Dankjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef pfaf het volgende:
Ik over Grolsch.
Maar goed dat je weer kijkt maxmit.
Inderdaad..had ik dat toen maar gehadquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:58 schreef Thomas B. het volgende:
Kijk, dat zijn nou leuke dingen voor een South Park spreekbeurt.
Ja want ik had nog wel veel meer leuke dingen van South Parkquote:
als je dat zou weten dan zou je die opmerking niet maken of wel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:44 schreef slindenau het volgende:
Ik weet wel dat jij je schrijftaal niet zo heel belangrijk vindt, met je "nix" en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik begrijp niet dat ze dat niet even checken, dat een "normale" Amerikaan het verschilt niet hoort kan ik me nog voorstellen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:13 schreef ImMaxa het volgende:
Moet zeggen dat mijn verwachtingen niet hoog waren voor deze, maar hij viel mee. Wel weer typisch dat Nederlands met Duits verward wordt. Lijkt een standaardregel in de VS...
Toen ik in Schotland op vakantie was, waren daar ook veel Amerikanen, waar ik Engels mee sprak en Duitsers waar ik Duits mee sprak. Met m'n reisgenoot sprak ik Nederlands. De Amerikanen begrepen niet dat de Duitsers niet veel snapten van het Nederlands onderling.. Want het is "dezelfde taal"quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:13 schreef ImMaxa het volgende:
Moet zeggen dat mijn verwachtingen niet hoog waren voor deze, maar hij viel mee. Wel weer typisch dat Nederlands met Duits verward wordt. Lijkt een standaardregel in de VS...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |