Een wat abjecte insteek, amice.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
Nee, ik zet liever een dictator a la Mubarak op de troon, die is ons in ieder geval welgevallig.
Nu staat democratie niet meer hoog in het vaandel?quote:Onacceptabel, meteen boycotten, afsluiten en een vloot voor de deur parkeren.
Oh er is zeker wel sprake van democratie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nu staat democratie niet meer hoog in het vaandel?
Ik walg van deze ideologiequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh er is zeker wel sprake van democratie.
Ik wil best ter stemming brengen binnen de Navo wie als dictator gekozen wordt.
Als we de gematigde krachten niet steunen zullen juist de extremisten aan de macht komen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Totdat het Broederschap aan de macht komt, en dan?
Nee, ik zet liever een dictator a la Mubarak op de troon, die is ons in ieder geval welgevallig.
Hans van Baalen overweegt naar het verluidt zijn kandidatuur in te dienen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh er is zeker wel sprake van democratie.
Ik wil best ter stemming brengen binnen de Navo wie als dictator gekozen wordt.
Ik zeg ook "als het Broederschap aan de macht komt".quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Als we de gematigde krachten niet steunen zullen juist de extremisten aan de macht komen.
Maar volgens mik ben je gewoon aan het trollen nu.
Ja het zal wel aan mij liggen, maar ik zit niet te wachten op 5+ landen a la Iran om Israel en Europa heen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Democratie heeft ook zijn nadelen
Man, laatst was op de radio dat ze op het platteland nog nooit van el-Baradei hadden gehoord. Ze hadden wel gehoord van het moslimbroederschap. Rara op wie gaan ze gaan stemmenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Als we de gematigde krachten niet steunen zullen juist de extremisten aan de macht komen.
Maar volgens mij ben je gewoon aan het trollen nu.
Broederschap is niet zoveel mis mee. Die steunen in iig niet zonder meer een zo gehate theocratie. Het zit allemaal iets ingewikkelder en genuanceerder in elkaar dan je kunt aflezen uit de koppen in de krant of op inet... Jullie herhalen gewoon je favoriete narratives, zodoende denk je dat je stoerder overkomt en dan voel je je beter, want dan zal je wrs op je teeltkeuzemarkt beter wegkomen oid, denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg ook "als het Broederschap aan de macht komt".
Voor zover ik weet is daar nu nog geen sprake van, dus ingrijpen is ook niet nodig. Verder ben ik helemaal niet aan het trollen, ik schaam me gewoon diep voor hoe laks het Westen is geworden.
De boeren zitten dan ook niet achter die revoltes hè? Dat zijn de studenten. En daarom moet het westen die landen na de revolutie begeleiden in het opzetten van een democratisch systeem en het voorbereiden van verkiezingen. Dat is ongeveer de beste investering die we momenteel kunnen doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef Holograph het volgende:
[..]
Man, laatst was op de radio dat ze op het platteland nog nooit van el-Baradei hadden gehoord. Ze hadden wel gehoord van het moslimbroederschap. Rara op wie gaan ze gaan stemmen.
Memorabele postquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Broederschap is niet zoveel mis mee. Die steunen in iig niet zonder meer een zo gehate theocratie. Het zit allemaal iets ingewikkelder en genuanceerder in elkaar dan je kunt aflezen uit de koppen in de krant of op inet... Jullie herhalen gewoon je favoriete narratives, zodoende denk je dat je stoerder overkomt en dan voel je je beter, want dan zal je wrs op je teeltkeuzemarkt beter wegkomen oid, denk ik.
Even het patriarchale negerend vraag ik me af waarom of jij tegenspreekt wat vele experts beweren?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Broederschap is niet zoveel mis mee. Die steunen in iig niet zonder meer een zo gehate theocratie. Het zit allemaal iets ingewikkelder en genuanceerder in elkaar dan je kunt aflezen uit de koppen in de krant of op inet... Jullie herhalen gewoon je favoriete narratives, zodoende denk je dat je stoerder overkomt en dan voel je je beter, want dan zal je wrs op je teeltkeuzemarkt beter wegkomen oid, denk ik.
Doet me denken aan Kosovoquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
De boeren zitten dan ook niet achter die revoltes hè? Dat zijn de studenten. En daarom moet het westen die landen na de revolutie begeleiden in het opzetten van een democratisch systeem en het voorbereiden van verkiezingen. Dat is ongeveer de beste investering die we momenteel kunnen doen.
Ik hoorde trouwens in het journaal helemaal niks over Obama die gezegd zou hebben dat Israël zich zou moeten terugtrekken tot de grenzen van 1967, helaas.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg ook "als het Broederschap aan de macht komt".
Voor zover ik weet is daar nu nog geen sprake van, dus ingrijpen is ook niet nodig. Verder ben ik helemaal niet aan het trollen, ik schaam me gewoon diep voor hoe laks het Westen is geworden.
Kijk de herhaling van het RTL4 journaal, ik denk dat de NOS het heeft weggelaten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens in het journaal helemaal niks over Obama die gezegd zou hebben dat Israël zich zou moeten terugtrekken tot de grenzen van 1967, helaas.
Heeft 'ie geloof ik wel gezegd. Ik heb een groot deel van de speech gekekenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens in het journaal helemaal niks over Obama die gezegd zou hebben dat Israël zich zou moeten terugtrekken tot de grenzen van 1967, helaas.
Net zoals in Vietnam?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
De boeren zitten dan ook niet achter die revoltes hè? Dat zijn de studenten. En daarom moet het westen die landen na de revolutie begeleiden in het opzetten van een democratisch systeem en het voorbereiden van verkiezingen. Dat is ongeveer de beste investering die we momenteel kunnen doen.
Nee nee, althans, dat weet ik niet, maar ik bedoel meer dat protesten door studenten werden geleid.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Want Kosovo is een door extremisten bestuurde staat nu?
Experts hebben over het algemeen niet dezelfde mening. Voor 10 zogenaamde experts die jij aanhaalt om jouw mening te staven, haalt een ander weer 11 zogenaamde experts aan die jouw mening tegenspreken. Ad infinitum.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Even het patriarchale negerend vraag ik me af waarom of jij tegenspreekt wat vele experts beweren?
En nu is Vietnam een belangrijke handelspartner van de VSquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:29 schreef Holograph het volgende:
[..]
Net zoals in Vietnam?
VS: Wij willen democratische verkiezingen in Vietnam
-> Alles wijst erop dat de communisten de verkiezingen grandioos gaan winnen
VS: Geen verkiezingen! Ngo Dinh Diem wordt president van Z-Vietnam.
Deze verkiezingen worden echt lachwekkend. Zeker voor journalisten die nog steeds termen als Arabische lente gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |