Maar stel je had bijna geen geld.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:23 schreef Trashcanman het volgende:
Ware vrouw voor mij dan. Ik kan nu al genoeg toffe dingen doen zonder in geldnood te raken.
idd met 100 miljoen kun je 20 x de ware vindenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:23 schreef wise het volgende:
100mil natuurlijk. Komen de vrouwen vanzelf wel
Vrouwen die van je geld houden en je verlaten als je weer arm wordt. Ik heb het over een keuze of de ware of het geld.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:23 schreef wise het volgende:
geldquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:25 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Vrouwen die van je geld houden en je verlaten als je weer arm wordt. Ik heb het over een keuze of de ware of het geld.
Moest hieraan denken, er staat niet geld maar geldzucht.quote:
Oh ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:28 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Moest hieraan denken, er staat niet geld maar geldzucht.
1timoteus6vers10 Want de wortel van alle kwaad is de geldzucht.
Maar ik bedoel de ware waarmee je, je hele leven samenbent.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:27 schreef Lastpost het volgende:
Geef mij dat geld maar, 10 keer een relatie die strandt na een jaar of 3 vind ik ook prima.
ik heb liever geld dan 50 jaar met de ware opgeschoten zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:28 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Opgescheept.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:29 schreef wise het volgende:
[..]
ik heb liever geld dan 50 jaar met de ware opgeschoten zitten.
quote:
WTF? Realistische vrouw?quote:
Dat zeg ik toch ook, dan heb ik liever een goede som geld en geregeld een relatie die na een aantal jaar stopt dan een relatie met iemand waar ik oud mee wordt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:29 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Maar ik bedoel de ware waarmee je, je hele leven samenbent.
lol!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:22 schreef bynnad het volgende:
De ware voor mij heeft 200 miljoen op haar bankrekening, dus die keuze is lekker makkelijk
Dit dus.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:42 schreef Strugglemaster het volgende:
100 miljoen, want de ware heb ik al
Door die 100 miljoen ben je opeens voor heel veel vrouwen de ware.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:44 schreef Misan het volgende:
100 miljoen.
De ware is immers altijd relatief dus bij veranderende context door die 100 miljoen is automatisch iemand anders de ware.
Of ze nu verliefd zijn op je broekzak of op je balzak...quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Door die 100 miljoen ben je opeens voor heel veel vrouwen de ware.
Zij zei net tegen mij hetzelfde.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:42 schreef Strugglemaster het volgende:
100 miljoen, want de ware heb ik al
Ze gaan allebei leeg en het is kut als je hem kwijtraakt?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Of ze nu verliefd zijn op je broekzak of op je balzak...
Maar dat is niet de vraag, als ze de keuze moet maken tussen jou en het geld en het kan niet allebei. a of b.quote:
Maar is het met de ware dan een leven in armoede?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:57 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Maar dat is niet de vraag, als ze de keuze moet maken tussen jou en het geld en het kan niet allebei. a of b.
voor mij is dat juist de rijkdom.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar is het met de ware dan een leven in armoede?
Of je vuilniszak.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Of ze nu verliefd zijn op je broekzak of op je balzak...
dat zeg ik: alleen de lusten, niet de lastenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Door die 100 miljoen ben je opeens voor heel veel vrouwen de ware.
Ik wil toch dat iemand van je houdt om wie je bent, niet wat je bent.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:59 schreef Misan het volgende:
[..]
dat zeg ik: alleen de lusten, niet de lasten
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:27 schreef Lastpost het volgende:
Geef mij dat geld maar, 10 keer een relatie die strandt na een jaar of 3 vind ik ook prima.
En als hij geen modaal inkomen heeft en bv productiemedewerker is en bv koekjes doet inpakken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:08 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou toch wel voor de ware liefde kiezen. Liefst met een modaal inkomen. Dat dan weer wel.
Ah, jij bent het weerquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:28 schreef matthij02 het volgende:
Maar dat is de vraag niet, de keuze tussen gezond en ongezond.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:09 schreef Dlocks het volgende:
Liever rijk en gezond dan arm en ongezond.
Maar dat was niet de vraag, als je moet kiezen tussen die twee en kan maar een van de twee, niet allebei en als je vriend een laag inkomen heeft en weinig geld.quote:
En bij vrouwen heb je dat niet wil je zeggen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
De ware.![]()
100 miljoen gaat me echt niet gelukkig maken. Bovendien kan geld (door omstandigheden) opeens zijn waarde verliezen, dan heb ik tenminste nog een hand om vast te houden.
Al is 100 miljoen wel erg veel.![]()
Dat zou betekenen dat ze niet de intelligentie of doorzettingsvermogen heeft om een fatsoenlijke studie te doen en daar werk mee te vinden. Dit zou voor mij dus sowieso niet de ware zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:10 schreef matthij02 het volgende:
[..]
En als hij geen modaal inkomen heeft en bv productiemedewerker is en bv koekjes doet inpakken?
Wat een onzin conclusie om iemand zo af te wijzen, status is voor jou dus belangrijker dan de persoon. Mij maakt het niks uit wat ze doet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:20 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze niet de intelligentie of doorzettingsvermogen heeft om een fatsoenlijke studie te doen en daar werk mee te vinden. Dit zou voor mij dus sowieso niet de ware zijn.
Maar wat wil je bereiken met dit topic? Je stelt een vraag, en als iemand hem beantwoord ga je extra voorwaarden en stellingen neerleggen?
Wat een onzin conclusie van jou... Status interesseert me helemaal niets. Maar ik wil er wel een fatsoenlijk gesprek mee kunnen voeren. Laag opgeleide mensen hebben nu eenmaal wat andere gespreksonderwerpen dan ik. (en ik heb er genoeg mee gewerkt om dit te weten) Zo'n vrouw zou voor mij dus niet de ware zijn. (dus niet de ideale vrouw)quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:22 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Wat een onzin conclusie om iemand zo af te wijzen, status is voor jou dus belangrijker dan de persoon. Mij maakt het niks uit wat ze doet.
Je verheft jezelf boven anderen en veroordeelt anderen om niks.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:28 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wat een onzin conclusie van jou... Status interesseert me helemaal niets. Maar ik wil er wel een fatsoenlijk gesprek mee kunnen voeren. Laag opgeleide mensen hebben nu eenmaal wat andere gespreksonderwerpen dan ik. (en ik heb er genoeg mee gewerkt om dit te weten) Zo'n vrouw zou voor mij dus niet de ware zijn. (dus niet de ideale vrouw)
Blijft nog steeds de vraag staan wat je nu precies met dit topic wilt? Je vraagt mensen iets, dan geven ze antwoord, en dan ga je over hun mening (waar je zelf naar vroeg) zeuren.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:22 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Wat een onzin conclusie om iemand zo af te wijzen, status is voor jou dus belangrijker dan de persoon. Mij maakt het niks uit wat ze doet.
Gelukkig veroordeel jij anderen helemaal niet...quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:30 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Je verheft jezelf boven anderen en veroordeelt anderen om niks.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:28 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wat een onzin conclusie van jou... Status interesseert me helemaal niets. Maar ik wil er wel een fatsoenlijk gesprek mee kunnen voeren. Laag opgeleide mensen hebben nu eenmaal wat andere gespreksonderwerpen dan ik. (en ik heb er genoeg mee gewerkt om dit te weten) Zo'n vrouw zou voor mij dus niet de ware zijn. (dus niet de ideale vrouw)
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:18 schreef matthij02 het volgende:
Stel je zou een keuze moeten maken en het kan niet allebei. De keuze is of je krijgt 100 miljoen euro of de ware vrouw. (voor vrouwen is het andersom)
Ik zou voor de ware vrouw kiezen.
Ergens denk ik dat TS niet veel ervaring heeft en daarom denkt dat de eigenschappen zoals hierboven genoemd niet meetellen, wat ze dus zeker wel doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:36 schreef bioloogje het volgende:
Maar ik begrijp dus, dat jij geen voorkeur hebt voor bepaalde eigenschappen?
Goh, ik wil een vriendin met dezelfde interesses, die verder kijkt dan haar oogwimpers en waar ik veel mee gemeen heb, gek he?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:39 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Het is weer duidelijk de ijstijd, waarin we zitten.
Maar je oordeelt op status.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goh, ik wil een vriendin met dezelfde interesses, die verder kijkt dan haar oogwimpers en waar ik veel mee gemeen heb, gek he?
Gelukkig dat God niet zo is 1samuel16vers7 Doch de HERE zeide tot Samuël: Let niet op zijn voorkomen noch op zijn rijzige gestalte, want Ik heb hem verworpen. Het komt immers niet aan op wat de mens ziet; de mens toch ziet aan wat voor ogen is, maar de HERE ziet het hart aan.quote:
Oh God toch, je bent er zo één? Dat ik bepaalde dingen verwacht van een partner maakt me een slecht mens volgens jou?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:45 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Gelukkig dat God niet zo is 1samuel16vers7 Doch de HERE zeide tot Samuël: Let niet op zijn voorkomen noch op zijn rijzige gestalte, want Ik heb hem verworpen. Het komt immers niet aan op wat de mens ziet; de mens toch ziet aan wat voor ogen is, maar de HERE ziet het hart aan.
Dat zegt hij helemaal niet... gij zult niet blind en doof je eigen mening neerkwakken zonder zelfs maar te willen begrijpen wat een ander bedoelt... staat ook ergens in de bijbel...quote:
Dit dus, lees eens goed TS.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:48 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dat zegt hij helemaal niet... gij zult niet blind en doof je eigen mening neerkwakken zonder goed te willen begrijpen wat een ander bedoelt... staat ook ergens in de bijbel...
Je wilt niet iemand die achter de lopende band werkt in een fabriek, dus oordeel je naar status.quote:
Dat zeg ik helemaal niet, als die persoon in mijn ogen geschikt voor me is en voldoet aan mijn eisen/verwachtingen zal het aan mijn reet roesten of ze in een fabriek achter de lopende band staat.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:49 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Je wilt niet iemand die achter de lopende band werkt in een fabriek, dus oordeel je naar status.
neeheeeee.. dat zegt hij niet...ga nog maar een keer lezen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:49 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Je wilt niet iemand die achter de lopende band werkt in een fabriek, dus oordeel je naar status.
Op de reactie van bioloog zegt hij herkenbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:52 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
neeheeeee.. dat zegt hij niet...ga nog maar een keer lezen.
Klaag me aan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:53 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Op de reactie van bioloog zegt hij herkenbaar.
Dat dus.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:47 schreef Silenus het volgende:
100 miljoen.
En ik geloof niet in de ware. Wel in heel veel lekkere wijven.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:49 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het feit dat ze achter die lopende band staat. Het gaat erom dat ze er tevreden mee is. Dat zegt iets over een karaktereigenschap. Deze karaktereigenschap zie ik niet terug in het beeld wat ik van mijn ideale vrouw heb. Het gaat dus NIET, Ik herhaal NIET NIET NIET om de status.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:49 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
![]()
Je zit gewoon op een andere lijn qua gedachten, gespreksstof en interesses met personen die op een ander denk/werk-niveau zitten en dat irriteren na verloop van tijd.
Minder diepgang, andere beleving, te 'simpel' om mee om te gaan en dan kan ze nog zo gezellig en lief zijn, dat werkt dan gewoon niet.
Maar je zult erbij hebben die lopende band werk doen en boven dat niveau zitten, waar je wel 'gewoon' mee kunt praten zonder alles uit te hoeven leggen en dan heeft ie er dus geen probleem mee.
Zo zie ik het ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
![]()
Je zit gewoon op een andere lijn qua gedachten, gespreksstof en interesses met personen die op een ander denk/werk-niveau zitten en dat irriteren na verloop van tijd.
Minder diepgang, andere beleving, te 'simpel' om mee om te gaan en dan kan ze nog zo gezellig en lief zijn, dat werkt dan gewoon niet.
Maar je zult erbij hebben die lopende band werk doen en boven dat niveau zitten, waar je wel 'gewoon' mee kunt praten zonder alles uit te hoeven leggen en dan heeft ie er dus geen probleem mee.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:45 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Gelukkig dat God niet zo is 1samuel16vers7 Doch de HERE zeide tot Samuël: Let niet op zijn voorkomen noch op zijn rijzige gestalte, want Ik heb hem verworpen. Het komt immers niet aan op wat de mens ziet; de mens toch ziet aan wat voor ogen is, maar de HERE ziet het hart aan.
Ja ik ben een christen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:39 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Het is weer duidelijk de ijstijd, waarin we zitten.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:30 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Je verheft jezelf boven anderen en veroordeelt anderen om niks.
Voor een christen oordeel je wel erg snel TS.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:22 schreef matthij02 het volgende:
[..]
dat maakt de keus toch geen keus meer?quote:
dat staat in de op...quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:08 schreef Id_do_her het volgende:
Ik ben benieuwd wat TS zou kiezen/doen.
Weet ik, maar ik bedoel op welke gronden zou hij voor de ware kiezen en niet het geld. Ik zei het ook wel een beetje ongelukkig ja.quote:
Mohammed ook. Dat trouwen en de ware vinden is pas ontstaan halverwege de 19de eeuw, daarvoor ging trouwen veelal om bezit, ook bij het gewone volk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:19 schreef Vandaag... het volgende:
De ware.... behalve in de zin van "de ware god" is dat toch helemaal geen bijbels begrip? Meer een modern, westers Hollywood concept van de laatste eeuw. Abraham had bij mijn weten meerdere vrouwen.
En genesis 24 dan, misschien ken je het verhaal.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:19 schreef Vandaag... het volgende:
De ware.... behalve in de zin van "de ware god" is dat toch helemaal geen bijbels begrip? Meer een modern, westers Hollywood concept van de laatste eeuw. Abraham had bij mijn weten meerdere vrouwen.
Voor het geld natuurlijk. Met dat soort bedragen ben je onafhankelijk en kan je doen wat je wil, en dat is pas echte rijkdom. Daarnaast geloof ik niet in "de ware", al was het maar omdat je eigen ontwikkeling ook niet stilstaat en voorkeuren kunnen veranderen. Daarnaast doe je daar al die andere mensen mee tekort met wie je ook een meer dan prettige relatie zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:18 schreef matthij02 het volgende:
Stel je zou een keuze moeten maken en het kan niet allebei. De keuze is of je krijgt 100 miljoen euro of de ware vrouw. (voor vrouwen is het andersom)
Ik moest hieraan denken spreuken14v20 Zelfs door zijn naaste wordt de arme gehaat, maar de vrienden van de rijke zijn vele.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:06 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat maakt de keus toch geen keus meer?
Òf je gaat dood van de honger, òf je vindt de liefde van je leven niet.
Ik kies dan het geld.
Dit. Helaas maar waarquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:23 schreef wise het volgende:
Wat een kutspreuk. Zeker opgetekend uit de tandeloze mond van zo'n jaloerse sloeber zonder vrienden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:57 schreef matthij02 het volgende:
Ik moest hieraan denken spreuken14v20 Zelfs door zijn naaste wordt de arme gehaat, maar de vrienden van de rijke zijn vele.
dan zeg je dus eigenlijk dat je zonder geld ook niets hebt aan de liefde van je leven..?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:57 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken spreuken14v20 Zelfs door zijn naaste wordt de arme gehaat, maar de vrienden van de rijke zijn vele.
Nee, ik heb mensen gezien die in een caravan woonde en al jaren getrouwd (in de missie) en ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:59 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dan zeg je dus eigenlijk dat je zonder geld ook niets hebt aan de liefde van je leven..?
De missie?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:01 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Nee, ik heb mensen gezien die in een caravan woonde en al jaren getrouwd (in de missie) en ook
niet echt bezit hadden.
Ik bedoel ze leefden samen met andere (in de missie) om mensen over het evangelie te vertellen.quote:
Kunnen ze niet wat zinnigs doen met hun leven?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:03 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Ik bedoel ze leefden samen met andere (in de missie) om mensen over het evangelie te vertellen.
citeer " En als ik de ware zou hebben dan zou ik alleen maar bang zijn hem te verliezen of steeds geconfronteerd worden met dat ik zelf niet volledig perfect ben."quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:05 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zou het allebei weigeren. Ik zou namelijk met beide niet weten wat ik zou moeten doen. Het geld zou ik als een last zien, want wat moet ik ermee en als ik het zou weggeven wat is dan het ultieme geschikte doel? En als ik de ware zou hebben dan zou ik alleen maar bang zijn hem te verliezen of steeds geconfronteerd worden met dat ik zelf niet volledig perfect ben.
Kortom, ik zorg wel dat ik zelf genoeg geld heb om gelukkig mee te zijn en leuke dingen te kunnen doen en een niet helemaal perfecte vent zou mij gelukkiger maken dan de 'ware', die toch niet bestaat.
Wat ben jij vreselijk naief en wat ken jij de menselijke aard slecht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef matthij02 het volgende:
[..]
citeer " En als ik de ware zou hebben dan zou ik alleen maar bang zijn hem te verliezen of steeds geconfronteerd worden met dat ik zelf niet volledig perfect ben."
Dan probeer je de liefde te verdienen, maar als iemand echt van je houdt, als je fouten maakt houdt hij nog steeds van je.
Ok, een keuze voor jou dan. De ware vrouw of God?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef matthij02 het volgende:
Dan probeer je de liefde te verdienen, maar als iemand echt van je houdt, als je fouten maakt houdt hij nog steeds van je.
God staat op de eerste plaats, stel alleen als voorbeeld bedoeld, ze zou na dit leven de hel ingaan , dan ga ik haar daarin niet achterna, dan scheiden de wegen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, een keuze voor jou dan. De ware vrouw of God?
"In goede en slechte tijden"quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:20 schreef matthij02 het volgende:
[..]
God staat op de eerste plaats, stel ze zou na dit leven de hel ingaan, dan ga ik haar daarin niet achterna, dan scheiden de wegen.
Om dan ook nog even serieus te reageren:quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:05 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zou het allebei weigeren. Ik zou namelijk met beide niet weten wat ik zou moeten doen. Het geld zou ik als een last zien, want wat moet ik ermee en als ik het zou weggeven wat is dan het ultieme geschikte doel? En als ik de ware zou hebben dan zou ik alleen maar bang zijn hem te verliezen of steeds geconfronteerd worden met dat ik zelf niet volledig perfect ben.
Kortom, ik zorg wel dat ik zelf genoeg geld heb om gelukkig mee te zijn en leuke dingen te kunnen doen en een niet helemaal perfecte vent zou mij gelukkiger maken dan de 'ware', die toch niet bestaat.
Pfff, de keuze was of God en al het bijbelse gebrabbel wat daar bij hoort en alle gestoorde denkwijzen of die ware vrouw die niet naar de hemel of hel gaat naar haar dood, maar gewoon dood is en uit je leven.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:20 schreef matthij02 het volgende:
God staat op de eerste plaats, stel alleen als voorbeeld bedoeld, ze zou na dit leven de hel ingaan , dan ga ik haar daarin niet achterna, dan scheiden de wegen.
hallo cassandraquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben ook bang om de ware te verliezen hoorEn toch loop ik niet op mijn tenen
Maar de ware heb ik al, ik zou nog 10x voor hem kiezen, 100 miljoen is absurd veel en ik heb zelf ook een goede baan
Maar ik snap je insteek wel Matthijs, geld maakt niet gelukkig, een goede relatie (als in onvoorwaardelijk) wel.
Maar ik snap t cynisme ook, na mijn ex zou ik ook voor t geld gaan
Ik hoop dat de ander het ook begrijpt, het zou me wel heel veel pijn doen als die eeuwige scheiding komt. (als voorbeeld bedoeld)quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
....
Maar laat maar, ik weet het antwoord al
Uiteindelijk is dat dan een egoistisch besluit. Ik bedoel je redt liever je eigen hachje dan dat je voor haar gaat.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:46 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de ander het ook begrijpt, het zou me wel heel veel pijn doen als die eeuwige scheiding komt.
Daarom kies jij ook voor God, die heb je zelfs na je dood nog (althans dat denk jij) een veiliger object om je liefde op te projecteren is er niet. Hij zal je nooit kwetsen of verlaten, want hij bestaat slechts in je hoofd. Ideaal.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:46 schreef matthij02 het volgende:
Ik hoop dat de ander het ook begrijpt, het zou me wel heel veel pijn doen als die eeuwige scheiding komt. (als voorbeeld bedoeld)
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:48 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat dan een egoistisch besluit. Ik bedoel je redt liever je eigen hachje dan dat je voor haar gaat.
En je kunt geen 'liefde' voor God hebben, slecht gehoorzaamheid. Liefde kan alleen ontstaan bij een gelijkwaardige relatie. Of wou jezelf gelijk stellen aan 'God'.
Als iemand er voor kiest om niet gered te worden, kan ik daar niks aan doen. Je zou niks liever willen, dan dat het wel gebeurd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daarom kies jij ook voor God, die heb je zelfs na je dood nog (althans dat denk jij) een veiliger object om je liefde op te projecteren is er niet.
Ik begrijp dat je een keuze maakt die gebaseerd is op angst ja. Dat doen overigens heel veel mensen, maar daardoor loop je misschien wel die 'ware' liefde mis. De vraag is dan echter of je gaat voor veiligheid die je minder voldoening geeft of dat je gaat voor risico's die je laten voelen wat echte liefde is en ook laat voelen wat echt verdriet of pijn betekent. Maar dat is nou het leven, iets wat jij in mijn ogen niet doet door je vast te klampen aan iets wat je nooit kunt kwijtraken, maar je ook nooit zal geven waar je echt naar verlangt.quote:
Het was juist door de liefde van Jezus, waardoor ik tot geloof was gekomen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je een keuze maakt die gebaseerd is op angst ja. Dat doen overigens heel veel mensen, maar daardoor loop je misschien wel die 'ware' liefde mis. De vraag is dan echter of je gaat voor veiligheid die je minder voldoening geeft of dat je gaat voor risico's die je laten voelen wat echte liefde is en ook laat voelen wat echt verdriet of pijn betekent. Maar dat is nou het leven, iets wat jij in mijn ogen niet doet door je vast te klampen aan iets wat je nooit kunt kwijtraken, maar je ook nooit zal geven waar je echt naar verlangt.
Ja, een van de vele vrouwen die bestemd zijn voor Isaak en de andere mannen. Dit hoeft er niet op te wijzen dat god voor iedereen 1 enkele ware in gedachten heeft. Dus wat nu?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:22 schreef matthij02 het volgende:
[..]
En genesis 24 dan, misschien ken je het verhaal.
genesis24vers13 Ik sta hier bij de waterbron, en de dochters van de mannen der stad gaan uit om water te putten.vers14 Laat het nu zo zijn, dat het meisje, tot wie ik zeg: Neig toch uw kruik, opdat ik drinke, en dat zegt: Drink, en ook uw kamelen zal ik drenken, dat Gij haar hebt bestemd voor uw knecht Isaak; dan zal ik daaraan weten, dat Gij genade bewezen hebt aan mijn heer.
Beter was je een leuk meisje tegen gekomen, dan was je niet zo van het pad afgeweken...quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:57 schreef matthij02 het volgende:
Het was juist door de liefde van Jezus, waardoor ik tot geloof was gekomen.
Ik had het leven juist gevonden in hem.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beter was je een leuk meisje tegen gekomen, dan was je niet zo van het pad afgeweken...
Waar is het mis gegaan dan dat je je opeens afvraagt of mensen voor een smak geld of ware liefde zouden kiezen? Jij zou nu toch opper gelukkig moeten zijn met je gevonden 'ware' liefde in God dat je je helemaal niet meer zulke aardse dingen zou moeten afvragen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:59 schreef matthij02 het volgende:
Ik had het leven juist gevonden in hem.
Nee, je bent bang. Bang om er alleen voor te moeten staan. Bang om afgewezen te worden. Bang voor de eenzaamheid. Bang om voor jezelf te moeten denken. Bang voor de dood.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:59 schreef matthij02 het volgende:
Ik had het leven juist gevonden in hem.
Het woordje 'had' in zijn zin doet mij vermoeden dat hij ook steeds meer tot dit besef komt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, je bent bang. Bang om er alleen voor te moeten staan. Bang om afgewezen te worden. Bang voor de eenzaamheid. Bang om voor jezelf te moeten denken. Bang voor de dood.
Daarom creëer je een denkbeeldige vriend die altijd bij je is, altijd van je houdt en je een eeuwig leven geeft na de dood. Dit helpt je om het dagelijks leven door te komen en beter te slapen vannacht.
Sommigen van ons zijn wat zelfstandiger, volwassener en hebben minder moeite met dat idee.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waar is het mis gegaan dan dat je je opeens afvraagt of mensen voor een smak geld of ware liefde zouden kiezen? Jij zou nu toch opper gelukkig moeten zijn met je gevonden 'ware' liefde in God dat je je helemaal niet meer zulke aardse dingen zou moeten afvragen?
[..]
Waar is het mis gegaan dan dat je je opeens afvraagt of mensen voor een smak geld of ware liefde zouden kiezen? Jij zou nu toch opper gelukkig moeten zijn met je gevonden 'ware' liefde in God dat je je helemaal niet meer zulke aardse dingen zou moeten afvragen?
Nee Jezus is en blijft de volmaakte liefde en het leven, de omstandigheden doen daar niks aan af.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het woordje 'had' in zijn zin doet mij vermoeden dat hij ook steeds meer tot dit besef komt.
Ja nogal wiedes. Dat persona heb jezelf bedacht. Dan kun je 'm elke eigenschap toedichten die je wilt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:08 schreef matthij02 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee Jezus is en blijft de volmaakte liefde en het leven, de omstandigheden doen daar niks aan af.
Het lijkt mij wel een heerlijk leven. Voor alles is duidelijkheid. Zelfs als je op zondag brak bent hoef je alleen maar relaties te leggen tussen een onderwerp en iets wat in de bijbel staat. Paar steekwoorden en je bent klaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, je bent bang. Bang om er alleen voor te moeten staan. Bang om afgewezen te worden. Bang voor de eenzaamheid. Bang om voor jezelf te moeten denken. Bang voor de dood.
Daarom creëer je een denkbeeldige vriend die altijd bij je is, altijd van je houdt en je een eeuwig leven geeft na de dood. Dit helpt je om het dagelijks leven door te komen en beter te slapen vannacht.
Sommigen van ons zijn wat zelfstandiger, volwassener en hebben minder moeite met dat idee.
En daar kun je ook andere boeken voor gebruiken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:13 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel een heerlijk leven. Voor alles is duidelijkheid. Zelfs als je op zondag brak bent hoef je alleen maar relaties te leggen dus een onderwerp en iets wat in de bijbel staat. Paar steekwoorden en je bent klaar.
Gewoon een digitale versie en je hoeft alleen nog maar te ctrl-f'en.
[..]
Ik vind het niet volwassen maar hoogmoed en trots, hoe lang je leeft bepaal je niet en het kan elk moment zijn afgelopen, elke seconde dat je leeft is genade, want God kan het elk moment nemen en wat je dan denkt te hebben opgebouwd is weg, want je kunt niks meenemen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En wat als je niet in God gelooft?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:17 schreef matthij02 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het niet volwassen maar hoogmoed en trots, hoe lang je leeft bepaal je niet en het kan elk moment zijn afgelopen, elke seconde dat je leeft is genade, want God kan het elk moment nemen en wat je dan denkt te hebben opgebouwd is weg, want je kunt niks meenemen.
Weeral een beeld dat je zelf geschapen hebt, omdat dit veilig voelt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:17 schreef matthij02 het volgende:
Ik vind het niet volwassen maar hoogmoed en trots, hoe lang je leeft bepaal je niet en het kan elk moment zijn afgelopen, elke seconde dat je leeft is genade, want God kan het elk moment nemen en wat je dan denkt te hebben opgebouwd is weg, want je kunt niks meenemen.
Ik geloof dat iemand die het offer van Jezus afwijst en niet gelooft, voor eeuwig de poel van vuur in gaat, zonder dat er ooit verzoening komt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En wat als je niet in God gelooft?
Hm, ik dacht dat God van iedereen hield en altijd vergeving schenkt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:22 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Ik geloof dat iemand die het offer van Jezus afwijst en niet gelooft, voor eeuwig de poel van vuur in gaat, zonder dat er ooit verzoening komt.
Dat zal toch anders zijn. Iets wat als basis de waarheid heeft en niet zo 'onstabiel' is als wetenschap schept toch veel meer duidelijk en geloof. De massa en de bekendheid onder de massa biedt hierin grote voordelen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:15 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En daar kun je ook andere boeken voor gebruiken.
Zo kun je je eigen religie creëren gebaseerd op een boek naar keus.
The Lord of the Rings dusquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:25 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Dat zal toch anders zijn. Iets wat als basis de waarheid heeft en niet zo 'onstabiel' is als wetenschap schept toch veel meer duidelijk en geloof. De massa en de bekendheid onder de massa biedt hierin grote voordelen.
Zie je jezelf als iemand die vergeving nodig heeft?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat God van iedereen hield en altijd vergeving schenkt.
Nee, maar Christenen wel omdat ik niet gedoopt ben/niet in God geloof, of zie ik het verkeerd?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:27 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Zie je jezelf als iemand die vergeving nodig heeft?
Simon & Garfunkel toch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:31 schreef DustPuppy het volgende:
All lies and jest, still the man hears what he wants to hear and disregards the rest.
Jupquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:23 schreef wise het volgende:
Wat zeg je nou? Elk topic van jou dat je opent, elke reactie van jou op een post, al je vragen die je hebt en hier op Fok! stelt en de tig anderen vragen in je hoofd zijn over duidelijk signalen dat je wel degelijk twijfelt aan of die liefde wel zo volmaakt is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:08 schreef matthij02 het volgende:
Nee Jezus is en blijft de volmaakte liefde en het leven, de omstandigheden doen daar niks aan af.
Johannes15vers12 Dit is mijn gebod, dat gij elkander liefhebt, gelijk Ik u heb liefgehad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:39 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Johannes15vers12 Dit is mijn gebod, dat gij elkander liefhebt, gelijk Ik u heb liefgehad.
Niemand heeft grotere liefde, dan dat hij zijn leven inzet voor zijn vrienden.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:38 schreef Cactus1 het volgende:
Elke keer als wij je hier op wijzen trek je gelijk die muur weer op en gooi je weer met bijbelse onzin.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:42 schreef Freddeh het volgende:
Oh, en verder wat Matthij02 zegt de bijbel predikt:)
TS ik vind jou zo ontzettend dom hèquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:39 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Johannes15vers12 Dit is mijn gebod, dat gij elkander liefhebt, gelijk Ik u heb liefgehad.
Nee ik twijfel niet over de volmaakte liefde van God, eigenlijk is de enigste zekerheid dat ik een kind van God ben. citeer "weet je hoe hemels het dan hier op aarde kan zijn?" Deze aarde is geen aangename plaats en ik voel me een vreemdeling hier.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Elk topic van jou dat je opent, elke reactie van jou op een post, al je vragen die je hebt en hier op Fok! stelt en de tig anderen vragen in je hoofd zijn over duidelijk signalen dat je wel degelijk twijfelt aan of die liefde wel zo volmaakt is.
Elke keer als wij je hier op wijzen trek je gelijk die muur weer op en gooi je weer met bijbelse onzin. Prima, moet je vooral doen, ons overtuig je niet en ik heb oprecht medelijden met je dat je dit nodig hebt om jezelf elke keer opnieuw te overtuigen. Als je maar eens die sprong in het diepe zou durven nemen, die angst zou durven loslaten, weet je hoe hemels het dan hier op aarde kan zijn? Jij komt er op deze manier nooit achter en je zult vragen blijven houden. Eigenlijk ben jij nog eenzamer
Dat komt omdat je een vreemdeling bent, hier en in elk ander zonnestelselquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:59 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Nee ik twijfel niet over de volmaakte liefde van God, eigenlijk is de enigste zekerheid dat ik een kind van God ben. citeer "weet je hoe hemels het dan hier op aarde kan zijn?" Deze aarde is geen aangename plaats en ik voel me een vreemdeling hier.
Je bedoelt ONZ.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:04 schreef Lurf het volgende:
Dit begint inmiddels meer een topic voor F&L te worden
Heb je al mijn topics gelezen??quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Elk topic van jou dat je opent, elke reactie van jou op een post, al je vragen die je hebt en hier op Fok! stelt en de tig anderen vragen in je hoofd zijn over duidelijk signalen dat je wel degelijk twijfelt aan of die liefde wel zo volmaakt is.
.....
Ik probeer het niet te persoonlijk te maken, het is een openbaar forum. 1 op 1 gesprek in het echt vind ik wat anders.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:38 schreef Cactus1 het volgende:
..............
Elke keer als wij je hier op wijzen trek je gelijk die muur weer op en gooi je weer met bijbelse onzin. Prima, moet je vooral doen, ons overtuig je niet en ik heb oprecht medelijden met je dat je dit nodig hebt om jezelf elke keer opnieuw te overtuigen. Als je maar eens die sprong in het diepe zou durven nemen, die angst zou durven loslaten, weet je hoe hemels het dan hier op aarde kan zijn? Jij komt er op deze manier nooit achter en je zult vragen blijven houden. Eigenlijk ben jij nog eenzamer
Niet allemaal, maar ik loop zo af en toe wel eens aan tegen een topic van je. Het enige wat dit topic nog mist is dat leuke filmpje van die vrouw in Amerika die haar geluk had gevonden in het geloof. Daar bleef je ooit mee spammen in één van je topics.quote:
Is dit een vraag om een persoonlijk gesprek met mij? Ik voel me gevleidquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:09 schreef matthij02 het volgende:
Ik probeer het niet te persoonlijk te maken, het is een openbaar forum. 1 op 1 gesprek in het echt vind ik wat anders.
Je gaat niet in op welke opmerking dan ook, behalve wanneer je bijbelteksten kunt neerplempen. Het is alsof je zelf geen mening kunt vormen en als een robot maar voorgeprogrammeerde standaard onzin eruit gooit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:09 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Ik probeer het niet te persoonlijk te maken, het is een openbaar forum. 1 op 1 gesprek in het echt vind ik wat anders.
@Matthij02: Ben het tot nog toe wel met je eens hoor, maar bovenstaande heeft wél een punt...quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Je gaat niet in op welke opmerking dan ook, behalve wanneer je bijbelteksten kunt neerplempen. Het is alsof je zelf geen mening kunt vormen en als een robot maar voorgeprogrammeerde standaard onzin eruit gooit.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar ik loop zo af en toe wel eens aan tegen een topic van je. Het enige wat dit topic nog mist is dat leuke filmpje van die vrouw in Amerika die haar geluk had gevonden in het geloof. Daar bleef je ooit mee spammen in één van je topics.
Don't get your hopes up. Ik ben geen volgeling van je
Maar op een forum is alles wel openbaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:13 schreef Freddeh het volgende:
[..]
@Matthij02: Ben het tot nog toe wel met je eens hoor, maar bovenstaande heeft wél een punt...
Ik voel me ook gevleid, als je iemand in het echt met iemand spreekt en haar kan zien weet je met wie je te doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is dit een vraag om een persoonlijk gesprek met mij? Ik voel me gevleid
Ja hallo, JIJ opent een topic met een bepaalde bedoeling. (Die je eerst niet eens kenbaar maakt) Vervolgens ga je niet goed in op de opmerkingen die er op JOUW topic komen. Vervolgens ga je zeggen ja maar alles is openbaar. Bedenk dat dan voordat je een topic opent. Dit kun je natuurlijk gewoon van tevoren weten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:16 schreef matthij02 het volgende:
[..]
[..]
Maar op een forum is alles wel openbaar
Erg liefdevol die god inderdaad:quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:39 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Deuteronomium25vers17 Gedenk wat Amalek u gedaan heeft op uw tocht, toen gij uit Egypte getrokken waart; 18 hoe hij u onderweg tegenkwam en al de zwakken in uw achterhoede afsneed, terwijl gij vermoeid en uitgeput waart, en hoe hij God niet vreesde.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:24 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Erg liefdevol die god inderdaad:
(1 Samuel 15:3) Ga nu heen, en sla Amalek, en verban alles, wat hij heeft, en verschoon hem niet; maar dood van den man af tot de vrouw toe, van de kinderen tot de zuigelingen, van de ossen tot de schapen, van de kemelen tot de ezelen toe.
Nu trek je het uit verband, dat ging om de straf die het volk kreeg om zijn zonden tegen God.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:28 schreef TerryStone het volgende:
(Ezechiel 9:5-6) Maar tot die anderen zeide Hij voor mijn oren: Gaat door, door de stad achter hem, en slaat, ulieder oog verschone niet, en spaart niet! Doodt ouden, jongelingen en maagden, en kinderkens en vrouwen, tot verdervens toe;
Verneuk het nou nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:31 schreef Freddeh het volgende:
Nu trek je het uit verband, dat ging om de straf die het volk kreeg om zijn zonden tegen God.
Het zal me aan mijn reet roesten wat het verband is, er is geen enkele rechtvaardiging denkbaar dat het vermoorden van kinderen kan rechtpraten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:31 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nu trek je het uit verband, dat ging om de straf die het volk kreeg om zijn zonden tegen God.
Ezechiel 9:8-10quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Verneuk het nou nietJe mag alleen ontkrachten/beargumenteren met teksten
Ik denk je moet eerst het verband kijken waarin de tekst staat en God doet ook rechtvaardig oordelen, maar er staat ook in ezechiel18vers23 Zou Ik een welgevallen hebben aan de dood van de goddeloze? luidt het woord van de Here HERE. Niet veeleer hieraan, dat hij zich bekere van zijn wegen en leve?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:34 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ezechiel 9:8-10
Terwijl zij moordend rondtrokken bleef ik achter, en ik wierp me voorover op de grond en schreeuwde: ‘Ach HEER, mijn God, gaat u, nu uw woede Jeruzalem treft, alle Israëlieten vernietigen die er nog zijn?’ 9 Hij antwoordde: ‘De schuld die het volk van Israël en Juda op zich heeft geladen is onmetelijk groot. Het land is vol bloed, de stad vol onrecht, want ze denken bij zichzelf: De HEER heeft het land verlaten, de HEER ziet ons niet. 10 Ik zal dan ook geen medelijden tonen, ik zal geen medelijden kennen; ik zal hen voor hun daden laten boeten.’
Is goed, ben je er nog?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is dit een vraag om een persoonlijk gesprek met mij? Ik voel me gevleid
Waarom heeft hij een ban dan? Dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:50 schreef DustPuppy het volgende:
TS heeft een ban, dus ik weet niet hoe zinnig het is om dit nog open te houden?
Relkloon van een kutuserquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een ban dan? Dat heb ik gemist.
Weet ik niet.quote:
Jazeker, zie Kittengate.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn er wel is mods gebanned met een lousy sense of humour?
TS kan mij wel PM'en dus ik denk dat het wel meevalt met die banquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:50 schreef DustPuppy het volgende:
TS heeft een ban, dus ik weet niet hoe zinnig het is om dit nog open te houden?
quote:
Ik geloof niet dat hij een relkloon is. Geen normaal mens kent zoveel teksten uit de bijbel en kan ze zo snel posten als Matthijs doet. Daar zit echt geen 'normaal' mens achter. Daarbij is het ook duidelijk te zien dat hij grapjes en dubbele boodschappen niet begrijpt. Makkelijk weg te schuiven onder de noemer relkloon, maar ik denk dat het wat serieuzer is dan dat.quote:
Fair enough, maar hij was een relkloon, niet meer en niet minder.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij een relkloon is. Geen normaal mens kent zoveel teksten uit de bijbel en kan ze zo snel posten als Matthijs doet. Daar zit echt geen 'normaal' mens achter. Daarbij is het ook duidelijk te zien dat hij grapjes en dubbele boodschappen niet begrijpt. Makkelijk weg te schuiven onder de noemer relkloon, maar ik denk dat het wat serieuzer is dan dat.
Ja, dat ben ik met je eens. Het was een topic waar veel mensen op reageerdequote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
dat denk ik ook.. Bovendien vind ik deze stelling wel geinig. Itt tot veel andere topics.
Hij maakt ook een ietwat eenzame indruk op me, getuige de opmerkingen over de 'emotionele ijstijd' ed waarin we zouden leven.
Waar wordt zoiets op gebaseerd dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:58 schreef Sander het volgende:
[..]
Fair enough, maar hij was een relkloon, niet meer en niet minder.
Op de kloonscan van de admins...quote:
Ja, en hoe gaat die kloonscan dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:38 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Op de kloonscan van de admins...
Maar ik geloof best dat hij een kloon is. Lekker bijbelteksten citeren (kopiëren van websites) Daarbij niet ingaan op opmerkingen en vragen die gericht zijn op zijn persoon, of die iets specifiekere informatie vroegen. Dit is wel typisch relkloon gedrag.
Ik ga voor die 100 miljoenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:18 schreef matthij02 het volgende:
Maar ze kunnen ook zien wie die andere accounts zijn op dat IP adres. Wanneer daar een user bij zit die normaal post, of die loopt te vloeken, weet je genoeg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:11 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja, dat Matthijs al diverse accounts heeft aangemaakt is gewoon wel duidelijk. Dus dat zegt weinig.
Klopt. Voor dit soort figuren heb je ook geen kloonscan nodig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:11 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja, dat Matthijs al diverse accounts heeft aangemaakt is gewoon wel duidelijk. Dus dat zegt weinig.
Dat heb ik dan kennelijk gemist. Linkje?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:35 schreef Sander het volgende:
[..]
Klopt. Voor dit soort figuren heb je ook geen kloonscan nodig.
Je bant user A. User B registreert zich en roept "KUTADMINNSSSS!"
figures
Hopeloze romanticus.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:25 schreef Kettricken82 het volgende:
Wat heb ik nou aan 100 miljoen? Krijg ik de rest van m`n leven toch niet op! Makkelijk om te hebben jaZonder twijfel kies ik voor de ware! Liever met z`n 2-tjes in een miniappartementje dan alleen in een miljoenenvilla.
Zo is 'tquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
100 miljoen, er zijn wel meer ware mannen.
Ik denk net precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:33 schreef JedimindhaX het volgende:
en de mensen hier die iets anders beweren hebben of weinig zelfkennis of liegen
Dat denk je.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:42 schreef xxroosjexx het volgende:
Toch wel de ware..
Geld kan iemand afpakken, de ware niet
of ze zoeken iets anders dan een Hoer of een Gigoloquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:33 schreef JedimindhaX het volgende:
de 100 miljoen natuurlijk, duh. en de mensen hier die iets anders beweren hebben of weinig zelfkennis of liegen
Dat wisselt vaak bij mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:48 schreef xxroosjexx het volgende:
Achja waarom dan er überhaupt over nadenken? Sta jij wel positief in t leven?
Jongen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:53 schreef xxroosjexx het volgende:
Ik merk t. Ben je eigenlijk jongen of meisje?'
Er is niet maar 1 ware voor elk persoon. Dat geloof ik niet. Als ik nu 100 miljoen krijg heb ik nog de rest van m'n leven om iemand tegen te komen. Als ik nu de ware tegenkom heb ik nog de rest van mijn leven om 100 miljoen te krijgen, tuurlijk, maar dat is veel minder waarschijnlijk. Waar ik me met die 100 miljoen sowieso zorgeloos zou redden voor de rest van mijn leven, zou ik als ik nu de ware zou tegenkomen nog heel lang hebben haar kwijt te raken. En nee, 100 miljoen kwijtraken door er onverstandig mee om te gaan zou me niet gebeuren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
of ze zoeken iets anders dan een Hoer of een Gigolo
Teleurgesteld wel, ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:19 schreef xxroosjexx het volgende:
Okee en ooit teleurgesteld geweest in de liefde of het nog niet gekend? Niet stom bedoeld maar t zou wel een hoop verklaren
Dat ligt er aan hoe hard je dr neemtquote:Op zondag 22 mei 2011 00:37 schreef El_Matador het volgende:
100 miljoen is zo op, de ware vrouw nooit
Hard genoeg. Maar niet te hard. Ze moet het wel blijven doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe hard je dr neemt
soms niet. soms moet je net dat tikje harder geven.. euh.. gaanquote:Op zondag 22 mei 2011 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hard genoeg. Maar niet te hard. Ze moet het wel blijven doen.
Dat ze d'r best blijft doen, tuurlijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms niet. soms moet je net dat tikje harder geven.. euh.. gaan
Maar als ze een keer niet tegenstribbelt heeft dat ook wel wat natuurlijk..quote:Op zondag 22 mei 2011 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ze d'r best blijft doen, tuurlijk.
Maar niet dat ze door haar hoeven zakt en jou onbevredigd achterlaat...
Neuh, dat hoeft voor mij niet. ze mag wel bewegen zeg...quote:Op zondag 22 mei 2011 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar als ze een keer niet tegenstribbelt heeft dat ook wel wat natuurlijk..
Ja, maar soms moet je gewoon alleen ff snel je kwakje kwijt.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh, dat hoeft voor mij niet. ze mag wel bewegen zeg...
Anders kan ik net zo goed in Paris Hilton slapen.
In de taxi.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar soms moet je gewoon alleen ff snel je kwakje kwijt.
of gewoon als een snotje onder de stoel in de bus smerenquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of gewoon als een snotje onder de stoel in de bus smeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]ik rol nog eens een keer van die bank af hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Nee, dit was een Oekraiense, die Iraanse sleurde mij ook een taxi in, goed onthoudenquote:
Dat is de bedoeling!quote:Op zondag 22 mei 2011 01:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik rol nog eens een keer van die bank af hier
Ik onthoud wat ik lees.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:06 schreef El_Matador het volgende:
Nee, dit was een Oekraiense, die Iraanse sleurde mij ook een taxi in, goed onthouden
Het blijkt.quote:
En wijs.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het blijkt.
Ik kan niet meer zoveel onthouden, word oud.
Dat weet ik maar al te goedquote:Op zondag 22 mei 2011 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling!
Een hippiebank kan je heerlijk op rollen...
ik zeg drugs.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het blijkt.
Ik kan niet meer zoveel onthouden, word oud.
Psies!quote:
En 80 miljard prikkels per dagquote:
Prikkelsquote:Op zondag 22 mei 2011 01:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En 80 miljard prikkels per dag
Ben ergens blij dat het nog maar 1 weekje mamagansen is...
Precies, dat maakt het zo erg. Zit de hele dag naar twee ongelooflijke tieten te staren. En dan moet ik werken. Dat gaat toch niet? Een kwelling van jewelste, dat kan je je voorstellen.quote:
ik kan best werken en naar tieten kijken.. denk ik..quote:Op zondag 22 mei 2011 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies, dat maakt het zo erg. Zit de hele dag naar twee ongelooflijke tieten te staren. En dan moet ik werken. Dat gaat toch niet? Een kwelling van jewelste, dat kan je je voorstellen.
En Vietnamezen die Duits, Fransen Engels, Colombianen Spaans en eentje een soort tequilamix van woorden spreken, dat maakt het niet makkelijker.
erm, misschien (waarschijnlijk) gaat mij dit niets aan, maar het lijkt mij juist een stuk makkelijker om te werken wanneer er een dikke gast met tieten vlakbij me zit dan wanneer er een mooie vrouw met een goed stel borsten in de buurt isquote:Op zondag 22 mei 2011 01:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan best werken en naar tieten kijken.. denk ik..
het zou een ander verhaal worden als het een dude met tetten is..
Maar juist omdat ik er niet naar wil kijken kijk ik er dan naar.. dat leid afquote:Op zondag 22 mei 2011 03:14 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
erm, misschien (waarschijnlijk) gaat mij dit niets aan, maar het lijkt mij juist een stuk makkelijker om te werken wanneer er een dikke gast met tieten vlakbij me zit dan wanneer er een mooie vrouw met een goed stel borsten in de buurt isnaar die gast z'n tieten wil ik immers helemaal niet kijken, naar haar borsten wel
Makkelijke keuze: Geld natuurlijk!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:18 schreef matthij02 het volgende:
Daarom zijn er zo weinig vrouwen in de top van het bedrijfsleven. Geen keuze kunnen makenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Geld is leuk maar als ik het niet kan delen met mijnhoeft het voor mij niet!
Ik wil wel settelen voor 50 miljoen en dan mijn ware behouden!
Ik wil gewoon het beste van allebei! Dat is ook een keuzequote:Op zondag 22 mei 2011 12:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom zijn er zo weinig vrouwen in de top van het bedrijfsleven. Geen keuze kunnen maken
Net zoals veel vrouwen claimen een bi-sexueel te zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 12:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon het beste van allebei! Dat is ook een keuze
Oh maar dat ben ik dan weer 100% niet!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net zoals veel vrouwen claimen een bi-sexueel te zijn
Mwoaah... niet helemaal overtuigd.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh maar dat ben ik dan weer 100% niet!
Zie je dat ik best wel keuzes kan maken!
Hahaha, nee hoor want ik drink niet!:Dquote:Op zondag 22 mei 2011 12:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoaah... niet helemaal overtuigd.
Drank kan een hoop los maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |