Nou rot dan op als je turkije zo mooi vindt. Wij, de Nederlanders, zullen je niet missen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:56 schreef amenth het volgende:
wat vindt jij?
Ik zeg Turkije en Australie
Chili heeft inderdaad alles qua natuur...komt omdat die landen allemaal zo 'lang en smal' zijn waardoor je een heel gevarieerd landschap hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:58 schreef Boterbartje het volgende:
Ijsland vond ik niet heel mooi maar wel bijzonder en lekker bluelagoon![]()
Canada is wel heel mooi en lekker wendy's en koffie van Tim Hortons!![]()
Maar mooiste land is denk ik toch wel Chili
Waar slaat dat nou weer op? Hij zegt toch dat hij het mooi vindt, niet dat hij erheen wilt. En, over dat stukje dat de Nederlanders hem niet zullen missen: spreek voor jezelf..quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:04 schreef handboek het volgende:
[..]
Nou rot dan op als je turkije zo mooi vindt. Wij, de Nederlanders, zullen je niet missen.
ik vind mijn eige land ook het mooist hoor, dat platte en al die weilanden, kan ik urenlang naar kijken, mooie steden, zou neit naar een ander land willen wat weet zo al dat nederland het mooist is, zie wel eens van die landen (buitenlandse) op de tv en dan denk ik, bah wat een stom land, snap ook niet dat mensen naar japan of noorwegen gaan, ga gewoon door de weilanden lopen! Of de veluwe, lekker een uurtje fietsen en je ziet het moosite park van nederland!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:04 schreef handboek het volgende:
[..]
Nou rot dan op als je turkije zo mooi vindt. Wij, de Nederlanders, zullen je niet missen.
Wie dat land leuk vindt, is een ontiegelijke lul.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:06 schreef DownBusiness het volgende:
United States of fokking America!!!1!
Het gaat om het mooiste land.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:48 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Wie dat land leuk vindt, is een ontiegelijke lul.
Leuk, mooi. Is voor mij het zelfde.quote:
Najah lees gewoon de Titel. Nederland is niet het mooiste land, maar wel 1 van de fijnste landen ter wereld om te wonen. Geen oorlog, geen extreem nationalisten, weinig criminaliteit, goede onderwijs etc etc.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:46 schreef MuVo het volgende:
[..]
Waarom verkies je Turkije boven het land waar je nu woont?Niet goed ingeburgerd!
![]()
Opnieuw die inburgeringscursus invullen, voor je verder mag!
![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |