zijn dat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik zie je toch niet anders doen dan alleen maar teeltkeuze, het aanhangen van het sterke en het machtige en dat zonder scrupules (terwijl ieder ander mens die gewoon in het leven staat en een stabiel leven leidt en doet wat jij zegt te doen, die wel heeft). Het gaat van sexy jongetjesplaatjes, naar dure overjassenplaatjes, via dure horlogeplaatjes naar dure autoplaatjes, je maakt mensen wijs dat je Braziliaanse wetboeken en jurisprudentie napluist van 230 pp., een tele-conference hebt op 1 of andere productiesite en je bent dag fucking in dag fucking uit aan het frigging FOK!ken jongen, o, ja ondertussen ben je het hele continent aan het afvliegen en je post plaatjes van Reagan en Thatcher..
Are you fucking who?
Niet lief vinden is nog zacht uitgedrukt, EGquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij vindt Gretta vast ook niet lief. Ik ook niet.
Heel zacht. Ik vind het een verschrikkelijk mens. Hoe zij zich gedroeg, laatst op 4 mei....quote:
Komt niet voort uit emotie hoor, uit ratio.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:44 schreef mlg het volgende:
[..]
En wat is jouw probleem daarmee? Hij krijgt daarmee respect van mij, en jouw kritiek getuigt oom van een zekere ergenis die voortkomt uit bepaalde emoties. Mijn vraag is, welke emoties zijn dat?
En dat mag ook, waarom niet. Net als zijn betalingen naar Egypte. En zijn betalingen naar Saoedie Arabie. En zijn betalingen naar enig ander corrupt dictatoriaal land in de GCC. Mooi in balans toch.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zijn betalingen naar Israël gaan gewoon door hoor
Ik denk niet dat in 1968 men veel acht had geslagen op wat een zevenjarig jochie verkondigdequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eh nee, maar ik had Obama z'n standpunt wellicht wat eerlijker gevonden als hij het verkondigd zou hebben in (jouw voorbeeld volgende) 1968.
Ik snap daar geen donder van. Ben jij een schizofreen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind het schandelijk. Geef mij Bush jr. maar.
Ik veroordeel je ook niet, maar waarom zouden plaatjes van mooie auto's scrupules moeten zijn, ik beweer nergens dat ik die wagens rijd, die horloges bezit en ga zo maar door. Ik zeg enkel dat ik ze mooi vind. En inderdaad, ik zou 100x zo hard kunnen werken als ik zou willen, en ik wil je ook best uitleggen waarom ik dat niet doe, maar ik heb zo het idee dat het je vrij weinig uit maakt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Komt niet voort uit emotie hoor, uit ratio..
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat in 1968 men veel acht had geslagen op wat een zevenjarig jochie verkondigde
Ik schreeuw niet. En ik leg geen seconde er wakker van.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat lopen jullie toch allemaal voor een partij daar te schreeuwen. Alsof jullie er ook maar 1 seconde over wakkerliggen.
Nee, jij verbergt wat. Zo'n persoonlijke reflectie komt niet voort uit ratio.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Komt niet voort uit emotie hoor, uit ratio..
Behalve dan van je buren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik schreeuw niet. En ik leg geen seconde er wakker van.
Uiteraard. Je tast iemand zijn ego aan, en die komt voort uit een prestatie druk door een maatschappelijke populariteit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat lopen jullie toch allemaal voor een partij daar te schreeuwen. Alsof jullie er ook maar 1 seconde over wakkerliggen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:51 schreef EchtGaaf het volgende:
We moeten als land Israël blijven steunen.
Eens. We moeten de joodse overheersing stimuleren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:51 schreef EchtGaaf het volgende:
We moeten als land Israël blijven steunen.
Nee, ik denk dat dit precies het goede moment is om Israël er weer eens op te wijzen om zich aan de VN-resoluties te houden. Elk ander land had de VS tenslotte allang weer naar de prehistorie gebombardeerd als ze zich zo zouden gedragen.quote:
Ik las liefdesstandjequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar ik wou gewoon even kwijt dat het tieste gejankbek van 'mijn geweldadige liefdeslandje' is beter dan 'jouw geweldadige liefdeslandje' volkomen kansloos is, net als al dat gelinks-rechts gejankbek van de afgelopen maanden.
Ik heb eigenlijk wel wat beters te doen dan alle mensen hier die zich daarmee bezighouden te aanschouwen. Het is echt volledig kansloos en iedereen ouder dan de kleuterschool die zich daarmee bezighoudt zou zich moeten schamen.
Dat is een vorm van respect voor je prestaties.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Eigen portemonnee eerst, is een vorm van discriminatie MLG.
Ze hoeven hun kaas niet van hun brood laten eten. Die Palestijnen zullen never nooit vrede sluiten. Al krijgen ze een Palestina van hier tot Tokio.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Eens. We moeten de joodse overheersing stimuleren.
Dus je zou het ook niet erg vinden nu nog Turkije op de vingers te tikken en te eisen dat ze Koerdistan opgeven, immers tijd speelt toch geen rol? Kom op zeg, het is toch niet reëel om na 40 tot 50 jaar de grenzen terug te schroeven. Dat moet je of direct doen, of uit je kop laten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dit precies het goede moment is om Israël er weer eens op te wijzen om zich aan de VN-resoluties te houden. Elk ander land had de VS tenslotte allang weer naar de prehistorie gebombardeerd als ze zich zo zouden gedragen.
Dat is een mooi betoog. Aju paraplu en het was leuk je te mogen leren kennen!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar ik wou gewoon even kwijt dat het tieste gejankbek van 'mijn geweldadige liefdeslandje' is beter dan 'jouw geweldadige liefdeslandje' volkomen kansloos is, net als al dat gelinks-rechts gejankbek van de afgelopen maanden.
Ik heb eigenlijk wel wat beters te doen dan alle mensen hier die zich daarmee bezighouden te aanschouwen. Het is echt volledig kansloos en iedereen ouder dan de kleuterschool die zich daarmee bezighoudt zou zich moeten schamen.
Weet ik. Maar je weet hoe geladen die woorden zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat is een vorm van respect voor je prestaties.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat is een mooi betoog. Aju paraplu en het was leuk je te mogen leren kennen!
Inderdaad ja, die mentaliteit herken ik overigens in Marokkaanse hangjongeren in mijn wijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze hoeven hun kaas niet van hun brood laten eten. Die Palestijnen zullen never nooit vrede sluiten. Al krijgen ze een Palestina van hier tot Tokio.
Nu niet dáár weer op overslaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad ja, die mentaliteit herken ik overigens in Marokkaanse hangjongeren in mijn wijk.
Dat hebben ze van de Israeliers geleerd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad ja, die mentaliteit herken ik overigens in Marokkaanse hangjongeren in mijn wijk.
Pas nou op.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan hadden we in 1989 als westen ook zelf weer het IJzeren Gordijn moeten optrekken, de Oost-Europese landen hadden immers al meer dan 40 jaar onder Russische invloed gestaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus je zou het ook niet erg vinden nu nog Turkije op de vingers te tikken en te eisen dat ze Koerdistan opgeven, immers tijd speelt toch geen rol? Kom op zeg, het is toch niet reëel om na 40 tot 50 jaar de grenzen terug te schroeven. Dat moet je of direct doen, of uit je kop laten.
Fixed.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat hebben ze van de Israeliers Palestijnen geleerd.
Nee juist niet, daarom dienen we ons ook niet te bemoeien met de grenzen van Israel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hadden we in 1989 als westen ook zelf weer het IJzeren Gordijn moeten optrekken, de Oost-Europese landen hadden immers al meer dan 40 jaar onder Russische invloed gestaan
Hoezo, het hangen en koloniseren van wijken is toch echt een Israelische aangelegenheid. Daar heeft de Marokkaanse overheid ook van geleerd, getuige de Westelijke Sahara. Een op een kopie.quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat hebben ze van de Israeliers geleerd.
Ga er nou eens niet zo serieus op inquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo, het hangen en koloniseren van wijken is toch echt een Israelische aangelegenheid. Daar heeft de Marokkaanse overheid ook van geleerd, getuige de Westelijke Sahara.
Dat zou ook niet moeten mogen inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo, het hangen en koloniseren van wijken is toch echt een Israelische aangelegenheid.
Dus Oost-Europeanen moesten we wel steunen in hun vrijheidsstreven, maar Palestijnen niet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee juist niet, daarom dienen we ons ook niet te bemoeien met de grenzen van Israel.
Alleen maar door die 24-uur banquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ga het woord Marokkaan bij iedereen consequent wegpiepen.
Oppassen. *ban alert*.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ga er nou eens niet zo serieus op in.
Wat lul je nou, je kent ze? Ze zijn in 1948 bijna volledig uit hun eigen land verdreven, vind je het gek dat ze pissig zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
De Palestijnen zijn echt nooit tevreden, geef je ze een vinger dan pakken ze gelijk heel je hand (land). Als die Marokkanen überhaupt iets geleerd hebben, dan is dat van de Palestijnen. Dat gedrag zie je constant terug
Hoezo? Het klopt gewoon hoor. Veel mensen weten dat niet, maar de kolonisatietaktiek van Marokko is gewoon overgenomen van Israel. Daarna heeft Marokko het verder uitgewerkt, door een muur te gaan bouwen. Een twintig jaar later besloot Israel dat weer over te nemen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ga er nou eens niet zo serieus op in.
Ik ga wel ff uit de troll - modusquote:
"Hun eigen land". Dat is nogal subjectief meneer Remlof.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat lul je nou, je kent ze? Ze zijn in 1948 bijna volledig uit hun eigen land verdreven, vind je het gek dat ze pissig zijn?
Palestina is nooit een land geweest, i.t.t. de Oost-Europeanen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus Oost-Europeanen moesten we wel steunen in hun vrijheidsstreven, maar Palestijnen niet?
Vind ik zo'n relatief begrip, kan ik weinig mee eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef remlof het volgende:
Ze zijn in 1948 bijna volledig uit hun eigen land verdreven,
Je hebt mijn edit nog niet gelezen blijkbaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo? Het klopt gewoon hoor. Veel mensen weten dat niet, maar de kolonisatietaktiek van Marokko is gewoon overgenomen van Israel. Daarna heeft Marokko het verder uitgewerkt, door een muur te gaan bouwen. Een twintig jaar later besloot Israel dat weer over te nemen.
Heel veel landen waren ooit geen land. Wist je dat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Palestina is nooit een land geweest, i.t.t. de Oost-Europeanen.
Jazeker.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heel veel landen waren ooit geen land. Wist je dat?
Wie is dat eigenlijk in je UI? Barbara Barend is het iig niet vermoed ik.......quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo? Het klopt gewoon hoor. Veel mensen weten dat niet, maar de kolonisatietaktiek van Marokko is gewoon overgenomen van Israel. Daarna heeft Marokko het verder uitgewerkt, door een muur te gaan bouwen. Een twintig jaar later besloot Israel dat weer over te nemen.
Ben jij bedonderd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:02 schreef Reya het volgende:
Waar komt toch dat idee vandaan, als dat Marokkanen categorisch een bepaald soort gedrag zouden vertonen?
De bijslaap van TitusPullo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk in je UI? Barbara Barend is het iig niet vermoed ik.......
Mevrouw Salma. Vrouw van M6.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk in je UI? Barbara Barend is het iig niet vermoed ik.......
Niet vergelijkbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi, dan is dat argument ook weer van tafel geveegd.
Jawel, Oost-Europa vs. "Palestina".quote:
Ieder volk dat geen land heeft is natuurlijk triest.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:02 schreef Dutchnative het volgende:
Overigens moet er ook een oplossing gevonden worden voor de Koerden, the people without a nation
Oost-Europa vs Midden-Oosten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, Oost-Europa vs. "Palestina".
Mocht dat sarcastisch bedoeld zijn, de Koerden zijn natuurlijk wel een ander geval dan bijv. de Friezen om maar wat te noemenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ieder volk dat geen land heeft is natuurlijk triest.
En ja, Palestijnen mogen ook een land. Moeten ze niet blijven doorzeiken om een stuk Jeruzalem. Maar ze willen gewoon geen vrede.
"de Oost-Europeanen " is geen land ..Het zijn groepen mensen die samen in het gebied Oost-Europa wonen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, het Midden-Oosten was sinds het Kalifaat al geen onafhankelijke entiteit meer, Ottomanen daargelaten.quote:
Maar wel een volk dat eeuwenlang op dat stuk land woonde. Dat ze nooit zelfbestuur hebben gehad doet er niet zoveel toe, dat zelfde geldt voor de Joden. Alleen toen voor die laatsten in 1948 kunstmatig een natie werd gesticht schopten ze de Palestijnen, die minstens evenveel rechten hebben om daar te wonen, er uit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jeruzalem moet een stadstaat worden. Enige oplossing.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ieder volk dat geen land heeft is natuurlijk triest.
En ja, Palestijnen mogen ook een land. Moeten ze niet blijven doorzeiken om een stuk Jeruzalem. Maar ze willen gewoon geen vrede.
Volgens mij wonen die er nog wel hoor, of blazen schimmen zichzelf op?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wel een volk dat eeuwenlang op dat stuk land woonde. Dat ze nooit zelfbestuur hebben gehad doet er niet zoveel toe, dat zelfde geldt voor de Joden. Alleen toen voor die laatsten in 1948 kunstmatig een natie werd gesticht schopten ze de Palestijnen, die minstens evenveel rechten hebben om daar te wonen er uit.
Oost-Europa feitelijk ook niet. Het gaat erom dat er mensen woonden, mensen die daar al jaren woonden en ook daadwerkelijk een "volk" vormden. Of ze nou Jordaniers, Irakezen, of Chilenen heten, doet er dan niet toe.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, het Midden-Oosten was sinds het Kalifaat al geen onafhankelijke entiteit meer, Ottomanen daargelaten.
Dat was niet sarcastisch bedoeld. Zelfs Limburg blijft wmb bij Nederland horen. Zolang jij wel Nederlands blijft praten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Mocht dat sarcastisch bedoeld zijn, de Koerden zijn natuurlijk wel een ander geval dan bijv. de Friezen om maar wat te noemen
Ja als ik een nieuwe buurvrouw krijg bombardeer ik haar ook niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oost-Europa feitelijk ook niet. Het gaat erom dat er mensen woonden, mensen die daar al jaren woonden en ook daadwerkelijk een "volk" vormden. Of ze nou Jordaniers, Irakezen, of Chilenen heten, doet er dan niet toe.
Limburg?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:07 schreef betyar het volgende:
Bah bah, morgenvroeg weer naar ver weg land.
Ze zijn verjaagd en afgeslacht bij bosjes door de Israëliërs sinds 1948. En als ze nog in Israël zelf wonen zijn ze tweederangs burger, met minder rechten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij wonen die er nog wel hoor, of blazen schimmen zichzelf op?
Ook niet als je buurvrouw jouw huis gedeeltelijk sloopt?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja als ik een nieuwe buurvrouw krijg bombardeer ik haar ook niet.
Ja net alsof ik daar om sta te juichen, ik geef ook al aan dat kolonisatie moet stoppen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zijn verjaagd en afgeslacht bij bosjes door de Israëliërs sinds 1948. En als ze nog in Israel zelf wonen zijn ze tweederangs burger, met minder rechten.
hetzelfde verwijt kun je ook naar de Israeli's sturen ... jullie willen geen vrede... jullie zeiken door over Jeruzalem..quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Laat maarquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat was niet sarcastisch bedoeld. Zelfs Limburg blijft wmb bij Nederland horen. Zolang jij wel Nederlands blijft praten.
Wat is er mis met de grens van 1967? Dat is sowieso het initiele grensgebied van Israel (in eerste instantie).quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja net alsof ik daar om sta te juichen, ik geef ook al aan dat kolonisatie moet stoppen.
Ik schop enkel aan tegen de grensverdeling.
De Palestijnen een eigen staat geven is wel het minste dat we kunnen doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja net alsof ik daar om sta te juichen, ik geef ook al aan dat kolonisatie moet stoppen.
Ik schop enkel aan tegen de grensverdeling.
Als ze dat toen deden was het oké. Nu is het daar echt te laat voorquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de grens van 1967? Dat is sowieso het initiele grensgebied van Israel (in eerste instantie).
Vind ik ook niet erg, maar niet met een groter grondgebied dan nu.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
De Palestijnen een eigen staat geven is wel het minste dat we kunnen doen.
Simpel; het is al te laat.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de grens van 1967? Dat is sowieso het initiele grensgebied van Israel (in eerste instantie).
Dat is geen argument. Grote delen worden namelijk gewoon illegaal gekoloniseerd en het is nooit te laat om die houten huizen af te breken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ze dat toen deden was het oké. Nu is het daar echt te laat voor
Kutzooi daar, onze kontenlikker van het bedrijf werkt daar. Hij weet meteen dat ik weer aanwezig benquote:
Ze hebben recht op veel meer, maar voor de goede vrede zou ik nu ook instemmen met een soevereine staat bestaande uit de Westelijke Jordaanoever en Gaza. Maar jouw geliefde Israël wil dat niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind ik ook niet erg, maar niet met een groter grondgebied dan nu.
Uit veiligheidsoverwegingen zijn daar dan ook billijke redenen toe.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben recht op veel meer, maar voor de goede vrede zou ik nu ook instemmen met een soevereine staat bestaande uit de Westelijke Jordaanoever en Gaza. Maar jouw geliefde Israël wil dat niet.
Joawaal, Moar des enkel en allein veurre funquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je spreekt hier soms dialect?
Toch?
Dat lijkt mij van niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jeruzalem moet een stadstaat worden. Enige oplossing.
Ja dat maakt mij vrij weinig uit, ik ben ook tegen kolonisatie maar daar wil Israel ook niet aan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben recht op veel meer, maar voor de goede vrede zou ik nu ook instemmen met een soevereine staat bestaande uit de Westelijke Jordaanoever en Gaza. Maar jouw geliefde Israël wil dat niet.
Cirkelredenatie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Uit veiligheidsoverwegingen zijn daar dan ook billijke redenen toe.
Je zou het toch bijna zeggen, gezien je postgedragquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat maakt mij vrij weinig uit, ik ben ook tegen kolonisatie maar daar wil Israel ook niet aan.
Mijn naam is niet Israel, voor de duidelijkheid.
Dan zouden de Indianen ook recht op de USA mogen hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is geen argument. Grote delen worden namelijk gewoon illegaal gekoloniseerd en het is nooit te laat om die houten huizen af te breken.
Die hebben ook recht op de USA.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan zouden de Indianen ook recht op de USA mogen hebben
Dan moet je je vriendin maar bier laten halen en aan je lul trekken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:13 schreef Picchia het volgende:
Net gesport. Ik heb geen armen meer. Alleen nog maar benen.
Dat zei Ryan dus ook al, maar blijkbaar is mijn postgedrag meer een rode doek dan iets anders, terwijl het niet zo bedoeld is. Maar goed, dat zal dan ook wel weer aan mij liggen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zou het toch bijna zeggen, gezien je postgedrag
Nee, je argument slaat alles. Immers, het kan gebruikt worden om volkeren te onderdrukken, uit te sluiten en hun grondgebied gewoon af te nemen. Als je het grondgebied vervolgens maar lang genoeg in je bezit hebt, dan is alles goed en wel.quote:
Ik moet eerst nog een wilde vriendin vangen en trainen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je je vriendin maar bier laten halen en aan je lul trekken.
Hebben ze toch ook al, de facto.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij vind dat de roodhuiden geen recht hebben op grote grondgebieden in Amerika?
Ok fair enough, maar nogmaals, je postgedrag komt af en toe nogal trollerig over door je boute, ondoordachte statements.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zei Ryan dus ook al, maar blijkbaar is mijn postgedrag meer een rode doek dan iets anders, terwijl het niet zo bedoeld is. Maar goed, dat zal dan ook wel weer aan mij liggen.
Morgen zal mij wel weer verweten worden dat ik voor kolonisatie ben van Palestijnse gebieden, ook al geef ik nu aan van niet, etc. etc.
Zo werkt dat inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, je argument slaat alles. Immers, het kan gebruikt worden om volkeren te onderdrukken, uit te sluiten en hun grondgebied gewoon af te nemen. Als je het grondgebied vervolgens maar lang genoeg in je bezit hebt, dan is alles goed en wel.
Het zijn volgens mij natuurgebieden waar je niet zomaar kan komen inderdaad.quote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je je vriendin maar bier laten halen en aan je lul trekken.
Je hebt toch wel een vriendin? Bel die danquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog een wilde vriendin vangen en trainen.
Niet meer nee. Natuurlijk zijn ze er nog welkomquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij vind dat de roodhuiden geen recht hebben op grote grondgebieden in Amerika?
Ja maar ik geef vaak genoeg aan dat ik helemaal niet tracht objectief te zijn in deze.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok fair enough, maar nogmaals, je postgedrag komt af en toe nogal trollerig over door je boute, ondoordachte statements.
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef Dutchnative het volgende:
Maar als we die theorie doorzetten, kan je net zo goed twee mensen die Adam en Eva heten de wereld geven
Mooi, WS van Marokko, Koerdisch gebied van Turkije en Tibet valt nu onder China.quote:
Ja mij hoor je niet klagen hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi, WS van Marokko, Koerdisch gebied van Turkije en Tibet valt nu onder China.
Tuurlijk wel, zeker in deze SC. En ik vind Nederland ook maar een kutland trouwens.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik geef vaak genoeg aan dat ik helemaal niet tracht objectief te zijn in deze.
Wordt ook overheen gelezen, vanwaar toch altijd die geiligheid op objectiviteit of academische opvattingen, mag een man tegenwoordig niet meer gewoon iets "mooi" vinden (de auto's of horloges) of gewoon een land beter gevallen dan een ander land?
Jezus zeg.
Je mag je eigen wereld helemaal voor jezelf houden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen.
Vanwaar al die verwijten dan die nergens op gebaseerd zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zeker in deze SC. En ik vind Nederland ook maar een kutland trouwens.
The scene.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Laat mij nou ook eens heel politiek correct doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je mag je eigen wereld helemaal voor jezelf houden.
VVD ook hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Gelukkig dat Geert Israël hoog heeft staan.
Anti-reclame.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Gelukkig dat Geert Israël hoog heeft staan.
Kun je dat ook doen met de vrouwen daar?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:18 schreef betyar het volgende:
In Venezuela heeft men het recht om ongebruikt land op te eisen, d.w.z. als je buurman niks met zijn weiland doet dan mag je er een bordje in zetten dat het van jou is en kun je het gaan gebruiken. Tenminste dat was in 2005. Iets wat sommige fokkers hier dus wel zien zitten??
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja die mensen mogen ook met pek en veren op de Dam.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan het dode schaap met "no mosk here".
Technisch gezien ben ik opgeggroeid in het Midden Oosten, ik vind bovenstaande nogal overdreven.quote:Instabiliteit in het Midden Oosten vormt een bedreiging voor de veiligheid en de toekomst van Europa en Nederland.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kun je dat ook doen met de vrouwen daar?
Ik niet, thank god. Zelfs mijn roots liggen daar niet, thank god.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Technisch gezien ben ik opgeggroeid in het Midden Oosten, ik vind bovenstaande nogal overdreven.
Ik hoor ze alleen te weinig over.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VVD ook hoor
http://www.vvd.nl/standpunt/1198/midden-oosten
Maar staat wel voor zijn zaak. Hoe haalden ze het in hun hersens om daar een moskee te plaatsen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan het dode schaap met "no mosk here".
Welke demagoog heeft die woorden uitgesproken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Technisch gezien ben ik opgeggroeid in het Midden Oosten, ik vind bovenstaande nogal overdreven.
Een dood schaap ophangen en dan met verf bekladden staat inderdaad voor zijn zaak.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar staat wel voor zijn zaak. Hoe haalden ze het in hun hersens om daar een moskee te plaatsen?
Que? Ik citeerde het VVD-verkiezingsprogramma......quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke demagoog heeft die woorden uitgesproken?
Ik hef mijn wijnfles, als een wapen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef remlof het volgende:
Ik hef mijn bierfles op jullie gezondheid.
Had ik toch een beetje gelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Que? Ik citeerde het VVD-verkiezingsprogramma......
quote:Honderden zaken
Om je druk over te maken
Moeilijk doen kan iedereen
Problemen maken is geen probleem
Je kunt dat is gebleken
Er je nek over breken
We moeten er aan geloven
Want denken gaat verstand te boven
Zet je verstand op nul en denk toch eens na
Want hoe het eigenlijk altijd gaat
Het ligt misschien niet voor de hand
Maar alle ellende begint bij 't verstand
Je druk blijven maken
Over honderden zaken
Met een oplossing in 't verschiet
Je stuurt jezelf met een kluit in het riet
Met man en macht
Wordt er steeds weer gedacht
Er is van alles verzonnen
Zijn we verder dan waar we begonnen
Zet je verstand op nul en denk toch eens na
Want hoe het eigenlijk altijd gaat
Het ligt misschien niet voor de hand
Maar alle ellende begint bij 't verstand
Dan kan je beter eerst de bodem eraf slaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik hef mijn wijnfles, als een wapen.
Geimproviseerde waterpijpen tellen niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan je beter eerst de bodem eraf slaan
quote:Oh give me a home
Where the buffalo roam
And the death of a race is a game
Where seldom is heard
A peacable word
From the white trash
Who killed as they came
Though these words dig deep
They offer no relief
God save the queen
I am an indian chief
There is a secret I keep
It's called the talking leaf
And you better believe
That he speaks his beliefs
Like a rock that bleeds
A sea of grief
My talking leaf speaks of
A wounded knee creek
American ghost dance...
A new man who is with old ways
He walks the streets of life
But he's in chains
I'm alive he cried
I can feel the flame
Burning red inside
I am an indian brave
There is a memory
That lives in my blood
Of the brand you laid
On all you touched
But the burning flame
Turns to burning pain
Genuine genocide
And that's truly insane
So like a wild hurricane
I will dance on the grave
Of my race that died
When it should have been saved
American ghost dance...
Je kan 'm ook vullen met benzine en een prop katoen er in doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geimproviseerde waterpijpen tellen niet.
Met molotov-cocktailworstjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:28 schreef Dutchnative het volgende:
Ik stel een molotov-cocktailbar voor voor de meet
En die fles vervolgens in een jerrycan vol met diesel zetten, dat brandt langer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan 'm ook vullen met benzine en een prop katoen er in doen.
Het was iig duidelijk dat men daar geen moskee wou. Over de stijl kan je het uiteraard hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een dood schaap ophangen en dan met verf bekladden staat inderdaad voor zijn zaak.
En dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan 'm ook vullen met benzine en een prop katoen er in doen.
Je doelt erop dat je jaloers bent vanwege het feit dat er een enorme vraag is naar gebedsruimte. Ja, dat kan ik begrijpen. En dat men daar geen moskee wil hebben, daar zijn bezwaarprocedures voor bij het verstrekken van een vergunning. Deze mensen hebben dus niets te zeiken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het was iig duidelijk dat men daar geen moskee wou. Over de stijl kan je het uiteraard hebben.
Maar met het gemak dat overal een moskee wordt neergeplemd lijkt natuurlijk ook nergens op.
Ik verkeer al enige in het onvermogen, dergelijke toespelingen op Rock_de_Braziliaan te maken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef Nautilus. het volgende:
Telkens als ik Jeroen van der Boom zie, moet ik aan Rock_de_Braziliaan denken.
Een nep homo???quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef Nautilus. het volgende:
Telkens als ik Jeroen van der Boom zie, moet ik aan Rock_de_Braziliaan denken.
Bezwaarproceduresquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je doelt erop dat je jaloers bent vanwege het feit dat er een enorme vraag is naar gebedsruimte. Ja, dat kan ik begrijpen. En dat men daar geen moskee wil hebben, daar zijn bezwaarprocedures voor bij het verstrekken van een vergunning. Deze mensen hebben dus niets te zeiken.
Inderdaad, daar kan je niet komen met "ik haat moslims".. als reden. Dat is jammer he.quote:
Het jammer dat links Nederland het land heeft vergooid idd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar kan je niet komen met "ik haat moslims".. als reden. Dat is jammer he.
Staat ook vast hoog in jouw rijtje van ergernissen:quote:
Hier het rijtje met dingen die echtgaaf geen ergernis opleverenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Staat ook vast hoog in jouw rijtje van ergernissen:
Ik zou zo Jan Mulder kunnen vervangen in DWDD.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
1. Universiteit
2. Marokkanen
3. Bezwaarschriftprocedures
4. Buren aan linkerzijde
5. Buren aan rechterzijde
6. Middelbare school
7. Vrouwen in het algemeen, achterbuurvrouw in het bijzonder.
8. Werkgevers
9. Middelbare school
10. Wapenbezithaters.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:40 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hier het rijtje met dingen die echtgaaf geen ergernis opleveren
-
Zelfs ik kan dat niet uitsluiten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:40 schreef Nautilus. het volgende:
We moeten niet uitsluiten dat EchtGaaf ooit nog eens moslim wordt.
Je wordt vaak dat wat je haat hè, dus het zit er wel in.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:40 schreef Nautilus. het volgende:
Ik sluit niet uit dat EchtGaaf ooit nog eens moslim wordt.
Inderdaad, waarom heeft links Nederland nou bezwaarprocedures uitgevonden?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het jammer dat links Nederland het land heeft vergooid idd.
Jan Mulder is ook nogal goed in zich heel erg opwinden over niks, ja, dat klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou zo Jan Mulder kunnen vervangen in DWDD.
Straks worden wij nog lid van de PVV.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je wordt vaak dat wat je haat hè, dus het zit er wel in.
Je vergat links.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
1. Universiteit
2. Marokkanen
3. Bezwaarschriftprocedures
4. Buren aan linkerzijde
5. Buren aan rechterzijde
6. Middelbare school
7. Vrouwen in het algemeen, achterbuurvrouw in het bijzonder.
8. Werkgevers
9. Middelbare school
10. Wapenbezithaters.
Zo begint mijn taaleigen langzaam maar zeker op dat van Hugo Camps te lijken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je wordt vaak dat wat je haat hè, dus het zit er wel in.
En mijn poëzie op de werken van Ilja Leonard Pfeijffer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:42 schreef Nautilus. het volgende:
Zo begint mijn taaleigen langzaam maar zeker op dat van Hugo Camps te lijken.
Diegenen die er ooit gebruikt van hebben gemaakt weet wel wat ze voorstellen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom heeft links Nederland nou bezwaarprocedures uitgevonden?
Hij heeft er vast nu spijt van, en had liever op de SGP gestemd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hallo, hij is links. Stemde nota bene PvdA.
Ja, leg dat eens uit EG.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:43 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hij heeft er vast nu spijt van, en had liever op de SGP gestemd.
Inderdaad, daarom zijn er ook beroepsprocedures.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Diegenen die er ooit gebruikt van hebben gemaakt weet wel wat ze voorstellen.
Bestuursrecht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom zijn er ook beroepsprocedures.
Hij is Lou de Palingboer niet. Ik ook niet overigens.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef Dutchnative het volgende:
Echtgaaf, predik jij je politieke opvattingen ook in de kerk?
Wetten die door politiek correct Nederland zijn bepaald?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom zijn er ook beroepsprocedures.
Is EG een prediker dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef Dutchnative het volgende:
Ik geloof het welquote:
Waarom stemde jij in hemelsnaam PvdA?!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wetten die door politiek correct Nederland zijn bepaald?
Zijn er ook wetten die niet door politiek correct Nederland zijn bepaald?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wetten die door politiek correct Nederland zijn bepaald?
Buiten de kerk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef Dutchnative het volgende:
Ik wacht op Nieuwsuur. Heb vorige week wel even gekeken ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:46 schreef Dutchnative het volgende:
Zijn er nog meer mensen die 'gepest' kijken?
Bij gebrek aan beter als het gaat om sociaal economisch beleid.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom stemde jij in hemelsnaam PvdA?!
O, okéquote:
ChristenUnie? Sociaal economisch gezien toch ook vrij links....quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter als het gaat om sociaal economisch beleid.
Was het maar waar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn er ook wetten die niet door politiek correct Nederland zijn bepaald?
Je vergeet weer je programmaquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
O, oké
Hoe laat ben je eigenlijk al Communiste?(niet beledigend bedoeld)
Vanaf 19:17 natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:48 schreef Dutchnative het volgende:
Hoe laat ben je eigenlijk al Communiste?(niet beledigend bedoeld)
Nee hoor. Ik vermaak mij prima. Jammer voor jouquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk leven moet je hebben.
quote:
Had zeker gekund.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
ChristenUnie? Sociaal economisch gezien toch ook vrij links....
Werd je depressief en toen gelovig, of werd je gelovig en toen depressief?quote:
Tengels klinkt leukerquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Werd je depressief en toen gelovig, of werd je gelovig en toen depressief?
In dat geval raad ik een psychiater aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |