SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier weer verder.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Miminum System Requirements:quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:54 schreef Driepink het volgende:
Wat zijn de requirements wel niet van dit spel?![]()
Ik zoek namelijk nog een goeie RPG, maar zo te zien kan mijn pc dit niet aan
Ik weet niet wat de exacte requirements zijn maar de engine is er niet echt op 'gebouwd' om trage pc's te handelen. Zo kon ik Dead space 2 (ik weet, lastig te vergelijken maar grafisch toch een erg sterk spel) zonder fps drop spelen op medium detail en het zag er heel tof uit maar draait witcher 2, met alles op z'n allerlaagst zeer stroef en is er eerlijkgezegd nog weinig over van de grafische pracht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:54 schreef Driepink het volgende:
Wat zijn de requirements wel niet van dit spel?![]()
Ik zoek namelijk nog een goeie RPG, maar zo te zien kan mijn pc dit niet aan
Als ik dit zo zie dan zou mijn pc hem VEEEEEL beter moeten kunnen draaien dan dat die nu doet..quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Miminum System Requirements:
OS: Windows XP SP2 / Windows Vista SP2 / Windows 7 (32/64-bit)
Processor: Intel Core 2 Duo 2.2 Ghz or AMD Athlon 64 X2 5000+
Memory: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista and Windows 7
Video Card: 512 MB RAM, supporting Pixel Shader 3.0 (Nvidia GeForce 8800 or ATI Radeon HD3850)
Recommended System Requirements:
Processor: Intel Core 2 Quad or AMD Phenom X4
Memory: 3 GB Windows XP / 4 GB Windows Vista and Windows 7
Video Card: 1 GB RAM, supporting Pixel Shader 3.0 (Nvidia GeForce GTX260 or ATI Radeon HD4850)
Gewoon op easy spelen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Jezus, de combat is echt te moeilijk. Ik loop een bos in, word aangevallen door 5 monsters tegelijk, word gestunlockd, dood.![]()
![]()
Die Endregas? Die zijn nogal irritant in grote groepen jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Jezus, de combat is echt te moeilijk. Ik loop een bos in, word aangevallen door 5 monsters tegelijk, word gestunlockd, dood.![]()
![]()
Zijn er geen potions etc tegen stuns?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef jepperdeprep het volgende:
![]()
Weet ik niet maar als dat wel zo was, het is toch niet de bedoeling om voor elk gevecht potions te gaan drinken?quote:
Lastig vergelijken met Dragon Age.. Dragon age is ook een rpg, en fantasy maar dit is toch iets meer hardcore zeg maar. Game is heel stuk moeilijker, en uitgebreider dan Dragon age dit is. Ik denk persoonlijk in ieder geval dat Dragon Age een heel stuk toegankelijker isquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:50 schreef FinalD87 het volgende:
Ik ben niet zo'n RPG-man, maar laatst heb ik Dragon Age: Origins geprobeerd en dat beviel me toch wel goed (hoewel het me iets te lang duurde). Zit ik bij deze game dan ook goed?
Wacht sowieso wel op een eventuele PS3-versie denk ik. M'n PC zou 'em wel kunnen draaien, maar ik heb niet zo'n geweldige game-setup (ik kan nergens een muis kwijt op de bank). Hopelijk binnenkort wat meer info over console-versies. Wellicht op de E3?
En qua verhaal? Dat vond ik het leukst aan Dragon Age, dat je zelf een beetje het verhaal kan vormgeven. Verder kun je - lijkt me - zo moeilijk maken als je zelf wilt. Bij Dragon Age had je ook honderden tactics en spells en talents en potions en weet ik veel wat allemaal, maar daar deed ik bijna niks mee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Lastig vergelijken met Dragon Age.. Dragon age is ook een rpg, en fantasy maar dit is toch iets meer hardcore zeg maar. Game is heel stuk moeilijker, en uitgebreider dan Dragon age dit is. Ik denk persoonlijk in ieder geval dat Dragon Age een heel stuk toegankelijker is
quote:
Ik heb een Geforce huppeldepup 220 ofzo.. 1 versie ervoor geloof ik? Die was 70eu toen ik hem kochtquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Miminum System Requirements:
Processor: Intel Core 2 Duo 2.2 Ghz or AMD Athlon 64 X2 5000+
Memory: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista and Windows 7
Video Card: 512 MB RAM, supporting Pixel Shader 3.0 (Nvidia GeForce 8800 or ATI Radeon HD3850)
Recommended System Requirements:
Processor: Intel Core 2 Quad or AMD Phenom X4
Memory: 3 GB Windows XP / 4 GB Windows Vista and Windows 7
Video Card: 1 GB RAM, supporting Pixel Shader 3.0 (Nvidia GeForce GTX260 or ATI Radeon HD4850)
Dat was dus ook mijn plan maar hij start dus helemaal niet op.. any ideas?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:16 schreef andrew.koster het volgende:
Ik heb m gedownload om te zien of mijn computer hem draait. Zoja, dan koop ik het (en download ik het legaal via Steam)
En ja, dit nutteloos bericht is een tvp.
Ooit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:53 schreef Driepink het volgende:
Komt ie ook op de ps3? Ik zag iemand over een ps3 versie namelijk..
Ik heb nog steeds de Geforce GT230 (of was het 220) en bij mij ging ie lekker schokkerigquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb een Geforce huppeldepup 220 ofzo.. 1 versie ervoor geloof ik? Die was 70eu toen ik hem kocht
Komt ie ook op de ps3? Ik zag iemand over een ps3 versie namelijk..
Waarom niet?quote:
Op tweakers.net hadden mensen em volgens mij @ 32,95 gespot dus het kan op zich wel.quote:
Voor zover ik erover kan oordelen (zo ver ben ik nog niet, maar heb zaken erover gelezen en gehoord) hebben kleine beslissingen hier al een impact op het verhaal, waar dit bij dragon age alleen de grotere beslissingen zijn. Het verhaal is zonder meer goed, dus give it a try!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:22 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
En qua verhaal? Dat vond ik het leukst aan Dragon Age, dat je zelf een beetje het verhaal kan vormgeven. Verder kun je - lijkt me - zo moeilijk maken als je zelf wilt. Bij Dragon Age had je ook honderden tactics en spells en talents en potions en weet ik veel wat allemaal, maar daar deed ik bijna niks mee.
Indien verhaal = goed dan doe ik
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
Volgens Can You Run It, kan mijn pc het spel aan, wel op minimum, aangezien die site de recommended er niet op heeft staan![]()
Maar moet toch wel te doen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de Geforce GT230 (of was het 220) en bij mij ging ie lekker schokkerig(en ik heb geen zin om alles op zijn laags te zetten)
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Alles kan, maar dat maakt die kutkaart geen haar beter natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja maar misschien heeft hij wel een dual core ipv quad core, weet jij veel
Ik weet niet zo heel veel van pcs. maar het lijkt mij dat het ook wat minder schokkerig loopt als je een quadcore hebt ipv dualcore toch ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Alles kan, maar dat maakt die kutkaart geen haar beter natuurlijk.
is waarschijnlijk wel gebeurd, maar fok maakt niet een reeks aan na 1 topic, moet handmatig gebeuren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:03 schreef drumstickNL het volgende:
Volgende keer open nieuw deel knop gebruiken bitte.
Valt wel mee. Het is niet zo dat meerdere cores ook meteen hogere prestaties voor een specifieke applicatie betekent, er moet namelijk ook nog rekening worden gehouden tijdens het programmeren. Wil er echt efficient gebruik worden gemaakt van meerdere cores moeten a) (CPU) operaties zo weinig mogelijk van elkaar afhankelijk zijn zodat ze goed kunnen worden verdeeld en onafhankelijk (en dus tegelijk) kunnen worden uitgevoerd en b) er efficiente code worden geschreven die met meer cores rekening houdt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik weet niet zo heel veel van pcs. maar het lijkt mij dat het ook wat minder schokkerig loopt als je een quadcore hebt ipv dualcore toch ?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:03 schreef drumstickNL het volgende:
Volgende keer open nieuw deel knop gebruiken bitte.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:07 schreef drumstickNL het volgende:
Find a drop box for the royal mail.
Waar is dat klote ding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand trouwens hoe je Wraiths dood krijgt?
[ Bericht 6% gewijzigd door seto op 19-05-2011 19:48:55 ]
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:08 schreef Bart het volgende:
[..]
is waarschijnlijk wel gebeurd, maar fok maakt niet een reeks aan na 1 topic, moet handmatig gebeuren.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:43 schreef seto het volgende:
[..]Breek me de bek niet open over die WraithsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand trouwens hoe je Wraiths dood krijgt?. Mijn tactiek bestond vooral uit rollen en langzaamaan één Wraith in elkaar meppen terwijl ik de andere ontweek. Als er eenmaal één dood is, gaat de andere ook zo neer. Met snelle slagen krijgt hij er geen aanval tussendoor. Overigens las ik dat ze erg gevoelig zijn voor je Igni-sign, en de mind control-sign wil ook nog wel eens goed uitpakken. Zelf ben ik meer van de shield-sign, maar goed.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef Jump het volgende:
Ik heb het gevoel als ik hem morgen ga halen dat ik dit weekend niet vele zal slapen
Ik vind wraiths easy... zijn echt niet normaal slap.. Maar ik ben dan ook al level 17 misschien heeft dat er wat mee te maken, en heb talents in extra sword damagequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:59 schreef Orbis het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over die Wraiths. Mijn tactiek bestond vooral uit rollen en langzaamaan één Wraith in elkaar meppen terwijl ik de andere ontweek. Als er eenmaal één dood is, gaat de andere ook zo neer. Met snelle slagen krijgt hij er geen aanval tussendoor. Overigens las ik dat ze erg gevoelig zijn voor je Igni-sign, en de mind control-sign wil ook nog wel eens goed uitpakken. Zelf ben ik meer van de shield-sign, maar goed.
Welk level ben je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:33 schreef drumstickNL het volgende:
Probeer die Kayran te doden maar hij knalt me telkens op het laatst neer waarna ik de hele cutscene etc. weer moet doen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef KingLysandus het volgende:
Heb van de week deel 1 weer eens uitgespeeld. Richting Shani.
Importeer ik m'n save, ligt hij met Triss in bed. Hopelijk wordt dat uitgelegd later in het spel.![]()
Gelukkig heb ik Ravens Armor nog.
Op Gamefaqs zeggen ze dat Shani niet terugkomt omdat ze in de boeken maar een side character was.quote:
Bij mij werkt het (zie PM) en de auto-detect zet het op "high quality" (verbaaste me een beetje, want mn pc is alweer 1 1/2 jaar oud), waarna alles lijkt te werken. Tijd om te kopen!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef d1ce het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn plan maar hij start dus helemaal niet op.. any ideas?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:57 schreef Silv het volgende:
Heb ik hem eindelijk binnen, doet mn serial t niet.
Als je bij Flotsam bent aangekomen kun je zelf van alles gaan doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:00 schreef vosss het volgende:
Ik vind overigens dat ik bar weinig vrij ben om maar wat rond te lopen tot nu toe.
Ben nu net bij die kingslayer/elf aangekomen zegmaar en kan eik niet zomaar rondlopen.
Dat komt wel nog neem ik aan?
Jep. Ik ben erop in gegaan. Ik ben echter Flotsam nog niet uit (ben nu net bij die eerste Kayran event), dus kan je nog niet vertellen wat het voor effect heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:51 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Als je bij Flotsam bent aangekomen kun je zelf van alles gaan doen.
Is een van jullie overigens ingegaan op die 2 mannen in Flotsam, die je aanspreken mbt tot een goedje waarvan ze de langetermijneffecten willen testen?
3?!? ik maar 1 die bij het beginquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:45 schreef drumstickNL het volgende:
Wat doet het übersampling effect eigenlijk?
Oja:
Ik ben Flotsam bijna uit geloof ik en heb drie sexscenes gezien.
Volgens mij is dat gewoon een andere naam voor supersampling. Dat is de allerbeste techniek voor AA, geeft de beste en mooiste resultaten, werkt altijd en op alle beeldelementen, maar is het ook het allerzwaarste.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:45 schreef drumstickNL het volgende:
Wat doet het übersampling effect eigenlijk?
Nee, het is een techniek die nog verder gaat dan super sampling.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een andere naam voor supersampling. Dat is de allerbeste techniek voor AA, geeft de beste en mooiste resultaten, werkt altijd en op alle beeldelementen, maar is het ook het allerzwaarste.
Veel mensen vinden het kut. Die mensen moeten er dan ook nog aan wennen, of ze falen gewoon hard. Deze game heeft wel meer skill nodig dan de gemiddelde game, maar als je het gevoel eenmaal hebt is het vechtsysteem lekker imo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoe is het vechten eigenlijk in deel 2 ?
Want dat was in deel 1 ZO slecht dat ik m nooit heb uitgespeeld.
Ze falen gewoon hard. Op Gamefaqs was zelfs iemand aan het klagen dat je nogsteeds geraakt kan worden terwijl je aan het rollen bent...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Veel mensen vinden het kut. Die mensen moeten er dan ook nog aan wennen, of ze falen gewoon hard. Deze game heeft wel meer skill nodig dan de gemiddelde game, maar als je het gevoel eenmaal hebt is het vechtsysteem lekker imo.
True. Dit is weer een game waarbij ik echt spanning voel tijdens een hevig gevecht.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:54 schreef RickoKun het volgende:
Al die casual gamers in dit topicblijf gewoon bij je dragon age of CoD
Tijdens het spelen zelf nog niet gehad. Wel bij het afsluiten van het spel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef drumstickNL het volgende:
Tientallen uren gameplay dus vrij veel nog, oja: hebben jullie ook regelmatig crashes?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:13 schreef Samael het volgende:
Nog geen crash gehad. Wel dramatisch lage fps zelfs als ik 'm op z'n laagst speel.
Specs zijn :
Intel Q6700 Quad 2.66GHz
4 GB RAM
Video : GTX 460 SE Hawk 1GB
Win 7 64 bits
Maar goed ik ben niet de enige...
Dit! Ook al ga ik af en toe nog wel dood omdat ik de hack and slash van DA2 gewend ben..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:54 schreef RickoKun het volgende:
Al die casual gamers in dit topicblijf gewoon bij je dragon age of CoD
Ga ik even installeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:15 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
!? .. Heb in pricipe hetzelfde alleen een GTX280 en speelt prima hier op high. Vaag.
EDIT: de laatste beta-driver van Nvidia al geprobeerd?
In deel 1 was het gewoon kut, daar was iedereen het over eens hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Veel mensen vinden het kut. Die mensen moeten er dan ook nog aan wennen, of ze falen gewoon hard. Deze game heeft wel meer skill nodig dan de gemiddelde game, maar als je het gevoel eenmaal hebt is het vechtsysteem lekker imo.
12# The Witcher 2 nVidia Performance Fixquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:38 schreef Samael het volgende:
Hmm vaag. Ik heb maar ff een oude savegame geladen in Flotsam en hij loopt super. Ga ik terug naar Act 2 is het ineens weer een heel stuk minder.....
Ben ik toevallig net mee bezig jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef Leatherneck het volgende:
Hier staan nog wat suggesties mbt crashes/performance etc:
http://segmentnext.com/20(...)nd-errors-and-fixes/
[..]
12# The Witcher 2 nVidia Performance Fix
Install the latest beta drivers from nVidia to increase the performance of your machine while playing Witcher 2. After you are done with installation, uninstall the 3D Vision drivers from your system. You can find them listed under Add/Remove programs. Once you have done that you will experience smoother gameplay.
Read more: http://segmentnext.com/20(...)fixes/#ixzz1MuqNCslX
Misschien een idee
Ik ook. Of het dit keer wel gaat lukken om een sterk mannetje 1000x te ontwijken en in zijn rug te prikken voordat hij valt. Hardcore combat hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
True. Dit is weer een game waarbij ik echt spanning voel tijdens een hevig gevecht.
quote:
Je maakt alleen maar gebruik van je zwaard!?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ook. Of het dit keer wel gaat lukken om een sterk mannetje 1000x te ontwijken en in zijn rug te prikken voordat hij valt. Hardcore combat hoor
Zet die dan uit. Virusscanners zijn sowieso al overrated en al helemaal als je niets op internet aan het doen bent.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:28 schreef drumstickNL het volgende:
Meh, alweer een crash net.![]()
Ik denk dat m'n virusscanner het probleem is.
Geen idee. Sommige heb ik gekocht, voor een quest die ik wilde doen en waar ik wat meer onfo moest hebben. Anders koop ik ze niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef Silv het volgende:
Zijn die boeken trouwens een beetje het kopen waard? Of vind je die ook gewoon als random loot?
Ja. Ik kwam via boeken erachter hoe ik de nesten van Nekkers kon slopen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef Silv het volgende:
Zijn die boeken trouwens een beetje het kopen waard? Of vind je die ook gewoon als random loot?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Orbis het volgende:
Klein puntje va irritatie: ik kan maar niet onthouden welk sign wat doet. Alleen ignis en aard zeggen me iets, de rest gebruik ik puur op de gok.
Yrdenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef invine het volgende:
Iets met een N die op een zandloper lijkt daarmee " trap" je gasten.
Ik. Heb niet eens met Roche gesproken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:59 schreef drumstickNL het volgende:
Eindelijk in chapter 2.
Iemand hier de de scioiatel heeft geholpen ipv Roche?
Jepquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:59 schreef drumstickNL het volgende:
Eindelijk in chapter 2.
Iemand hier de de scioiatel heeft geholpen ipv Roche?
Ik ging eens googlen op "The Witcher 2 chapters" en kwam deze tegen:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:56 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik hem al buina heb uitgespeeld, hoeveel Chapters zijn er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chapter 2 spoiler..Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Tientallen uren gameplay is mij verteld dus meer dan 2 chapters hoop ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:07 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ik ging eens googlen op "The Witcher 2 chapters" en kwam deze tegen:
http://witcher.wikia.com/wiki/Category:The_Witcher_2_quests
... Maar we zullen zien
Denk niet dat er al heel veel mensen verder zijn dan chapter 2.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Tientallen uren gameplay is mij verteld dus meer dan 2 chapters hoop ik.
Drie plus epilogue.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:56 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik hem al buina heb uitgespeeld, hoeveel Chapters zijn er?
Ergens in dit topic, of misschien de vorige, is een link gepost waar je hem online kan bestellen voor iets meer dan ¤30.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:28 schreef drumstickNL het volgende:
Meh, alweer een crash net.![]()
Ik denk dat m'n virusscanner het probleem is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet vinden
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:30 schreef vosss het volgende:
Godverdomme, ik kanDirect ten oosten van Flotsam is nog een klein dorpje. Daar zit hij op een verhoogd platform.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet vindenNo resentment ever evened out a weaker hand
Bepaalde dingen neem ik niet meer mee, zoals timber, cloth, leather, ed. Die zijn op een aantal lokaties genoeg te vinden. En 'rusty' wapens ook niet. Weinig orens, veel gewicht.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:42 schreef Jump het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je zo veel verzameld, zoveel zelf dat je er in feite niks meer met bent
Ik heb ook altijd wel wat bij me, maar ik neem niet alles steeds automatisch meer mee.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:23 schreef invine het volgende:
Waarom zou je cloth en dergelijke niet meer meenemen? Die zijn heel licht en af en toe handig als je dingen craft.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:30 schreef vosss het volgende:
Godverdomme, ik kanIk neem aan dat je nu aan het einde van chapter 1 zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet vinden
Ff het bos door sjouwen en je vind m op de grond ergens.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Ja dat weet ik, maar ik moet hem nu ergens in het bos zoeken zegmaar en die trail krijg ik niet echt gevolgd verder dan dat Geralt zegt nu moet ie dichtbij zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:41 schreef Silv het volgende:
[..]
Direct ten oosten van Flotsam is nog een klein dorpje. Daar zit hij op een verhoogd platform.
Oh, daar ben ik nog niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik moet hem nu ergens in het bos zoeken zegmaar en die trail krijg ik niet echt gevolgd verder dan dat Geralt zegt nu moet ie dichtbij zijn.
Wat een baas is dat.quote:
Dat pad in het oosten uit en dan eerste afslag rechts light hij er ergens vlakbij de waterval.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik moet hem nu ergens in het bos zoeken zegmaar en die trail krijg ik niet echt gevolgd verder dan dat Geralt zegt nu moet ie dichtbij zijn.
Jij speelde ook op hard toch? Hoe heb je in godsnaam die Letho verslagen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat pad in het oosten uit en dan eerste afslag rechts light hij er ergens vlakbij de waterval.
Heb je je game al geregistreerd? Daar kreeg je ook iets voor dacht ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef Smoofie het volgende:
Uitgespeeld, zal wel DLC komen en Witcher 3.
Ja, niet opgevallen dat ik iets kreeg tbh, ga hem wel een 2e keer spelen eerdags, dan op hard en andere keuzes.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:38 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Heb je je game al geregistreerd? Daar kreeg je ook iets voor dacht ik.
Kleine sidequest, maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Ik las net op ign dat je afhankelijk van je keuze eind chapter 1 een ander chapter 2 krijgt: andere lokaties, andere karakters, etc. Is het echt zo? Want dan is het de moeite waard een savegame te bewaren tegen die tijdquote:Op zondag 22 mei 2011 11:50 schreef invine het volgende:
Wat nu al uitgespeeld? The witcher duurde veeeeeeel langer kan ik mij herinneren.
Uit de IGN-review:quote:Op zondag 22 mei 2011 12:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik las net op ign dat je afhankelijk van je keuze eind chapter 1 een ander chapter 2 krijgt: andere lokaties, andere karakters, etc. Is het echt zo? Want dan is het de moeite waard een savegame te bewaren tegen die tijd
Dat klinkt inderdaad wel heel gaaf! Iemand die hier meer van weet?quote:In The Witcher 2, choice is not an illusion. At no point has this been more obvious than how the story develops toward the end of the first Chapter. A decision needs to be made about how to proceed forward, and the impact will radically change how things evolve. It determines the next city you visit, the cast of characters you follow and the quests made available. It changes your entire perspective on the main events of the game. I reloaded an old save just to try a different path, and sure enough wound up in a totally different town talking to a whole new set of characters. Divergent outcomes like this make The Witcher 2 so much more exciting. I feel like I'm truly role-playing instead of simply jumping through hoops.
Gelijk erop rammen en geen kans geven om wat terug te doen want dan ben je fucked.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:10 schreef Silv het volgende:
[..]
Jij speelde ook op hard toch? Hoe heb je in godsnaam die Letho verslagen.
Ik probeerde precies hetzelfde maar zodra hij één keer die Aard sign & Quen sign weet te casten ben je kansloosquote:Op zondag 22 mei 2011 15:22 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gelijk erop rammen en geen kans geven om wat terug te doen want dan ben je fucked.
Klinkt easy maar het kostte me 5 pogingen.
Heb nog geen enkele crash gehad, en geen last van Motion Blur. Maar ik heb dan ook een GTX560 OC naar gtx 570. En het is een "Nvidia" game.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:17 schreef Ssswing het volgende:
wat een ongelooflijk tof spel! En een verdraaid visuele pracht, heb echt te vaak stil gestaan om gewoon om me heen te kijken. Die overgang van regen naar zon *hulde!*
Minpunt is dat de game nu tweemaal gecrashed is (zonder bericht naar desktop terug). En zo nu en dan het rennen / richting geven aan je char is lastig. Moet zeggen dat ik Motion Blur direct uitgezet heb (dat scheelt een boel).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Dat doen ze dan toch potdomme erg goed. Vaak wordt dat wel gezegd, maar speel je in feite gewoon exact dezelfde game bij verschillende keuzes en het enige verschil is dat er dan bv in het eind filmpje iemand dood gaat of blijf leven ofzo.quote:In The Witcher 2, choice is not an illusion. At no point has this been more obvious than how the story develops toward the end of the first Chapter. A decision needs to be made about how to proceed forward, and the impact will radically change how things evolve. It determines the next city you visit, the cast of characters you follow and the quests made available. It changes your entire perspective on the main events of the game. I reloaded an old save just to try a different path, and sure enough wound up in a totally different town talking to a whole new set of characters. Divergent outcomes like this make The Witcher 2 so much more exciting. I feel like I'm truly role-playing instead of simply jumping through hoops.
Ben zelf ook minder weg van deel 2 om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:27 schreef invine het volgende:
Ik vond deel 1 misschien wel wat beter.. maar dat was eigenlijk puur omdat ik daar geen verwachtingen van had.
Dan kan je beter dragon age 2 gaan spelen..quote:Op zondag 22 mei 2011 16:39 schreef vosss het volgende:
Was deel 1 niet meer met knopjes en potions en spreuken enzo?
Daar ben ik niet zo van. Ik ben meer van het beuken met zwaarden en dergelijke
Had hem net ook. Gelukkig hoef je hem niet 100% neer te beuken.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:22 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gelijk erop rammen en geen kans geven om wat terug te doen want dan ben je fucked.
Klinkt easy maar het kostte me 5 pogingen.
Kijk in de game guide, dan zie je welke side quests zijn en welke nietquote:Op zondag 22 mei 2011 17:30 schreef vosss het volgende:
Ow wacht even, zijn de quests met een grijs schildje mainquest gerelateerd en de overige niet??
Ik vond Dragon Age 2 best vermakelijkquote:
Alsof ik die gameguide gedownload hebquote:Op zondag 22 mei 2011 18:21 schreef Jump het volgende:
[..]
Kijk in de game guide, dan zie je welke side quests zijn en welke niet
Vond Dragon Age 2 echt wel cool.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef invine het volgende:
[..]
Ik vond Dragon Age 2 best vermakelijk![]()
Quest met schildje zijn mainquest, rest is optioneel
Quen ftw. Met 6 castsquote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Jump het volgende:
Pff, ik geraak maar niet voorbij die Kayran
/edit: eindelijk; drie keer dood in de laatste meters![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Jump het volgende:
Pff, ik geraak maar niet voorbij die Kayran
/edit: eindelijk; drie keer dood in de laatste meters![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh lees je bericht nu pas goed
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Gewoon een paar dagen rusten/mediteren. na een tijdje heeft hij weer nieuwe.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:17 schreef Luchtkoker het volgende:
Weet iemand waar ik in omgeving Vergen Silver Ore kan halen, behalve bij de Blacksmith? Die heb ik allemaal opgekocht. Ik moet er nog 3 en dan kan ik een baas zwaard craften.
Quen. Scheelt een 'e'quote:Op zondag 22 mei 2011 23:50 schreef invine het volgende:
Wat doet die queen sign? Ik gebruik eigenlijk alleen maar aard...
Ik denk niet dat je daarmee ooit chapter 2 zal zien.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:11 schreef Leatherneck het volgende:
Uitdaging: de game op Insane uitspelen en bewust geen Quen gebruiken.
Ik heb er geen last van. Bovendien vraag ik me nog altijd af waarom een optie als vertical sync in godsnaam uit te zetten is. Ik bedoel niets zo vervelend als screentearing. Ik heb het dan ook standaard ALTIJD aan staan.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:27 schreef genakt het volgende:
Heb hem maar op easy gezet
Hij haperde alleen heel erg nu maar vertical sync uitgezet en kan alles op high spelen
dus voor mensen die lage fps hebbenVertical sync uitzetten van je videokaart
![]()
screentearing doro vertical sync uit te zetten ? Nog nooit gehadquote:Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. Bovendien vraag ik me nog altijd af waarom een optie als vertical sync in godsnaam uit te zetten is. Ik bedoel niets zo vervelend als screentearing. Ik heb het dan ook standaard ALTIJD aan staan.
als je een nvidia kaart gebruikt, kan het ook zijn dat 3dvision je fps verneukt.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:27 schreef genakt het volgende:
Heb hem maar op easy gezet
Hij haperde alleen heel erg nu maar vertical sync uitgezet en kan alles op high spelen
dus voor mensen die lage fps hebbenVertical sync uitzetten van je videokaart
![]()
Ja. Die optie is er juist voor om dat te voorkomen en als je het nog nooit gehad hebt dan heb je niet goed gekeken lijkt mequote:Op maandag 23 mei 2011 13:22 schreef genakt het volgende:
[..]
screentearing doro vertical sync uit te zetten ? Nog nooit gehad![]()
Nee ben blindquote:Op maandag 23 mei 2011 13:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Die optie is er juist voor om dat te voorkomen en als je het nog nooit gehad hebt dan heb je niet goed gekeken lijkt me
Nouja je kan er wel lacherig over doen maar de optie vertical sync is er speciaal voor bedacht om screentearing te voorkomen en ja ook retesnelle pc's met dito videokaarten hebben daar wel eens last van. Dan kan je wel doen of ik achterlijk ben, maar het is gewoon zo. Punt.quote:
Ik weet dat het daarvoor isquote:Op maandag 23 mei 2011 13:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja je kan er wel lacherig over doen maar de optie vertical sync is er speciaal voor bedacht om screentearing te voorkomen en ja ook retesnelle pc's met dito videokaarten hebben daar wel eens last van. Dan kan je wel doen of ik achterlijk ben, maar het is gewoon zo. Punt.
Als ik jou begrijp moet iedereen er last van hebben als het uit staatquote:Op maandag 23 mei 2011 13:50 schreef vosss het volgende:
Ow dus als ik het goed begrijp is er zolang jij geen last van junks hebt, om maar iets te noemen, geen enkel probleem; ookal zijn er legio mensen die daar wel last van hebben
Helemaal niet, maar jij zit mij belachelijk te maken alsof ik pure onzin sta te verkopen en dat is verre van het gevalquote:Op maandag 23 mei 2011 14:17 schreef genakt het volgende:
[..]
Als ik jou begrijp moet iedereen er last van hebben als het uit staat
quote:Op maandag 23 mei 2011 08:11 schreef Leatherneck het volgende:
Uitdaging: de game op Insane uitspelen en bewust geen Quen gebruiken.
Vsync uit HOEFT niet per se te betekenen dat je screen tearing krijgt. Het is alleen de remedy ervoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Die optie is er juist voor om dat te voorkomen en als je het nog nooit gehad hebt dan heb je niet goed gekeken lijkt me
Dat suggereer je zelfquote:Op maandag 23 mei 2011 14:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar jij zit mij belachelijk te maken alsof ik pure onzin sta te verkopen en dat is verre van het geval![]()
Laat even weten hoe het ging.quote:
In Vergen?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:38 schreef seto het volgende:
LOL @ die quest in act 2 waar je een potion moet drinken.
Ben je al bij de smid geweest? Heeft evt. ook de materialen, als jij de orens hebt.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:33 schreef mighty84 het volgende:
hmmm ben ik zo slecht of gaat het niet zit nog steeds in chapter 1 te kloten om een silver zwaard te krijgen
Waar ging dat over? Heb ik toch iets gemist denk ik.quote:
Dingen zijn chill. Wel wachten tot je greater mutagens hebt.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:38 schreef Jump het volgende:
Iemand al van die Mutagens gebruikt? Ik heb er al meer dan ik ooit kan gebruiken
Je kunt ook maar een handjevol skills mutaten. Vooral een mooie bron van inkomstenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:38 schreef Jump het volgende:
Iemand al van die Mutagens gebruikt? Ik heb er al meer dan ik ooit kan gebruiken
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:44 schreef Silv het volgende:
[..]
Waar ging dat over? Heb ik toch iets gemist denk ik.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef seto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, ik ben zojuist in chapter 3 gearriveerd samen met Roche
Wat een tof spel dit
Chapeau voor de makers, als mn loon binnen is koop ik hem want dit is er wel een die op de plank moet staan zo blijkt
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:32 schreef vosss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://witcher.wikia.com/wiki/Witcher_seriesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:13 schreef vosss het volgende:
Dit was de eerste die me opviel
Anyway, uitgespeeld. Tof. Een van de betere van de laatste 5 jaar vind ik persoonlijk
Deel 1 heb ik eik nooit gespeeld, maar zag net in de credits dat dit gebaseerd was op verhalen/boeken van een of andere Andrzej Sapkowski.
Weet iemand misschien of die boeken ook in het engels zijn uitgegeven en waar die te bestellen zijn?
Ok thanks, heb je ze gelezen toevallig?quote:Eerste is een collectie van korte verhalen en het tweede boek is het begin van een meer doorlopend verhaal. Helaas zijn nog niet alle boeken naar het Engels vertaald.
Niet helemaal, maar ik zit nu ongeveer op de helft van Blood of the Elves en het bevalt wel heel goed. Als je het verhaal van het spel kan waarderen moet dat bij de boeken ook zeker lukken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok thanks, heb je ze gelezen toevallig?
En of de rest ook nog vertaald gaat worden?
Ik ben helemaal geen lezer, maar na deze game lijken die boeken me wel wat
Ja, maar niet meer, een gebruikte hardcover kost op amazon 160$ :/quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:19 schreef vosss het volgende:
Hmz, nij Bol.com zie ik, The Last Wish en Blood of Elves, waarvan alleen die laatse als hardcover te krijgen is.
Iemand die weet of The Last Wish ook als hardcover uitgegeven is in het engels toevallig?
Je kunt hem nog 3x uitspelen zonder dat je voelt dat je hetzelfde doetquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:22 schreef vosss het volgende:
Goffer, ik baal een beetje dat ik hem uitgespeeld heb
Dan begin ik nu maar met DiRT 3
Heb je het al 2x uitgespeeldquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:28 schreef vosss het volgende:
Nee ik heb Triss en Ves al gehad en als ik nog met meer van die hoeren virtueel in bed duik gaat mn vriendin lastig doen![]()
LoLquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:38 schreef vosss het volgende:
Nee 1 keer, maar zowel met Triss als met Ves keek ze toevallig net (ok en een paar hoeren tussendoor) en toen had ze zoeits van wtf is dit voor spel!?!![]()
!
CD Project is wat dat betreft een ontwikkelaar die zichzelf midden in de community plaatst, en ze scoren er imho veel sympathie mee. Je ziet het aan:quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:34 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, is de premium edition nou "Standaard"? Ik betaalde namelijk 30 euro voor de premium edition en er zit best wel veel in. Het lijkt wel op een CE.
Ik had eerst easy gekozen maar dat was echt nepquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:03 schreef RickoKun het volgende:
Ik werd telkens al hard gepwned toen ik bij chapter 1 voor de draak koos![]()
(had hem op "Hard" gezet meteen, dacht dat IK het wel aan kon, maar neen)
(( Heb hem overigens er wéér vanaf gegooid, want zelfs op de laagste settings deed ie 't af en toe schokkerig ))
Same.. vond chapter 3 erg kort.quote:
Haha het is wel waar.quote:
Die skills vallen dan op zich nog mee dat had ik in no time onder controle zonder the witcher 1 ooit te hebben gespeeld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:06 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Haha het is wel waar.
Ik moest snel leren en even in mijn geheugen graven naar mijn witcher 1 kennis.
Dit in combinatie met de handleiding, 'crowd control' en 'kiten' lukte het allemaal wel op normal difficulty na een paar keer laden.
Ik werd echt even voor het blok gezet.
Prachtige game trouwens.
Het valt me mee dat ik high redelijk kan draaien met een precies 3 jaar oude pc.
Nee zo ingewikkeld is die combat niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:49 schreef Drakire het volgende:
[..]
Die skills vallen dan op zich nog mee dat had ik in no time onder controle zonder the witcher 1 ooit te hebben gespeeld.
Waar ik geen flikker van snap is mediteren, potions craften, wapens craften, stones gebruiken op wapens armor upgrades :S.
Armor en wapens kunnen maar is sommige gevallen geupgrade worden. Sommige items hebben namelijk bij hun beschrijving één of meer rondjes staan. Als dat het geval is, kun je per rondje één upgrade toevoegen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:49 schreef Drakire het volgende:
[..]
Die skills vallen dan op zich nog mee dat had ik in no time onder controle zonder the witcher 1 ooit te hebben gespeeld.
Waar ik geen flikker van snap is mediteren, potions craften, wapens craften, stones gebruiken op wapens armor upgrades :S.
In je skill tree kun je de laatste abilities per tree muteren, door ze te selecteren en op enter te drukken. Dan kun je een mutagen kiezen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:26 schreef seto het volgende:
Ik heb het spel uitgespeeld en ik weet nog steeds niet hoe je mutagens gebruikt.
People! The mutant's pursuing me!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef seto het volgende:
Of in Flotsam:
"Why does he need two swords?"
Wat voor budget / kaart heb je op het oog?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:30 schreef Drakire het volgende:
Ik zit nog steeds in dubio of ik een nieuwe videokaart moet kopen voor dit spelik heb nu net te weinig FPS maar ik ben bang dat ik dan een videokaart koop dan het spel een week later heb uitgespeeld en zo iets heb van.... ja zonde
.
Heb je SLI wel aan staan? Er waren namelijk driver problemen met the witcher en SLI, dat the witcher maar één gfx gebruikte.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:39 schreef Luchtkoker het volgende:
Damn, had gehoopt dat ik met m'n i7-2600 en 2x GTX560 in SLI toch wel uber sampling aan zou kunnen. Maar het loopt niet echt soepel - 15 fps.
Porno van je C: schijf wissen helpt misschienquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:39 schreef Luchtkoker het volgende:
Damn, had gehoopt dat ik met m'n i7-2600 en 2x GTX560 in SLI toch wel uber sampling aan zou kunnen. Maar het loopt niet echt soepel - 15 fps.
er is op dit moment een 3dvision bug. probeer het eens zonder 3dvision drivers , of wacht anders totdat de witcher 2 patch uitkomt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:39 schreef Luchtkoker het volgende:
Er zijn een aantal skills (niet allemaal) waar een grijs bolletje boven staat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:17 schreef Pixell het volgende:
Net uitgespeeld, had niet verwacht dat het daar zou eindigen, wachten op deel 3 of DLC dan maar..
Verder als je een beetje handig bent in vechten heb je potions en oils nooit nodig, al helemaal niet op het einde als je de betere armors hebt.
Mutagens heb ik ook niet begrepen, maar las net dat je iets met je skill tree moest, maar eens uitzoeken dan
Voor de rest, goede game, voor mij beter dan deel 1 want daar was ik snel de interesse kwijt, hier niet.
heb je de 11.5b Hotfix al geprobeert ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Na patch 1.1 is mijn fps van een steady 30fps naar een zielige 10 fps gedropt.En de performance met ATI kaarten zou nog wel getweaked zijn in 1.1
Zo word het koren van het kaf gescheiden. Geen simpele zielen die je overal voor de voeten lopen. Alleen maar echte gamers die snappen hoe het werktquote:
Onwetenden zijn onwetendquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Porno van je C: schijf wissen helpt misschien
Yep, want met SLI uit is het nog vele malen slechter.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je SLI wel aan staan? Er waren namelijk driver problemen met the witcher en SLI, dat the witcher maar één gfx gebruikte.
Raar, ik heb één GTX 560 ti en zonder ubersampling werkt het perfect.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:10 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Yep, want met SLI uit is het nog vele malen slechter.
Ja. Zonder ubersampling aan, ook met één GTX 560 Ti (had ik tot voor kort), werkt het prima. Maar het gaat me erom als ik ubersampling aan zet, met 2x GTX560 Ti in SLI, dat het nog licht laggy is.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Raar, ik heb één GTX 560 ti en zonder ubersampling werkt het perfect.
Ik heb een HD4870X2 maar ik denk dat mijn cpu niet volledig meer mee kan (E6850). Als ik het op Medium zet qua graphics gaat het echt laggy...quote:Op zondag 29 mei 2011 22:24 schreef Ssswing het volgende:
nope zelfde radeon HD48nogwat
alleen nieuwe CPU / mobo / geheugen en HDD's (maar dan allemaal een verbetering natuurlijk)
SPOILER: kingslyerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:59 schreef Drakire het volgende:
Lol ja, met upgraded Quen is 't eerste gevecht een eitje.SPOILER: kingslyerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:00 schreef Hansch1986 het volgende:
Ja, makkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speel 'm nu op hard.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef Drakire het volgende:
Quen naar lvl 2 en nu is alles op normal oppeens vet makkelijk.
Speel 't de volgende keer zonder quen, maar met (sword) parry. Dat kan je net zo makkelijk af gaan als met quen, alleen je bent wel wat kwetsbaarder. Iets meer een uitdaging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:CD Projekt RED and its sister company GOG.com, the digital distribution platform for DRM-free PC games, are going to reveal some big news just before E3 at their "CDP Summer Conference" live from Los Angeles. The announcements will be made on June 2 at 12:00 LA time (which is 3:00 p.m. EDT or 7:00 p.m. GMT) via Ustream live stream here.
CD Projekt RED will be making a big announcement, and will also have some other exciting things to share during their Summer Conference livecast. CDP RED will discuss some of the successes of the recent launch of The Witcher 2, and will also map out a plan for continued support for the new title.
To watch the stream, on Thursday June 2 around 3:00 p.m. EDT (7:00 p.m. GMT) check this link and hang on for the announcement of the Summer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |