Nou rot dan op als je turkije zo mooi vindt. Wij, de Nederlanders, zullen je niet missen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:56 schreef amenth het volgende:
wat vindt jij?
Ik zeg Turkije en Australie
Chili heeft inderdaad alles qua natuur...komt omdat die landen allemaal zo 'lang en smal' zijn waardoor je een heel gevarieerd landschap hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:58 schreef Boterbartje het volgende:
Ijsland vond ik niet heel mooi maar wel bijzonder en lekker bluelagoon![]()
Canada is wel heel mooi en lekker wendy's en koffie van Tim Hortons!![]()
Maar mooiste land is denk ik toch wel Chili
Waar slaat dat nou weer op? Hij zegt toch dat hij het mooi vindt, niet dat hij erheen wilt. En, over dat stukje dat de Nederlanders hem niet zullen missen: spreek voor jezelf..quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:04 schreef handboek het volgende:
[..]
Nou rot dan op als je turkije zo mooi vindt. Wij, de Nederlanders, zullen je niet missen.
ik vind mijn eige land ook het mooist hoor, dat platte en al die weilanden, kan ik urenlang naar kijken, mooie steden, zou neit naar een ander land willen wat weet zo al dat nederland het mooist is, zie wel eens van die landen (buitenlandse) op de tv en dan denk ik, bah wat een stom land, snap ook niet dat mensen naar japan of noorwegen gaan, ga gewoon door de weilanden lopen! Of de veluwe, lekker een uurtje fietsen en je ziet het moosite park van nederland!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:04 schreef handboek het volgende:
[..]
Nou rot dan op als je turkije zo mooi vindt. Wij, de Nederlanders, zullen je niet missen.
Wie dat land leuk vindt, is een ontiegelijke lul.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:06 schreef DownBusiness het volgende:
United States of fokking America!!!1!
Het gaat om het mooiste land.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:48 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Wie dat land leuk vindt, is een ontiegelijke lul.
Leuk, mooi. Is voor mij het zelfde.quote:
Najah lees gewoon de Titel. Nederland is niet het mooiste land, maar wel 1 van de fijnste landen ter wereld om te wonen. Geen oorlog, geen extreem nationalisten, weinig criminaliteit, goede onderwijs etc etc.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:46 schreef MuVo het volgende:
[..]
Waarom verkies je Turkije boven het land waar je nu woont?Niet goed ingeburgerd!
![]()
Opnieuw die inburgeringscursus invullen, voor je verder mag!
![]()
quote:
Je woont erin kut. Nederland is mooi, maar niet het mooiste.quote:
ja nou fijn,dat je in nederland woont hoef je het niet mooi te vinden:Squote:Op donderdag 19 mei 2011 16:03 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Je woont erin kut. Nederland is mooi, maar niet het mooiste.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:58 schreef superdrufus het volgende:
Noord-Korea want die speelt hard to get
Wat een chauvinist ben jij! Ga je beweren dat Amsterdam net zo'n mooie stad is als Melbourne?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:56 schreef amenth het volgende:
wat vindt jij?
Ik zeg Turkije en Australie
Dat ziet er inderdaad mooi uit!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:15 schreef LeaderRoel het volgende:
United Arab Emirates
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was 10 over 1 ik had geen zin om het te edittenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:04 schreef rubje het volgende:
[..]
![]()
ik wist niet dat het land Uganda Rode Khmer schedels en een aziaat had?
![]()
ontopic:
[ [url=http://green-buzz.net/wp-content/uploads/2011/04/1iceland-www.metrolic.com_.jpg]afbeelding[/url] ]ijsland
Bobbejaanland is voor mietjes en wijven, verkapt lelijk attractiepark in een land dat op de rand van een burgeroorlog staat en waar ze ook nog eens Frans sprekenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:39 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Bobbejaanland is 10x ruiger man pussy.
Land van herkomst je kan eigenlijk ook wel stellen dat ik een kut allochtoon benquote:
Okee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:25 schreef Lysdexie het volgende:
Qua natuur China, Mongolië, USA (Utah, Californië), Nieuw-Zeeland.
Plopsaland is voor den kleine baasch!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:28 schreef waj1 het volgende:
[..]
Bobbejaanland is voor mietjes en wijven, verkapt lelijk attractiepark in een land dat op de rand van een burgeroorlog staat en waar ze ook nog eens Frans spreken.
Småland is voor echte bazen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |