Zet die dan uit. Virusscanners zijn sowieso al overrated en al helemaal als je niets op internet aan het doen bent.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:28 schreef drumstickNL het volgende:
Meh, alweer een crash net.![]()
Ik denk dat m'n virusscanner het probleem is.
Geen idee. Sommige heb ik gekocht, voor een quest die ik wilde doen en waar ik wat meer onfo moest hebben. Anders koop ik ze niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef Silv het volgende:
Zijn die boeken trouwens een beetje het kopen waard? Of vind je die ook gewoon als random loot?
Ja. Ik kwam via boeken erachter hoe ik de nesten van Nekkers kon slopen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef Silv het volgende:
Zijn die boeken trouwens een beetje het kopen waard? Of vind je die ook gewoon als random loot?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Orbis het volgende:
Klein puntje va irritatie: ik kan maar niet onthouden welk sign wat doet. Alleen ignis en aard zeggen me iets, de rest gebruik ik puur op de gok.
Yrdenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef invine het volgende:
Iets met een N die op een zandloper lijkt daarmee " trap" je gasten.
Ik. Heb niet eens met Roche gesproken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:59 schreef drumstickNL het volgende:
Eindelijk in chapter 2.
Iemand hier de de scioiatel heeft geholpen ipv Roche?
Jepquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:59 schreef drumstickNL het volgende:
Eindelijk in chapter 2.
Iemand hier de de scioiatel heeft geholpen ipv Roche?
Ik ging eens googlen op "The Witcher 2 chapters" en kwam deze tegen:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:56 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik hem al buina heb uitgespeeld, hoeveel Chapters zijn er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chapter 2 spoiler..Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Tientallen uren gameplay is mij verteld dus meer dan 2 chapters hoop ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:07 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ik ging eens googlen op "The Witcher 2 chapters" en kwam deze tegen:
http://witcher.wikia.com/wiki/Category:The_Witcher_2_quests
... Maar we zullen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |