SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier weer verder.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Miminum System Requirements:quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:54 schreef Driepink het volgende:
Wat zijn de requirements wel niet van dit spel?![]()
Ik zoek namelijk nog een goeie RPG, maar zo te zien kan mijn pc dit niet aan
Ik weet niet wat de exacte requirements zijn maar de engine is er niet echt op 'gebouwd' om trage pc's te handelen. Zo kon ik Dead space 2 (ik weet, lastig te vergelijken maar grafisch toch een erg sterk spel) zonder fps drop spelen op medium detail en het zag er heel tof uit maar draait witcher 2, met alles op z'n allerlaagst zeer stroef en is er eerlijkgezegd nog weinig over van de grafische pracht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:54 schreef Driepink het volgende:
Wat zijn de requirements wel niet van dit spel?![]()
Ik zoek namelijk nog een goeie RPG, maar zo te zien kan mijn pc dit niet aan
Als ik dit zo zie dan zou mijn pc hem VEEEEEL beter moeten kunnen draaien dan dat die nu doet..quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Miminum System Requirements:
OS: Windows XP SP2 / Windows Vista SP2 / Windows 7 (32/64-bit)
Processor: Intel Core 2 Duo 2.2 Ghz or AMD Athlon 64 X2 5000+
Memory: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista and Windows 7
Video Card: 512 MB RAM, supporting Pixel Shader 3.0 (Nvidia GeForce 8800 or ATI Radeon HD3850)
Recommended System Requirements:
Processor: Intel Core 2 Quad or AMD Phenom X4
Memory: 3 GB Windows XP / 4 GB Windows Vista and Windows 7
Video Card: 1 GB RAM, supporting Pixel Shader 3.0 (Nvidia GeForce GTX260 or ATI Radeon HD4850)
Gewoon op easy spelen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Jezus, de combat is echt te moeilijk. Ik loop een bos in, word aangevallen door 5 monsters tegelijk, word gestunlockd, dood.![]()
![]()
Die Endregas? Die zijn nogal irritant in grote groepen jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Jezus, de combat is echt te moeilijk. Ik loop een bos in, word aangevallen door 5 monsters tegelijk, word gestunlockd, dood.![]()
![]()
Zijn er geen potions etc tegen stuns?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef jepperdeprep het volgende:
![]()
Weet ik niet maar als dat wel zo was, het is toch niet de bedoeling om voor elk gevecht potions te gaan drinken?quote:
Lastig vergelijken met Dragon Age.. Dragon age is ook een rpg, en fantasy maar dit is toch iets meer hardcore zeg maar. Game is heel stuk moeilijker, en uitgebreider dan Dragon age dit is. Ik denk persoonlijk in ieder geval dat Dragon Age een heel stuk toegankelijker isquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:50 schreef FinalD87 het volgende:
Ik ben niet zo'n RPG-man, maar laatst heb ik Dragon Age: Origins geprobeerd en dat beviel me toch wel goed (hoewel het me iets te lang duurde). Zit ik bij deze game dan ook goed?
Wacht sowieso wel op een eventuele PS3-versie denk ik. M'n PC zou 'em wel kunnen draaien, maar ik heb niet zo'n geweldige game-setup (ik kan nergens een muis kwijt op de bank). Hopelijk binnenkort wat meer info over console-versies. Wellicht op de E3?
En qua verhaal? Dat vond ik het leukst aan Dragon Age, dat je zelf een beetje het verhaal kan vormgeven. Verder kun je - lijkt me - zo moeilijk maken als je zelf wilt. Bij Dragon Age had je ook honderden tactics en spells en talents en potions en weet ik veel wat allemaal, maar daar deed ik bijna niks mee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Lastig vergelijken met Dragon Age.. Dragon age is ook een rpg, en fantasy maar dit is toch iets meer hardcore zeg maar. Game is heel stuk moeilijker, en uitgebreider dan Dragon age dit is. Ik denk persoonlijk in ieder geval dat Dragon Age een heel stuk toegankelijker is
quote:
Ik heb een Geforce huppeldepup 220 ofzo.. 1 versie ervoor geloof ik? Die was 70eu toen ik hem kochtquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Miminum System Requirements:
Processor: Intel Core 2 Duo 2.2 Ghz or AMD Athlon 64 X2 5000+
Memory: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista and Windows 7
Video Card: 512 MB RAM, supporting Pixel Shader 3.0 (Nvidia GeForce 8800 or ATI Radeon HD3850)
Recommended System Requirements:
Processor: Intel Core 2 Quad or AMD Phenom X4
Memory: 3 GB Windows XP / 4 GB Windows Vista and Windows 7
Video Card: 1 GB RAM, supporting Pixel Shader 3.0 (Nvidia GeForce GTX260 or ATI Radeon HD4850)
Dat was dus ook mijn plan maar hij start dus helemaal niet op.. any ideas?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:16 schreef andrew.koster het volgende:
Ik heb m gedownload om te zien of mijn computer hem draait. Zoja, dan koop ik het (en download ik het legaal via Steam)
En ja, dit nutteloos bericht is een tvp.
Ooit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:53 schreef Driepink het volgende:
Komt ie ook op de ps3? Ik zag iemand over een ps3 versie namelijk..
Ik heb nog steeds de Geforce GT230 (of was het 220) en bij mij ging ie lekker schokkerigquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb een Geforce huppeldepup 220 ofzo.. 1 versie ervoor geloof ik? Die was 70eu toen ik hem kocht
Komt ie ook op de ps3? Ik zag iemand over een ps3 versie namelijk..
Waarom niet?quote:
Op tweakers.net hadden mensen em volgens mij @ 32,95 gespot dus het kan op zich wel.quote:
Voor zover ik erover kan oordelen (zo ver ben ik nog niet, maar heb zaken erover gelezen en gehoord) hebben kleine beslissingen hier al een impact op het verhaal, waar dit bij dragon age alleen de grotere beslissingen zijn. Het verhaal is zonder meer goed, dus give it a try!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:22 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
En qua verhaal? Dat vond ik het leukst aan Dragon Age, dat je zelf een beetje het verhaal kan vormgeven. Verder kun je - lijkt me - zo moeilijk maken als je zelf wilt. Bij Dragon Age had je ook honderden tactics en spells en talents en potions en weet ik veel wat allemaal, maar daar deed ik bijna niks mee.
Indien verhaal = goed dan doe ik
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
Volgens Can You Run It, kan mijn pc het spel aan, wel op minimum, aangezien die site de recommended er niet op heeft staan![]()
Maar moet toch wel te doen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de Geforce GT230 (of was het 220) en bij mij ging ie lekker schokkerig(en ik heb geen zin om alles op zijn laags te zetten)
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Alles kan, maar dat maakt die kutkaart geen haar beter natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja maar misschien heeft hij wel een dual core ipv quad core, weet jij veel
Ik weet niet zo heel veel van pcs. maar het lijkt mij dat het ook wat minder schokkerig loopt als je een quadcore hebt ipv dualcore toch ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Alles kan, maar dat maakt die kutkaart geen haar beter natuurlijk.
is waarschijnlijk wel gebeurd, maar fok maakt niet een reeks aan na 1 topic, moet handmatig gebeuren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:03 schreef drumstickNL het volgende:
Volgende keer open nieuw deel knop gebruiken bitte.
Valt wel mee. Het is niet zo dat meerdere cores ook meteen hogere prestaties voor een specifieke applicatie betekent, er moet namelijk ook nog rekening worden gehouden tijdens het programmeren. Wil er echt efficient gebruik worden gemaakt van meerdere cores moeten a) (CPU) operaties zo weinig mogelijk van elkaar afhankelijk zijn zodat ze goed kunnen worden verdeeld en onafhankelijk (en dus tegelijk) kunnen worden uitgevoerd en b) er efficiente code worden geschreven die met meer cores rekening houdt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik weet niet zo heel veel van pcs. maar het lijkt mij dat het ook wat minder schokkerig loopt als je een quadcore hebt ipv dualcore toch ?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:03 schreef drumstickNL het volgende:
Volgende keer open nieuw deel knop gebruiken bitte.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:07 schreef drumstickNL het volgende:
Find a drop box for the royal mail.
Waar is dat klote ding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand trouwens hoe je Wraiths dood krijgt?
[ Bericht 6% gewijzigd door seto op 19-05-2011 19:48:55 ]
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:08 schreef Bart het volgende:
[..]
is waarschijnlijk wel gebeurd, maar fok maakt niet een reeks aan na 1 topic, moet handmatig gebeuren.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:43 schreef seto het volgende:
[..]Breek me de bek niet open over die WraithsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand trouwens hoe je Wraiths dood krijgt?. Mijn tactiek bestond vooral uit rollen en langzaamaan één Wraith in elkaar meppen terwijl ik de andere ontweek. Als er eenmaal één dood is, gaat de andere ook zo neer. Met snelle slagen krijgt hij er geen aanval tussendoor. Overigens las ik dat ze erg gevoelig zijn voor je Igni-sign, en de mind control-sign wil ook nog wel eens goed uitpakken. Zelf ben ik meer van de shield-sign, maar goed.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef Jump het volgende:
Ik heb het gevoel als ik hem morgen ga halen dat ik dit weekend niet vele zal slapen
Ik vind wraiths easy... zijn echt niet normaal slap.. Maar ik ben dan ook al level 17 misschien heeft dat er wat mee te maken, en heb talents in extra sword damagequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:59 schreef Orbis het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over die Wraiths. Mijn tactiek bestond vooral uit rollen en langzaamaan één Wraith in elkaar meppen terwijl ik de andere ontweek. Als er eenmaal één dood is, gaat de andere ook zo neer. Met snelle slagen krijgt hij er geen aanval tussendoor. Overigens las ik dat ze erg gevoelig zijn voor je Igni-sign, en de mind control-sign wil ook nog wel eens goed uitpakken. Zelf ben ik meer van de shield-sign, maar goed.
Welk level ben je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:33 schreef drumstickNL het volgende:
Probeer die Kayran te doden maar hij knalt me telkens op het laatst neer waarna ik de hele cutscene etc. weer moet doen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef KingLysandus het volgende:
Heb van de week deel 1 weer eens uitgespeeld. Richting Shani.
Importeer ik m'n save, ligt hij met Triss in bed. Hopelijk wordt dat uitgelegd later in het spel.![]()
Gelukkig heb ik Ravens Armor nog.
Op Gamefaqs zeggen ze dat Shani niet terugkomt omdat ze in de boeken maar een side character was.quote:
Bij mij werkt het (zie PM) en de auto-detect zet het op "high quality" (verbaaste me een beetje, want mn pc is alweer 1 1/2 jaar oud), waarna alles lijkt te werken. Tijd om te kopen!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef d1ce het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn plan maar hij start dus helemaal niet op.. any ideas?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:57 schreef Silv het volgende:
Heb ik hem eindelijk binnen, doet mn serial t niet.
Als je bij Flotsam bent aangekomen kun je zelf van alles gaan doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:00 schreef vosss het volgende:
Ik vind overigens dat ik bar weinig vrij ben om maar wat rond te lopen tot nu toe.
Ben nu net bij die kingslayer/elf aangekomen zegmaar en kan eik niet zomaar rondlopen.
Dat komt wel nog neem ik aan?
Jep. Ik ben erop in gegaan. Ik ben echter Flotsam nog niet uit (ben nu net bij die eerste Kayran event), dus kan je nog niet vertellen wat het voor effect heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:51 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Als je bij Flotsam bent aangekomen kun je zelf van alles gaan doen.
Is een van jullie overigens ingegaan op die 2 mannen in Flotsam, die je aanspreken mbt tot een goedje waarvan ze de langetermijneffecten willen testen?
3?!? ik maar 1 die bij het beginquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:45 schreef drumstickNL het volgende:
Wat doet het übersampling effect eigenlijk?
Oja:
Ik ben Flotsam bijna uit geloof ik en heb drie sexscenes gezien.
Volgens mij is dat gewoon een andere naam voor supersampling. Dat is de allerbeste techniek voor AA, geeft de beste en mooiste resultaten, werkt altijd en op alle beeldelementen, maar is het ook het allerzwaarste.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:45 schreef drumstickNL het volgende:
Wat doet het übersampling effect eigenlijk?
Nee, het is een techniek die nog verder gaat dan super sampling.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een andere naam voor supersampling. Dat is de allerbeste techniek voor AA, geeft de beste en mooiste resultaten, werkt altijd en op alle beeldelementen, maar is het ook het allerzwaarste.
Veel mensen vinden het kut. Die mensen moeten er dan ook nog aan wennen, of ze falen gewoon hard. Deze game heeft wel meer skill nodig dan de gemiddelde game, maar als je het gevoel eenmaal hebt is het vechtsysteem lekker imo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoe is het vechten eigenlijk in deel 2 ?
Want dat was in deel 1 ZO slecht dat ik m nooit heb uitgespeeld.
Ze falen gewoon hard. Op Gamefaqs was zelfs iemand aan het klagen dat je nogsteeds geraakt kan worden terwijl je aan het rollen bent...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Veel mensen vinden het kut. Die mensen moeten er dan ook nog aan wennen, of ze falen gewoon hard. Deze game heeft wel meer skill nodig dan de gemiddelde game, maar als je het gevoel eenmaal hebt is het vechtsysteem lekker imo.
True. Dit is weer een game waarbij ik echt spanning voel tijdens een hevig gevecht.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:54 schreef RickoKun het volgende:
Al die casual gamers in dit topicblijf gewoon bij je dragon age of CoD
Tijdens het spelen zelf nog niet gehad. Wel bij het afsluiten van het spel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef drumstickNL het volgende:
Tientallen uren gameplay dus vrij veel nog, oja: hebben jullie ook regelmatig crashes?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:13 schreef Samael het volgende:
Nog geen crash gehad. Wel dramatisch lage fps zelfs als ik 'm op z'n laagst speel.
Specs zijn :
Intel Q6700 Quad 2.66GHz
4 GB RAM
Video : GTX 460 SE Hawk 1GB
Win 7 64 bits
Maar goed ik ben niet de enige...
Dit! Ook al ga ik af en toe nog wel dood omdat ik de hack and slash van DA2 gewend ben..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:54 schreef RickoKun het volgende:
Al die casual gamers in dit topicblijf gewoon bij je dragon age of CoD
Ga ik even installeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:15 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
!? .. Heb in pricipe hetzelfde alleen een GTX280 en speelt prima hier op high. Vaag.
EDIT: de laatste beta-driver van Nvidia al geprobeerd?
In deel 1 was het gewoon kut, daar was iedereen het over eens hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Veel mensen vinden het kut. Die mensen moeten er dan ook nog aan wennen, of ze falen gewoon hard. Deze game heeft wel meer skill nodig dan de gemiddelde game, maar als je het gevoel eenmaal hebt is het vechtsysteem lekker imo.
12# The Witcher 2 nVidia Performance Fixquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:38 schreef Samael het volgende:
Hmm vaag. Ik heb maar ff een oude savegame geladen in Flotsam en hij loopt super. Ga ik terug naar Act 2 is het ineens weer een heel stuk minder.....
Ben ik toevallig net mee bezig jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef Leatherneck het volgende:
Hier staan nog wat suggesties mbt crashes/performance etc:
http://segmentnext.com/20(...)nd-errors-and-fixes/
[..]
12# The Witcher 2 nVidia Performance Fix
Install the latest beta drivers from nVidia to increase the performance of your machine while playing Witcher 2. After you are done with installation, uninstall the 3D Vision drivers from your system. You can find them listed under Add/Remove programs. Once you have done that you will experience smoother gameplay.
Read more: http://segmentnext.com/20(...)fixes/#ixzz1MuqNCslX
Misschien een idee
Ik ook. Of het dit keer wel gaat lukken om een sterk mannetje 1000x te ontwijken en in zijn rug te prikken voordat hij valt. Hardcore combat hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
True. Dit is weer een game waarbij ik echt spanning voel tijdens een hevig gevecht.
quote:
Je maakt alleen maar gebruik van je zwaard!?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ook. Of het dit keer wel gaat lukken om een sterk mannetje 1000x te ontwijken en in zijn rug te prikken voordat hij valt. Hardcore combat hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |